شمانیوز
شما نیوز

زلزله سمنان را لرزاند

زلزله ۳.۸ ریشتری بامداد جمعه حوالی زمان‌آباد را در شرق استان سمنان لرزاند؛ اما تاکنون خسارتی از این زمین‌لرزه گزارش نشده است.

زلزله سمنان را لرزاند

به گزارش شمانیوز و به نقل از فارس: مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار کرد: زلزله حوالی زمان‌آباد در شرق استان سمنان که بامداد جمعه به وقوع پیوست، تا این ساعت خسارتی نداشته است.

ایرج رئیسیان بیان کرد: زمین‌‌لرزه نسبتاً بزرگی بامداد جمعه حوالی زمان‌آباد از توابع استان سمنان را لرزاند؛ ولی این زلزله تا این ساعت خسارت مالی و جانی نداشته است.

وی ادامه داد: این زمین‌‌لرزه در ساعت سه و پنج دقیقه و ۴۷ ثانیه بامداد جمعه به وقت محلی با بزرگای ۳.۸ ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین رخ داده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان اضافه کرد: بنا بر گزارش دریافت‌شده از سوی مقامات محلی، این زلزله در مناطق روستایی بخش بیارجمند احساس شده؛ اما خوشبختانه تاکنون خساراتی گزارش نشده است.

رئیسیان بیان کرد: تیم‌های ارزیابی از سوی جمعیت هلال‌احمر استان سمنان به منطقه اعزام شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، این زمین‌لرزه در موقعیت جغرافیایی با عرض شمالی ۳۵.۳۴ درجه و طول شرقی ۵۶.۹۷ درجه ثبت شده است.

این زلزله در عمق ۱۴ کیلومتری زمین و در ۳۳ کیلومتری زمان‌آباد در استان سمنان، ۷۶ کیلومتری انابد خراسان رضوی و ۸۱ کیلومتری روداب خراسان رضوی رخ داده است.

وقوع این زمین‌لرزه را شبکه لرزه‌نگاری سمنان وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران تأیید کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied