شمانیوز
شما نیوز

کوهنوردان مفقود شده در باغملک پیدا شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: اعضای گروه دوم کوهنوردی مفقود شده در ارتفاعات شهرستان باغملک دقایقی پیش توسط امدادگران هلال احمر پیدا شدند.

کوهنوردان مفقود شده در باغملک پیدا شدند

به گزارش شمانیوز و به نقل از ایرنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: اعضای گروه دوم کوهنوردی مفقود شده در ارتفاعات شهرستان باغملک دقایقی پیش توسط امدادگران هلال احمر پیدا شدند.

علی خدادادی بیان کرد: به دنبال اعلام مفقود شدن ۲ گروه هفت نفره کوهنوردی در ارتفاعات شهرستان باغملک تیم های تخصصی نجات در کوهستان و امداد هوایی جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام شدند.

وی گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی در روز گذشته در منطقه ادامه عملیات جستجو و نجات تیم امداد هوایی میسر نشد و به ناچار عملیات جستجو ونجات هوایی متوقف گردید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: عملیات جستجو ونجات به صورت زمینی ادامه یافت تا تیم اول در ساعت ۲ بامداد امروز پنجشنبه توسط نجاتگران این جمعیت در منطقه قارون کوه منگشت پیدا شده و به پایین کوه منتقل شدند.

وی افزود: این عملیات با هدف پیدا کردن گروه دوم به صورت شبانه ادامه یافت تا در نهایت تیم دوم کوهنوردی نیز در ساعت ۱۲:۲۰ امروز پیدا و به پایین کوه منتقل شدند، حال عمومی این افراد مساعد است و برای بررسی سلامت آن ها به بیمارستان منتقل شدند.

۲ گروه کوهنوردی هفت نفره روز سه شنبه هفته جاری در ارتفاعات سرقوچ بخش صیدون شهرستان باغملک به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی مفقود شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied