شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه پنجشنبه 12 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/12

فال روزانه پنجشنبه 12 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/12

فال روزانه پنجشنبه 12 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/12

فال روزانه پنجشنبه 12 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/12

 

 

(فال روز تولد 99/04/12)

 

دوست عزیزی که 12 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما به طور ذاتی عاشق کتاب و مطالعه هستید و بهترین جای دنیا برای شما در میان کتاب هاست! شما معلم خیلی خوبی هستید و می توانید به راحتی هر چیزی که بلد باشید را به دیگران یاد بدهید. اگر در جستجوی کار هستید امسال می توانید روی پیدا کردن شغلی در زمینه ی تدریس تمرکز کنید و خیالتان هم راحت باشد که از انجام این کار احساس رضایت خاطر نیز خواهید داشت. به شما توصیه می شود که در این سال جدید از زندگی‌تان در تصمیم گیری هایتان احتیاط بیشتری به خرج داده و از گرفتن تصمیم های عجولانه پرهیز کنید. در زمینه‌ی مسائل عاطفی شما امسال با اعتماد به نفس خیلی بیشتری رفتار خواهید کرد و از گرفتن تصمیم‌هایی که ممکن است چندان به مذاق اطرافیانتان خوش نیایند هراسی نخواهید داشت. آنهایی که قرار است امسال به خانه‌ی بخت بروند احساس از نظر مالی با هیچ مشکل و کمبودی مواجه نخواهند شد و تمام مراسم‌هایشان به خوبی پیش خواهند رفت و بعد از ازدواج هم احساس سعادت و خوشبختی خواهند داشت. در محل کار هم رؤسا و مقامات بالاتر کار و تلاش شما را خواهند دید و پاداش زحمات خود را دریافت خواهید کرد، اما باید مواظب باشید خودتان را درگیر مسائل غیر حرفه ای نکنید و در زندگی شخصی همکارانتان مداخله نکنید. امسال برای شما با اتفاقات زیادی همراه خواهد بود، یادتان باشد که برای خودتان از کاه کوه نسازید و چیزهای پیش پا افتاده را زیاد جدی نگیرید. ماه های مرداد، دی و اردیبهشت بهترین ماه های سال خواهند بود.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

در روابط فردی شما ویژگی خاصی نهفته است که در زندگی به شما انگیزه می دهد. این یکی از دلایلی است که احساسات شما نقشی کلیدی در هر زمینه ای ایفا می کنند چرا که شما توسط احساستان هدایت می شوید. امروز بهترین روز برای آشنایی با افراد جدیدی خواهد بود که به شما در جریان زندگی انگیزه خواهند داد. امروز هر کسی که با شما همراه شود ساعاتی خوش در کنارتان خواهد داشت و از همراهی شما لذت خواهد برد،  چرا که سرشار از انرژی و شور و هیجان هستید. در رابطه عاطفی‌تان جسور باشید و آنچه را که می خواهید با عشقتان در میان بگذارید و مطمئن باشید بیش از آنچه که می خواهید دریافت خواهید کرد.

 

 

فال حافظ متولدین فروردین

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

 

divider1

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

این دوره برای شما همراه با سختی های بسیار بوده است و امروز خودتان را برای این موضوع مورد سوال قرار خواهید داد. به شخصیت خود فکر خواهید کرد و ضمیر نا خود آگاهتان احساس سرخوردگی خواهد کرد و در رساندن افکارتان به مرحله عمل کردن مشکل خواهید داشت. حساسیت بیش از حد باعث می شود نتوانید دست به عمل بزنید و نیاتتان را عملی کنید. امشب از آن شب‌هایی نیست که بیرون رفتن و شلوغی و سر و صدا برای شما لذت بخش باشد. پس به شما توصیه می کنیم که اگر متأهل هستید در خانه شبی عاشقانه همراه با شریک زندگی‌تان بگذرانید و اگر مجرد هستید در خانه مانده و فعالیت های اجتماعی‌تان را از طریق اینترنت انجام دهید!

 

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

این که شما عاشق این هستید که شناخته شوید چیزی است که حتما خودتان هم به آن پی برده‌اید. امروز از آن روزهایی است که به شما این امکان را می دهد که ویژگی های خود در مدیریت و رهبری را به نمایش بگذارید. به همه چیز نظم خواهید بخشید و به اوضاع سر و سامان می دهید. مسئولیت‌هایتان را قبول می کنید و با ذکاوتی که دارید از پس چالش های امروز بر خواهید آمد. اما یادتان باشد که متواضع باشید و کارهایتان خیلی حالت نمایشی به خودشان نگیرند. خبر خوب: خیلی راحت می توانید حرفتان را بزنید، پس اگر کسی را دوست دارید امشب وقت آن است که حرف دلتان را بزنید. خبر بد: خیلی راحت حرفتان را می زنید، پس اگر رازی در میان است که نمی خواهید برملا کنید بهتر است امشب تنها بمانید.

 

فال حافظ متولدین خرداد

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

شما شخصیتی پویا دارید. با توجه به انرژی کیهانی امروز بهتر است انرژی خودتان را برای مکالمات بیهوده صرف نکنید. سعی کنید منطقی و عملگرایانه برخورد کنید و قبل از هر توافقی تمام جنبه های مختلف آن را به دقت بررسی کنید. اگر از موضع قدرت برخورد کنید خیلی راحتتر و سریعتر به اهدافتان خواهید رسید. وقت آن رسیده است که با خودتان خلوت کرده و به طور خیلی جدی و عمیق به این که از یک رابطه عاطفی چه انتظاراتی دارید و چه چیزی می خواهید فکر کنید. در افکار خود خیلی دقیق باشید چرا که به لطف انرژی کیهانی موجود خواهید توانست همان چیزی که می خواهید را به سوی خودتان جذب کنید!

 

فال حافظ متولدین تیر

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز از افراد دیگری که به شما شباهت دارند چیزهای بسیار زیادی می توانید یاد بگیرید. آنها این توانایی را دارند که به سادگی خودشان را با اوضاع وفق داده و خیلی زود و بی آنکه خودشان را درگیر حاشیه کنند به سراغ اصل مطلب بروند. دنیای اطراف ما همیشه در حال تغییر است. اگر می خواهید پیشرفت کنید باید برخی ویژگی های خود را مورد سوال قرار دهید. سعی کنید روشنفکر باشید و خودتان را با هر موقعیتی تطبیق دهید و پیش از آنکه خیلی دیر شود دست به عمل بزنید. امروز از آن روزهایی است که دلتان می خواهد دور و برتان پر از آدم باشد و  اصلا حال و حوصله خانه نشینی را ندارید. به مهمانی بروید، بیرون از خانه با دوستانتان قرار بگذارید یا هر کار دیگری که از آن لذت می برید را انجام دهید.

 

فال حافظ متولدین مرداد

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

وقت آن رسیده است که موقعیت خود را در یک مجموعه مشخص کنید و ببینید کجای کار هستید. شما وقتی که در یک گروه قرار می گیرید قدرت بسیار زیادی دارید، اما گاهی در مکالمات خود کمی دستپاچه هستید. نمی توان همیشه موفق بود. زیر میکروسکوپ قرار دادن زندگی‌تان می تواند اثرات مثبتی نیز داشته باشد، اما سعی کنید خودتان را ملامت نکنید. ایده‌هایی در سرتان دارید که دلتان می خواهد آنها را خیلی زود با دوستان و نزدیکانتان به اشتراک بگذارید، اما هنوز این ایده‌ها خام هستند و بهتر است قبل از این که آنها را فریاد بزند در مورد آنها فکر کنید. در غیر این صورت ممکن است یکی از نزدیکان، به ویژه عشقتان را از خود برنجانید. البته جای نگرانی نیست، این دلخوری چند روز بیشتر طول نمی کشد.

 

فال حافظ متولدین شهریور

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر:به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

شما همیشه خواسته‌اید که دنیای اطرافتان را تغییر دهید و همیشه خواسته‌اید که رویاهایتان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. اما امروز شور و هیجان کافی برای انجام این کارها را ندارید و روش‌ها و رفتارهای خودتان را مورد سوال قرار می دهید. شاید نباید اینقدر تلاش کنید تا دیگران هم به مسائل از زاویه دید شما نگاه کنند. در هر صورت دوستان و نزدیکانتان شما را همینطور که هستید دوست دارند. در حال حاضر در زمینه روابط عاطفی بسیار خوش شانس هستید و فرصت های زیادی در انتظار شما هستند که هر یک تنها منتظر یک اشاره از شما هستند. اگر مجرد هستید این فرصت‌ها را هوشمندانه بررسی کنید و انتخاب صحیح را انجام دهید.

 

فال حافظ متولدین مهر

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

شما تمایل دارید که برای همه چیز برنامه ریزی کنید و نیاز دارید که احساس کنید که مدیریت و مسئولیت همه چیز در دست شما است. اما امروز باید سعی کنید که به حرف های اطرافیانتان گوش کنید. هرچند از این کار خوشتان نمی آید اما مطمئن باشید به نفعتان خواهد بود. شما نیاز به این دارید که شخصیت خود را بهبود داده و پرورش دهید. یکی از کارهایی که می تواند در این زمینه به شما کمک کند این است که در مورد مشکلاتتان با دیگران حرف بزنید. به طور علمی ثابت شده است که تمام افراد موفق در پشت سر خود یک نفر را داشته‌اند که آنها را از لحاظ روحی و عاطفی حمایت کرده است. اگر شما هم دارای چنین موهبتی هستید قدردانی خود را نسبت به او نشان بدهید.

 

فال حافظ متولدین آبان

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

شما عاشق آدم های عجیب و غریبی هستید که شخصیت‌هایی قدرتمند دارند. اما باید متوجه باشید که در پس این جاذبه نیاز شدیدی به آزادی وجود دارد. در زندگی شما آزادی بیشتر یک رویاست تا یک واقعیت! وقت آن رسیده است که کمی به روح خود توجه کرده و برای خودتان وقت بگذارید. بدون آنکه واقعیت های زندگی‌تان را از خودتان مخفی کنید به خودتان و زندگی‌تان نگاه کنید. هیچ وقت شده است که با خودتان بگویید: «ای کاش عشقم هم الان اینجا بود»؟ اگر پیش آمده باشد می دانید که سفر دونفره مزه دیگری دارد. پس یک سفر دونفره همراه با عشقتان به مقصدی که تا به حال نرفته‌اید را برای اولین فرصت ممکن برنامه ریزی کنید.

 

فال حافظ متولدین آذر

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز از آن روزهایی است که ثبات شما را برهم می ریزد. شما دارید سعی می کنید که زندگی خود را بر روی پایه‌ها و بنیانی جدید بازسازی کنید. اما شاید این نکته را فراموش کرده‌اید که باید زاویه دید‌تان را هم تغییر دهید. همچنین باید قدرت درک و استنباط خود را حفظ کنید، زیرا به شما کمک می کند تا خودتان را با هر شرایطی وفق دهید. باید تمام مدت هوشیار و آماده باشید و نگذارید هیچ چیزی شما را نا امید کند. اگر کارهای نیمه تمامتان ذهن شما را به خود درگیر کرده‌اند بهتر است هر چه سریعتر آنها را انجام دهید تا بتوانید از بقیه روز تعطیلتان لذت ببرید. چرا با عشقتان به منزل یکی از بستگان و یا دوستان نزدیکتان سری نمی زنید؟ مطمئن باشید این کار از خانه نشینی خیلی بهتر خواهد بود.

 

فال حافظ متولدین دی

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

شما خودتان را خیلی با پروژه های کاری‌تان درگیر می کنید. این که شما به سادگی می توانید ساعت های طولانی برای موفقیت پروژه‌هایتان وقت بگذارید بر هیچ کسی پوشیده نیست. اما همکاران و اطرافیانتان نمی توانند به راحتی با شما همگام شوند، انرژی بیش از حد شما باعث می شود آنها از شما جا بمانند و در تلاش برای رسیدن به شما خسته شوند و یا حتی جا بزنند. امسال برای شما تا به حال در زمینه عاطفی به طور کلی سالی پربار و لذت بخش بوده است. برای این که بقیه سال هم همین طور پیش برود بد نیست بنشینید و با عشق به صورت نوبتی در مورد چیزهایی که دوست دارید و چیزهایی که دوست ندارید حرف بزنید.

 

 

فال حافظ متولدین بهمن

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز به شما توصیه می کنیم که خودتان را با جریان زندگی هماهنگ کرده و گذشته را فراموش کنید. فراموش کردن افکار گذشته‌تان باعث می شود خودتان را برای ماجراهای جدید آماده کنید. شور و سرزندگی همیشگی‌تان را حفظ کنید. به احتمال زیاد با فرد جدیدی آشنا خواهید شد که در آینده تأثیر خوبی روی شما و زندگی‌تان خواهد گذاشت. این اواخر آنقدر سرگرم کار بوده‌اید که اگر کمی فکر کنید می بینید که نسبت به عشقتان کمی غفلت کرده‌اید. اگر برای کارهایتان برنامه داشته باشید سرتان اینقدر شلوغ نمی شود که از زندگی خصوصیتان باز بمانید. امروز فرصت بسیار خوبی است که این بی توجهی را جبران کنید و عشقتان را به او نشان دهید.
 

فال حافظ متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

* *منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied