شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه پنجشنبه 22 خرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/03/22

فال روزانه پنجشنبه 22 خرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/03/22

فال روزانه پنجشنبه 22 خرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/03/22

فال روزانه پنجشنبه 22 خرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/03/22

 

 

فال روز تولد (99/03/22)

 

 

دوست عزیزی که 22 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی با صداقت، مسئولیت پذیر، قابل اعتماد، باهوش و روشن فکر هستید. شما عاشق بحث های فلسفی و موسیقی آرامش بخش هستید، اما باید به رفتارهای عصبی و عجولانه ای که در رویارویی با موقعیت های دشوار از خودتان نشان می دهید غلبه کنید. امسال شما روی پروژه های جدیدی کار خواهید کرد که هر چند منافع مالی آنها دیر به دستتان خواهند رسید، اما مطمئنا، دیر یا زود، سود زیادی را روانه‌ی حساب بانکی شما خواهند کرد. به نظر می رسد که شما شانس بالایی در سرمایه گذاری روی املاک و یا در بازار سهام داشته باشید، پس از این فرصت به خوبی استفاده کنید؛ فقط این نکته را هم باید به یاد داشته باشید که سرمایه گذاری های بلند مدت منافع خیلی بیشتری را برای شما به همراه خواهند داشت. در نیمه‌ی دوم سال یک سفر تفریحی و یا زیارتی به مقصدی دوردست خواهید داشت. زیاد روی قول و قرارهای دوستان و اقوام خود حساب نکنید زیرا آنها بیش از آنچه توانش را دارند به شما وعده و وعید خواهند داد. در زمینه‌ی حرفه ای باید تمرکز بیشتری روی شغل و حرفه‌ی خود داشته باشید و تمام تلاشتان را به کار بگیرید تا بتوانید به اهداف مورد نظرتان دست پیدا کنید. در روابط عاطفی، امسال وابستگی شما و طرف مقابلتان بیشتر از قبل خواهد شد و اگر هنوز ازدواج نکرده باشید ممکن است این اتفاق همین امسال بیفتد.ماه های تیر، شهریور و آذر بهترین ماه های سال خواهند بود و تغییرات و موفقیت های زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

اگر امروز از وقتتان به طور مناسب استفاده کنید روز بسیار مفیدی خواهد بود. انرژی بسیار زیادی را در درون خود احساس خواهید کرد و با استفاده از انفجار این انرژی امروز هر کاری که بخواهید را می توانید انجام دهید. از همیشه فعالتر می توانید باشید، پس از این توانایی مضاعف و تعطیل بودن امروز استفاده کرده و کارهایی که مدت‌هاست پشت گوش انداخته‌اید را انجام دهید. تمام بعدازظهر را برای استراحت کردن وقت خواهید داشت. خسته نشده‌اید؟ پس با عشقتان به گردش و تفریح بروید. اگر هوا خوب باشد پیاده روی ایده خیلی خوبی می تواند باشد، حتی شاید ورزش یا بازی مورد علاقه‌تان را بتوانید با هم انجام دهید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

خیال روی تو در هر طریق همره ماست***نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست

به رغم مدعیانی که منع عشق کنند***جمال چهره تو حجت موجه ماست

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

 

divider1

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

امروز کمی احساس بیقراری و نگرانی دارید و حفظ کردن آرامشتان برای شما کار سختی خواهد بود. کارهای زیادی برای انجام دادن دارید که موعد انجام آنها فرا رسیده است و این شما را نگران می کند. متأسفانه به نظر می رسد دیگران هم برای نیازهای شما اهمیت زیادی قائل نیستند. بهتر است فعلا خودتان از خودتان محافظت کنید و کاری به کار بقیه نداشته باشید. اگر احساس می کنید عشقتان هم مثل بقیه به شما اهمیت نمی دهد این احساس خود را با او در میان بگذارید. همه ما نسبت به کسی که دوست داریم مسئولیم. از او بخواهید به شما آرامش بدهد و در کنارتان باشد. عشقی که از جانی او دریافت می کنید آرامش مورد نیازتان را فراهم خواهد کرد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: راه به جایی نداری. همه درها به رویت بسته شده و فکر می کنی دنیا نیز از هر جهت روی خشم به تو نشان می دهد. دیگران هم به جای کمک مسخره ات می کنند و مدام ایراد می گیرند. پس تو هم رازهای درونت ر فاش نکن. امیدوار باش. تو تا روز قیامت با جور زمانه در جنگ و ستیز هستی.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز بسیار بخشنده و سخاوتمند هستید و دلتان می خواهد لبخند را به روی همه بنشانید. مانند خورشید به روی همه بتابید و خواهید دید که آنها از شما قدردانی خواهند کرد. مطمئن باید که همه از شنیدن تعریف و تمجید و دریافت انرژی مثبت لذت می برند، پس این انرژی را از آنها دریغ نکنید. بر روی ویژگی های مثبت و خوبی های دیگران متمرکز شوید و این نگرش به خود شما نیز کمک خواهد کرد. اگر در رابطه عاطفی‌تان احساس عدم رضایت می کنید به روزهای اول آشنایی‌تان فکر کنید و به این که چه چیزی باعث شد عاشق همسرتان شوید. این کار باعث می شود نگاهی دوباره به رابطه‌تان انداخته  و حتی شاید به این آتش زیر خاکستر جانی تازه ببخشد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست

تعبیر:افسوس ایام گذشته سودی ندارد. به آینده فکر کن. معامله ای می کنی که بسیار سودمند است. ولی طمع نکن. صداقت داشته باش و حقیقت را بگو. کار امروز را به فردا نینداز. از یار خود رنجیده خاطر نباش. دروغ و بدی ها را فراموش کن تا خورشید عشق به رویت لبخند بزند.

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز احساس می کنید نیروی بسیار زیادی برای کار کردن دارید. درست است که امروز تعطیل است، اما اگر حس می کنید دلتان می خواهد کار کنید اشکالی ندارد. چنانچه می خواهید امروز یک پروژه کاری جدید را شروع کنید پس دست به کار شوید. ولی قبل از این که کارتان را شروع کنید مطمئن شوید که کار نیمه تمامی باقی نگذاشته‌اید. اجازه ندهید دیگران جلوی پیشرفت شما را بگیرند و در صورت لزوم با آنها روبرو شوید. البته یادتان نرود که برای عشقتان و خانواده‌تان هم حتما وقت بگذارید. بعدازظهرتان را در اختیار آنها قرار دهید و از بودن با آنها لذت ببرید و به این صورت خستگی‌تان را از تن به در کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

برو به کار خود ای واعظ این چه فریادست***مرا فتاد دل از ره تو را چه افتادست

میان او که خدا آفریده است از هیچ***دقیقه‌ایست که هیچ آفریده نگشادست

تعبیر: اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

شاید امروز حس کنید که همه، به ویژه در زمینه مسائل عاطفی، با شما مخالف هستند. حتی ممکن است احساس خطر کنید. این که حالت تدافعی به خود بگیرید باعث می شود احساس بی ارزش بودن بکنید. بر خلاف آنچه که بعضی‌ها فکر می کنند، صلح طلبی و حفظ تعادل و هماهنگی با دیگران چیزی از ارزش شما نمی کاهد. این ویژگی‌ها نه تنها نقطه ضعف شما نیستند، بلکه نقاط قوت شما محسوب می شوند. بعدازظهر امروز در خانه نمانید، در جمع حاضر شوید، با افراد جدید آشنا شوید و مثل همیشه همه را مجذوب خود کنید. همراهی با دوستانتان و کسانی که دوست دارید باعث می شود احساس بهتری نسبت به خودتان پیدا کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

مواجه شدن با حقایق تلخ در رابطه با کسانی که دوستشان دارید همیشه برای شما سخت بوده است، اما دیگر وقت آن رسیده است که از حمایت بیهوده از آنها دست بردارید. طی چند ماه آینده باید به شناختی کامل از برخی از اطرافیانتان دست پیدا کنید. اولین قدمی که باید بردارید این است که مرزها و حدود را مشخص کنید و نیازهای خودتان را نسبت به نیازهای دیگران در اولویت قرار دهید و این فداکاری های بیش از حد را کنار بگذارید. وقت آن فرا رسیده است که به خودتان استراحت داده و همراه با عشقتان به سفری دونفره بروید. این کار علاوه بر این که باعث آرامش هر دوی شما می شود به بهتر شدن روابطتان نیز کمک خواهد کرد و جانی تازه به عشقتان خواهد داد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور:

به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست

سرشک من که ز طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست

تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

باید توجه بیشتری نسبت به رژیم غذایی خود داشته باشید. غذاهای چرب و پر کالری را کنار بگذارید. البته از هر رژیم غذایی که دیگران می گویند هم نباید پیروی کنید، رژیمی که برای یک نفر مناسب است ممکن است برای دیگری اثری معکوس و یا زیانبار داشته باشد. بهترین کار این است که به یک متخصص تغذیه مراجعه کنید. اگر هنوز مجرد هستید وقت آن رسیده است که احساسات واقعیتان را به خودتان اعتراف کنید. اگر متاهل هستید امشب می توانید در خانه بمانید و شبی رمانتیک همراه با عشقتان بگذرانید. اگر بچه هم دارید بهتر است بچه‌ها را بیرون ببرید و تفریح مورد علاقه آنها را با یکدیگر انجام دهید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

شما فردی بسیار کنجکاو و عاشق رموز و اسرار هستید، اما بهتر است امروز زیاد کنجکاوی به خرج ندهید، چرا که ممکن است با این کار به وجهه اجتماعی خود که این همه هم برای شما اهمیت دارد ضربه وارد کنید. امروز در هر جمعی که قرار بگیرید می توانید به راحتی دیگران را تحت تأثیر قرار دهید و همه جا دیده خواهید شد، این می تواند فرصتی مناسب برای جلب توجه کسی که دوست دارید باشد. یادتان باشد که صریح و واضح حرف بزنید و با دقت تمام به حرف های طرف مقابل گوش داده و او را با این کار خود جادو کنید. اگر متاهل هستید به نفعتان است از توانایی خود در جلب توجه دیگران سوء استفاده نکرده و حسادت همسرتان را برانگیخته نکنید.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

می‌دمد صبح و کله بست سحا***الصبوح الصبوح یا اصحاب

می‌چکد ژاله بر رخ لاله***المدام المدام یا احباب

تعبیر:از شر شیطان به خدا پناه ببر، جز خدا کسی با تو نیست. فعلا جور و ستم بر روی سرت سایه انداخته و با گوشه نشینی و آه کشیدن کار درست نمی شود. در راهی که قدم می گذاری کسی حمایتت نمی کند. با آرزوی مرگکردن هم کاری از پیش نمی بری. نه خود را آزار بده و نه دیگران را. پایان شب سیه سپید است. انشاالله.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

هر چقدر هم که روح ماجراجویتان در جستجوی هیجان باشد، در پنج ماه آینده وقتی برای این کارها نخواهید داشت. یکی از عزیزانتان به کمک و حمایت شما احتیاج خواهد داشت و از شما تقاضای یاری خواهد کرد. به او کمک کرده و همراه اش کنید، این کار به نفع هر دوی شما خواهد بود. اگر مجرد هستید امروز در جستجوی عشق نباشید، در خانه بمانید و کارهای عقب افتاده‌تان را انجام دهید و با یک استراحت حسابی خودتان را برای شروع یک هفته پرتلاش آماده کنید. اگر عشقتان را یافته‌اید همراه با او از لذت های کوچک زندگی بهره ببرید. یک شام دو نفره یا قدم زدن دست در دست یکدیگر گزینه های خوبی می توانند باشند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد***گفتا شراب نوش و غم دل ببر ز یاد

گفتم به باد می‌دهدم باده نام و ننگ***گفتا قبول کن سخن و هر چه باد باد

تعبیر: در رویا و خیال پردازی ها غرق شده ای. آرزوهایت تمامی ندارد و دور و دراز است. وقت گران مایه ی خود را تلف می کنی. هیچکس آنقدر عمر نمی کند که به تمام آرزوهایش برسد. پس همین چند صباحی را که زنده هستی از زندگیت لذت ببر. آنچه از زندگی که باید قسمتت باشد حما" به تو خواهد رسید.

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

شما خیلی خوب می دانید که افرادی که با آنها معاشرت می کنید نشان دهنده شخصیت شما هستند، پس احتیاط کرده و نگاهی به لیست دوستانتان بیندازید، آیا همه آنها لیاقت دوستی با شما را دارند؟ شاید وقت آن رسیده که برخی از دوستی‌هایتان را کنار بگذارید و در انتخاب دوستانتان نهایت دقت را داشته باشید. لازم نیست زیادی به حرف مردم اهمیت بدهید، اما اگر خوب نگاه کنید گاهی خودتان هم به آنها حق خواهید داد. حالا که تا اینجای راه را آمده‌اید دیگر وقت جا زدن نیست، شما به زودی به هدفتان در زمینه روابط عاطفی خواهید رسید. کافی است جسارت به خرج دهید و در راه رسیدن به عشقتان قدم بردارید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی:

ساقیا برخیز و درده جام را***خاک بر سر کن غم ایام را

ساغر می بر کفم نه تا ز بر***برکشم این دلق ازرق فام را

تعبیر:از روزگار انتظار بی اندازه داری و مرتب گله می کنی. زیاد شکایت نکن. حوادثی برایت اتفاق می افتد تا امتحان شوی. غم دنیا را نخور اینها همه خواست خداوند است پس از روزهای خوش زندگیت نهایت استفاده را بکن و از آنلذت ببر و قدر نعمت های خدا را بدان.

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

فرصتی به دست خواهید آورد تا موقعیت کاری و یا مشتری های خوب و یا شراکتی که از دست داده بودید را دوباره به دست بیاورید. اگر از این فرصت با ذکاوت و مهارت استفاده کرده و تمام تلاش خود را به کار بگیرید خواهید توانست از لحاظ مالی طی پنج ماه آینده پیشرفت قابل توجهی داشته باشید.  هر از گاهی یک شب رمانتیک دو نفره در خانه خودتان با برنامه‌هایی غافلگیر کننده برای حفظ رابطه و عشق شما بسیار مفید می تواند باشد، بعد از یک هفته کاری شلوغ چنین شبی برای هر دوی شما حکم داروی مسکن را خواهد داشت. اگر مجرد هستید اول باید پرونده های گذشته را برای همیشه ببندید و بعد از انجام این کار قدم در راهی تازه بگذارید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

زاهد ظاهرپرست از حال ما آگاه نیست***در حق ما هر چه گوید جای هیچ اکراه نیست

در طریقت هر چه پیش سالک آید خیر اوست***در صراط مستقیم ای دل کسی گمراه نیست

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

یکی از استعدادهایتان که مدت‌ها نهفته بوده است را برای باری دیگر در خود کشف خواهید کرد. چند سالی است که از آرامش و راحتی مورد نظرتان بی بهره بوده‌اید. درست است که اوضاع خیلی به کامتان نبوده است، اما در نتیجه این سختی‌ها رشد کرده و بزرگ شده‌اید. طی پنج ماه آینده فرصت خواهید داشت که گذشته و حال را سنجیده و بهترین اقدام لازم را برای ساختن آینده خود انجام دهید. امروز عصر وقت آن خواهد بود که با دوستان و عزیزانتان وقت بگذرانید و با هم غذایی خوشمزه در رستورانی خوب بخورید و یا آنها را به منزلتان دعوت کنید. یادتان باشد که در جمع دوستانتان توجه ویژه ای به عشقتان داشته باشید و او را خوشحال کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

روی تو کس ندید و هزارت رقیب هست***در غنچه‌ای هنوز و صدت عندلیب هست

گر آمدم به کوی تو چندان غریب نیست***چون من در آن دیار هزاران غریب هست

تعبیر: اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied