شمانیوز
شما نیوز

برگزاری مراسم عزا و عروسی در جمع ممنوع

دادستان جم گفت: برای مقابله با انتشار ویروس کرونا برگزاری مراسم عزا و عروسی در این شهرستان ممنوع است.

برگزاری مراسم عزا و عروسی در جمع ممنوع

به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان:گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جم با اشاره به افزایش آمار مبتلایان کرونا  گفت: یگانه مرجع تصمیم‌گیری در مورد کرونا ستاد مدیریت کرونا در استان و شهرستان است و باید همه مردم تصمیمات ابلاغی ستاد مدیریت کرونا را رعایت کنند تا شاهد کاهش ابتلا به این بیماری باشیم.

حجت‌الاسلام روح‌الله فروغی فر افزود: بر اساس مصوبه ستاد استانی کرونا  برگزاری مراسم تجمعی مانند عزا، عروسی، همایش‌ها و ... تا اطلاع بعدی ممنوع است و با متخلفان طبق ضوابط قانونی برخورد می‌شود.

او  ادامه داد: کسبه و صنوف شهرستان مکلف به رعایت الزام‌های بهداشتی ابلاغی در محل کسب هستند و در صورت تخلف، واحد صنفی متخلف تعطیل می‌شود.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جم بابیان اینکه مرجع خبر‌های کرونا در شهرستان، فقط دانشگاه علوم پزشکی استان و شبکه بهداشت شهرستان است، بیان کرد: رسانه‌ها از گمانه‌زنی و انتشار اخبار، تصاویر و اسامی بیماران کرونایی بدون هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت  به جد خودداری کنند.

فروغی فر گفت: در روز‌های گذشته برخی خبر‌های کذب در خصوص آمار کرونا و بیماران کرونایی منتشر شد که در صورت تکرار با رسانه‌های خاطی حسب قانون برخورد می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied