شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه یکشنبه 21 اردیبهشت 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/02/21

فال روزانه یکشنبه 21 اردیبهشت 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/02/21

فال روزانه یکشنبه 21 اردیبهشت 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/02/21

فال روزانه یکشنبه 21 اردیبهشت 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/02/21

 

 

فال روز تولد (99/02/21)

 

 

 

دوست عزیزی که 21 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

 

شما شخصیتی منحصربه‌فرد دارید و بسیار جسور و شجاع و در عین حال مهربان و مودب هستید. مصمم و با اراده بودن شما قابل تحسین است، اما باید روی تندمزاجی و بی‌حوصلگی‌ خودکار کنید. امسال منافع مادی زیادی در انتظارتان خواهند بود، به ویژه اگر فعالیت های تجاری و اقتصادی جدیدی را آغاز کنید. با این حال باید سعی کنید تا جای ممکن از آغاز شراکت های جدید خودداری کنید. سرمایه گذاری های گذشته‌تان و یا فروش ارثیه‌ی پدری برای شما بسیار سودبخش خواهند بود. با بهبود یافتن وضع مالی‌تان ممکن است تصمیم به بازسازی و یا تغییر دادن خانه‌تان بگیرید و این کار هزینه‌ی زیادی روی دستتان خواهد گذاشت، با این حال از نتیجه‌ی بدست آمده خوشنود و راضی خواهید بود. سفرهای کاری که در اواخر سال خواهید داشت به بهتر شدن وضعیت تجارت شما کمک قابل توجهی خواهند کرد. تخصصی که شما دارید فرصت های کاری زیادی با درآمد بیشتر را برای شما فراهم خواهد کرد، اما بهتر است در تصمیم گیری در رابطه با این مورد دقت کافی داشته باشید. از لحاظ روابط عاطفی سال خوبی را در پیش خواهید داشت. اگر متأهل هستید رابطه‌ی زناشویی‌تان خیلی خوب پیش خواهد رفت. شانس ازدواج برای مجردها خیلی زیاد خواهد بود. شهریور، آذر، دی و فروردین بهترین ماه های امسال خواهند بود.

 

divider1

 

 فال روزانه متولدین فروردین

 

شما روزی فوق‌العاده شلوغ و پرمشغله در پیش خواهید داشت و مسائلی که حل نشده رهایشان کرده بودید امروز به توجه و رسیدگی فوری شما نیاز دارند و هیچ راه فراری هم برایتان وجود ندارد، مگر این که خودتان را برای دردسرهایی که انجام ندادن این کارها به دنبال خواهد داشت آماده کرده باشید. بعد از تکمیل کارهایتان فرصت کافی برای کمی استراحت را در اختیار خواهید داشت، اما امروز این درس را به شما خواهد داد که قرار گرفتن در چنین موقعیت های استرس زایی چه اثراتی روی سلامت جسمی و روحی شما می تواند داشته باشد. از وضعیتی که امروز برایتان پیش می آید درس عبرت گرفته و کارهایتان را روی هم انبار نکنید.

 

فال حافظ متولدین فروردین

 

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

 

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

 

divider1

 

 فال روزانه متولدین اردیبهشت

 

امروز می تواند برای شما با تنش های زیادی همراه باشد. اطرافیانتان و به ویژه آنهایی که به شما نزدیکتر هستند بسیار عصبی و زودرنج به نظر می رسند. چه خردسال و چه بزرگسال، آنها بی هیچ دلیلی می خواهند دعوا درست کنند و از کاه کوه می سازند. به خاطر کوچکترین جزئیاتی که از نظرتان دور بمانند مورد انتقاد آنها قرار خواهید گرفت و بخششی هم در کار نخواهد بود. خوشبختانه به این واقعیت آگاه هستید که شما مجبور نیستید رفتار و کارهای خود را با انتظارات دیگران هماهنگ کنید. در چنین شرایطی اگر می بینید تحمل اوضاع برایتان سخت شده است شما هم می توانید با قدرت اما آرامش نظر خود را بیان نموده و در صورت لزوم اعتراض کنید.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

 

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها

 

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

divider1

 

 فال روزانه متولدین خرداد

 

زمان آن فرارسیده است که به مسئولیت‌هایی که در این اواخر پذیرفته‌اید یک بار دیگر فکر کنید. شاید اعتراف به این واقعیت سخت باشد، اما شما باری سنگین تر از حد توانتان را دارید به دوش می کشید و در پذیرفتن مسئولیت‌ها میزان توان و انرژی خود را در نظر نگرفته و به محدودیت زمانی خود توجه نداشته‌اید. حالا بار سنگین این تعهدات و مسئولیت‌ها دارد شما را از پا در می آورد و نمی توانید به همین شکل ادامه دهید. شما باید بار مسئولیت خود را سبکتر کنید تا هم عملکرد بهتری داشته باشید و هم وقت آزاد کافی برای پرداختن به خودتان و عزیزانتان را داشته باشید. خودتان را از بندهایی که به دست و پای خود بسته‌اید رها کنید.

 

فال حافظ متولدین خرداد

 

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

 

تعبیر:بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

 

divider1

 

 فال روزانه متولدین تیر

 

چرا یک راست به سراغ اصل مطلب نمی روید؟! خود شما هم دارید این سؤال را در رابطه با تعهدی که برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است مرتب از خودتان می پرسید. حتی اگر این طور به نظر برسد که زندگی شما را در مسیر متفاوتی قرار داده و نمی توانید به این تعهد خود وفادار مانده و آن را مورد حمایت خود قرار دهید، در حال حاضر شرایط به گونه ای است که می توانید این فاصله را با یک جهش جبران کنید و شرایط کیهانی موجود نیز در این راه شما را مورد حمایت قرار خواهند داد. اگر یکی از دوستانتان برای قرض گرفتن پولی به سراغتان آمد حاتم بخشی نکنید و پولی که خودتان نیاز دارید را به او ندهید.

 

فال حافظ متولدین تیر

 

آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت

تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه‌ها رفت

 

تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

divider1

 

 فال روزانه متولدین مرداد

 

اجازه ندهید ترس و یا خشمتان کنترل رفتار و فکر شما را در دست بگیرند. شما دارید در موقعیت حساسی قرار می گیرید که شما را ملزم به گرفتن تصمیماتی مهم در رابطه با مسیر حرفه‌ای‌تان خواهد ساخت. شاید با خودتان فکر کرده باشید که هنوز وقت آن نرسیده است که بخواهید اقدامی در این رابطه بکنید، اما راستش را بخواهید دیگر وقتی برای از دست دادن ندارید و باید هرچه سریعتر تصمیم خود را گرفته و آن را عملی کنید. شاید خودتان ندانید، اما باور کنید که شما برای این کار کاملا آماده‌اید. امروز اگر توانستید پدر بزرگ یا مادربزرگتان را به یک رستوران خوب دعوت کنید، باور نمی کنید که او چقدر از این کار شما خوشحال خواهد شد!

 

فال حافظ متولدین مرداد

 

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

 

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

divider1

 

 فال روزانه متولدین شهریور

 

امروز حتی اگر خودتان متوجه این موضوع نباشید هم نظرات و افکار شما در مورد زندگی و مفهوم آن دارند به طور قابل ملاحظه ای تغییر پیدا می کنند. شاید این موضوع برای شما چندان خوشایند نباشد و احساس راحتی نکنید، چون شما از آن دسته آدم‌هایی نیستید که از تغییرات به خوبی استقبال می کنند، اما توصیه ی ما به شما این است که به جای عزا گرفتن خودتان را با این تغییرات وفق داده و همگام با آنها رشد و پیشرفت کنید. مقاومت در برابر این تغییرات تنها شما را خسته و فرسوده خواهد نمود، پس با پای خودتان قدم در راهی که باید طی کنید بگذارید. الان شما هیچ وقتی برای تلف کردن ندارید، پس امروز را بی‌خیال تفریح شوید!

 

فال حافظ متولدین شهریور

 

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

 

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

divider1

 

فال روزانه متولدین مهر

 

امروز در انجام هر کاری گروهی، از کار و ورزش گرفته تا بازی و سرگرمی موفق خواهید بود و در پیشرفت و موفقیت گروه خود نقش مهمی را ایفا خواهید نمود. اکنون زمان بسیار خوبی برای این است که مدیریت و رهبری گروه را به عهده گرفته و توانایی‌هایتان را به دیگران ثابت کنید، اما باید در نظر داشته باشید که خودتان را به دیگران تحمیل نکنید و رضایت آنها را هم به دست بیاورید. طی چند روز گذشته شما خیلی به وضعیت فعلی رابطه‌ی عاطفی‌تان فکر کرده‌اید، اکنون دیگر وقت آن رسیده است که تصمیم نهایی خود را در این مورد بگیرید. چه خوب و چه بد راه رفتنی را باید رفت.

 

فال حافظ متولدین مهر

 

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

 

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

divider1

 

 فال روزانه متولدین آبان

 

فرصت شما برای شنا کردن در دریای بیکران رویاهایتان تمام شده است و باید این سرزمین دوست داشتنی را ترک کرده و به دنیای واقعیت بازگردید. کارهای زیادی در انتظارتان هستند که باید هر چه زودتر انجام شوند و به تعویق انداختن آنها جایز نیست. شما نسبت به دیگران امید و انگیزه ی بیشتری دارید و همین به شما شجاعت لازم برای رویارویی با اتفاقات غیر منتظره و آینده ی ناشناخته را می دهد. با این امید و انرژی خود دیگران را هم تغذیه کنید و به آنها انگیزه بدهید، اما نه آنقدر که چیزی برای خودتان باقی نماند، به ویژه وقتی با آدمی منفی طرف هستید که حرف ها و کارهایتان هیچ اثری روی او نمی گذارند و فقط انرژی خود را هدر می دهید.

 

فال حافظ متولدین آبان

 

ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت

 

تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

divider1

 

 فال روزانه متولدین آذر

 

طی یک هفته‌ی گذشته شما فشار زیادی را تحمل کرده‌اید و این برداشت را داشته‌اید که وضعیت دارد لحظه به لحظه دشوارتر می شود. آیا کاری باید انجام دهید که موعد آن دارد سر می رسد؟ بین شما و دوستان و نزدیکانتان سوء تفاهمی پیش آمده است؟ از خودتان و زندگی‌تان راضی نیستید؟ امروز می تواند شروع تازه ای برای شما باشد و این فرصت را خواهید داشت تا راه حل های فوق‌العاده ای برای مشکلات خود بیابید. شاید با خودتان فکر کنید که پیش از این به اندازه‌ی کافی در راه حل این مشکلات تلاش کرده‌اید، اما خوشتان بیاید یا نیاید این تازه اول راه است و باید زمان و انرژی زیادی را صرف این مسئله کنید.

 

فال حافظ متولدین آذر

 

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

 

تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

divider1

 

 فال روزانه متولدین دی

 

اگر شخصی را دوست دارید که به نظر می رسد برایتان خیلی دور از دسترس است و یا علاقه ای به شما ندارد، یا اگر قصد دارید رابطه‌ی عاطفی فعلی خود را بهبود بخشیده و مشکلات موجود در آن را حل کنید، امروز می تواند فرصت خیلی خوبی برای این کار باشد و شما را قادر خواهد ساخت تا گام های بزرگی را به سوی هدف خود بردارید. البته نباید فکر کنید که همه چیز به سرعت برق و باد پیش خواهد رفت و با هیچ مشکلی مواجه نخواهید بود. هر راهی سختی های خودش را دارد، پس خودتان را برای دست و پنجه نرم کردن با آنها آماده کنید. امروز آن تلفن همراه لعنتی را خاموش کرده و کمی به مغزتان استراحت بدهید.

 

فال حافظ متولدین دی

 

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

 

تعبیر:ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

divider1

 

 فال روزانه متولدین بهمن

 

اگر قصد انجام کاری را دارید و راه پیش رویتان خیلی هموار به نظر می رسد و فکر می کنید هیچ مشکلی شما را تهدید نمی کند بهتر است مواظب باشید! این احتمال وجود دارد که شخصی با توانایی های بالا بخواهد جلوی شما را گرفته و یا خودش جای شما بنشیند. در تصمیم گیری‌ هایتان تا می توانید دقت کنید چون تصمیماتی که امروز می گیرید می توانند تاثیر مهمی روی آینده‌ی شما داشته باشند. اگر سلامتی یکی از دوستان و یا اعضای خانواده‌تان با مشکل مواجه شده است خونسردی خود را حفظ کنید چون این وضعیت چندان طول نخواهد کشید، بهتر است بجای نگرانی سعی کنید با رفتارتان به او آرامش بدهید.

 

فال حافظ متولدین بهمن

 

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

 

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

divider1

 

 فال روزانه متولدین اسفند

 

امروز شما نسبت به همیشه احساس امنیت کمتری دارید و بسیار آسیب پذیر شده‌اید. شاید نگرانی در مورد تصمیم‌هایی که می توانند زندگی و آینده‌ی شما را تحت تأثیر قرار دهند شما را در این وضعیت قرار داده و یا به خاطر فشار کاری زیادی که این اواخر تحمل کرده‌اید و خستگی ناشی از فعالیت های زیادتان شما را به این حال و روز انداخته باشد. ای کاش حداقل خانواده و فرزندانتان کمی مستقل تر بودند و فشار مضاعفی را به شما وارد نمی کردند! از امروز استفاده کرده و برای رهایی از این وضعیت راه چاره ای بیندیشید. وقتی تصمیم خود را گرفتید اجازه ندهید چیزی نظرتان را تغییر دهد و به عقب نگاه نکنید.

 

فال حافظ متولدین اسفند

 

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

 

تعبیر:دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

* *منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied