شمانیوز
شما نیوز

مهدهای کودک مجاز به پذیرش کودکان نیستند

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه فقط بازگشایی بخش اداری مهدهای کودک امکانپذیر شده است، گفت: به دلیل خطرات جانی ناشی از بیماری کووید 19 ، مهدهای کودک به هیچ عنوان مجاز به پذیرش کودک نیستند.

مهدهای کودک مجاز به پذیرش کودکان نیستند

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایسنا : سعید بابایی در خصوص بخشنامه بازگشایی محدود مهدهای کودک‌ گفت: مطابق بخشنامه سازمان بهزیستی کشور، بازگشایی بخش اداری مهدهای کودک از روز چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه جهت ثبت نام و آماده سازی مهدهای کودک امکان پذیر شده است.

وی با بیان اینکه حضور مدیر و مسئول فنی مهدهای کودک از تاریخ ابلاغ بخشنامه در مهدکودک جهت ضدعفونی کردن مهدکودک، ایجاد تمهیدات بهداشتی لازم، هماهنگی ارائه آموزش های مجازی، آغاز ثبت نام سال جدید و آموزش پرسنل قبل از بازگشایی امکانپذیر است، اظهار کرد: براساس این بخشنامه، درصورت لزوم، نیروی انسانی جهت انجام امور اداری با حداکثر دو سوم نیروی اداری، خدمات فوق را انجام می‌دهد.

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه فاصله فیزیکی، تهویه هوای اتاق و نوبت دهی باید به گونه ای انجام شود که از ازدحام افراد در فضای بسته جلوگیری شود، تصریح کرد: کارکنان باید همگی مجهز به ماسک و دستکش بوده نحوه استفاده از آن را به درستی فراگرفته باشند. همچنین مواد ضدعفونی کننده دست باید در اختیار مراجعان و کارکنان مهدکودک قرار گرفته باشد.

بابایی با بیان اینکه به دلیل خطرات جانی ناشی از بیماری کووید 19 ،مهدهای کودک به هیچ عنوان مجاز به پذیرش کودک نیستند، افزود: در صورت تخلف از این امر، بهزیستی استان و شهرستان با آنها قاطعانه برخورد خواهند کرد. بدیهی است بخشنامه های چگونگی پذیرش کودکان در صورت ابلاغ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از طریق همین کمیته به استانها اعلام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied