شمانیوز
شما نیوز

شغل‌هایی با بیشترین آمار مبتلا به کرونا

همزمان با شیوع کرونا ویروس در کشور در میان گروه‌های عمده شغلی، ۵ گروه بیشتر در معرض تهدید مستقیم قرار گرفته اند.

شغل‌هایی با بیشترین آمار مبتلا به کرونا

به گزارش شمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: همزمان با شیوع کرونا ویروس در کشور در میان گروه‌های عمده شغلی، ۵ گروه بیشتر در معرض تهدید مستقیم قرار گرفته اند.

 این‌روزها ویروس کرونا در همه جا اعم از منزل، محل کار، بیمارستان، مترو و اتوبوس و ...، حسابی ما را درگیر کرده است. اگرچه برخی رده‌های شغلی و اجتماعی بیشتر در معرض آسیب قرار دارند اما در یک رفتار اجتماعی، همه آحاد جامعه باید برای مبارزه با این بیماری تلاش کنند.

طبق تحقیقات و آمار بدست آمده تا به امروز بررسی هایی درباره مشاغل پر خطر شده که به تفکیک تعداد مبتلایان و فوت شدگان تقسیم شده اند.

در این مطلب به ۵ عنوان شغلی پرداخته ایم که از کرونا آسیب دیده اند:

کادر درمانی بیمارستان‌ها در خط مقدم مبارزه با این ویروس هستند. با توجه به آمار به دست آمده تعداد مبتلایان در این حوزه از ۲ هزار و ۲۸۶ فرد مبتلا، تعداد ۱۲۲ نفر فوت شده اند.

یکی دیگر از مشاغلی که پر خطر شناخته شده است، کارمندان بانک هستند که همه روزه با افراد زیادی در ارتباط هستند. براساس آمار از ۳ هزار فرد مبتلا، تعداد ۴۵ نفر فوت شده اند.

مشاغلی مانند رانندگان تاکسی حدود ۴۵۰ نفر مبتلا و ۳۱ نفر تا به امروز فوت شده اند و کادر مامایی هم از ۲۴۰ فرد مبتلا تنها ۳ نفر فوت شده‌اند.

خوشبختانه تا به امروز کارمندان مترو فوتی نداشته اند و تنها ۳۵ نفر مبتلا به ویروس کرونا در بین آن ها دیده شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied