شمانیوز
شما نیوز

«باشگاه عدالتخواهی شمانیوز» شروع به کار کرد

همه کسانی که می‌خواهند وقوع فسادی را گزارش کنند، از امروز می‌توانند در « باشگاه عدالتخواهی شمانیوز » گزارشات خود را ثبت و اسناد خود را برای پیگیری برای شمانیوز ارسال نمایند.

«باشگاه عدالتخواهی  شمانیوز» شروع به کار کرد

به گزارش شمانیوز؛ آیت‌الله رئیسی، ریاست محترم قوه قضائیه اردیبهشت ماه سال گذشته در دیدار با دانشجویان بیان داشتند: در رابطه با مبارزه با فساد خط قرمز ما پیگیری بی استناد است  اما اگر استنادات کافی وجود داشته باشد، هیچ خط قرمزی را برای برخورد با فساد به ویژه فساد اقتصادی قائل نیستیم.

 

رئیس قوه قضائیه افزود: مردم بهترین ناظران هستند. هرجا به مردم اعتماد کردیم و مردم را به میدان آوردیم، آنجا حوزه موفقیت ما بوده است؛ لذا از گزارشات مردمی پیرامون فساد حمایت می‌کنیم و کسانی را که خبر از فساد دهند، مورد تشویق قرار می‌دهیم. ما این موضوع را به صورت قانونمند دنبال می‌کنیم تا سازوکار آن فراهم شود و افراد مخبر و خبردهنده از فساد تحت فشار قرار نگیرند و تشویق شوند.

 

از آن زمان تا کنون مردم عزیز چه از سوی رسانه ها و چه از سوی سخنگوی دستگاه قضایی در جریان فعالیت های گسترده قوه قضائیه در رابطه با مبارزه با فساد به خصوص فساد دانه درشت ها قرار گرفته اند که از مهمترین آنها می توان به پرونده اکبر طبری معاون اجرایی وقت قوه قضائیه اشاره کرد.

 

 

 

 

 

در راستای رهنمون های ریاست محترم دستگاه قضایی پیرامون مبارزه با فساد و حمایت از سوت زنان، سایت خبری شمانیوز نسبت به راه اندازی « باشگاه عدالتخواهی  » جهت دریافت اطلاعات و اخبار مردمی اقدام نموده و همه کسانی که می‌خواهند وقوع فسادی را گزارش کنند، از امروز می‌توانند در سایت شمانیوز گزارشات خود را برای پیگیری از طریق دستگاه های ذی ربط  ارسال نمایند.

 

*تلفن: 66578681-021


*فکس: 66578689-021


*ارسال مستندات از طریق واتساپ:  09124912044

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied