شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه پنجشنبه 19 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/19

فال روزانه پنجشنبه 19 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/19

فال روزانه پنجشنبه 19 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/19

فال روزانه پنجشنبه 19 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/19

 

 

(فال روز تولد 99/04/19)

 

 

دوست عزیزی که 19 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی بسیار مهربان و از خود گذشته هستید و کمک به دیگران و یاری نیازمندان به شما احساس رضایت و خشنودی می بخشند. در سالی که پیش رو دارید، در کمال تعجب خواهید دید که کمک به نیازمندان و شرکت در فعالیت های داوطلبانه و خیرخواهانه برای شما منافع شخصی و مادی نیز خواهد داشت. قرار گرفتن در گروه‌هایی که در این زمینه‌ها فعالیت می کنند شما را با افرادی در تماس قرار خواهد داد که فرصت های زیادی را سر راه شما خواهند گذاشت و زمینه‌ی پیشرفت بیشتر را برای شما فراهم خواهند کرد. شما باید سعی کنید نسبت به عقاید و باورهای خود تعصب کمتری داشته باشید و اجازه ندهید این احساس اشتباه همیشه حق به جانب بودن برایتان دردسرساز شود و افرادی که برایتان خیلی عزیز هستند را از شما دور کند. در طول سال ممکن است مشکلات کوچکی برایتان پیش بیایند که باعث نگرانی و استرس شما می شوند، اما باید سعی کنید خونسردی خود را حفظ کنید و مطمئن باشید که گذشت زمان خیلی از این مشکلات را حل خواهد کرد. شما امسال شانس بسیار زیادی در جلب توجه جنس مخالف به خودتان خواهید داشت و اگر مجرد باشید احتمال اینکه پیشنهادهای بسیاری به شما شوند زیاد خواهد بود. اگر قصد شروع شراکت جدیدی، به ویژه در زمینه‌ی کاری را دارید باید در انتخاب شریکتان دقت زیادی داشته باشید و شناخت کافی از او به دست بیاورید. شما امسال دوست های خوبی پیدا خواهید کرد که با بعضی از آنها تا پایان عمر در ارتباط خواهید بود. ماه های مرداد، شهریور و آبان بهترین ماه های سال خواهند بود.

 

divider1

 

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز برای شما روز بسیار خوبی خواهد بود. حس این که انگار دنیا فضای بیشتری برای شما دارد باعث سرزندگی شما خواهد شد. امروز از آن روزهایی است که یک جرقه در ذهنتان کافی است تا به آن شاخ و برگ داده و به پروژه ای بزرگ تبدیل کنید. پروژه‌هایتان به سرعت پیش می روند و اخبار و اطلاعات به سرعت پخش می شوند. از انرژی امروز استفاده کرده و رویاهایتان را به مرحله اجرا در بیاورید. اگر تلاش کنید نتایج بسیار خوبی بدست خواهید آورد. امروز در خانه بمانید. با بچه‌ها بازی کنید. همراه با همسرتان روی کاناپه لم داده و تلویزیون تماشا کنید. اگر هم مجرد هستید دوستان نزدیکتان را به منزلتان دعوت کنید و از همراهی آنها لذت ببرید.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست***که به پیمانه کشی شهره شدم روز الست

من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق***چارتکبیر زدم یک سره بر هر چه که هست

تعبیر:با یک عذرخواهی همه چیز درست می شود و انشاالله از بند غم رهایی خواهی یافت. خداوند از تو حرکت می خواهد و خود برکت عطامی فرماید. روی به آستان حق بیاور تا به مقام عالی برسی. نذری کرده ای که اگر از این ورطه ی غم نجات پیدا کنی تا دم مرگ از راه راست برنمی گردی.

 

 

 

 

divider1

 

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

احساس می کنید در یک گردباد گرفتار شده‌اید، همه چیز دور سرتان می چرخد و انگار کنترل همه چیز از دستتان خارج شده است. اصلا خودتان را نگران نکنید و تسلیم وضعیت موجود شوید و بگذارید هرچه می خواهد بشود. اگر با طوفان درگیر شوید به خودتان هم آسیب خواهید رساند. چیزهایی که خارج از کنترلتان هستند را بپذیرید. این طوفان به زودی فرو خواهد نشست و شما خواهید توانست کنترل امور را به دست گرفته و به مدیریت اوضاع حاصله بپردازید. اگر در جستجوی عشق هستید در جمع های جدید شرکت کنید و با افراد جدید آشنا شوید. افکارتان را با جسارت و اعتماد به نفس بیان کنید تا به طور طبیعی فردی که برایتان مناسب است را به خود جذب کنید.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

صوفی ار باده به اندازه خورد نوشش باد***ور نه اندیشه این کار فراموشش باد

آن که یک جرعه می از دست تواند دادن***دست با شاهد مقصود در آغوشش باد

تعبیر:ایمانت را قوی تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده.

divider1

 

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

وقت آن رسیده است که هدایت امور را به دست بگیرید. انرژی شما بسیار زیاد است و قدرت تأثیرگذاری بسیاری روی دیگران خواهید داشت. در هیچ زمینه ای خودتان را کنار نکشید. با اعتماد به نفس تمام در هر کاری که دلتان می خواهد شرکت کنید و خیالتان راحت باشد که همه چیز به نفع شما تمام خواهد شد. ذهن خود را پرورش دهید تا نتایج بسیار خوبی از آن بگیرید. فعال باشید تا افراد و موقعیت های مفید را به خودتان جذب کنید. فکر کردن قبل از عمل کردن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. قبل از این که حرف بزنید و اظهار نظر کنید خوب به دیدگاه و حرف‌هایتان فکر کنید.اگر کسی را دوست دارید، اول نیازها و خواسته های خود را بشناسید، بعد راجع به آنها با او حرف بزنید.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

ساقی به نور باده برافروز جام ما***مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما

ما در پیاله عکس رخ یار دیده‌ایم***ای بی‌خبر ز لذت شرب مدام ما

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید

 

 

divider1

 

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

با زیاده طلبی ذهن خودتان را درگیر نکنید و روی داشته‌هایتان تمرکز کنید. به ندای درونتان گوش کنید و آنچه به نظرتان درست است را انجام دهید. شما به طور غریزی می دانید که چه کاری درست و چه کاری نادرست است. وقت خودتان را صرف موضوعات بی معنی و بی اهمیت نکنید و روی اولویت‌هایتان متمرکز شوید. هر چقدر احساسات شما متعادل و با ثبات تر باشند ثروت بیشتری به سراغ شما خواهد آمد. در خانه نمانید و همراه با عشقتان به دامان طبیعت بروید، اگر تازه با هم آشنا شده‌اید این فرصت خوبی برای بدست آوردن شناخت بیشتر نسبت به طرف مقابلتان خواهد بود. با اعتماد به نفس و با صدای بلند راجع به خواسته‌هایتان از این رابطه حرف بزنید.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد***وجود نازکت آزرده گزند مباد

سلامت همه آفاق در سلامت توست***به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد

تعبیر:بخت بسیار خوبی نصیبتان شده که از خوبی زبانزد خاص و عام است. او در همه حال با شماست و لحظه ای از شما جدا نمی شود. دل ویرانه تان را سامان می بخشد. محبت خودتان را از او دریغ نکنید. در ایام بهار بشارتی به شما می دهند که لیاقت این بشارت را دارید چون مقامتان نزد خداوند بسیار بالاست.

 

 

divider1

 

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز برای شما روزی فوق‌العاده است. هرچقدر به احساس خود اهمیت بدهید موفق تر خواهید بود. به احتمال خیلی زیاد چیزهای جدیدی که اکنون وارد زندگی‌تان می شوند، بعدا اهمیت بیشتری به دست خواهند آورد. به این که قلبتان می داند کدام راه را باید در پیش بگیرد اعتماد داشته باشید. وقت و انرژی خود را در اختیار دیگران قرار دهید و سخاوتمند باشید. این مدت خیلی به خودتان فشار وارد کرده‌اید، وقت آن رسیده که کمی استراحت به خودتان بدهید. چه مجرد باشید و چه متأهل، به جای نگاه کردن به گذشته چشم به آینده داشته باشید و به این که چگونه می توانید به پیشرفت روابط عاطفی خود کمک کرده و زندگی بهتری داشته باشید فکر کنید.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

روشن از پرتو رویت نظری نیست که نیست***منت خاک درت بر بصری نیست که نیست

ناظر روی تو صاحب نظرانند آری***سر گیسوی تو در هیچ سری نیست که نیست

تعبیر: تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج ب یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یر نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه ر برایت میسر می سازد

divider1

 

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز به نظر می رسد که دیگران به اندازه ای که شما انتظار دارید مسائل را جدی نمی گیرند. اما بد نیست این را به عنوان یک نشانه در نظر بگیرید. شاید این شما هستید که باید کمی به خودتان آسان بگیرید و کارها را برای خودتان سخت نکنید. زندگی یک بازی است. ما در برابر عظمت این جهان نقطه ای بیش نیستیم و زندگی‌مان در مقایسه با آن به اندازه چشم بر هم زدنی است. خودتان را زیاد جدی نگیرید. در چند هفته آینده دوستانتان کمک زیادی به شما خواهند کرد و به ویژه درباره مسائل عاطفی به آنها می توانید تکیه کنید. از این آخر هفته برای ارتباط برقرار کردن با افراد مناسب و موثر استفاده کنید.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور:

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست

تعبیر:در انجام کاری که در پیش داری درنگ و شتاب نکن. عشق و محبت و ایمان به هدف تو را بهتر و زودتر به هدف می رسانند. در امر ازدواج موفق خواهی شد.

 

 

divider1

 

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز هیچ فرصتی را از دست ندهید، حتی اگر این فرصت‌ها در آغاز کار به نظرتان خیلی مسخره و بی اهمیت برسند یکی از آنها می تواند شانس بزرگی برای شما باشد. یادتان باشد که موفقیت به شکل یک تابلوی بزرگ راهنما خودش را به شما نشان نمی دهد. ثروت و موفقیت زمانی به سراغ شما خواهند آمد که آزادانه و بر اساس احساس درونی‌تان عمل کنید. امروز از آن روزهایی است که یک در خیلی ساده ممکن است به روی راه ثروت، سلامت و خوشبختی گشوده شود. فشار کاری زیادی که در محل کارتان وجود دارد باعث شده است دلتان بخواهد این آخر هفته را در خانه گذرانده و استراحت کنید. اما یادتان باشد که دل عشقتان را هم به دست آورده و در رابطه عاطفی خود اهمال نکنید.

 

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

دارم امید عاطفتی از جانب دوست***کردم جنایتی و امیدم به عفو اوست

دانم که بگذرد ز سر جرم من که او***گر چه پریوش است ولیکن فرشته خوست

تعبیر:آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند

 

 

divider1

 

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

وقت آن رسیده است که نقشه‌هایتان را به مرحله عمل برسانید. انرژی بسیار زیادی در درون شما برای برقراری ارتباطات ارزشمند با دیگران نهفته است. یادتان باشد که یک دست صدا ندارد و با کمک و همکاری دیگران کارها خیلی راحتتر انجام خواهند شد. اگر به کمک نیاز دارید از یاری خواستن از دوستان و نزدیکانتان ابایی نداشته باشید. مطمئن باشید آنها نیز مشتاق کمک کردن به شما هستند و اگر کاری از دستشان بربیاید با کمال میل آن را انجام خواهند داد. اگر مجرد هستید امروز در خانه نمانید، کسی چه می داند، شاید عشق آینده‌تان همین اطراف در انتظارتان باشد. اگر متاهل هستید هم بی‌خیال فشار کار و زندگی شده و همراه با عشقتان خوش بگذرانید.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

المنه لله که در میکده باز است***زان رو که مرا بر در او روی نیاز است

خم‌ها همه در جوش و خروشند ز مستی***وان می که در آن جاست حقیقت نه مجاز است

تعبیر:در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.

 

 

divider1

 

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

به دنبال بهترین چیزها باشید و به کمتر از آن هم رضایت ندهید. انرژی بسیار زیادی در وجود شما نهفته است که شما را به موفقیت در تمامی جنبه های زندگی هدایت می کند. کنترل این وضعیت را به دست گرفته و به احساسات خود اهمیت داده و بر اساس آنها عمل کنید. بخاطر این که فکر می کنید کاری باعث ضربه زدن به احساس کسی خواهد شد از انجام آن خودداری نکنید. دیگران مواظب خودشان خواهند بود، مسئولیت شما در مقابل خودتان بیشتر است. عشق را نمی توان دید، اما می توان حس کرد، اگر کسی را دوست دارید امروز سعی کنید بفهمید که او نسبت به شما چه احساسی دارد و ارتباط خود را آگاهانه پیش ببرید.

 

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

روزگاریست که سودای بتان دین من است***غم این کار نشاط دل غمگین من است

دیدن روی تو را دیده جان بین باید***وین کجا مرتبه چشم جهان بین من است

تعبیر:کاری را که می خواهید انجام بدهید پنهان کنید. کار را هر چند کوچک است بزرگ بدانید، خیال پردازی را کنار بگذارید و وقت را غنیمت شمارید تا صاحب مقام و منزلت شوید. روزگار تنگدستی به پایان رسیده و زمان آسایش است. عمرتان طولانی است وضعیت فعلی تان تغییر می کند.

 

 

divider1

 

 

♑ فال روز متولدین دی

هر چقدر بیشتر این دست و آن دست کنید انرژی و وقت ارزشمند خودتان را بیشتر هدر خواهید داد. یک تصمیم منطقی بگیرید و از انتخاب خود مطمئن باشید و تردید به خودتان راه ندهید. تمام تلاشتان را در رابطه با آن بکنید و اگر باز هم به نتیجه مورد نظرتان نرسیدید راه دیگری را انتخاب کنید. فقط اجازه ندهید دودلی فلجتان کند و جلوی پیشرفتتان را بگیرد. همه چیز دارد خیلی سریع پیش می رود، اگر خودتان کنترل زندگی‌تان را به دست نگیرید شخص دیگری این کار را خواهد کرد. اگر مجرد هستید با کسی که توجه‌تان را به خود جلب کرده است صحبت کنید. اگر هم متأهل هستید ذهن و قلب خود را روی رابطه‌تان و راه های بهبود آن متمرکز کنید.

 

 

 

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی:

زان یار دلنوازم شکریست با شکایت***گر نکته دان عشقی بشنو تو این حکایت

بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم***یا رب مباد کس را مخدوم بی عنایت

تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

divider1

 

 

♒ فال متولدین بهمن

امروز هر بحث کوچکی ممکن است به یک جنگ تمام عیار تبدیل شود. اگر با احتیاط برخورد نکنید کنترل امور از دستتان خارج خواهد شد. نکته کلیدی امروز این است که اعتدال را در مکالمات خود رعایت کنید. همه چیز خیلی سریع پیش خواهد رفت، پس از بستن کمربند ایمنی خود اطمینان حاصل کنید و اجازه بدهید روح ماجراجویتان شما را به سوی ماجراهای جدید هدایت کند. اگر مجرد هستید وقت آن رسیده است که تغییراتی در برنامه زندگی خود ایجاد کنید تا از این طریق  فرصت های جدیدی برای خودتان به وجود بیاورید. اگر متأهل هستید هم باید همراه با همسرتان برنامه غذایی خود را بازنگری کنید.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست***دل سودازده از غصه دو نیم افتادست

چشم جادوی تو خود عین سواد سحر است***لیکن این هست که این نسخه سقیم افتادست

تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

divider1

 

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

زندگی شما در زمینه های مختلف رو به رشد و گسترش است اما همه چیز آنقدر سریع دارد گسترش می یابد که حس می کنید روی هیچ چیزی کنترل کامل ندارید. اصلا هیجان زده نشوید و خودتان را نبازید. تنها کاری که باید بکنید این است که قدم به قدم پیش بروید و سعی نکنید همزمان به همه امور رسیدگی کنید. این نکته را نیز به یاد داشته باشید که شوخ طبعی خود را در هر موقعیتی حفظ کنید و با انرژی باشید. اگر مجرد هستید در فرصتی فوق‌العاده برای یافتن عشق هستید و می توانید با صداقت و نشان دادن خود واقعیتان شخصی که برای شما درست است را به سوی خود جذب کنید. متاهل‌ها هم خودشان را برای یک روز و شب رمانتیک آماده کنند.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied