شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه دوشنبه 16 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/16

فال روزانه دوشنبه 16 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/16

فال روزانه دوشنبه 16 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/16

فال روزانه دوشنبه 16 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/16

 

(فال روز تولد 99/04/16)

 

دوست عزیزی که 16 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی مستقل و دارای اعتماد به نفسی بسیار بالا هستید. در سالی که پیش رو دارید در میان گروه افراد دانشمند و با تجربه ای قرار خواهید گرفت و حضور در این جمع از بسیاری لحاظ برای شما خوب خواهد بود و منافع زیادی را برایتان به همراه خواهد داشت. شخصیت قوی و نگرش مثبتی که نسبت به زندگی دارید به شما این اجازه را خواهند داد که دوستان بسیاری برای خودتان پیدا کنید. شاید به نظر عجیب بیاید، اما در این سال جدید از زندگی‌تان نزدیک بودن به آب برای شما خوش شانسی به همراه خواهد داشت. اگر به دنبال کار می گردید در شهرها یا کشورهایی که به دریا و یا رودخانه نزدیک هستند شانس بیشتری خواهید داشت. حتی سفر به شهرهای ساحلی هم برای شما خوش شانسی به همراه خواهد آورد. آنهایی که هنوز مجرد هستند و نیمه‌ی دیگر خودشان را پیدا نکرده‌اند امسال به احتمال زیاد شریک راهشان را پیدا خواهند کرد و همچنین احتمال اینکه ازدواج کنند هم بسیار زیاد است. خوشبختانه ازدواج‌هایی که در امسال انجام می شوند با خوشبختی و سعادت همراه خواهند بود و اگر امسال ازدواج کنید در زندگی مشترک خود شاهد ثروت و موفقیت زیادی خواهید بود. طرح و پروژه های جدیدی در انتظار شما هستند و برای موفقیت در آنها تنها کاری که باید انجام دهید این است که توان و اراده‌تان را جمع کرده و از فرصت‌هایی که سر راهتان قرار می گیرند حداکثر استفاده را ببرید. ماه های تیر، شهریور و آذر بهترین و مهم‌ترین ماه های سال خواهند بود.

 

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین فروردین

چند روز گذشته انگار همه چیز را روی دور تند گذاشته بودند، حالا دیگر وقت آن رسیده که کمی به آرامش خودتان اهمیت بدهید و کار و مسائل مربوط به آن را کاملا کنار گذاشته و بدون هیچ فکر و دغدغه ای کمی استراحت کنید. به جزئیات زندگی خصوصیتان که این چند وقت نادیده گرفته شده‌اند توجه کرده و در صورت لازم به آنها رسیدگی کنید. در حال حاضر باید به درون خودتان نگاه بیندازید و به دنیای اطرافتان کاری نداشته باشید. اگر در عشق خود اسیر عادت شده‌اید اکنون فرصتی بسیار مناسب برای رهایی از این وضعیت است. همراه با عشقتان به کارهایی تازه بپردازید که تا کنون نکرده‌اید. می توانید در مورد این مسئله نظر او را جویا شده و از او راهنمایی بگیرید.

 

 

 

فال حافظ متولدین فروردین

 

 

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین اردیبهشت

از صبح که بیدار می شوید دنیا به چشمتان زیباست و انرژی و میل به حیات را در وجود خود به وضوح احساس می کنید. امروز برای شما روز بسیار خوبی است و در آن فکر شما راحت و احساساتتان پایدار هستند. از این ترکیب آرامش فکری و ثبات احساسی استفاده کرده و افکار و احساس خودتان را با صداقت و در کمال راستی بیان کنید. اگر متأهل هستید با نوشتن شعری عاشقانه، نامه ای سرشار از احساسات و یا آهنگی که احساس شما نسبت به عشقتان را بیان می کند او را خوشحال کنید. اگر هم مجرد هستید در بیان احساساتتان خود را به هیچ عنوان محدود نکنید و مطمئن باشید بیان احساستان بی نتیجه نخواهد بود.

 

 

 

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

 

 

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین خرداد

وقت آن رسیده است که به جای پرداختن به آنچه که برای خانواده، همکاران و دوستانتان اهمیت دارد به کارهایی مشغول شوید که برای خودتان مهم هستند. موفقیت واقعی در انجام کاری نهفته است که موجب آرامش قلبی شما بشود و نه آنچه که تنها مورد تأیید دیگران باشد. شما در مرحله ای هستید که توانایی تشخیص بین آنچه که واقعا ارزشمند است و آنچه که تنها ارزشمند به نظر می رسد را دارید، از این فرصت بیشترین بهره ممکن را ببرید. تحت شرایط فعلی به شما پیشنهاد می شود که طوری حرف بزنید که برای دیگران قابل درک باشد و یا حتی ترجیحا به جای اینکه حرف بزنید سعی کنید بیشتر شنونده باشید.

 

 

 

فال حافظ متولدین خرداد

 

 

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

تعبیر:بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

divider1

 

 

فال روزانه متولدین تیر

آیا برای رها کردن آنچه که مدتی است شما را عقب نگه داشته است آماده اید؟ شاید تا بحال حتی متوجه این موضوع نشده باشید که چه چیزی مانع جلو رفتن شما شده است. کمی دست نگه دارید و به ندای درونی‌تان که سعی در راهنمایی کردن شما دارد گوش کنید. خودتان را به دقت بررسی کنید تا به کشف شهود رسیده و به موانع درونی‌تان پی ببرید. مجردها باید در مورد آنچه که از یک رابطه عاطفی انتظار دارند با دوستانشان حرف بزنند. این کار به آنها اطلاعات کافی را می دهد تا از خواسته های شما با خبر شده و اگر کسی را با مشخصات مورد نظرتان می شناسند به شما معرفی کنند؛ باور کنید این روش ارزش امتحان کردن را دارد.

 

 

 

فال حافظ متولدین تیر

 

 

آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت

تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه‌ها رفت

تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین مرداد

تمام هفته گذشته دلتان خواسته که با دوستان نزدیکتان وقت بیشتری بگذرانید و دور دوستانی که صمیمیت کمتری با آنها دارید را خط بکشید. الان وقت مناسبی برای بررسی دوستان و اطرافیانتان است. شما می توانید کسانی را که فکر می کنید دوستان واقعی شما نیستند را از لیست دوستانتان خط بزنید تا بتوانید وقت و انرژی بیشتری برای دوستان حقیقی خود بگذارید. در واقع الان بهترین فرصت است تا با عزیزان و نزدیکان خود باشید و از مصاحبت آنها لذت برده و به آنها نشان دهید چقدر دوستشان دارید. اگر با همسرتان مشکلی دارید سعی کنید این چند روز همه چیز را فراموش کرده و تعطیلات خوبی را بگذرانید، پس از آن خواهید دید خیلی از این مشکلات کاملا بیهوده و بی اساس بوده و حل شده‌اند.

 

 

 

فال حافظ متولدین مرداد

 

 

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین شهریور

در حال حاضر فرصت خوبی برای رسیدن شما به اهدافتان فراهم شده است. با یک سرمایه گذاری مناسب می تواند برای شما سود بسیار زیادی به همراه داشته باشد. اخبار را دنبال کنید و فرصت‌هایی که در محل کارتان پیش می آیند را بررسی کنید و اگر فرصت کاری جدید و یا شراکت قابل قبولی به شما پیشنهادشده است که فکر می کنید ارزش آن را دارد که روی آن سرمایه گذاری کنید فرصت را از دست نداده و دست به کار شوید. اگر کسی را دوست دارید اکنون فرصت خوبی است که نظر خانواده خود را هم در مورد او جویا شوید، درست است که شما می خواهید با او زندگی کنید، ولی خانواده‌تان هم زمان زیادی را با او باید بگذرانند و از آن گذشته قطعا بد شما را نمی خواهند.

 

 

 

فال حافظ متولدین شهریور

 

 

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

divider1

 

 

فال روزانه متولدین مهر

آیا رویاهای خود را فراموش کرده‌اید و نمی دانید که به دنبال چه هستید؟ امروز فرصت مناسبی است برای این که به خواسته‌هایتان فکر کنید و تصویری که از آینده‌تان در ذهن دارید را برای خود بازسازی کنید. اما به جزئیات زیاد توجه نکنید و نگذارید کمال گرایی شدیدی که دارید شما را فلج کرده و مانع شما بشود. به افکار خود در رابطه با عشق و زندگی سر و سامان بدهید. چنانچه سر و کله عشق قدیمی‌تان پیدا شده است با او خیلی منطقی و حساب شده حرف بزنید تا مبادا از حرف های شما برداشت اشتباهی بکند. در برنامه امروزتان حتما زمانی را به دیدن پدر و مادرتان اختصاص بدهید، آنها خیلی زود به زود دلشان برای شما تنگ می شود.

 

 

 

فال حافظ متولدین مهر

 

 

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین آبان

امروز اوضاع برای شما روبراه خواهد بود و می توانید به سادگی از روی هر مانعی که در سر راهتان قرار بگیرد پریده و به راهتان ادامه بدهید، پس نگران هیچ چیزی نباشید. شما ذهنی تیز و حس ششمی قوی دارید. به جزئیات توجه کرده و آنها را مورد بررسی قرار داده و حرکت بعدی خود را برنامه ریزی کنید. چیزهایی که دیگر به دردتان نمی خورند را سر و سامان داده و دور بیندازید. با گرفتن کمک از دوستان و نزدیکانتان بار خود را سبک کنید. به جای این که با دوستان مجردتان بیرون رفته و عشقتان را ناراحت کرده و تنها بگذارید، سعی کنید با دوستان متاهل خود برنامه ای جالب و تفریحی بچینید و از بودن در کنار عشقتان و دوستانتان به طور همزمان لذت ببرید.

 

 

 

فال حافظ متولدین آبان

 

 

ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت

تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین آذر

باید کمی از خیالپردازی دست برداشته و با مسائل به صورت واقع‌گرایانه برخورد کنید. به نظر می رسد بخش مهمی از هدفی که دنبال می کنید را فراموش کرده‌اید. امروز روز خوبی است برای اینکه پیشرفت خود را بررسی کرده و به جزئیاتی که نیاز به توجه شما دارند رسیدگی کنید. روحیه ماجراجوی خود را حفظ کنید ولی منطقی بودن را نیز فراموش نکنید. حالا که حرف از ماجراجویی زده شد این را هم در نظر داشته باشید که اکنون بهترین فرصت ممکن برای این است که چند روزی را از دود و دم زندگی شهری فاصله گرفته و به دل طبیعت بکر سفر کنید و روح هیجان طلب خود را ارضا کنید. حواستان باشد همسفرهایتان را طوری انتخاب نکنید که به شما خوش نگذرد.

 

 

 

فال حافظ متولدین آذر

 

 

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین دی

اگر می بینید کسی از نزدیکان و اطرافیانتان دارد مسیری را اشتباه می رود و به کمک و راهنمایی شما نیاز دارد از توانایی خود در انتقاد کردن درست استفاده کرده و کاری نکنید که دیگران خودشان را از شما دور نگه دارند و شما را به چشم دشمن خود و یا فردی با نگرش کاملا منفی ببینند. چنانچه موقعیتی وجود دارد که می توانید به دیگران در فهم بهتر آن کمک کنید در این مورد کوتاهی نکنید. این که طرف مقابلتان در رابطه عاطفی با شما باورهایی مشترک داشته باشد و یا حداقل بتواند باورهای شما را تحمل کند از اهمیت زیادی برخوردار است. قبل از این که احساس خود را با کسی که دوست دارید در میان بگذارید به این موضوع خوب توجه کنید.

 

 

 

فال حافظ متولدین دی

 

 

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین بهمن

اگر حرفی هست که در حضور کسی نمی توانید به او بگویید از گفتن آن حرف در غیاب او نیز خودداری کنید. امروز از آن روزهایی است که احساسات دیگران به سادگی آسیب می بیند و اگر پشت سر کسی حرف بزنید، آنها در ضمیر ناخودآگاهشان متوجه این موضوع خواهند شد. اگر چیزی وجود دارد که باید به آن اعتراف کنید صداقت داشته باشید و احساسات خود را خیلی راحت بیان کنید. این طور هم خیال خودتان راحت و هم تکلیف اطرافیانتان روشن می شود. درست است که شما همیشه از بودن در میان جمع دوستان و عزیزانتان لذت می برید، ولی اگر می بینید عشقتان این جمع را خیلی دوست ندارد او را مجبور نکنید برای مدتی طولانی در کنار شما در این جمع‌ها بماند.

 

 

 

فال حافظ متولدین بهمن

 

 

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین اسفند

امروز کمی سرسختی که در حال و هوای شما وجود دارد باعث می شود با هر کس و هر چیزی که در مسیرتان قرار بگیرد سرشاخ شوید. سعی کنید اگر دیگران با ایده‌ها و حرف های شما موافقت نکردند عکس‌العمل های شدید از خودتان نشان ندهید. هر کسی به نظرش ایده های خودش صحیح هستند، نمی توانید با زور و دعوا عقایدتان را به دیگران تحمیل کنید، این موضوع را در تمامی برخوردهایتان به یاد داشته باشید. اگر مجرد هستید ممکن است با افرادی از گذشته مواجه شوید که هنوز آنها را دوست دارید، اگر دوست دارید فصلی نو در این رابطه را آغاز کنید سعی کنید حتما منطقی باشید و ببینید آیا این فرد اصلا ارزش این کار را دارد؟

 

 

فال حافظ متولدین اسفند

 

 

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

 

 

 

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied