شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه دوشنبه 15 اردیبهشت 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/02/15

فال روزانه دوشنبه 15 اردیبهشت 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/02/15

فال روزانه دوشنبه 15 اردیبهشت 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/02/15

فال روزانه دوشنبه 15 اردیبهشت 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/02/15

 

 

فال روز تولد (99/02/15)

 

 

دوست عزیزی که 15 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

درست است که احساسات مهم هستند، اما نباید همه دنیای شما باشند و جلوی عقل و منطقتان را بگیرند، از روز تولدتان تصمیم بگیرید در نگرشتان نسبت به زندگی کمی منطقی تر باشید. در اولین ماه این سال از زندگیتان تمام تلاشتان را بکنید و جاه طلب و باهوش باشید تا در اواخر خرداد چیز ویژه ای را به دست بیاورید. در فصل تابستان فشار کاری زیادی را باید تحمل کنید، پس حتما برنامه ای بچینید تا زمانی را به سفر و استراحت اختصاص دهید. در ماه مهر عشق در آسمان زندگی شما خواهد درخشید. قدر احساسات سخاوتمندانه طرف مقابل‌تان را بدانید و عشقتان را بی هیچ مضایقه ای به او ببخشید تا احساستان به  رابطه ای پایدار تبدیل شود. تا اواخر بهمن ماه یکی از رویاهایتان به حقیقت خواهد پیوست، اما بهتر است ببینید ارزش بهایی که برای آن می پردازید را دارد یا نه، هدف همیشه وسیله را توجیه نمی کند. دو ماه آخر سال سرشار از انرژی و شور زندگی خواهید بود و با احساسات و سورپریزهای غیرمنتظره ای مواجه خواهید شد.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

 فال روزانه متولدین فروردین

امروز را با انرژی مثبت و طرز فکری سالم شروع کنید. اگر به خودتان سخت بگیرید و نگاهی منفی به آنچه در اطرافتان می گذرد داشته باشید تنها پیشروی و موفقیت را برای خودتان سخت تر کرده‌اید. در زمانی مناسب برای بررسی وضعیت اقتصادی خودتان به سر می برید. اگر بدهی‌هایی که دارید ذهنتان را درگیر کرده‌اند برنامه ای برای باز پس دادن آن بچینید و برای تشویق خود به عمل به این برنامه برای خودتان جایزه ای بگذارید. اگر پس انداز کردن را بلد نیستید وقت آن رسیده است که این کار را یاد بگیرید. اگر متاهل هستید برای زندگی جنسیتان وقت بیشتری بگذارید و چنانچه مشکلی وجود دارد آن را حل کنید، اهمیت این جنبه از زندگی زناشویی را نادیده نگیرید.

 

 

فال حافظ متولدین فروردین

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روز متولدین اردیبهشت

شما در یکی از نقاط عطف زندگی‌تان قرار دارید، ولی چند ماهی طول خواهد کشید تا بتوانید متوجه روند رشد و پیشرفت کارهایتان بشوید. به همین دلیل هم انتخاب‌هایی که الان می کنید از اهمیت بسیاری برخوردار هستند. بحث با کسی که عاشقش هستیم کار آسانی نیست، اما گاهی لازم است. اگر حرفی در دلتان است که باید با او در میان بگذارید الان وقتش است، زیرا امروز می تواند از اعماق قلبتان حرف بزنید و در عین حال منطقی هم باشید. یک چنین تعادلی کم پیش می آید، پس نهایت استفاده را از آن کرده و از آسودگی خاطر پس از آن لذت ببرید. اگر مجرد هستید به آینده خوش بین باشید و دل به کسی که لیاقتتان را ندارد نبندید.

 

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

 فال روزانه متولدین خرداد

امروز مدام از شاخه ای به شاخه دیگر می پرید و این موضوع باعث شده اطرافیانتان فکر کنند که آدمی دمدمی مزاج هستید، بهتر است حداقل سعی کنید دیگران متوجه این حالتتان نشوند.  قدرت شما در منابع درونی‌تان نهفته است و امروز درهای این قدرت درونی به سوی شما باز است. خواهید یافت که در مواقع آشوب احساسات شما آرام و تحت کنترل خواهد بود. بر شما واجب است که پیش از هرچیز مشکلات درونی‌تان را حل کنید تا مبادا شما را در آینده به دردسر بیندازند. هر شخصی برای حفظ سلامت و تناسب اندام خود روش های خاص خودش را دارد، شما مجبور نیستید برای این کار مربی شخصی گرفته و یا خودتان را در باشگاه حبس کنید.

 

 

فال حافظ متولدین خرداد

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

تعبیر:بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

 فال روزانه متولدین تیر

امروز روزی فوق‌العاده برای شروع یک پروژه جدید می تواند باشد و اطرافیانتان نیز از شما حمایت کرده و شما را تشویق می کنند. شما انگیزه و هیجان کافی برای شروع را خواهید داشت و همچنین از لحاظ منطقی نیز توانایی کافی برای درک اینکه این کار چگونه باید انجام شود را دارید. آیا رویای نوشتن یک کتاب یا شروع کردن یک تجارت جدید را در سر می پرورانید؟ دست از رویاپردازی داشته و وارد عمل شوید. مجردها یادشان باشد که در بررسی عشق احتمالی خود نهایت دقت و بصیرت را به کار بگیرند. همچنین صبور باشید و عجله نکنید. متاهل‌ها هم رابطه خود را مورد بررسی قرار دهند و ببینند آیا نیازهای روحی و جسمی هر دو طرف برآورده می شود؟

 

 

فال حافظ متولدین تیر

آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت

تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه‌ها رفت

تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

 فال روزانه متولدین مرداد

امروز زیاد حال و حوصله کار گروهی را ندارید و ترجیح می دهید به تنهایی روی پروژه‌هایتان کار کنید. اما برای همفکری و یا گرفتن اطلاعات مجبور خواهید شد از لاک تنهایی خود خارج شوید. سعی کنید با همسر و فرزندانتان بداخلاقی نکنید، آنها دلیل این رفتار شما را درک نخواهند کرد. راهی که برای رسیدن به خواسته‌هایتان در پیش گرفته اید به زمان نیاز دارد. شما می خواهید وارد ماجراهای بزرگ شوید که زندگی‌تان را تغییر دهند، و می توانید و باید این کار را بکنید، خوب فکر کرده و طوری برنامه ریزی کنید که روی شغل و پس انداز شما تاثیر نگذارد. زیاد نگران جزئیات برنامه‌هایتان نباشید، در طول مسیر فرصت کافی برای پرداختن به آنها خواهید داشت.

 

 

فال حافظ متولدین مرداد

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

 فال روزانه متولدین شهریور

امروز از آن روزهایی است که دلتان می خواهد فقط در عالم خیال و رویا غرق شده و برای یک تعطیلات بی نظیر در دنیای خیالاتتان برنامه ریزی کنید. شما معمولا آدم خیلی با مسئولیتی هستید و کارهایی که به عهده دارید را به خوبی انجام داده و وقت خود را هدر نمی دهید، پس هیچ اشکالی ندارد اگر بخواهید روز تعطیلتان را به این صورت بگذرانید. این کار به شما فرصت سفر به دنیای درونتان را خواهد داد و اطلاعات جالبی را در مورد خودتان در اختیار شما خواهد گذاشت. شاید حتی در نهایت به این نتیجه برسید که بالاخره وقت آن رسیده است که ایده ای که مدتی است در سر دارید را عملی کنید!

 

 

فال حافظ متولدین شهریور

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه متولدین مهر

امروز یک نفر با خبرهایی غافلگیر کننده، فرصتی فوق‌العاده و یا ایده ای خلاقانه تمام محاسبات و برنامه های شما را بهم خواهد ریخت. ولی بهتر است خیلی عجله نکنید و از هول هلیم داخل دیگ نیفتید. با نگرشی مثبت ولی همراه با احتیاط به این موضوع نگاه کنید و ثبات موجود در وضعیت خود را به خاطر چیزی که از آن مطمئن نیستید به خطر نیندازید. چه مجرد باشید و چه متأهل امشب شب خوبی برای بیرون رفتن از خانه نیست. اگر متأهل هستید امشب را در خانه مانده و به امور خانه رسیدگی کنید و به همسرتان نشان دهید برای خانه و خانواده ارزش قائل هستید. اگر هم مجرد هستید پای تلویزیون لم داده و از هر لحظه خود لذت ببرید.

 

 

فال حافظ متولدین مهر

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

 فال روزانه متولدین آبان

در حال حاضر ایجاد تغییرات مثبت کوچک در سبک زندگی‌تان با تلاش برای ایجاد عادت های تازه می تواند اثرات مثبت پایداری روی شما داشته باشد. خوشبختانه کنار گذاشتن عادت های قدیمی‌تان که مانع پیشرفت شما بودند برایتان بسیار راحت خواهد بود. فقط تحت هیچ شرایطی نباید این دست و آن دست کنید و زمان را هدر بدهید. شما خوب می دانید چکار باید بکنید، پس بدون معطلی دست به کار شوید. اگر امروز کسی در محیط کار و یا اطرافتان توجه شما را به خود جلب کرده است و فکر می کنید می تواند گزینه خوبی برای شما باشد، خیلی سختگیر و وسواسی نباشید و بگذارید حس درونی‌تان شما را در این زمینه راهنمایی کند.

 

 

فال حافظ متولدین آبان

ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت

تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

 فال روزانه متولدین آذر

شما یک ماجراجوی حرفه ای هستید، از فرصتی که امروز برای ماجراجویی برایتان فراهم خواهد شد استفاده کرده و قدم در راه بگذارید، فقط یادتان باشد که کمربند ایمنی‌تان را ببندید و جانب احتیاط را رعایت کنید. باید مواظب باشید که اعتماد به نفستان تبدیل به غرور و تکبر نشود تا چشمتان نسبت به خطراتی که شما را تهدید می کنند کور نشود و بتوانید به موقع نسبت به آنها عکس‌العمل نشان دهید. وقت آن رسیده که راجع به وابستگی های عاطفی خود جدی شوید. اگر نامزد دارید وقت آن رسیده که برای ازدواجتان برنامه بچینید، اما یادتان باشد که انعطاف پذیر باشید و پیش از رسیدن به هر نتیجه ای همه جوانب را نیز بررسی کنید.

 

 

فال حافظ متولدین آذر

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

 فال روزانه متولدین دی

امروز کمی وقت برای اندیشیدن به خودتان و کارهایتان بگذارید. به احساسی که نسبت به شرایط فعلیتان دارید و به ویژه به روابطی که با دیگران دارید بیندیشید. با خودتان صادق باشید، آیا گاهی بیش از حد لازم لجبازی و سرکشی به خرج نمی دهید؟  اما به یاد داشته باشید که هیچ کس کامل نیست، و تمایل شما نسبت به ایجاد تغییر نشان دهنده بلوغ فکری شما خواهد بود. آخرین باری که رنگ یا مدل مویتان را تغییر داده‌اید یا در مدل ریش و سبیلتان تنوع ایجاد کرده‌اید چه زمانی بوده است؟ همه ما گاهی به تنوع و تغییر در ظاهرمان نیاز داریم. اگر فکر می کنید که خودتان و یا شریک زندگی‌تان خیلی ایرادگیر شده‌اید نگذارید این موضوع شما را ناراحت کند. نفس عمیقی بکشید و به خودتان استراحت بدهید.

 

 

فال حافظ متولدین دی

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

 فال روزانه متولدین بهمن

زندگی شما در حال تغییر و تحول است و این تغییرات امروز سرعت بیشتری گرفته‌اند. اگر حس می کنید که این سرعت برایتان زیاد است و به همه کارها نمی رسید نگران نباشید، خیلی زود خواهید توانست خودتان را با شرایط تازه ای که دارید تطبیق دهید. امروز فرصت خوبی است که برخی از کینه های خود را برای همیشه رها کنید. به ریشه موضوع دقت کنید و ببینید چرا بخشیدن طرف مقابل، رهایی از خشم و فراموش کردن این مسئله برای شما آسان نیست. به یاد داشته باشید که به زمین گذاشتن این بار سنگین به شما کمک خواهد کرد خیلی راحتتر در مسیر خود پیش بروید. حتما این کار را امتحان کنید. در رابطه عاطفی خود نیز این مسئله را در اولویت قرار دهید.

 

 

فال حافظ متولدین بهمن

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

 فال روزانه متولدین اسفند

امروز فشاری که این چند وقت اخیر در محل کارتان احساس می کرده‌اید کمتر خواهد شد و بالاخره خواهید توانست نفس راحتی بکشید. ولی این وضعیت موقتی است و می توان امروز را یک استراحت کوتاه در میان این همه کار دانست. اگر ایده بزرگی در سر دارید برای عملی کردن آن و رسیدن به نتیجه باید صبور باشید و قدم به قدم پیش بروید. اگر می خواهید کوه جابجا کنید هم باید از حرکت دادن سنگ های کوچک شروع کنید. . امروز توجه بیشتری به دوستان و نزدیکانتان داشته باشید و به آنها نشان دهید که بودنشان برای شما چقدر مهم است. افراد زیادی در زندگی شما آمده‌اند و رفته‌اند، اما این دوستان همیشگی‌تان هستند که در روزهای سختی در کنارتان خواهند بود.

 

 

فال حافظ متولدین اسفند

 

 

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

 

 

تعبیر:دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied