شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه پنجشنبه 15 خرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/03/15

فال روزانه پنجشنبه 15 خرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/03/15

فال روزانه پنجشنبه 15 خرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/03/15

فال روزانه پنجشنبه 15 خرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/03/15

 

فال روز تولد (99/03/15)

 

دوست عزیزی که 15 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی موقر، با شهامت، مصمم، بلندپرواز، منظم و واقع بین هستید و از قدرت تخیل، مثبت اندیشی و انرژی و نشاط فوق‌العاده ای برخوردار هستید. با این وجود باید مواظب رفتار زورگویانه و بی‌حوصلگی خود باشید تا شخصیتتان را از این که هست بهتر کنید. امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال خوبی خواهد بود، اما وضعیت سلامتی برخی از اعضای خانواده ممکن است برایتان ایجاد نگرانی کند. امسال فرصت خوبی برای امتحان مهارت‌هایتان در تجارت و کسب و کار خواهد بود و به احتمال خیلی زیاد موفق خواهید شد. پروژه های زیادی به شما محول خواهند شد و فرصت اثبات توانایی‌هایتان را در اختیار خواهید داشت. سرمایه گذاری در املاک به شدت توصیه می شود. در زمینه‌ی حرفه ای هم فرصت های کافی برای نشان دادن توانایی‌هایتان در اختیار خواهید داشت و مقامات مافوق خود را تحت تأثیر قرار خواهید داد. در نتیجه‌ی عملکرد خوبی که از خودتان نشان می دهید ترفیع رتبه و یا حداقل دریافت پاداش برایتان قطعی خواهد بود. از لحاظ عاطفی هم روزهای خوب و همراه با آرامشی در کنار عشقتان در پیش خواهید داشت. بهترین ماه های سال مرداد، دی و اسفند خواهند بود.

divider1

 

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

شما دلتان می خواهد برای همه برنامه ریزی کرده و خودتان تصمیم بگیرید که اعضای گروهی که با شما همراه هستند چکار باید بکنند و کجا باید بروند. دست از تصمیم گیری برای بقیه برداشته و زمانی که در کنار آنها می گذرانید را برایشان تبدیل به کابوس نکنید. اگر افکار مربوط به گذشته ذهنتان را مشغول کرده‌اند شاید این نشانه ای است که می گوید باید به آنها رسیدگی کنید. اما یادتان باشد که در فکر کردن به گذشته‌ها و خاطرات زیاده روی نکنید. اگر مجرد هستید و انتخاب های زیادی پیش رو دارید بهتر است فعلا دست نگه دارید و در ابتدا مسائل مربوط به گذشته را فیصله بدهید، سپس راهتان را به سوی یافتن نیمه گمشده خود ادامه دهید.

 

 

فال حافظ متولدین فروردین

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

 

divider1

 

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

مقابله با تغییرات چه نفعی به حالتان دارد؟ احساس می کنید در حال حاضر نمی توانید تمام تغییراتی را که در زندگی‌تان دارند پیش می آیند را بپذیرید، اما باید بدانید که متأسفانه زندگی همین است و نمی توان در مقابل تغییرات ایستاد. توانایی خود در هماهنگ شدن با جریان زندگی را دست کم نگیرید، اگر روی موج تغییرات موج بازی کنید زندگی ثبات بیشتری خواهد داشت. به جای این که با تغییرات مقابله کنید آنها را با آغوش باز بپذیرید تا خیلی زود ببینید خیلی از آنها به نفعتان بوده‌اند. دست از سانسور کردن خودتان برداشته و افکار و احساساتتان را با کسی که دوست دارید در میان بگذارید. این به نزدیکی بیشتر شما کمک قابل توجهی خواهد کرد.

 

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

 

 

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

 

divider1

 

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز احساسات انسان دوستانه شما به شدت زنده شده‌اند و دلتان می خواهد هر کاری که از دستتان برمی آید نه تنها برای اطرافیانتان، بلکه برای تمام جهان انجام دهید. فقط مواظب باشید زیادی هیجان زده نشوید و مسئولیت‌هایی بیش از حد توانتان نپذیرید که ممکن است فردا از متعهد شدن به آنها پشیمان شوید. به هر کسی اعتماد نکنید، ممکن است از حرف های خودتان بر علیه شما استفاده کنند. اگر به دنبال حل مشکلات در رابطه عاطفی‌تان می گردید امروز با صدای بلند فکر کنید! حرف‌هایی که در دلتان هستند را به عشقتان بگویید و با هم برای مشکلات راه حل بیابید. اگر مجرد هستید و کسی را دوست دارید وقت آن رسیده است که احساستان را بیان کنید

 

 

فال حافظ متولدین خرداد

 

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

تعبیر:بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

divider1

 

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

برای این که مورد توجه مردم قرار بگیرید لازم نیست حتما نابغه باشید یا کارهای خارق‌العاده انجام بدهید. دست از این طرز فکر که اگر در یک ساز موسیقی تبحر کامل ندارید نباید آن را بزنید، یا اینکه اگر صدایتان در حد بهترین خواننده ها نیست نباید آواز بخوانید بردارید و هر سرگرمی یا کاری که دوست دارید را شروع کنید. هنوز تعطیلات تمام نشده است و وقت برای لذت بردن از روزهای تعطیل دارید. امروز برای شما روزی همراه با احساسات عاشقانه شدید است. اگر نیمه گمشده‌تان را یافته‌اید امروز رابطه‌تان خیلی خوب خواهد بود و به برخی از خوبی های طرف مقابلتان پی خواهید برد که تا بحال از دیدتان مخفی مانده بودند. مجردها چشم‌هایشان را خوب باز کنند، عشق همین نزدیکی هاست.

 

 

فال حافظ متولدین تیر

 

آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت

تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه‌ها رفت

تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

 

 

divider1

 

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز احساس می کنید که به هیچ کس نمی توانید اعتماد کنید و این با حالت عادی شما در تضاد است. محض اطمینان امروز را با نزدیکانتان و کسانی که مورد اعتمادتان هستند و یا حتی به تنهایی بگذرانید، فردا روز دیگری است. در رابطه عاطفی خود احساس آزادی و راحتی نمی کنید و حس می کنید طرف مقابلتان دست و پایتان را بسته و شما را محدود کرده است. اما هر لحظه ممکن است قیام کنید و زنجیرهای دست و پایتان را پاره کنید. سعی کنید حرف دلتان را بزنید و به او بگویید که چه می خواهید و چه وقت می خواهید. دست از ترس های درونی‌تان از عکس‌العمل طرف مقابل بردارید، این کار به همین سادگی است.

 

 

فال حافظ متولدین مرداد

 

 

 

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

 

divider1

 

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز کمی احساساتی و نوستالژیک هستید و خاطرات گذشته ذهنتان را به خود مشغول کرده‌اند. آیا کسی هست که باید دلش را به دست بیاورید و اشتباهاتی که در حقش کرده‌اید را جبران کنید؟ امروز روز خوبی برای این کار می تواند باشد. اما یادتان باشد که زیادی احساساتی عمل نکنید و قبل از هر کاری خوب فکر کنید، شاید آنقدر هم که فکر می کنید خطاکار نبوده باشید.  افراد جدیدی را خواهید دید که به نظرتان خیلی جالب می آیند و از حرف زدن با آنها لذت خواهید برد. شما با آنها در مورد مسائلی عمیق و جدی بحث خواهید کرد که ذهن شما را برای مدتی به خود درگیر خواهند کرد. شاید لازم باشد کمی در این رابطه مطالعه کنید.

 

 

فال حافظ متولدین شهریور

 

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

 

 

divider1

 

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز به یکی از استعدادهای خود که تا بحال از نگاهتان مخفی مانده بوده است پی خواهید برد. آن را دست کم نگیرید و هر کاری که برای پرورش آن از دستتان بر می آید را انجام دهید. امروز مواظب باشید دهن لقی نکنید و راز کسی را برملا نکنید، چرا که برای خودتان دردسر درست خواهید کرد. جنبه رمانتیک زندگی‌تان با طوفانی از احساسات همراه خواهد بود. شما ممکن است ناگهان  از خشم شدید به شادی بی دلیل تغییر حالت بدهید، اما کنترل احساستان را باید یاد بگیرید. اگر می خواهید یک رابطه عاطفی پایدار داشته باشید باید یاد بگیرید که وضعیت روحی نسبتا پایداری داشته باشید، و در کنار سلامت جسمیتان به سلامت روانتان نیز اهمیت بدهید.

 

 

فال حافظ متولدین مهر

 

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

 

divider1

 

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز کمی روز دلگیری به نظر می رسد و برخی مسائل خانوادگی ممکن است باعث ناراحتی شما بشوند. اگر کاری از دستتان بر می آید برای حل این مشکلات انجام دهید، در غیر این صورت تنها با بودن در کنار عزیزانتان حمایت خود را از آنها نشان دهید. به جای این که غصه بخورید و انرژی منفی اطرافتان را بیشتر کنید سعی کنید اطرافیانتان را سرحال آورده و بخندانید. وقت آن رسیده است برخی قوانین دست و پا گیری که برای رابطه خودتان با عشقتان گذاشته‌اید را کنار بگذارید و تسلیم عشق شده و با جریان پیش بروید. با بیان احساستان و افکارتان به طور صادقانه عکس‌العمل مورد نظرتان را از طرف مقابل خواهید گرفت.

 

 

فال حافظ متولدین آبان

 

ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت

تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

 

 

divider1

 

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز به نظر می رسد کمی آشفته هستید. تنها یک نفر می تواند شما را تا به این حد عصبانی کند و آن شخص خود شما هستید. امروز می تواند روز درگیری شما با وجدانتان باشد، در نهایت ممکن است در دیدگاه شما تغییراتی به وجود بیاید. به احتمال زیاد از این به بعد یاد خواهید گرفت که کلماتتان را با دقت بیشتری انتخاب کنید. امشب برای شما شبی سرشار از انرژی خواهد بود. اگر تا الان کسی را به خانه تان دعوت نکرده اید همین الان تلفن را بردارید و یک مهمانی راه بیندازید. با دوستان و یا اعضای خانواده‌تان دور هم جمع شده و ساعاتی  را با بازی و سرگرمی و صرف یک شام ساده ولی دور هم بگذرانید، تا آخر شب از آشفتگی صبحتان هیچ خبری نخواهد بود.

 

 

فال حافظ متولدین آذر

 

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

 

 

 

divider1

 

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز برای شما روز تفکر است. به تکنیک‌ها و روش‌ها و راه های مختلف برای گسترش و توسعه کارتان فکر خواهید کرد. شاید این همه نوآوری و خلاقیت را در کارتان مورد استفاده قرار ندهید و تغییرات بزرگی در فعالیت های خودتان انجام ندهید، اما ذهنتان درگیر این افکار خواهد بود. شما در حال حاضر دیدی ایده آلیستی دارید که افکار و ایده‌هایتان را تحت تاثیر گذاشته و نمی گذارد پروژه‌هایی که در سر می پرورانید زیاد عمل گرایانه باشند. پس بهتر است زیاد فکرتان را مشغول این چیزها نکنید؛ همیشه برای کار وقت هست، حالا که تعطیل هستید به خودتان یک استراحت اساسی بدهید و با دوستانتان بیرون بروید و از یک شب پر هیجان لذت ببرید.

 

 

فال حافظ متولدین دی

 

 

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

 

 

divider1

 

 

♒ فال متولدین بهمن

امروز در فکر این هستید که به زندگی‌تان بعد تازه ای بخشیده و هنر، فعالیت های انسان دوستانه یا پرداختن به مسائل معنوی را جزء اولویت های اساسی‌تان قرار دهید. این خیلی خوب است و اثرات خوبی روی روح و روان شما خواهد گذاشت، به شرط آن که این افکارتان فردا صبح هم یادتان باشند و فقط از روی بیکاری و سر رفتن حوصله‌تان به ذهنتان نرسیده باشند. اگر متأهل هستید با عشقتان به زیبایی سخن بگویید و دل او را به دست بیاورید تا روزی خوب را با هم بگذرانید، شما خیلی خوب می دانید که با حرف‌هایتان می توانید دنیا را به او هدیه کنید. اگر هم مجرد هستید چشم‌هایتان را خوب باز کنید، فرصت‌ها در انتظارند.

 

 

فال حافظ متولدین بهمن

 

 

 

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

 

 

divider1

 

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز از آن روزهایی نیست که بتوانید هر کاری که دلتان می خواهد را انجام دهید. در واقع شاید بتوان گفت برعکس، محدود هم خواهید بود. کمبود منابع مالی و یا نقص فنی در چیزهایی که لازم دارید شما را محدود خواهند کرد و انجام کارهایی که دلتان می خواهد و تفریحاتی که دوست دارید شاید برایتان مقدور نباشند. پس از ماندن در خانه و در کنار عشقتان لذت ببرید، امروز این بهترین کار ممکن برای شما خواهد بود. فکر نکنید که برای لذت بردن از روزتان و برای احساس خوشبختی به چیزهای گران قیمت یا غیر عادی نیاز دارید. وقتی در کنار کسانی باشید که دوستشان دارید حتی از کوچک ترین چیزها هم می‌توانید لذت ببرید و خوشحال شوید.

 

 

فال حافظ متولدین اسفند

 

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

 

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

* *منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied