شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه یکشنبه 15 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/15

فال روزانه یکشنبه 15 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/15

فال روزانه یکشنبه 15 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/15

فال روزانه یکشنبه 15 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/15

 

 

(فال روز تولد 99/04/15)

 

 

دوست عزیزی که 15 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما فردی هستید که خودتان را زود می بازید اما اگر بتوانید بر جنبه های مثبت زندگی‌تان بیشتر تمرکز کنی، امسال اتفاقات بهتری برایتان اتفاق خواهد افتاد. روابط اجتماعی خوبی دارید اما حوصله ارتباط های جدید هم ندارید. سعی کنید علاوه بر نگه داشتن دوست های قدیمی، به دنبال دوستان جدیدی نیز برای خود باشید زیرا هر چه ارتباطات خود را بیشتر افزایش دهید، فرصت های شغلی و حرفه ای بیشتری برایتان فراهم خواهد شد. اعتماد به نفس خود را بالا ببرید تا در محیط کار موفق تر باشید اگر می خواهی از لحاظ مالی پیشرفت کنید، باید کمی حساب جیبتان را بیشتر داشته باشید. برای رسیدن به اهدافتان عجله نکنید. با صبر و حوصله به هر آنچه خواهید، می رسید. اگر مجرد هستید، دری به رویتان گشوده می شود که تمام تجربه های تلخ گذشته‌تان را فراموش خواهید کرد. ماههای مهر، آبان و اسفند از بهترین ماه های سال پیش روی شما خواهند بود.

divider1

 

 فال روزانه متولدین فروردین

امروز اتفاقات غیر منتظره ای که ناگهان سر و کله شان پیدا می شود احساسات شما را تحت تأثیر قرار خواهند داد. کمی وقت گذاشته و نا هماهنگی‌هایی که در برنامه‌هایتان به وجود آمده است را برطرف کنید. این که بخواهید فقط به خودتان توجه داشته باشید مانعی بین شما و آنهایی که دوست دارید به شما نزدیک باشند ایجاد می کند. به این موضوع که کارهایتان چقدر اطرافیانتان را تحت تأثیر قرار می دهند توجه داشته باشید و اگر می بینید تغییراتی باید در رفتار خود ایجاد کنید خیلی زود دست به کار شوید. در حال حاضر درگیری های کاری که دارید ممکن است باعث شده باشد به عشقتان بی توجهی کنید. شما انرژی کافی برای این که به هر دوی آنها برسید را دارید. کافی است برنامه ریزی کنید.

 

فال حافظ متولدین فروردین

 

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

divider1

 

 فال روزانه متولدین اردیبهشت

حس می کنید که امروز همه خیلی حساس شده‌اند و برای چیزهای بی اهمیت هم مته به خشخاش می گذارند و خودشان را اذیت می کنند. شما خودتان را قاطی این قضیه نکنید. دلیلی ندارد شما هم مثل آنها رفتار کنید، آن چیزی که خودتان فکر می کنید درست است را انجام دهید. این که همه اطرافیانتان یک کار را انجام می دهند لزوما  دلیل درست بودن این کار نیست. حتی می توانید نظر خودتان را درباره این موضوع به دیگران هم بگویید. اگر مجرد هستید قبل از این که تمام توجه‌تان را روی یک نفر متمرکز کنید تمام فرصت های موجود را بسنجید. اگر متاهل هستید با عشقتان در مورد رویاها و برنامه‌هایی که برای آینده دارید حرف بزنید.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

 

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

divider1

 

 فال روزانه متولدین خرداد

امروز برای شما روزی بی نظیر و بسیار پربار خواهد بود. سعی نکنید بیش از حقتان جلب توجه کنید و بگذارید دیگران هم احساس کنند دیده و شنیده می شوند. اگر زیادی خودتان را قبول داشته باشید و لجبازی کنید ممکن است خودتان را به دردسر بیندازید. به دیگران هم اجازه بدهید که نظرها و عقاید خودشان را بیان کنند. مطمئن باشید آنها صبوری و روی باز شما را مورد تحسین قرار خواهند داد.  نگذارید هیچ رازی بین شما و عشقتان باقی بماند. در تمام طول این هفته سعی کنید همراه با عشقتان از لذت های کوچک زندگی بهره مند شوید. برای همدیگر وقت بگذارید  و کارهایی را انجام دهید که به شما احساس خوشبختی و آرامش می دهند.

 

فال حافظ متولدین خرداد

 

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

تعبیر:بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

divider1

 

فال روزانه متولدین تیر

امروز عقب بایستید و بگذارید یک نفر دیگر کنترل امور را به دست بگیرد. به دیگران اعتماد داشته باشید. دست های زیادی هستند که برای یاری کردن و هدایت شما به سویتان دراز شده‌اند. مهمترین چیز این است که تسلیم شوید و به آنها اعتماد کنید و بگذارید راه را به شما نشان دهند. ممکن است ذهنتان به شما هشدار دهد و احساس خطر کنید و فکر کنید کنترل اوضاع از دستتان خارج شده است. ذهن و اعصاب خود را آرام کنید. چه مجرد باشید و چه متأهل، وقت آن رسیده است که در رابطه عاطفی خود از موضع قدرت برخورد کنید و کنترل امور را به دست بگیرید. اگر مجرد باشید باز هم باید به شما یادآوری کنیم که همان فردی را به خود جذب خواهید کرد که انتظارش را دارید.

 

فال حافظ متولدین تیر

 

آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت

تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه‌ها رفت

تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

divider1

 

 فال روزانه متولدین مرداد

امروز از در و دیوار برایتان کار می بارد. باید مثل یک شعبده باز زبردست کارهایی را که از هر جهت به سویتان هجوم می آورند را کنترل کرده و به همه آنها توجه کافی داشته باشید. به همه نیازهای خود به طور متعادل و برابر توجه کنید و هیچ کدام را نادیده نگیرید. شما در راهی بسیار مهم با مسئولیتی بسیار قرار خواهید گرفت. از این که به عنوان نقش اصلی بدرخشید خجالت نکشید؛ شما دیپلماسی لازم و طبیعت صلحجوی مورد نیاز برای رهبری را دارید. اگر کسی را دوست دارید امروز با خریدن هدیه و یا کار دیگری که می دانید او را خوشحال می کند غافلگیرش کنید. اگر مجرد هستید یادتان باشد که کنار گذاشتن برخی عادت های بد قدیمی برای شما فرصت‌هایی تازه به وجود خواهد آورد.

 

فال حافظ متولدین مرداد

 

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

divider1

 

 فال روزانه متولدین شهریور

امروز از هر طرف تحت فشار قرار خواهید گرفت. به نظر می رسد که همه دنیا با هم دست به دست شده‌اند و بر علیه شما توطئه کرده‌اند. اما اصلا خودتان را نگران نکنید. به احتمال زیاد حقیقت ماجرا بسیار متفاوت از آن است که شما فکر می کنید. سعی کنید با آغوش باز تغییرات را بپذیرید و با آنها مانند دشمن خود رفتار نکنید. انجام کارها به روش های قدیمی و خارج از رده می تواند مانع پیشرفت شما به سوی موفقیت شود. اگر مجرد هستید به افرادی که توجه شما را جلب می کنند توجهی ویژه داشته باشید. کسی که تا به حال به چشم یک دوست به او نگاه می کرده‌اید ممکن است به عشق شما تبدیل شود. متاهل‌ها تا آخر هفته خودشان را برای افت و خیز در رابطه شان آماده کنند.

 

فال حافظ متولدین شهریور

 

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

divider1

 

فال روزانه متولدین مهر

ایده های خود را با تمام دنیا در میان بگذارید. اکنون وقت بسیار خوبی برای این است که به سفری طولانی مدت ببرید یا حداقل مقدمات رفتن به این سفر را فراهم کنید. سعی کنید به دورترین جایی که امکانش را دارید بروید و جاهای دوردست را ببینید. سعی کنید با کسانی همراه شوید که روحیاتی شبیه به شما دارند. دوست شدن با افراد جدید و متفاوت به شما کمک می کند تجربیاتی فراموش نشدنی به دست بیاورید که تأثیری مثبت روی زندگی شما خواهند داشت. نگذارید هیچ رازی بین شما و عشقتان باقی بماند. اگر در محل کارتان سرتان خیلی شلوغ است و مجبور هستید برای مدتی چند ساعت بیشتر در روز کار کنید با عشقتان در مورد این موضوع حرف بزنید و او را متقاعد کنید.

 

فال حافظ متولدین مهر

 

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

divider1

 

 فال روزانه متولدین آبان

برای ایجاد تغییراتی که فکر می کنید برای زندگی‌تان ضروری هستند وقت بگذارید. نیازهای عاطفی خود را بررسی کرده و راه های برای برآورده کردن آنها را بیابید. برای این که بتوانید به آنجایی که دلتان می خواهد برسید باید روش‌هایتان را به طور اساسی تغییر دهید. حتی اگر در ابتدای کار اوضاع بی ثبات و ناپایدار به نظر برسد، به مرور زمان همه چیز روبراه خواهد شد و اوضاع قابل اطمینان خواهد شد، تنها کافی است فردیت خود را حفظ کنید. آیا جسارت کافی برای این که حرف دلتان را به کسی که دوست دارید بگویید را دارید؟ اگر کسی را دوست دارید این هفته فرصت بسیار خوبی برای شما است تا احساسات خود را نسبت به او بیان کنید.

 

فال حافظ متولدین آبان

 

ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت

تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

divider1

 

 فال روزانه متولدین آذر

امروز ممکن است بزرگترین استعدادهایتان برایتان دردسرساز شوند، اما این به هیچ عنوان به این معنی نیست که حتی یک دقیقه باید خود واقعیتان را فراموش کنید. امروز حجم زیادی از اطلاعات مهم تبادل خواهند شد، پس گوش به زنگ باشید و هیچ فرصتی را از دست ندهید. چرا که اطلاعاتی که به دست می آورید کمک زیادی به شما خواهند کرد. با آغوشی باز با دنیای اطرافتان مواجه شوید. امشب برای عشقتان وقت بگذارید و کاری کنید که او عشق شما را نسبت به خود احساس کند. در این هفته انرژی بسیاری برای انجام کارهای عجیب و غریب خواهید داشت. عشقتان را با خود همراه کرده و تا می توانید دیوانه بازی کنید.

 

فال حافظ متولدین آذر

 

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

divider1

 

 فال روزانه متولدین دی

برای این که خودتان را با انرژی امروز هماهنگ کنید باید در وضعیت روحی خود تغییراتی به وجود بیاورید. خودتان را با انرژی امروز هماهنگ کرده و ببینید که چه تعادلی به زندگی شما خواهد آمد. مواظب حرف‌هایتان باشید و حرف‌هایی که واقعا از ته دلتان نیستند و یا تکه و کنایه را کنار بگذارید و در ارتباطات خود رک بوده و صداقت داشته باشید. وقت آن رسیده است که در مورد کمک‌هایی که به دیگران می کنید کمی فکر کنید، آیا آنها واقعا به کمک شما نیاز دارند؟ یا تنها می خواهند حس ترحم شما را برانگیخته و سوء استفاده کنند؟ این هفته حتما برنامه ریزی کرده و عشق خود را سورپرایز کنید، این کار به رشد رابطه شما کمک زیادی خواهد کرد.

 

فال حافظ متولدین دی

 

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

divider1

 

 فال روزانه متولدین بهمن

احتمال این که امروز در جامعه دچار تنش شوید بسیار زیاد است. شاید دلیل این مسئله این باشد که به جای این که به کارهای شخصیتان رسیدگی کنید خودتان را درگیر مسائل دیگران می کنید. برای این که بتوانید از این تنش و درگیری نجات پیدا کنید بهترین کار ممکن این است که در هر دوی این زمینه‌ها تعادل را رعایت کنید. اتفاقات غیرمنتظره ممکن است که شما را به تکاپو بیندازند. این هفته اصلا زمان خوبی برای مخفی کاری نخواهد بود. نگذارید هیچ رازی بین شما و عشقتان باشد و هیچ چیزی را از او مخفی نکنید. اگر مجرد هستید پیش از آن که بتوانید رابطه عاطفی جدیدی را آغاز کنید باید اول  دفترهای باز مانده از گذشته را ببندید.

 

فال حافظ متولدین بهمن

 

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

divider1

 

 فال روزانه متولدین اسفند

امروز کمی سرسختی که در حال و هوای شما وجود دارد باعث می شود با هر کس و هر چیزی که در مسیرتان قرار بگیرد سرشاخ شوید. سعی کنید اگر دیگران با ایده‌ها و حرف های شما موافقت نکردند عکس‌العمل های شدید از خودتان نشان ندهید. هر کسی به نظرش ایده های خودش صحیح هستند، نمی توانید با زور و دعوا عقایدتان را به دیگران تحمیل کنید، این موضوع را در تمامی برخوردهایتان به یاد داشته باشید. اگر مجرد هستید ممکن است با افرادی از گذشته مواجه شوید که هنوز آنها را دوست دارید، اگر دوست دارید فصلی نو در این رابطه را آغاز کنید سعی کنید حتما منطقی باشید و ببینید آیا این فرد اصلا ارزش این کار را دارد؟

 

فال حافظ متولدین اسفند

 

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

 

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied