شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه جمعه 2 خرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/03/02

فال روزانه جمعه 2 خرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/03/02

فال روزانه جمعه 2 خرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/03/02

فال روزانه جمعه 2 خرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/03/02

 

 

فال روز تولد (99/03/02)

 

 

 

دوست عزیزی که 2 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی فعال، عملگرا، پر انرژی، شجاع، جاه طلب و متفکر هستید و همیشه به فرهنگ، سنت‌ها و رسوم خود احترام می گذارید. عقاید مذهبی‌تان برای شما از ارزش و اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و ذهنتان بسیار فعال و با قدرت است. امسال شما قادر خواهید بود پول و درآمد بیشتری به دست بیاورید، اما آنقدر پول صرف تجملات و خرید وسایل گران قیمت رفاهی برای منزل خود خواهید کرد که نمی توانید پول زیادی را پس انداز کنید. اگر قصد سرمایه گذاری و یا شروع یک کسب و کار جدید را دارید امسال حتما دست به کار شوید چون شرایط کیهانی دست به دست هم داده‌اند تا شما به موفقیت دست پیدا کنید. به خاطر مهارت های قابل توجهی که در ارتباط برقرار کردن با دیگران دارید امسال در زمینه‌ی حرفه ای پیشرفت قابل توجهی خواهید کرد. مقامات مافوقتان تحت تأثیر عملکرد فوق‌العاده‌تان قرار گرفته و مسئولیت های بیشتر و بزرگتری را به عهده‌تان خواهند گذاشت. شاید مجبور به تحمل فشار بیشتری باشید، اما درآمدتان نیز افزایش خواهد یافت. مجردها امسال از بهترین فرصت ممکن برای یافتن شریک زندگیشان بهره مند خواهند شد. مرداد، آذر، دی و اسفند بهترین ماه های سال خواهند بود.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید و برخی از این کارها بیش از آنچه انتظار دارید وقتتان را خواهند گرفت. خوشبختانه با اولویت بندی کردن و پیش روی بر اساس آن خواهید توانست از زمانتان استفاده بهینه کرده و روز راحت تری را پشت سر بگذارید. در حال حاضر انجام دادن کارهایتان به صورت انفرادی خیلی اثرگذارتر از این خواهد بود که بخواهید به صورت گروهی کاری را به انجام برسانید. شاید فکر کنید که پیشرفت های زیادی در زمینه روابط عاطفی‌تان کرده‌اید، راستش را بخواهید کاملا درست فکر می کنید و می توانید با خیال راحت به خودتان افتخار کنید، ولی نباید دست از تلاش کردن برای بهبود هر چه بیشتر اوضاع بردارید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

صوفی ار باده به اندازه خورد نوشش باد***ور نه اندیشه این کار فراموشش باد

آن که یک جرعه می از دست تواند دادن***دست با شاهد مقصود در آغوشش باد

تعبیر:چرا فکر می کنی کسی اندوه تو را نمی داند. خیال نکن که کسی ناله ها و آه های تو را درک نمی کند. از یاد خدا غافل نشو که تمام احوالات تو واقف است. گوهری را که تو در پی اش هستی حتی در عمق ترین دریاها که باشد به تو می دهد. از تو حرکت از خدا برکت.


 

 

 

divider1

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

به نظر می رسد که همه فکر می کنند کاملا می دانند شما لازم است چه کار بکنید و توان و توجه‌تان را روی چه چیزهایی متمرکز کنید. شاید اگر روز دیگری بود با خوشرویی تمام و برای حفظ آرامش همه به آنچه از شما انتظار می رفت تن می دادید، ولی امروز به هیچ عنوان چنین کاری نخواهید کرد. شما علاقه ای به افکار و اهداف دیگران ندارید و خودتان و خواسته‌هایتان برایتان از اولویت بیشتری برخوردار هستند. با این حال کمی کنار آمدن با دیگران هم به نفع آنها خواهد بود، هم از تنش و ناراحتی خواهد کاست و هم برای شما نتایج بهتری به همراه خواهد داشت. فردا برای پرداختن به خودتان و خواسته‌هایتان روز بهتری خواهد بود.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

میر من خوش می‌روی کاندر سر و پا میرمت***خوش خرامان شو که پیش قد رعنا میرمت

گفته بودی کی بمیری پیش من تعجیل چیست***خوش تقاضا می‌کنی پیش تقاضا میرمت

تعبیر:بیش از این طمع نکن چون حریفان از تو پیشی می گیرند. بر مبنای هوی و هوس کاری را انجام نده چون عاقبت خوشی در پی ندارد. آن مرادی که مدت هاست دنبالش می گردی به زودی خواهی یافت. انسانیت و شرف خود را در گرو این کار نگذار.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز حتی یک دقیقه از وقتتان را هم هدر ندهید چون در امروز انرژی فوق‌العاده ای نهفته است که در دستیابی به بهترین نتایج ممکن به شما کمک خواهد کرد. تصمیماتی که امروز می گیرید نتایج خوبی را برای شما به همراه خواهند داشت و از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. امروز پدر و مادرتان و یا زوج دیگری که با شما بسیار صمیمی هستند امروز بی آن که از قبل با شما قراری گذاشته باشند به دیدنتان خواهند آمد. سعی کنید یک سرگرمی درست و حسابی پیدا کرده و یا چند نفر دیگر را هم دعوت کنید، در غیر این صورت در خلوت شما و این دو نفر ممکن است بحث های خیلی جدی بین شما بالا بگیرند و حرف‌هایی رد و بدل شوند که اصلا برایتان خوشایند نیستند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

روز وصل دوستداران یاد باد***یاد باد آن روزگاران یاد باد

کامم از تلخی غم چون زهر گشت***بانگ نوش شادخواران یاد باد

تعبیر:در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز دیگران دارند شما را وادار می کنند کارهایی که بیش از حد توانتان هستند را انجام دهید و شما هم قصد دارید هر چه از شما می خواهند را به آنها بدهید، زیرا دلتان نمی خواهد که هیچ کسی را از خودتان دلخور کنید. با این حال اگر احساس می کنید دارد به شما فشار وارد می شود موظف هستید که از حق خودتان دفاع کنید. حتی شاید لازم باشد برای دفاع از خودتان خشم و عصبانیت خود را نشان دهید. نباید به خاطر دیگران از خودتان و خواسته‌هایتان بگذرید، شما هم به اندازه هر کس دیگری مهم هستید. اگر خودتان را برای دیگران قربانی کنید این کار به مرور زمان به وظیفه شما تبدیل شده و شما را در نظر آنها بی ارزش خواهد کرد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

تعبیر: درد دل تو و فریادها و آه های جگر سوزت درمان ندارد. هر چند که تقوی پیشه کرده ای و دل و دین را یکجا پای وصل گذاشته ای. هر چه می کشی از آشنایان است حاضری حتی برای رسیدن به وصال یار جانت را هم فدا کنی. با گریه و زاری نیز مشکلت حل نمی شود.

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

بحث‌هایی که این اواخر با یکی از نزدیکانتان داشته‌اید عقلتان را تا حدود زیادی سر جایش آورده‌اند، ولی نتوانسته‌اند رویاهایتان را سرکوب کنند. هرکس هر چیزی که دلش می خواهد بگوید، ولی به شرط آن که از دنیای واقعی فرار نکنید هیچ ضرری در کمی رویاپردازی وجود ندارد. با هیچ کس وارد بحث بر سر واقع گرایانه بودن یا نبودن رویاهایتان نشوید، هیچ لزومی ندارد که بخواهد آنها را برای کسی توجیه کنید. تا زمانی که خودتان به کسی اجازه ندهید، هیچ کس نخواهد توانست افکارتان را کنترل کند. خیلی خونسردانه لبخند بزنید و بگذارید هر چه دلشان می خواهد فکر کنند. شاید بهتر باشد رویاهایتان را تنها در خلوت خودتان و با کسی که دوست دارید در میان بگذارید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

صوفی از پرتو می راز نهانی دانست***گوهر هر کس از این لعل توانی دانست

قدر مجموعه گل مرغ سحر داند و بس***که نه هر کو ورقی خواند معانی دانست

تعبیر:ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

شاید فکر کنید که همین حالا باید تصمیمی بگیرید، ولی گرفتن تصمیمات اساسی در حال حاضر تنها می تواند برایتان مشکل ایجاد کند. هرچند شما احساس می کنید که تصمیم گیری در همین لحظه برایتان فوریت بسیاری دارد، خوشبختانه شما به اندازه کافی وقت دارید که پیش از اقدام کردن تمام گزینه های پیش رویتان را به دقت در نظر بگیرید. باور داشته باشید یا نداشته باشید همه چیز دارد خیلی خوب و طبق برنامه پیش می رود و هیچ گونه وضعیت اضطراری در کار نیست. در هر صورت داشتن این همه جاه طلبی به شرط آن که با منطق و برنامه ریزی درست همراه شود، برای شما زمینه ساز رسیدن به موفقیت های بزرگ خواهد شد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور:

برو به کار خود ای واعظ این چه فریادست***مرا فتاد دل از ره تو را چه افتادست

میان او که خدا آفریده است از هیچ***دقیقه‌ایست که هیچ آفریده نگشادست

تعبیر:در راهی که قدم نهاده ای هزاران رقیب داری که باید از میدان به در کنی. احساس غریبی می کنی اما به همین زودی چشمت به جمال یار روشن می شود و همگان برای اینوصل جشن خواهند گرفت. هیچ دردی نیست که درمان نداشته باشد. طبیب درد تو هم رسیدن به یار است.

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز شاید یک نفر از اطرافیانتان با شما زیاد صادقانه رفتار نکرده و یا حتی مخفیانه سعی کند کارهایی بر علیه شما و خواسته‌هایتان انجام دهد. ولی اگر چنین احساسی نسبت به یکی از دوستانتان داشتید و فکر کردید که به شما وفادار نیست بلافاصله او را مورد حمله قرار ندهید و در آرامش آنچه فهمیده‌اید را بپذیرید. این که بخواهید آنچه را که متوجه شده‌اید با او در میان بگذارید تنها وقتتان را هدر داده و رابطه‌تان را بدتر و پیچیده تر خواهد کرد. از این که به حقیقت پی برده‌اید و می توانید جلوی بعضی چیزها را بگیرید خوشحال و سپاسگزار باشید. درست است که باید با احتیاط بیشتری رفتار کنید، ولی همیشه باید به دیگران یک فرصت دوباره بدهیم.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

یا رب این شمع دل افروز ز کاشانه کیست***جان ما سوخت بپرسید که جانانه کیست

حالیا خانه برانداز دل و دین من است***تا در آغوش که می‌خسبد و همخانه کیست

تعبیر: خویب های و محسناتتان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی ار دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان جملگی شما را دوست دارند و هواخواهتان هستند. همه در مقابلتان خودشان را کوچک می دانند. فتنه را خاموش و آشتی ها را برپا می سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می گویند.

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

کنترل انرژی منفی درونتان امروز کاری دشوار و همراه با استرس به نظر می رسد، به ویژه اگر راهی برای تخلیه ترس‌ها و عصبانیت خود سراغ نداشته باشید. غرورتان نمی گذارد در مقابل هیچ کسی کوتاه بیایید و حاضر شوید تفاوت های بین خودتان و دیگران را بپذیرید و به همین دلیل هم کوچکترین بحث و اختلاف نظر را هم می توانید به یک دعوای تمام عیار تبدیل کنید. این کارهای شما هیچ کمکی به بهتر شدن اوضاع نخواهند کرد؛ بهتر است سعی کنید راه های برای کنترل انرژی منفی و احساسات خود پیدا کرده و با هر روشی که برای شما مناسب تر است، خواه ورزش کردن باشد یا به خرید رفتن، خودتان را به آرامش رسانده و حال خود را خوب کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان: 

حسن تو همیشه در فزون باد***رویت همه ساله لاله گون باد

اندر سر ما خیال عشقت***هر روز که باد در فزون باد

تعبیر:درد دل کردن با ائمه اطهار برای تو از یک دوست عادی بهتر است چون هر منفعتی می بینی از هدایت ایشان است. وجود خود را به آنها نزدیک کن تا بلکه دلت آرامش بیشتری پیدا کند. در این حالت است که به مراد می رسی و فالت نیکو می شود و غم دوری عزیزان را نمی کشی و از آتش نفس اماره در امان می مانی.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز برای شما روز فوق‌العاده ای خواهد بود و انرژی بسیاری در وجود خود برای مقابله با ترس‌ها و تردیدهایتان احساس می کنید، از این قدرت تازه ای که در وجودتان هست نهایت استفاده را ببرید. امروز حفظ کردن عقل و منطقتان در مقابله با مشکلات موجود در رابطه عاطفی‌تان از اهمیتی ویژه برخوردار خواهد بود. شما می خواهید ایده آل های خود را در نظر داشته و به آنها وفادار باشید و از طرفی احساس می کنید موظفید به راهی که طرف مقابل‌تان می خواهد پیش بگیرد هم باید احترام بگذارید. شما حاضر نیستید بخاطر تعهداتی که پیش از این داده‌اید رویاهایتان را کنار بگذارید. ایجاد تعادل بین این دو حالت کار بسیار دشواری به نظر می رسد، ولی سماجت ملایم شما رمز موفقیتتان خواهد بود.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر: خویب های و محسناتتان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی ار دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان جملگی شما را دوست دارند و هواخواهتان هستند. همه در مقابلتان خودشان را کوچک می دانند. فتنه را خاموش و آشتی ها را برپا می سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می گویند.

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز آنقدر بی صبر و حوصله هستید که اگر کنترل خودتان را حفظ نکنید هر لحظه ممکن است کار بچگانه و اشتباهی از شما سر بزند. با جر و بحث کردن و عصبانی شدن در مقابل کسی که احساس می کنید سد راهتان شده است تنها خودتان را خسته و اوضاع را از اینی که هست بدتر خواهید کرد. اگر دلتان می خواهد کار تازه ای کرده یا مسیر جدیدی را در پیش بگیرید به خودتان یادآوری کنید که بعدا هم برای این کار به اندازه کافی وقت خواهید داشت. در حال حاضر مداومت به خرج داده و از مسیر اصلیتان منحرف نشوید و تغییر جهت های ناگهانی را کنار بگذارید. این روزها تکنولوژی در زندگی شما اهمیت تازه ای پیدا کرده است، پس نقشی که می تواند در پیشرفتتان داشته باشد را نادیده نگیرید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی:

ساقیا آمدن عید مبارک بادت***وان مواعید که کردی مرواد از یادت

در شگفتم که در این مدت ایام فراق***برگرفتی ز حریفان دل و دل می‌دادت

تعبیر:زمانه روی بد خود را به تو نشان می دهد. همه چیز را از تو پنهان کرده به فتنه ها توجه نداشته باش فعلا" سیر نزولی را طی می کنی و این برایت دردآور است. برای رهایی از این ورطه، دست به دعا بردار. نمازت را سر وقت بخوان. متوسل به ائمه شو تا نجات پیدا کنی.

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

امروز احساس می کنید که نمی توانید هیچ راه خروجی از وضعیتی که در آن گرفتار شده‌اید پیدا کنید و توانایی های شما در حل مشکلات به ورطه آزمایش گذاشته خواهند شد. برای حل موانعی که در سر راهتان قرار گرفته‌اند باید به حس درونی‌تان اعتماد کنید و خودتان را خیلی درگیر مهارت های فکری‌تان نکنید. البته تا به حقیقت ماجرا پی نبرید هم آرام نخواهید نشست و برای این کار باید تحقیقات گسترده ای انجام دهید. اگر امروز کارهایتان به نظر دیگران عجیب و غریب می آیند اصلا خودتان را نگران نکنید و با خیال راحت آنچه به نظر خودتان درست است و اهمیت دارد را در نظر داشته باشید. در نهایت شما کارگردان و ستاره اصلی فیلم زندگی‌تان هستید و همه چیز دست شماست.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

کنون که بر کف گل جام باده صاف است***به صد هزار زبان بلبلش در اوصاف است

بخواه دفتر اشعار و راه صحرا گیر***چه وقت مدرسه و بحث کشف کشاف است

تعبیر:چرا ناامید شده ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

شما مجبور به انتخابی هستید که پیشرفت شما در منزل یا محل کار را محدود خواهد کرد، چرا که شما نمی توانید همه کار را با هم انجام بدهید. خوشبختانه راه حل ساده ای برای این معضل شما وجود دارد، ولی برای آن باید بعضی از افکار بیهوده خود را کنار بگذارید. شما تمام چند هفته گذشته سعی کرده‌اید تک تک مشکلات بی اهمیتی که سر راهتان سبز شده‌اند را ابتدا حل کرده و بعد به مسیرتان ادامه بدهید. لزومی ندارد فکر کنید همه این وضعیت‌هایی که پیش می آیند اضطراری هستند و بلافاصله باید حل شوند. اگر متوجه این موضوع شوید خواهید توانست سر فرصت به همه کارهایتان برسید. یادتان باشد که در نهایت آنچه اهمیت دارد این است که برای چیزهایی که برایتان مهمتر هستند وقت بگذارید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

حسن تو همیشه در فزون باد***رویت همه ساله لاله گون باد

اندر سر ما خیال عشقت***هر روز که باد در فزون باد

تعبیر: در رویا و خیال پردازی ها غرق شده ای. آرزوهایت تمامی ندارد و دور و دراز است. وقت گران مایه ی خود را تلف می کنی. هیچکس آنقدر عمر نمی کند که به تمام آرزوهایش برسد. پس همین چند صباحی را که زنده هستی از زندگیت لذت ببر. آنچه از زندگی که باید قسمتت باشد حما" به تو خواهد رسید.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied