شمانیوز
شما نیوز

چند شهرستان خوزستان تا پایان هفته تعطیل شدند

خوزستان استاندار خوزستان از تعطیلی ادارات، بانک ها و اصناف غیرضرور در ۹ شهرستان استان تا پایان هفته خبر داد.

چند شهرستان خوزستان تا پایان هفته تعطیل شدند

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایسنا : غلامرضا شریعتی امروز، ۲۱ اردیبهشت ماه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مقام معظم رهبری و رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه به شرایط استان و روزهای پیش رو و پیش‌بینی‌هایی که می شود، تشخیص دادیم که در برخی شهرهای استان، مجدد محدودیت ایجاد کنیم تا بتوانیم زنجیره انتقال بیماری را کاهش و قطع کنیم تا خدای ناکرده با طغیان مواجه نشویم.

وی عنوان کرد: من این موضوع را که برخی افراد و بعضا مسئولان بدون اطلاع از شرایط استان خوزستان، توییت کرده بودند که خوزستان طغیان کرده است، رد می کنم زیرا چنین چیزی را شاهد نیستیم و لازم است که این دوستان بدون هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی موضوعی را مطرح نکنند تا باعث التهاب جامعه نشوند.

استاندار خوزستان گفت: شرایط تحت کنترل و پایدار است اما برای جلوگیری از ناپایدارشدن اوضاع، دانشگاه علوم پزشکی و همچنین کمیته علمی پیشنهاداتی ارائه دادند که شب گذشته نیز مفصل در خصوص آن ها بحث کردیم و نهایتا تمام اعضا نظرشان بر این بود که در شهرهای باوی، هویزه، اهواز، حمیدیه، هندیجان، دزفول، شوشتر، کارون و مسجدسلیمان که شهرهای قرمز اعلام شده اند تا پایان هفته تعطیل اعلام شوند و محدودیت های رفت و آمدها در مناطق مختلف شهر ایجاد و شرایط به صورتی مدیریت شود که زنجیره قطع شود.

وی بیان کرد: از ادارات و سازمان ها و همچنین اصناف به جز مشاغل لازم و ضروی می خواهیم که در این زمینه با ما همکاری کنند تا شرایط این شهرها نیز کنترل شود و به حالت عادی برگردند. البته روز جمعه نیز مجددا بررسی می کنیم و اگر لازم باشد، تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهد شد.

شریعتی عنوان کرد: فرمانداران، فرمانداران انتظامی، بسیج و دانشگاه های علوم پزشکی و کادر بهداشت و درمان موظف هستند با تمهیداتی که می اندیشند، امور را در شهرها ساری و جاری کنند تا شرایط را مانند قبل به حالت عادی برگردانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied