شمانیوز
شما نیوز

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور پنجشنبه 1 خرداد

در این بسته خبری می‌توانید آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را در تاریخ یکم خرداد ماه سال ۹۹ مشاهده کنید.

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور پنجشنبه 1 خرداد

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری می‌توانید آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را در تاریخ یکم خرداد ماه سال ۹۹ مشاهده کنید.

 

شروع سفر‌های درون شهری از روز گذشته در شرق استان تهران (ساعت ۱۰:۰۰)

سرهنگ سیاوش محبی رئیس پلیس راه شرق استان تهراناظهار کرد: با توجه به پیش رو بودن عید فطر، از بعد از ظهر روز گذشته (چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه) شاهد شروع سفر‌های برون شهری از خروجی‌های تهران به سمت استان‌های شمالی کشور از جمله محور فیروزکوه و هراز هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران افزود: مأموران پلیس راه فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران به منظور برقراری نظم و انضباط ترافیکی و ارائه خدمات مطلوب به هموطنان به طور شبانه روز در تمام محور‌ها حضور دارند.

او با بیان اینکه پلیس راه برای ایمنی سفر هموطنان تلاش می‌کند، گفت: توصیه می‌کنیم در چنین شرایطی هموطنانی که قصد سفر دارند، حتما با سرعت مطمئنه، پرهیز از عجله و شتاب و با صبر و حوصله رانندگی کنند.

 
 

سرهنگ محبی بیان کرد: هموطنان باید مدیریت و برنامه ریزی مناسب برای آغاز سفر خود داشته باشند و به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: در برخی از محور‌ها مانند فیروزکوه در ساعاتی ترافیک سنگین پیش می‌آید و تردد‌ها کند می‌شود.

او ادامه داد: در چنین شرایطی رانندگان از شانه خاکی سمت راست محور حرکت نکنند و رعایت حقوق شهروندی را مد نظر قرار دهند.

ترافیک در محور کرج-چالوس سنگین است (ساعت ۰۹:۰۳)

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور کرج-چالوس حدفاصل درده تا نسا و محدوده کندوان، آزادراه تهران-شمال حد فاصل تونل شماره ۱۷ تا دوراهی شهرستانک و محور هراز مسیر جنوب به شمال حد فاصل آبعلی تا مشا و حدفاصل منظریه تا پلور سنگین است.

وی افزود: تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) روان است و محور‌های شمالی فاقد هر گونه مداخلات جوی هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه ترافیک در آزادراه کرج-قزوین حدفاصل ساسانی تا مهرویلا سنگین است، گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و آزادراه کرج-تهران محدوده‌های گرمدره و ایران خودرو نیمه سنگین است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محور‌های شریانی شهداد-نهبندان و خرم آباد - پلدختر مسدود هستند.

وی با بیان اینکه آزادراه چالوس-مرزن آباد و بالعکس از ساعت ۱۹ تا ۷ روز بعد مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم چالوس - مرزن آباد انجام می‌شود. همچنین محور قزوین - همدان (کیلومتر ۱۱۰) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دو طرفه انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور‌های شمشک-دیزین و اولنگ-شاهرود مسدود هستند.

در حال تکمیل...

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied