شمانیوز
شما نیوز

اجرای طرح ترافیک ۷ بار لغو شد

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری با اشاره به اینکه اجرای طرح ترافیک امسال ۷ بار توسط وزیر بهداشت لغو شده است، گفت: وزیر برای مقابله با کرونا دوچرخه‌سواری را تجویز کند.

اجرای طرح ترافیک ۷ بار لغو شد

به گزارش شمانیوز و به نقل از فارس: مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری با اشاره به اینکه اجرای طرح ترافیک امسال ۷ بار توسط وزیر بهداشت لغو شده است، گفت: وزیر برای مقابله با کرونا دوچرخه‌سواری را تجویز کند.

یعقوب آزاده‌دل، مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری تهران درباره ضرورت استفاده از دوچرخه در پایتخت در شرایط کرونایی اظهارداشت: اجرای طرح ترافیک از ابتدای امسال، ۷ بار توسط وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا لغو شده است و این درصورتی بوده که پایتخت روزهای پر ترافیک و آلوده‌ای را تجربه می‌کند.

وی افزود: بهتر بود وزیر بهداشت که با شهردار تهران تماس می‌گیرد و می‌خواهد برای هفتمین بار طرح ترافیک لغو شود یک‌بار هم به مردم بگوید دوچرخه در ایام کرونا بهترین وسیله نقلیه است.

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری خاطرنشان کرد: آقای وزیر دوچرخه خوب است حتی برای جنگ با کرونا، لطفا آن را به شهروندان تجویز کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied