شمانیوز
شما نیوز

پیش‌بینی بارش‌های پنج روزه در کشور

سازمان هواشناسی با اعلام ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی شنبه آینده از بارش‌ ۵ روزه باران، تگرگ و وزش بادهای شدید موقتی در برخی مناطق خبر داد.

پیش‌بینی بارش‌های پنج روزه در کشور

به گزارش شمانیوز و به نقل از تسنیم: سازمان هواشناسی با اعلام ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی شنبه آینده از بارش‌ ۵ روزه باران، تگرگ و وزش بادهای شدید موقتی در برخی مناطق خبر داد.

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های واقع در شمال غرب،‌دامنه‌های البرز مرکزی و شمال شرق افزایش ابر، وزش باد شدید موقتی و در برخی ساعات رگبار باران و رعدوبرق پیش بینی شده است.

امروز همچنین برای استان‌های تهران،‌ البرز،‌ قزوین و سمنان کاهش نسبی دما و در برخی ساعات وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

فردا در شمال شرق کشور بارش‌های پراکنده پیش بینی شده است. روز شنبه با ورود سامانه بارشی جدید به کشور در مناطق شمال غرب،‌برخی مناطق غرب،‌استان‌های واقع در دامنه‌های البرز غربی و مرکزی و زاگرس مرکزی رگبار و رعدوبرق،‌وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی شده است.

یکشنبه هفته آینده این شرایط علاوه بر مناطق ذکر شده در روز شنبه برای دامنه‌های البرز شرقی و شال شرق پیش بینی می‌شود. دوشنبه آینده در شمال غرب کشور رگبار و رعدوبرق و وزش باد و در دامنه‌های البرز مرکزی، زاگرس مرکزی و شمال شرق بارش‌های پراکنده پیش بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده کاهش محسوس دما در استان‌های ساحلی دریای خزر روی می‌دهد،‌ ضمن این‌که طی دو روز آینده نواحی مرکزی و شرقی خلیج‌فارس مواج پیش بینی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied