شمانیوز
شما نیوز

آمار بهبود یافتگان کرونا در ایران

جهانپور با اشاره به کاهش آمار ابتلاء و مرگ و میر کرونا در روزهای اخیر، گفت: مردم باید توجه داشته باشند اگر می‌خواهیم این شرایط پایدار بماند، باید همچنان از ترددهای غیرضروری خودداری کنیم.

آمار بهبود یافتگان کرونا در ایران

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مهر : کیانوش جهانپور، بعد از ظهر جمعه در ارتباط تصویری، به ارائه گزارش کرونا در کشور پرداخت.

وی با اشاره به کاهش آمار ابتلاء و مرگ و میر کرونا در روزهای اخیر، گفت: مردم باید توجه داشته باشند که این کاهش آمار ناشی از رعایت پروتکل‌های بهداشتی هفته‌های گذشته است و اگر می‌خواهیم این شرایط پایدار بماند، باید همچنان از ترددهای غیر ضروری در سطح جامعه خودداری کنیم.

جهانپور در ادامه به تازه‌ترین آمار کرونا در کشور اشاره کرد و افزود: در شبانه روز گذشته یک هزار و ۱۶۸ مورد جدید کرونا در کشور داشته‌ایم که با این احتساب، ۸۸ هزار و ۱۹۴ مورد قطعی ثبت شده است.

وی با اشاره به بهبودی کامل ۷۵ درصد بیماران مبتلا به کرونا در کشور، گفت: ۶۶ هزار و ۵۹۶ نفر بهبودی کامل داشته‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه به آمار فوتی‌ها در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: ظرف شبانه روز گذشته ۹۳ مورد جدید فوتی داشته‌ایم که با این احتساب، تعداد فوتی‌ها به ۵ هزار و ۵۷۴ نفر رسیده است.

وی با اشاره به انجام ۳۹۹ هزار و ۹۲۷ مورد تست تشخیصی در ۱۲۶ آزمایشگاه مورد تأیید وزارت بهداشت، گفت: در حال حاضر ۳ هزار و ۱۲۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند که وضعیت آنها بحرانی تلقی می‌شود.

جهانپور ادامه داد: خبر خوشی که باید بگویم این است که ظرف شبانه روز گذشته موارد سرپایی بیشتر از بستری بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied