شمانیوز
شما نیوز

تهدید رومینا توسط بهمن خاوری با فیلم های +18 + جزئیات

عکسی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که گویای این مسئله است که بهمن از رومینا فیلم داشته و او را تهدید می کرده است// پایگاه خبری شمانیوز صحت این خبر را تائید نمی کند...

تهدید رومینا توسط بهمن خاوری با فیلم های +18 + جزئیات

عکسی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که گویای این مسئله است که بهمن از رومینا فیلم داشته و او را تهدید می کرده است// پایگاه خبری شمانیوز صحت و سقم این خبر را تائید نمی کند...

کشته شدن وحشتناک دختر 13 ساله تالشی ( رومینا ) به دست پدرش چند روزی است که مورد توجه رسانه ها و فعالان شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

رومینا اشرفی متولد سال ۱۳۸۵،  بخش حویق،  شهرستان تالش دختر نوجوان ۱۴ ساله تالشی که به وسیله پدرش در خرداد ماه ۱۳۹۹ کشته شد. ‌ قتل او واکنش‌های زیادی را در شبکه‌های اجتماعی در پی داشت. خبر قتل ابتدا در روز یکم خرداد در برخی کانال‌های پیام‌رسانی محلی تالش منتشر شد. مراسم درگذشت رومینا روز دوشنبه ۵ خرداد در منزل پدربزرگش در روستای سفیدسنگان برگزارشد.

 

8e7cb51383e1803e0ab1452536fde5d7c425b4cf - Copy

 

 

بهمن خاوری کیست؟

بهمن خاوری دوست پسر ۳۵ ساله رومینا اشرفی درباره دوستی و نحوه فرار با رومینا وئ عشق چند ساله به دختر ۱۴ ساله، توضیحاتی را به پلیس ارائه داده که در ادامه اعترافات وی و ادعاهای عموی رومینا اشرفی و پدرش را میخوانید:

بهمن خاوری متولد دهه شصت و ۳۵ ساله از اهالی حویق از توابع تالش است که بعد از کشته شدن رومینا اشرفی دختر ۱۴ ساله تالشی نتامش ب زبانها افتاده است.

برای بررسی هرچه بهتر این پرونده با اسفندیار اشرفی، عموی رومینا اشرفی و همچنین بهمن خاوری، همان پسری که یکی از شخصیت‌های این داستان دردناک است، به گفت‌و‌گو نشستیم. ناگفته پیداست که اظهارات این دو نفر که در جناح‌های مقابل یکدیگر قرار دارند، کاملا با هم در تضاد است و نگارنده هم تلاشی ندارد تا حقی را بین آنها تقسیم کند و گزارش، صرفا روایتی است از یک قتل ناموسی دیگر.

 

0

11864682_336

 

ماجرای فرار رومینا و بهمن خاوری

رومینا، دانش‌آموز ۱۳ساله تالشی به جرم فرار با پسری که دوستش داشت دستگیر و علیرغم اینکه اصرار کرده بود او را به پدرش تحویل ندهند، به خانواده‌اش بازگردانده شد.

 

930e7364-c681-4b42-9996-47a518474e38

;v_kh

 

پدر رومینا او را در خواب به قتل رساند | او 13 ساله بود

عصر ۱ خرداد کانال های محلی تالش از یک قتل فجیع ناموسی خبر دادند. دختری 13 ساله در سفید سنگان لمیر از بخش حویق به دست پدرش در خواب سر بریده شد. رومینا دلباخته یکی از پسرهای همشهری شده بود. به گفته محلی ها مخالفت های شدید پدر دختر با ازدواج این دو به دلیل تفاوت های فرهنگی، آنها را به فکر فرار از منزل وا داشت. اما پیگیری های خانواده ها به دستگیری آنها توسط پلیس منجر می شود . به گفته افراد محلی رومینا به دلیل حفظ امنیت جانی خود و آشنایی با خلقیات پدرش تمایل به بازگشت به خانه نداشته اما به ناچار و طبق قوانین به پدر خانواده تحویل داده می شود.

 

داستان عاشقانه رومینا به مرگی تلخ ختم شد

شنیده ها حاکی از آن است که پس از بازگشت رومینا به خانه، جو حاکم بر خانه نه تنها آرام نمی گیرد بلکه اختلافات و تحریکات خانوادگی بالا گرفته و آتش خشم پدر شعله ور تر میشود تا جایی که پدر در روز یک خرداد با خلوت کردن خانه ، گردن رومینای ۱۴ ساله را با استفاده از داس درحالی که او در خواب بود به طرز فجیعی از تن جدا می کند.

 

پدر سنگدل تالشی دختر 13 ساله را با داس در خواب کشت

به گفته افراد محلی، پدر بعد از ارتکاب جرم با در دست داشتن داس از خانه خارج شده و به قتل دخترش اعتراف می کند و توسط پلیس بازداشت و به مراجع قضایی سپرده می شود.

مطابق با ماده ۲۲۰ قانون مجازات اسلامی پدر در جایگاه ولی دم در قتل فرزند، قصاص نمی شود بلکه قصاص تبدیل به دیه و تعزیر می شود. هرچند هنوز باید منتظر مراحل قضائی آن باشیم. در هر صورت قتل رومینا با واکنش های مختلفی از سوی اهالی منطقه این دختر نوجوان و افکار عمومی مواجه شده است. بواقع اینگونه موارد از جمله جرائمی است که قلب افکار عمومی را در سینه می فشارد و شاید لازم است تا مجلس و قانون برای جلوگیری از تکرار این موارد تدابیر شدیدتری را اتخاذ نمایند.

 

 

680964_771

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied