شمانیوز
شما نیوز

پیش بینی وضعیت هواشناسی ایران | 10 خرداد

سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش‌های پراکنده باران تا سه شنبه در ۱۱ استان از کاهش موقتی دما در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل خبر داد.

پیش بینی وضعیت هواشناسی ایران | 10 خرداد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از تسنیم : بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در سواحل شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی و دامنه‌های زاگرس مرکزی در استان‌های همدان، مرکزی، قم و غرب اصفهان افزایش ابر، بارش پراکنده، رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شده است.

فردا در ارتفاعات شرقی واقع در استان‌های سمنان، گلستان و خراسان شمالی در ساعات بعدازظهر رشد ابر، رگبار پراکنده و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی 2 روز آینده در برخی ساعات در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید روی می‌دهد و در استان‌های خوزستان و جزایر شمال خلیج‌فارس وزش باد شدید و وقوع گردوغبار پیش بینی شدها ست.

بعدازظهر دوشنبه در برخی مناطق مرکز، جنوب و جنوب شرق کشور افزایش ابر، رگبار پراکنده، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.فردا و روز دوشنبه برای اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر کاهش موقتی دما پیش بینی شده و روز سه شنبه در دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در استان‌های کرمانشاه، همدان و مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین و البرز بارش پراکنده پیش بینی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied