شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه جمعه 9خرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/03/09

فال روزانه جمعه 9 خرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/03/09

فال روزانه جمعه 9خرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/03/09

فال روزانه جمعه 9 خرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/03/09

 

 

فال روز تولد (99/03/09)

 

 

دوست عزیزی که 9 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی اجتماعی، با اعتماد به نفس، واقع بین، با صداقت و مثبت‌اندیش هستید. خلاقیت شما در سطح بالایی قرار دارد و دوست دارید کارها را با روش های متنوع و متفاوت انجام دهید. سلامتی شما در وضعیت عادی قرار خواهد داشت، اما باید به طور مرتب وضعیت سلامتی خود را زیر نظر داشته باشید و با دیدن کوچک‌ترین مشکلات هم به دکتر مراجعه کنید. شما امسال قادر خواهید بود با بهره بردن از سودی که سرمایه گذاری های گذشته‌تان برایتان به همراه خواهند داشت وضعیت مالی خود را به ثبات برسانید. برنامه ریزی برای سرمایه گذاری های جدید نیز برایتان با موفقیت همراه خواهد بود. اگر قصد شروع کسب و کار جدیدی را داشته باشید فرصت های خوبی در اختیارتان قرار خواهند گرفت که می توانند بسیار سودبخش باشند. از لحاظ حرفه ای نیز امسال موفق خواهید بود، اما مسئولیت های بیشتری به عهده‌تان گذاشته خواهند شد که شما را تحت فشار قرار خواهند داد. از لحاظ عاطفی سال بسیار خوبی را پیش رو خواهید داشت. آبان، بهمن و اردیبهشت بهترین ماه های سال برای شما خواهند بود.

 

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز خلاقیت و قدرت تخیل شما در اوج خود قرار دارد و با حرف‌ها و ایده‌هایتان می توانید همه را تحت تأثیر قرار دهید. بیش از اندازه سعی نکنید که کامل و بی نقص باشید، این کار تنها باعث از بین رفتن ذوق و خلاقیت شما خواهد شد. همه ما ممکن است اشتباهات کوچکی داشته باشیم، مهم این است که به موقع متوجه آنها شده و اشکالاتمان را برطرف کنیم. اگر رابطه عاطفی‌تان برای شما هیچ جذابیتی ندارد و در کنار طرف مقابل‌تان احساس خوشبختی نمی کنید و حس می کنید این اوضاع دارد خفه‌تان می کند چرا خودتان را رها نمی کنید؟! ادامه دادن همیشه بهترین راه حل نیست، گاهی باید همه چیز را رها کرد و رفت.

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

صلاح کار کجا و من خراب کجا***ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا

دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس***کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا

تعبیر:فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش.

divider1

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

امروز شما عینک خوش بینی به چشمتان زده‌اید و حتی اگر همه چیز روبراه نباشد هم فکر می کنید که هیچ مشکلی در کار نیست. این تنها خود شما هستید که می توانید در وضعیت موجود تغییر ایجاد کنید و اوضاع را رو به بهبود پیش ببرید. اگر در آغاز کار سرعت عمل و کارایی‌تان آن طوری که انتظار داشتید نبود خودتان را سرزنش نکنید و کمی به خودتان وقت بدهید تا کارها روی روال بیفتند؛ قرار نیست که همه چیز یک روزه روبراه شود. شاید افرادی دور و برتان باشند که مدام می خواهند به شما بگویند زندگی مجردی خیلی بهتر از تاهل است و بهترین روش برای ادامه زندگی شما همین است، ولی این خود شما هستید که باید بی آن که تحت تأثیر این حرف‌ها قرار بگیرید در این باره تصمیم بگیرید.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت : 

آن سیه چرده که شیرینی عالم با اوست***چشم میگون لب خندان دل خرم با اوست

گر چه شیرین دهنان پادشهانند ولی***او سلیمان زمان است که خاتم با اوست

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد

divider1♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز دچار برخی توهمات شده و نمی توانید این همه عشقی که دور و برتان را فراگرفته است ببینید. با وجود این که تنش و انرژی منفی در اطراف خودتان احساس می کنید ذکاوت و مهارت شما در روابط اجتماعی به شما کمک خواهد کرد که دیگران حتی متوجه وجود چنین وضعیتی نشوند. ولی این وضعیت دیر یا زود آشکار خواهد شد و هر چقدر سعی در مخفی نگه داشتن آن داشته باشید بیشتر برایتان ایجاد مشکل خواهد کرد. آنچه در سرتان می گذرد را حتی اگر از این که بحثتان به کجا خواهد کشید مطمئن نیستید هم با اطرافیانتان در میان بگذارید. بیان حقیقت هم برای خودتان و هم دیگران بهتر از زندگی کردن با دروغ است.

 

فال حافظ متولدین خرداد : 

روزگاریست که سودای بتان دین من است***غم این کار نشاط دل غمگین من است

دیدن روی تو را دیده جان بین باید***وین کجا مرتبه چشم جهان بین من است

تعبیر: راه به جایی نداری. همه درها به رویت بسته شده و فکر می کنی دنیا نیز از هر جهت روی خشم به تو نشان می دهد. دیگران هم به جای کمک مسخره ات می کنند و مدام ایراد می گیرند. پس تو هم رازهای درونت ر فاش نکن. امیدوار باش. تو تا روز قیامت با جور زمانه در جنگ و ستیز هستی.

divider1

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز آنقدر افکار متفاوتی در سرتان هستند که برگشتن به دنیای واقعی و حرف زدن در مورد آنچه دارد در سرتان می گذرد تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد. به خودتان زیاد فشار نیاورید و سعی کنید مدت زمانی را بی آن که مجبور باشید با کسی حرفی بزنید با خودتان خلوت کنید. فکر کردن به سوالات بی پاسخی که امروز در سرتان هستند هیچ اشکالی ندارد، به شرط آن که فکر نکنید که حتما باید جوابی برای آنها پیدا کنید؛ همین که به دنبال حقیقت باشید برایتان کافی است. تغییراتی نامحسوس در زندگی‌تان آغاز شده‌اند که چند ماهی زمان می برد تا متوجه آنها بشوید. برای هدایت این تغییرات در جهت مثبت بعضی اقدام‌ها مثل حذف انسان های منفی از زندگی‌تان ضروری هستند.

 

فال حافظ متولدین تیر : 

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد***وجود نازکت آزرده گزند مباد

سلامت همه آفاق در سلامت توست***به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد

تعبیر: اتفاقی افتاده که باعث شده به خود بیایی و از خواب غفلت بیدار شوی. کارهای گذشته را جبران کن. در گذشته تجربه های زیادی به دست آورده ای که در آینده همگی به دردت خواهند خورد. کدورت های قدیمی را فراموش کن. با ابطنی خوب و خوش زندگی کن و این اتفاق را به فال نیک بگیر.

divider1

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز اگر بخواهید بر اساس خواسته های خودتان و نتیجه گیری های اشتباهی که می کنید در مورد دیگران قضاوت کنید، ممکن است به سادگی دچار اشتباه شوید. به جای این که فکر کنید که می دانید دیگران چه احساسی دارند و چه فکر می کنند بهتر است جواب آن را از خودشان بپرسید. به آنچه می شنوید خوب دقت کنید، زیرا به سادگی ممکن است قسمت های مهم آنچه گفته می شود را نشنیده و ذهن خود را درگیر فرعیات کنید. شاید در ظاهر اتفاقات چندانی در جریان نباشند، ولی شما دارید به درک تازه ای از خودتان می رسید که در آن خانواده و تحصیلات و آنچه تا کنون پشت سر گذاشته اید اصلا نمی توانند با معنویات از لحاظ اهمیت رقابت کنند.

فال حافظ متولدین مرداد : 

ما را ز خیال تو چه پروای شراب است***خم گو سر خود گیر که خمخانه خراب است

گر خمر بهشت است بریزید که بی دوست***هر شربت عذبم که دهی عین عذاب است

تعبیر:به هر کس وفا کردی جفا دیده ای. سینه ای مالامال از درد داری. تا کی می خواهی پریشان حال باشی. دست از غم بردار. توبه کن تا دلت صاف شود. انتظارات بیجا را کنار بگذار. رویا و خیال را فراموش کن و به واقعیات بپرداز و از آنچه تا کنون نصیبت شده لذت ببر و عقل را به پای دل هدر نده.

divider1

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز روزی مثبت است که آغازگر دوره ای هفت ماهه از تغییرات مثبت برای شما خواهد بود. شما این فرصت را خواهید داشت که در محل کارتان خودتان و توانایی‌هایتان را نشان داده و به رشد و پیشرفت دست پیدا کنید. شما می خواهید برای شک و تردیدهایی که نسبت به رابطه عاطفی خود احساس می کنید راه حلی پیدا کنید. متاسفانه طرف مقابل‌تان در این ماجرا زیاد با شما همکاری نمی کند و هر چقدر هم که به او فشار بیاورید و بخواهید او را به تعهد وادار کنید تنها از شما فراری خواهد شد. بهترین کاری که از دست شما بر می آید این است که او را آزاد بگذارید تا خودش در این رابطه تصمیم بگیرد زیرا از شما کار چندانی ساخته نیست.

 

فال حافظ متولدین شهریور : 

به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست

سرشک من که ز طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست

تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

شاید امروز یک دنیا کار برای انجام دادن داشته باشید، ولی اگر ندانید از کجا باید شروع کنید و برنامه ای برای انجام کارهایتان نداشته باشید چندان راه به جایی نخواهید برد. آماده کردن فهرستی از کارهایتان چندان ساده به نظر نمی رسد، زیرا همه آنها برایتان از اولویت نسبتا بالایی برخوردار هستند. با این حال اگر خوب فکر کنید و درگیر جزئیات و فکر و خیال‌هایتان نشوید می توانید فهرست دقیقی تهیه کرده و با پیش رفتن بر اساس آن، پیش از پایان یافتن امروز ببینید که یک عالمه کار انجام داده‌اید. امروز می تواند آغازگر برخی تغییرات در زندگی حرفه ای و رابطه عاطفی شما باشد که تا هفت ماه آینده ادامه پیدا خواهند کرد، بهتر است حواستان را خوب جمع کنید.

 

فال حافظ متولدین مهر : 

آن سیه چرده که شیرینی عالم با اوست***چشم میگون لب خندان دل خرم با اوست

گر چه شیرین دهنان پادشهانند ولی***او سلیمان زمان است که خاتم با اوست

تعبیر: در جمع آوری پول و ثروت خیلی زیاده روی می کنی. بیش از اندازه برایت دردسر ساز می شود. قسمتی از مالت را انفاق کن آن وقت است که به مقاصد دیگر خود هم می رسی. مدعی هستی که مظلوم واقع شده ای اما اینطور نیست بلکه یک عده هستند که زیردست تو مظلوم واقع می شوند و تو به آنها فکر نمی کنی. مردم دار باش. کرم داشته باش. تو هم بنده ی خدا باش تا همیشه از خوبی زبانزد باشی.

divider1

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز دارید با احتیاط تمام سعی می کنید در رابطه عاطفی‌تان تعادل ایجاد کنید. از طرفی این طور به نظر می آید که فرصت‌هایی برایتان وجود دارند، ولی تنها اگر روی هدف خاصی متمرکز شوید. از طرفی دیگر هم فانتزی‌هایی که درباره عشق و روابط عاشقانه دارید ممکن است شما را دچار توهم کنند. این که چه مسیری را در پیش بگیرید کاملا به خودتان بستگی دارد، ولی شاید اصلا لازم نباشد فعلا هیچ اقدامی بکنید. درست است که باید به مرور زمان تصمیمی درباره وضعیت فعلیتان بگیرید، ولی به نظر می رسد در حال حاضر بهتر است وضعیتتان را حفظ کنید. طی هفت ماه آینده تغییرات مثبت قابل توجهی در زمینه شغلی‌تان به وجود خواهد آمد.

 

فال حافظ متولدین آبان : 

کس نیست که افتاده آن زلف دوتا نیست***در رهگذر کیست که دامی ز بلا نیست

چون چشم تو دل می‌برد از گوشه نشینان***همراه تو بودن گنه از جانب ما نیست

تعبیر: روز به روز کارت رونق بیشتر می گیرد. همای سعادت بالای سرت سایه انداخته است. در جیتجوی چیزی هیتی که نزدیک توست. بیشتر دقت کن، پیدایش می کنی. هر کس خواست به تو بلایی برساند خود دچار بلا شد. هر لحظه مقامت و زندگیت بهتر از لحظه ی پیش می شود. در این حال از یاد خدا غافل نشو.

divider1

♐ فال روزانه متولدین آذر

این روزها به نظر می رسد که همه چیز در هم و برهم است، ولی اگر خودتان کمی نظم و برنامه داشته باشید خواهید دید که می توانید مسیر خودتان را به خوبی و بدون دردسر ادامه دهید. آدم های خیلی جالبی در اطرافتان هستند که وقت گذراندن با آنها آنقدر برایتان لذت بخش است که شاید فراموش کنید چه مسئولیت‌هایی در انتظارتان هستند. ولی هر چقدر هم کارهایی که همراه با هم می کنید جالب و سرگرم کننده به نظر برسند، این لذت‌ها کاملا زودگذر هستند و خیلی زود فقط شما و کوهی از کارهای عقب افتاده باقی خواهید ماند. تفریح و خوشگذرانی را برای آخر هفته بگذارید، فعلا تازه اول هفته است و یک دنیا کار برای انجام دادن دارید.

 

فال حافظ متولدین آذر : 

یا رب سببی ساز که یارم به سلامت***بازآید و برهاندم از بند ملامت

خاک ره آن یار سفرکرده بیارید***تا چشم جهان بین کنمش جای اقامت

تعبیر:سر تو بر هیچ کس پوشیده نیست. موانع زاد وسختی پیش پایت هست که برای رسیدن به معشوق به راحتی از تمام آنها می گذری. از خستگی شکایت نکن. مرد باش. اگر ضعیف باشی در اول راه جا مانده و اثری از عشق و معشوق نمی یابی.

divider1

♑ فال روز متولدین دی

اکنون می تواند برای شما بهترین یا بدترین زمان ممکن باشد و همه چیز فقط به خودتان بستگی دارد. شما نمی توانید همه چیز را درست کنید. به جای آن که با نگاهی انتقادی به خودتان و گذشته‌تان نگاه کنید حواستان را به مسیرتان رو به جلو بدهید و ذهنتان را روی انجام کاری متمرکز کنید که انجام پذیر باشد و اثرات مثبتی روی شما و نگرشتان نسبت به زندگی بگذارد. امروز در زندگی‌تان اتفاقاتی خواهند افتاد که به شما این احساس را منتقل می کنند که زندگی‌تان روند رو به رشدی را دارد طی می کند و تغییراتی قابل لمس در زندگی‌تان در حال به وقوع پیوستن هستند. خودتان را برای غافل گیری های خوشایند آماده کنید.

 

فال حافظ متولدین دی : 

خلوت گزیده را به تماشا چه حاجت است***چون کوی دوست هست به صحرا چه حاجت است

جانا به حاجتی که تو را هست با خدا***کآخر دمی بپرس که ما را چه حاجت است

تعبیر: تهمتی به شما زده اند که از طرف دشمن است.درد هجر بزرگی را تحمل می کنید. اما تن به رضای خداوند دهید. مطمئن باشید جواب خوبی ها و ثوابی را که کرده اید در جایی دیگر خواهید گرفت. حرف های خود را بر اساس فرض و شک نزنید که بر علیه خودتان استفاده می کنند. بذر وبی بکارید تا شاهد رویش خوبترین ها باشید.

divider1

♒ فال متولدین بهمن

شما قلبا انسانی هستید که به آینده اهمیت می دهد، ولی در حال حاضر نمی توانید خودتان را از بند گذشته رها کنید. شما در رابطه ای قرار گرفته‌اید که با باورهای قلبی‌تان تناقض دارد و این موضوع دارد ارزش‌ها و باورهای شما را مورد آزمایش قرار می دهد. به جای این که خودتان را به خاطر دست نیافتن به انتظاراتتان دست کم بگیرید و یا دیگران را سرزنش کنید، برای خودتان اهداف جدیدی تعیین کرده و برای رسیدن به آنها تلاش کنید. ولی انتظار نداشته باشید که یک شبه به موفقیت دست پیدا کنید؛ تغییرات حقیقی و پایدار زمان می برند تا به وقوع بپیوندند. فعلا سعی کنید با شرایط فعلی خود کنار آمده و از زندگی همان طوری که هست لذت ببرید.

 

فال حافظ متولدین بهمن :

یا رب این شمع دل افروز ز کاشانه کیست***جان ما سوخت بپرسید که جانانه کیست

حالیا خانه برانداز دل و دین من است***تا در آغوش که می‌خسبد و همخانه کیست

تعبیر:مشکلاتتان بزودی حل خواهد شد و شما به نیت خودتان خواهید رسید. بعد از تاریکی و غم، روشنایی در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده سازید. با توکل به حق و راه و رسم دینداری به کام دلتان می رسید. راز خودتان را به کسی نگوئید.

divider1

♓ فال روزانه متولدین اسفند

افرادی که به دنبال نصیحت های عاقلانه شما هستند امروز شما را متفاوت از آن چیزی که خودتان می بینید خواهند دید. شما هر چند چیزی بروز نمی دهید ولی نگران این هستید که مبادا حتی خودتان هم در راه درست قرار نگرفته باشید و در نتیجه چیزی نداشته باشید که به دیگران عرضه کنید. با این حال اطرافیانتان چیزی در شما می بینند که باعث می شود حتی به چشم یک مرشد به شما نگاه کنند. خودتان را با احساسی که نسبت به خود دارید عصبی و گمراه نکنید، خوشبختانه لزومی ندارد که همین امروز به این حالت خود غلبه کنید. تنها کاری که لازم است بکنید این است که رفتارتان مثل همیشه با صداقت تمام باشد، بی آن که تلاش کنید چیزی را به کسی ثابت کنید.

 

فال حافظ متولدین اسفند :

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر:گوشه ای از کارت را به نمایش بگذار حتما" مورد قبول واقع می شود و همگان تو را تحسین می کنند. حادثه عجیبی رخ می دهد که کمتر از معجزه نیست و این مسئله باعث می شود کمالات تو بیشتر شود. همیشه از بلایا ایمن هستی اما خود را از ایمان و دین جدا نکن.

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

* *منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied