شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه چهارشنبه 17 اردیبهشت 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/02/17

فال روزانه چهارشنبه 17 اردیبهشت 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/02/17

فال روزانه چهارشنبه 17 اردیبهشت 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/02/17

فال روزانه چهارشنبه 17 اردیبهشت 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/02/17

 

 

فال روز تولد (99/02/17)

 

 

دوست عزیزی که 17 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی سخاوتمند، بشاش، اجتماعی، متواضع، با صداقت و مهربان هستید که دوست دارد با همه ی اطرافیان خود در صلح و دوستی به سر برده و در هماهنگی کامل با آنها باشد. شاید امسال مجبور باشید تغییراتی در رژیم غذایی خود ایجاد کنید، اما وضعیت سلامتی‌تان به طور کلی خوب خواهد بود و با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد. شاید از لحاظ اقتصادی نتایجی که انتظار دارید را به دست نیاورید، اما نمی توان گفت وضع مالی‌تان خوب نخواهد بود. بهتر است مبالغ زیادی را صرف سرمایه گذاری در هیچ چیزی نکنید، چون این کار می تواند ضرر بزرگی را به شما وارد کند. اگر قصدتان برای سرمایه گذاری جدی ست تا زمان یافتن بهترین گزینه دست نگه دارید. در زمینه‌ی حرفه ای در تمام طول سال فرصت های زیادی برایتان فراهم خواهند شد، اما اگر بخواهید از این فرصت‌ها بهره ببرید باید با ذکاوت و پشتکار زیادی کار و تلاش کنید. شما مجبور به گرفتن تصمیماتی مهم در زمینه‌ی کاری خواهید بود. فرصت تبدیل یک رابطه‌ی عاطفی طولانی مدت به ازدواج برای مجردها فراهم خواهد بود. خرداد، شهریور، آبان و فروردین بهترین ماه‌ها خواهند بود.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

بجای این که مدام به فکر تغییر مسیرتان برای رسیدن به موفقیت باشید شدیدا به شما توصیه می کنیم یک راه را تا آخر رفته و موفقیت را به چشم خود ببینید. به خودتان اعتماد داشته باشید و با تغییر مسیر حواس خودتان را پرت نکنید. احساس این که قرار است شخصی به دیدنتان بیاید تمام روز با شما خواهد بود. به احتمال زیاد حس ششمتان به شما راست می گوید، فقط در یک چیز اشتباه می کند و آن این است که به احتمال زیاد بیش از یک نفر به دیدن شما خواهد آمد. برخی از دوستانتان ممکن است اخبار خوبی داشته باشند که دلشان می خواهد هرچه زودتر با شما در میان بگذارند. پس خانه را مرتب کنید، منتظر بمانید و وقتی آمدند خودتان را تعجب زده نشان دهید.

 

فال حافظ متولدین فروردین

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

 

divider1

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

اگر مجبور به انتخاب در مورد مسئله مهمی هستید که آینده‌تان را تحت تاثیر قرار خواهد داد. نگذارید اتفاقاتی که این چند وقت اخیر افتاده‌اند انتخاب‌هایتان را محدود کنند. از دلیل اصلی رفتارهای برخی از نزدیکانتان سر در نمی آورید و احساس می کنید چیزهایی وجود دارد که نمی خواهند به شما بگویند. به استعدادهای خود اعتماد کرده و از آن طریق به حقیقت پی ببرید. سال‌هاست که تا این اندازه محبوب نبوده‌اید و تا این حد روی اطرافیان تاثیرگذار نبوده‌اید. اگر از کسی می خواهید که کاری برای شما انجام دهد الان وقتش است، هیچ کس به شما «نه» نخواهد گفت، از این برگ برنده استفاده کنید. این موضوع شامل عشقتان هم می شود.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز کارهایی که می کنید تا مدت‌ها زندگی‌تان را تحت تاثیر قرار خواهند داد. حتی کوچکترین انتخاب‌هایتان اثراتی پایدار و خیلی بزرگ تر از آنچه انتظارش را دارید خواهد داشت. پس بهتر است قبل از برداشتن هر قدمی خوب به آن فکر کرده و عواقبش را در نظر بگیرید. شما انسانی بسیار کنجکاو هستید و این به شما در یادگیری چیزهای مختلف بسیار کمک می کند، اما وقتی این کنجکاوی تبدیل به فضولی در کار دیگران شود اصلا خصیصه خوبی نخواهد بود، چون هیچ کس دوست ندارد کسی به حریم خصوصی‌اش تجاوز کند. به توصیه‌هایی که نزدیکانتان به شما می کنند توجه کنید، آنها فقط می خواهند به شما کمک کنند.

 

فال حافظ متولدین خرداد

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

از ایده های بزرگی که در سر دارید نترسید، در تفکرتان شجاع باشید، این ایده‌ها خیلی کاربردی تر از آن چیزی هستند که خودتان فکر می کنید. پاهایتان را روی زمین بگذارید، ولی به ذهنتان اجازه بدهید در آسمان‌ها پرواز کند. امروز یکی از دوستان یا آشنایانتان از راه دور با شما تماس گرفته و به شما می گوید که قرار است به دیدنتان بیاید.  این موضوع اکنون برای شما زیاد راحت نخواهد بود و شاید بد نباشد بهانه ای بتراشید، البته این کاملا به میزان اهمیتی که این فرد برای شما دارد بستگی خواهد داشت. چنانچه کاری که دلتان می خواسته انجام شود اتفاق نیفتاد به این قضیه اصلا با دید منفی نگاه نکنید. طی چند روز آینده خواهید دید که این موضوع به نفع شما بوده است.

 

فال حافظ متولدین تیر

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز باید کمی با دقت و احتیاط خرج کنید، هنوز تا آخر ماه خیلی مانده است. از تلاش برای به دست آوردن آنچه که می خواهید دست نکشید، به رویاهایتان از هر آنچه که فکرش را بکنید خیلی نزدیکتر شده‌اید. تماس های تلفنی واجبی که امروز دارید را فراموش نکنید، انجام آنها نتایج خوبی برایتان خواهد داشت. البته وقت گذاشتن برای خانه و خانواده را هم حتما در برنامه خود قرار دهید. امروز یکی از دوستان یا آشنایانتان از راه دور با شما تماس گرفته و به شما می گوید که قرار است به دیدنتان بیاید. این موضوع اکنون برای شما زیاد راحت نخواهد بود و شاید بد نباشد بهانه ای بتراشید، البته این کاملا به میزان اهمیتی که این فرد برای شما دارد بستگی خواهد داشت.

 

فال حافظ متولدین مرداد

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

اگر به فکر ثبت نام در کلاس‌ها و دوره‌هایی هستید که به رشد حرفه‌ای‌تان کمک خواهند کرد امروز روز خوبی برای برنامه ریزی و جستجوی اطلاعات در مورد آنها خواهد بود. ولی این را یادتان باشد که لزوما برای کسب دانش بیشتر در زمینه کارتان لزوما نباید سر کلاس درس بنشینید، کسب تجربه اهمیتی بسیار بیشتر دارد. امروز رابطه شما با کسی که دوستش دارید حال و هوای عجیبی خواهد داشت. شک و تردیدهای احساسی شما با قدرت های ذهنی شما در جدال خواهند بود. مکالماتتان می تواند مبهم باشد و به سادگی سوء تفاهم ایجاد شود. امروز به رابطه شما آسیبی نخواهد زد، اما اگر احتیاط نکنید به درکی که از یکدیگر دارید ضربه خواهد زد.

 

فال حافظ متولدین شهریور

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر:به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

برای انجام کارهایتان پیش رفتن به صورت گروهی خیلی بهتر از فعالیت انفرادی موثر خواهد بود، به شرط آن که همراهانتان را با احتیاط انتخاب کنید. امروز به راحتی کارهایی که باید انجام دهید را فراموش می کنید، پس بهتر است صبح زود قبل از هر کاری لیستی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کنید و طبق برنامه پیش بروید تا مبادا کاری از قلم بیفتد. تا جایی که می توانید از بحث و مجادله با کسانی که طی روز می بینید دوری کنید و نسبت به آنها صبور باشید. یادتان باشد جواب ابلهان خاموشی است!  برای آن‌هایی که مجرد هستند امکان شروع یک رابطه جدید وجود دارد و آنها به نیازهای خود و این که از یک رابطه چه انتظارهایی دارند پی خواهند برد.

 

فال حافظ متولدین مهر

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

کنار گذاشتن خاطرات بد گذشته به شما کمک خواهد کرد که نگرش محدود خود را گسترش دهید. اگر حاضر باشید با شخص مورد اعتمادی ترس‌ها و نگرانی‌هایتان را در میان بگذارید خواهید توانست نقشه‌هایی فوق‌العاده برای آینده‌تان بکشید. امروز روزی بی نظیر برای کنار گذاشتن عادت های بد است، از فرصت استفاده کنید و آنها را برای همیشه کنار بگذارید. بیش از توانتان مسئولیت به عهده نگیرید، وگرنه مجبور خواهید شد از تفریح خودتان برای تمام کردن این کارها بزنید. امشب یک غذای جدید برای عشقتان بپزید و از بودن در کنار هم لذت ببرید. امروز حس ششم شما قدرت بسیاری خواهد داشت، اما شاید توانایی استفاده از آن را نداشته باشید و درک آنچه حس می کنید برایتان دشوار باشد.

 

فال حافظ متولدین آبان

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

شما برای شروع پروژه ای جدید احساس آمادگی می کنید، ولی همیشه به پایان رساندن کارهایی که قبلا شروع کرده‌اید از اولویت بالاتری برخوردارند، پس فعلا دست نگه دارید. دوستانی که فکر می کردید می توانند مورد اعتماد شما قرار بگیرند باعث نا امیدی‌تان شده‌اند، اما به این داستان تنها از دید خودتان نگاه نکنید. به سخنان آنها گوش کنید، شاید دلایلی داشته باشند که بتواند شما را قانع کند. حالا که سرعت زندگی افزایش یافته است دلتان نمی خواهد هیچ چیزی شما را متوقف کند و می خواهید با سرعت تمام پیش بروید، اما حواستان باشد یک جاهایی لازم است ترمز کنید و یادتان باشد که آهسته و پیوسته رفتن همیشه بهترین راه پیشروی است.

 

فال حافظ متولدین آذر

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

خلاقیت شما در حال حاضر در اوج قرار دارد و تنها چیزی که می تواند شما را محدود کند باورهای خودتان هستند. اگر مسیرتان را عوض کرده‌اید ممکن است به مشکلاتی بربخورید، ولی این هرگز به این معنی نیست که در انتخاب هدفتان اشتباه کرده‌اید. در مکالمات خود نهایت دقت را داشته باشید و سعی کنید منظورتان را خوب برسانید، ممکن است از حرف‌هایتان سوء برداشت شود. دروغ‌هایی که امروز می گویید برایتان دردسرساز خواهند شد، پس بهتر است سعی کنید به هیچ وجه دروغ نگویید. روی کاری که دلتان می خواهد انجام دهید دقت و تمرکز داشته باشید، امروز افراد زیادی در رسیدن به آن می توانند به شما کمک کنند و دوستان و خانواده از شما حمایت بسیاری خواهند کرد.

 

فال حافظ متولدین دی

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

مشکلات و موانعی در پیش رویتان هستند که برای مبارزه با آنها باید در زندگی‌تان ثبات ایجاد کنید و برای رسیدن به این ثبات مهمترین مسئله این است که از لحاظ عاطفی احساس امنیت و راحتی کنید. چرا باید طوری زندگی کنید که مورد تأیید دیگران باشد، در حالی که این شما هستید که دارید زندگی می کنید و باید با عواقب تصمیماتی که می گیرید روبرو شوید؟ کوتاه نیایید و حرف دلتان را بزنید و هرطور دلتان می خواهد  تصمیم بگیرید. امروز دلتان می خواهد دوست داشته شوید و برای به دست آوردن محبت و توجه دیگران هر کاری خواهید کرد. اما بدانید که قرار نیست همه شما را دوست داشته باشند و این امری بسیار طبیعی است.

 

فال حافظ متولدین بهمن

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

با وجود این که به صورت ذاتی انسانی ایده آل گرا هستید، الان وقت آن رسیده است که نگرشی واقع‌بینانه به دنیای اطرافتان داشته باشید. این کار در کمال تعجب احساس راحتی و آرامش بسیاری به شما خواهد بخشید. مواظب باشید در حفظ رازهایی که دیگران به شما گفته‌اند کوشا باشید وگرنه از دهن لقی خود پشیمان خواهید شد. امروز روزی بسیار خوب برای به اجرا گذاشتن ایده‌هایی که در سر دارید می تواند باشد. پس نفستان را در سینه حبس کرده و بشتابید. اکنون تمام آن چه را که لازم دارید فراهم است، پس از هیچ چیز نترسید، چرا که همه چیز همانطور که می خواهید پیش خواهد رفت. دوره سختی به پایان رسیده است و اوضاع روبراه خواهد شد.

 

فال حافظ متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

* *منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied