شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه پنجشنبه 5 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/05

فال روزانه پنجشنبه 5 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/05

فال روزانه پنجشنبه 5 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/05

فال روزانه پنجشنبه 5 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/05

 

(فال روز تولد 99/04/05)

 

دوست عزیزی که 5 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی قابل اعتماد، مهربان، خلاق، حساس و احساساتی هستید. شما همیشه لبخند به لب دارید و همین لبخند شیرینتان دیگران را به سوی شما جذب می کند و باعث می شود آنها با کمال میل هر کاری که از دستشان بربیاید برای شما انجام دهند. شما شخصی باهوش و با استعداد هستید، اما باید لجبازی، غرور و ولخرجی‌هایتان را کنار بگذارید تا بتوانید شخصیتی بهتر و موفق تر داشته باشید. روزهای خیلی خوبی در انتظار ‌آنهایی که به تازگی تحصیلات خود را به پایان رسانده‌اند هستند و فرصت های کاری خیلی خوبی سر راهشان قرار خواهند گرفت. اساتید، نویسندگان، ورزشکاران و محققین متولد امروز نیز دوره ای طلایی را پیش رو خواهند داشت. زن های متولد امروز دوره‌ی فوق‌العاده ای را در زمینه‌ی کاری تجربه خواهند کرد و پیشرفت قابل توجهی خواهند داشت. وضعیت مالی شما بدون شک نسبت به سال گذشته خیلی بهتر از سال قبل خواهد بود، اما هزینه‌هایتان نیز به همان نسبت افزایش خواهند یافت و امکان پس انداز چندانی نخواهید داشت. اگر قصد دارید قراردادی را امضا کنید پیش از هر اقدامی به اندازه‌ی کافی در مورد آن تحقیق کنید. آنهایی که پیش از این شریک زندگیشان را پیدا کرده باشند امسال به احتمال زیاد به خانه‌ی بخت خواهند رفت و پیمان ازدواج خواهند بست. سفرهای تفریحی و کاری همگی به خوبی پیش خواهند رفت و نتایج مورد نظرتان را برای شما به همراه خواهند داشت. ماه های تیر، شهریور و دی بهترین و مهم‌ترین ماه های سال خواهند بود.

 

divider1

 

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز کمی بی حال و حوصله هستید و دلتان می خواهد خودتان را از اتفاقات و مکالمات کنار بکشید. اگر دلتان نمی خواهد با دیگران همراه شده و به جاهایی که آنها می خواهند بروند بروید خودتان را ناراحت و عصبی نکنید. یا بدون دعوا و جر و بحث با آنها همراه شوید و یا بی سر و صدا خودتان را کنار بکشید و بعدا در مورد این قضیه با آنها حرف بزنید. امروز روز خوبی برای خرید است و با خریدن چیزهایی که مدت‌ها است لازم دارید احساسی خوب پیدا خواهید کرد، به شرطی که ولخرجی نکنید. اگر متاهل هستید تصمیمات و کارهای خود را از شریک زندگی‌تان مخفی نکنید. دانستن اینکه هر اتفاقی هم که بیفتد او در پایان کار کنارتان خواهد بود کمک زیادی به شما خواهد کرد.

 

 

 

فال حافظ متولدین فروردین

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر: اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

 

 

 

 

divider1

 

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

امروز کمی روز پرتنشی است اما شما به راحتی با آن کنار خواهید آمد. توانایی آن را دارید که هر معمایی را حل کنید و دلیل اصلی هر بحث و مشکلی را پیدا کنید. این توانایی به شما این امکان را می دهد که امروز از پس بسیاری از مشکلات بر بیایید و در کارتان نیز به موفقیت دست پیدا کنید. امروز تا می توانید برای عملی کردن ایده‌هایتان تلاش کنید و به سادگی کوتاه نیایید. شما فردی حساس هستید و این یکی از ویژگی های ارزشمند شما است، پس با خیال راحت احساساتتان را بیان کنید. . اگر هنوز عاشق نشده‌اید و عشقتان را در میان دوستان و آشناهایتان نیافته‌اید، وقت آن رسیده که راه آن را برای خودتان باز کنید و به خود فرصت عاشق شدن بدهید. حواستان به اطراف باشد!

 

 

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر: راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

 

 

divider1

 

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز شاید برای شما با کمی درگیری همراه باشد. با افرادی مواجه خواهید بود که از هر لحاظ با شما مخالفت خواهند کرد. این درگیری‌ها در روند عادی زندگی روزانه شما بی نظمی‌هایی به وجود خواهند آورد. چرا که امروز دیگران انگار کمی لجباز شده‌اند و دوست ندارند در هیچ زمینه ای کوتاه بیایند. در هر صورت شما خواهید توانست کنترل اوضاع را در دست بگیرید، هر چند که در ابتدای امر کمی سخت به نظر خواهد رسید. . مواظب روابط خود با عشقتان باشید و به یاد داشته باشید که او حامی اصلی شماست و چنانچه مشکلی بینتان پیش بیاید، این مسئله تمرکز شما بر روی زمینه های دیگر زندگی را نیز به هم خواهد زد و شما را دچار مشکل خواهد کرد.

 

 

 

فال حافظ متولدین خرداد

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر: حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

 

 

divider1

 

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

شما به طور معمول آدم انعطاف پذیری هستید، اما امروز این انعطاف پذیری شما بیش از هر زمان دیگری در معرض امتحان قرار خواهد گرفت. مجبور خواهید شد خودتان را با دیگران هماهنگ کرده و مسیرتان را تغییر بدهید و در برنامه‌هایتان تغییر ایجاد کنید. البته اگر خودتان را با افراد قدرتمند و موفق همراه و هماهنگ کنید این مسئله به نفع شما خواهد بود و موجب موفقیتان خواهد شد. اجازه ندهید خشم و هیجان و استرس اطرافیان شما را تحت تاثیر قرار دهد و آن آرامش همیشگی که در رفتارتان وجود دارد را از بین ببرد. اگر هفته گذشته روابط عاطفی‌تان با مشکل همراه بوده‌اند بهتر است تنوعی ایجاد کنید و بدون برنامه ریزی قبلی عشقتان را به یک شام دونفره دعوت کنید و بی اینکه به نگرانی‌ها و مشکلات فکر کنید زمان لذت بخشی را با هم بگذرانید.

 

 

 

فال حافظ متولدین تیر

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر: کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

 

 

divider1

 

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

متولدین

این که چرا دیگران این قدر امروز سرشان شلوغ است ممکن است شما را تعجب زده کند و حتی شاید فکر کنید که مشکل از شما است. اما بهتر است شما سرتان به کار خودتان گرم باشد و به جای نگران کار دیگران بودن، در کار خودتان تعادل ایجاد کنید. هر چند گفتن این مسئله از انجام آن ساده تر به نظر می رسد، اما به راحتی خواهید توانست از پس کارها و مشکلات امروز بربیایید و هیچ کار سختی برایتان وجود نخواهد داشت. اجازه ندهید مسائل مالی بین شما و شریک زندگی‌تان مشکل ایجاد کنند. هر چقدر زمان بیشتری برای رابطه خود بگذارید و مشکلاتتان را مورد بحث و گفتگو قرار دهید آن را بیشتر تقویت خواهید کرد. اوضاع از فردا خیلی بهتر خواهد شد.

 

 

 

فال حافظ متولدین مرداد

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر: شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

 

 

divider1

 

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

شهریوری های عزیز، اگر تنها متولدین یک ماه از سال بتوانند از پس تنش های شدید احساسی امروز بربیایند، آن گروه شما خواهید بود! دیگران خیلی عصبی و ناتوان از مقابله با مشکلاتی که امروز پیش می آیند به نظر می رسند. امروز مخالفت‌هایی با شما صورت خواهد گرفت که می توانند در برنامه های شما اختلال ایجاد کنند، پس حواستان را خوب جمع کنید. با فردی منطقی و عملگرا مواجه خواهید شد که روش های عملکرد شما را مورد سوال قرار خواهد داد. به جای این که جبهه گیری کنید، از این موقعیت به نفع خودتان استفاده کرده و درس بگیرید.

 

 

 

فال حافظ متولدین شهریور

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر: به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

 

 

divider1

 

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

شما به طور کلی آدم سختگیری نیستید، اما امروز این ویژگی شما با لجبازی های دیگران به چالش کشیده خواهد شد. با این حال خواهید توانست با انرژی پرفشار امروز کنار بیایید و پروژه های نا تمام و بلاتکلیف خود را به نتیجه برسانید. به نظر می آید که دیگران به هیچ وجه نمی خواهند از موضع خود کوتاه بیایند، اما شما با ذات انعطاف پذیر خود خواهید توانست با این مسئله به راحتی مواجه شوید. بدون آنکه عصبی و بی تاب شوید با جریان پیش بروید.  اگر چیزی در دلتان است که مدتی است می خواهید به عشقتان بگویید ولی نمی توانید، امروز دقیقا وقتش است که با خیال راحت هر آن چه در دل دارید را به زبان بیاورید. فقط یادتان باشد ابتدا به حرف‌هایتان خوب فکر کنید و آنها را با دقت انتخاب کنید.

 

 

 

فال حافظ متولدین مهر

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

تعبیر: خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

 

 

divider1

 

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

خودتان را با این روز عجیب و غریب هماهنگ کرده و از آن برای رسیدن به خواسته‌هایتان استفاده کنید. اگر دقت نکنید فشار احساسی امروز شما را اذیت خواهد کرد. رمز استفاده از انرژی موجود در امروز این است که خودتان را درگیر چالش‌ها نکنید و با آرامش و سخاوت عمل کرده و با این روش به نتیجه گرفتن از افکار و احساستان کمک کنید. . اگر مجرد و در جستجوی عشق هستید جسور باشید و خواسته‌هایتان را بیان کنید. ممکن است در رسانه های اجتماعی با شخص جدیدی آشنا شوید و یا به دوست یکی از دوستانتان معرفی شوید. این فرصت را از خودتان دریغ نکنید اما با عجله پیش نروید و جانب احتیاط را رعایت کنید.

 

 

 

فال حافظ متولدین آبان

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر:  در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

 

divider1

 

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز از آن روزهایی است که اگر خودتان دست به عمل نزنید دیگران کنترل شما را به دست خواهند گرفت. احساس می کنید نیرویی لجباز و خشن جلوی رسیدن شما به خواسته‌هایتان را می گیرد. کافی است احتیاط کنید و نگران آنچه که دیگران فکر می کنند نباشید و به آنچه که خودتان فکر می کنید درست است باور داشته باشید. . شاید یک تلفن راه دور را از دست بدهید، اما بعدا می توانید خودتان با آن فرد تماس بگیرید و صحبت کنید، اصلا اگر واجب باشد خودش باز هم تماس خواهد گرفت. امروز استراحت کنید، برای خودتان و همسرتان چای درست کنید و در آرامش و در کنار هم بنوشید. این آرامش هر از گاهی برای شما ضروری است.

 

 

 

فال حافظ متولدین آذر

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر: چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

 

 

divider1

 

 

♑ فال روز متولدین دی

انرژی موجود در امروز به شما کمک می کند که نتیجه کارهایتان را ببینید و به افکارتان جامه عمل بپوشانید. برای نمایش افکار و ایده‌هایی که به طور دائم فکرتان را به خود مشغول کرده‌اند تلاش کنید. امروز روز بسیار خوبی برای رسیدن به تمرکز و حذف افکار بیهوده برای باز کردن جایی برای افکار تازه است. خانه را کمی مرتب کرده و کمد های به هم ریخته را که مدتهاست تمیز کردنشان را پشت گوش می اندازید سر و سامان دهید. امروز زندگی عاطفی خود را به چالش می کشید و به این که رابطه شما به کدام سو پیش می رود و اینکه آیا از شریک زندگی خود راضی هستید و نیازهای شما آنگونه که باید برآورده می شود یا خیر فکر خواهید کرد.

 

 

 

فال حافظ متولدین دی

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر: دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

 

 

divider1

 

 

♒ فال متولدین بهمن

احساس می کنید که دیگران خیلی حساس هستند و خیلی سریع نسبت به هر چیزی عکس‌العمل نشان می دهند. امروز روز خوبی برای به کار گرفتن شور و هیجان بسیار در انجام کارهایتان است تا به نتیجه دلخواهتان برسید. اگر به کارآگاه بازی علاقه دارید الان وقت خیلی خوبی برای این کار است. به شما توصیه می شود بحث و دعوا راه نیندازید چرا که امروز از آن روزهایی نیست که دیگران کوتاه بیایند و دعواهای امروز نتایج خوبی به همراه نخواهند داشت. .  امروز ممکن است عشقتان و یا یکی از دوستان خیلی نزدیکتان از نظر حال روحی زیاد میزان نباشد. بد نیست تلاش کنید تا او را از این حالت و انرژی منفی فعلی که او را در بر گرفته در بیاورید. با او به مهمانی، رستوران و یا به تماشای یک فیلم خنده دار بروید.

 

 

 

فال حافظ متولدین بهمن

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:  هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

 

 

divider1

 

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز فکر می کنید قدرت شدیدی در جهت مخالف شما به کار افتاده است. نظر مخالف سرسختانه یک نفر مانع رسیدن شما به آنچه که می خواهید شده است. سعی کنید به این موضوع از زاویه مقابل نیز نگاه کنید. این کار باعث گسترش بینش شما شده و به شما کمک خواهد کرد تا به یک نقطه تعادل مسالمت آمیز برسید. اما تنها به خاطر این که دیگران مخالف با نظر شما هستند از دیدگاه خود کوتاه نیایید. اگر فکر می کنید در رابطه عاطفی شما مشکلی وجود دارد امروز وقت گذاشته و به حرف های عشقتان گوش کنید، از او بخواهید با شما حرف بزند، از این طریق خواهید فهمید چه چیزی در رابطه شما ایجاد مشکل می کند.

 

 

 

فال حافظ متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر:  سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

 

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

* *منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied