شمانیوز
شما نیوز

ساعت طرح ترافیک از روز شنبه ۱۳ اردیبهشت

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا از احتمال تغییر ساعات طرح ترافیک خبر داد.

ساعت طرح ترافیک از روز شنبه ۱۳ اردیبهشت

به گزارش شمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا در کلانشهر تهران اظهار کرد: ۵۰ درصد افراد جامعه از دستکش و حتی ماسک استفاده می‌کنند اما باقی افراد به موازین قانونی و رعایت بهداشت اهمیتی نمی‌دهند.

او افزود: طی دستورالعملی از طرف ریاست جمهوری طرح مناسب سازی قیمت ماسک‌ها از روز شنبه در مترو‌ها آغاز می‌شود و افراد می‌توانند ماسک را با قیمت مناسب از مترو‌ها خریداری کنند، البته فضا‌هایی را برای افرادی که در ماه مبارک رمضان نذری سالانه داشته اند و امسال به دلیل کرونا نمی‌توانند آن را به جا بیاورند، فراهم کرده ایم.

هاشمی ادامه داد: وضعیت ترافیک در همه نقاط تهران، تقریبا مطلوب است به جز محدوده مرکزی طرح ترافیک مشکلاتی را به وجود آورده است، چون اصناف و کارکنان دولت حضور پیدا می‌کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه احتمال تغییر ساعت طرح ترافیک وجود دارد، گفت:  روز گذشته طی جلسه‌ای با سردار ذوالفقاری در وزارت کشور تصمیم بر این شد، ساعت طرح ترافیک در کلانشهر تهران را اصلاح کنیم. برای مثال طرح از ساعت ۶ و نیم صبح تا غروب بوده، این ساعت را به ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر تغییر دهیم.

او در پایان گفت: شرایط قیمت را ۵۰ تا ۷۰ درصد تخفیف در نظر گرفتیم تا از سفر‌های زائد جلوگیری شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied