شمانیوز
شما نیوز

برگزاری آزمون‌های شایستگی و استعدادیابی کارکنان شهرداری مشهد

مدیرکل نوسازی و تحول سازمانی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد از برنامه‌ریزی های مدون جهت برگزاری آزمون‌های کشف استعدادهای تخصصی کارکنان این سازمان با هدف به‌کارگیری نیروهای مستعد و توانمند در پست‌ ها و مسئولیت‌های مناسب خبر داد.

برگزاری آزمون‌های شایستگی و استعدادیابی کارکنان شهرداری مشهد

به گزارش شمانیوز به نقل از ایمنا، هدا پیروی در این باره اظهار کرد: در این طرح شناسایی، پرورش، توسعه و ارتقا استعدادهای کارکنان شهرداری مشهد در حوزه‌های تخصصی مدنظر است.

 

وی افزود: در گام نخست با توافقات انجام شده بین معاونت‌های «برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی» و «مالی و پشتیبانی»، این طرح در حوزه مالی به اجرا در خواهد آمد.

 

مدیرکل نوسازی و تحول سازمانی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد ادامه داد: برای این منظور، فراخوانی در بین کارکنان شهرداری دارای تخصص‌های مرتبط در حوزه مالی و رشته‌های وابسته توزیع و نسبت به شناسایی و احراز شرایط متقاضیان اقدام شده است که در این راستا تاکنون ۴۴۶ نفر از مشمولان پروژه استعداد یابی حوزه مالی شناسایی شده و برای شرکت در مرحله اول آزمون ثبت نام‌شده اند.

 

وی تصریح کرد: این آزمون در سه مرحله طراحی‌شده که در مرحله نخست سنجش روان‌شناختی در تاریخ سوم تیرماه انجام می‌شود و در مرحله دوم، آزمون تخصصی در پنج سرفصل کلی «آئین‌نامه مالی و معاملاتی شهرداری»، «استاندارد ها و تئوری‌های حسابداری»، «تکالیف قانونی مالی اعم از بیمه، مالیات، ارزش‌افزوده و…»، «حسابرسی و کنترل‌های داخلی» و «ممیزی ضوابط داخلی حوزه مالی شهرداری اعم از انعقاد قرارداد، ذی‌حسابی و…» در روز هفتم ماه آینده (تیر) برگزار خواهد شد.

 

پیروی خاطرنشان کرد: در گام نهایی نفرات برتر مرحله دوم، در آزمون‌های تعاملی شرکت خواهند کرد و پس از آن افراد برگزیده جهت شرکت در برنامه‌های توانمند سازی و ارتقا شایستگی‌های کارکنان شهرداری مشهد معرفی می‌شوند.

 

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته توسط این دفتر، آزمون‌های استعدادیابی جهت سایر حوزه‌های شهرداری در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied