شمانیوز
شما نیوز

افزایش بهره‌وری کارکنان شهرداری مشهد در فرآیند دورکاری

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد گفت: بر اساس ارزیابی و سنجش انجام شده دورکاری کارکنان بهره‌وری آنها را افزایش داده و در دراز مدت این روند مطلوب‌تر خواهد شد.

افزایش بهره‌وری کارکنان شهرداری مشهد در فرآیند دورکاری

به گزارش شمانیوز به نقل از ایمنا، شهریار آل‌شیخ اظهار کرد: تا قبل از شیوع ویروس کرونا و فعالیت روزمره کارکنان، حساسیت لازم بر فعالیت و کارکرد آنها از سوی مدیران وجود نداشت، اما با شیوع ویروس کرونا بخشی از نیروهای شهرداری فعالیت‌های خود را به صورت دورکاری انجام می‌دهند که این اقدام در ارتقای بهتر و سریع‌تر فرایندهای دیجیتالی شهرداری مشهد بسیار تأثیرگذار بوده و بهره‌وری کارکنان را افزایش داده است.

 

وی افزود: در دوران انجام فعالیت نیروهای انسانی شهرداری به صورت دورکاری، کارکنان دغدغه کمرنگ نشدن گزارش کار خود را دارند و حتی نسبت به کم بودن امور محوله اعتراض داشتند که این موضوع بهره وری آنها را افزایش داده است.

 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد با بیان اینکه معیار عملکرد در دور کاری بیشتر بر نتایج و پیامدهای کار متمرکز است، خاطرنشان کرد: در فرایند انجام فعالیت‌ها به صورت دورکاری، تمرکز مدیران به جای ساعات کار، بر روی خروجی‌ها و گزارش کار کارکنان است که این خود در کوتاه مدت باعث افزایش بهره‌وری شده و در دراز مدت سود برندگی را بیشتر خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه تمرکز بر خروجی‌ها و گزارش‌ها بسیار ارزشمند است و باید استمرار یابد، گفت: تمرکز بر گزارش‌گیری از نتایج فعالیت‌ها باید به صورت مرتب انجام شود تا همکاران و مدیران بتوانند درباره خروجی فعالیت‌های خود اظهار نظر کنند.

 

آل‌شیخ گفت: با تمهیدات پیش‌بینی شده امکان استفاده همه مجموعه شهرداری مشهد از خدمات سامانه‌های مختلف مالی، شهرسازی و نظارتی از طریق دورکاری فراهم شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied