شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه دوشنبه 23 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/23

فال روزانه دوشنبه 23 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/23

فال روزانه دوشنبه 23 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/23

فال روزانه دوشنبه 23 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/23

 

فال روز تولد (99/04/23)

 

دوست عزیزی که 23 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شخصیت پر جنب و جوش شما و فعالیت زیادی که دارید در هر جمعی که قرار بگیرید دیگران را به سوی شما جذب خواهد کرد. در سالی که پیش رو دارید، شما قادر خواهید بود دیگران و به ویژه جنس مخالف را با ظاهر و سبک لباس پوشیدن خود و همچنین مهارت بالایی که در صحبت کردن و برقراری ارتباط با دیگران از خود نشان خواهید داد به راحتی تحت تأثیر قرار دهید. در زمینه‌ی مسائل عاطفی و روابط عاشقانه امسال برای شما سال خوبی خواهد بود و اگر هنوز مجرد هستید شانس زیادی در پیدا کردن نیمه‌ی گمشده‌ی خود خواهید داشت. آنهایی که وارد دهه‌ی چهارم زندگی خود می شوند موفقیت های زیادی را به دست خواهند آورد و در محل کار خود به اوج موفقیت رسیده و حتی ممکن است در مقام های مدیریت و ریاست قرار بگیرند. شما باید امسال توجه بیشتری به وضعیت سلامتی خود داشته باشید و به ویژه مراقبت بیشتری از دستگاه تنفسی خود کرده و از استعمال دخانیات خودداری نموده و تا جای ممکن از هوای آلوده دوری کنید. شاید در طول سال با برخی بیماری های جزئی و پیش پا افتاده روبرو شوید اما اگر به خوبی از خودتان مراقبت کنید خیلی زود خوب خواهید شد. ماه های مرداد، مهر و دی بهترین و مهم‌ترین ماه های سال خواهند بود.

divider1

 

فال روزانه متولدین فروردین

امروز فعالیت های گروهی و اجتماعی با محوریت مسائل معنوی، اجتماعی و بشر دوستانه در انتظار شما خواهند بود. این کار برای شما لذت بخش خواهد بود و امکان آشنایی با افراد تازه و دوستی های جدید را برای شما فراهم خواهد کرد. شاید فکر کنید اگر احساسات خود را به زبان بیاورید همه چیز در رابطه عاطفی‌تان در مسیر درست قرار خواهد گرفت. ولی طرف مقابلتان امروز درگیری های ذهنی خودش را دارد و توجه چندانی به شما و احساساتتان ندارد. به جای آن که بیش از حد درگیر بیان احساساتتان شوید چند قدم عقب تر بروید و نگاهی دقیق تر به اوضاع بیندازید. شاید فکر کنید که هر چیزی که لازم است را می دانید ولی شما فقط از زاویه دید خودتان دارید به ماجرا نگاه می کنید.

 

فال حافظ متولدین فروردین

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

divider1

 فال روز متولدین اردیبهشت

امروز غرق در عالم خیال و رویا هستید تا این که ناگهان یک نفر شما را به دنیای واقعیت باز می گرداند. رویاهایتان برای شما جذابیت و هیجان بیشتری دارند و آمادگی کافی برای بازگشتن به دنیای کارهای خسته کننده روزمره را ندارید. در هر صورت بهتر است خیال پردازی را برای وقت دیگری بگذارید و به کارهایی که هر لحظه دارند روی هم انباشته می شوند بپردازید. از قدرت تخیل خود برای پیش بردن رابطه عاطفی خود با کسی که دوست دارید استفاده کنید. البته به نفعتان است که قبل از هر کاری خوب فکر کنید و بی حساب عمل نکنید، وگرنه حرف‌هایی خواهید زد که بعدا از گفتن آنها پشیمان خواهید شد.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

divider1

 

فال امروز متولدین خرداد

امروز شما تمام فکر و ذهنتان را روی یک هدف گذاشته‌اید و همین باعث شده است که همکارهایتان ترجیح بدهند فاصله شان را با شما حفظ کنند. این وسواس فکری می تواند هم به شما کمک کرده و هم به ضررتان تمام شود. وقتی هدفتان مشخص باشد می توانید بر اساس آن تلاش کرده و پیش بروید و نتایج بهتری کسب کنید. ولی توجه بیش از حد به جزئیات هم می تواند همچون عامل بازدارنده ای عمل کرده و سرعت پیشرفتتان را بگیرد. هیچ گاه اهمیت انعطاف پذیری را دست کم نگیرید. قبل از این که قدم برداشته و رابطه عاطفی خود را جدی کنید، به همه جوانب مختلف آن فکر کنید و ببینید تا چه حد به این رابطه و خوشبختی با طرف مقابلتان اطمینان دارید.

 

فال حافظ متولدین خرداد

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

تعبیر:بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

 

divider1

 

فال روزانه متولدین تیر

شما اصلا تحمل بی ثباتی و ناپایداری را ندارید، مخصوصا اگر این وضعیت مسیر حرفه ای شما را تحت تأثیر قرار دهد. ولی متاسفانه راهی که در کارتان پیش گرفته‌اید به آن همواری که انتظارش را داشتید نیست. شما در حال حاضر نمی دانید که زندگی‌تان به کدام سو دارد می رود و چه اتفاقاتی در انتظارتان هستند. فعلا تنها کاری که از دستتان بر می آید این است که صبر کنید و ببینید چه اتفاقی خواهد افتاد و سپس هر کاری که می توانید را در رابطه با آن انجام دهید. گزینه دیگری که دارید هم این است که سردرگمی‌ها و نگرانی‌هایتان را با رئیس یا همکارانتان در میان بگذارید و نظر آنها را جویا شوید. صبور باشید و تمام تلاشتان را بکنید، همه چیز بالاخره روبراه خواهد شد.

 

فال حافظ متولدین تیر

آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت

تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه‌ها رفت

تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

 

divider1

 

فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز اگر چانه تان گرم شده و شروع به حرف زدن در مورد رویاهایتان کنید دیگر هیچ چیزی نخواهد توانست جلوی‌تان را بگیرد. ولی خوشبختانه دوستان و اطرافیانتان از شما حمایت کرده و شما را تشویق خواهند کرد که بیشتر و بیشتر روی ایده‌هایی که در سر دارید فکر کنید. امروز فرصتی برایتان فراهم می شود تا با یک نفر که در نزدیکی شما زندگی می کند ولی تا بحال تماس چندانی با او نداشته اید مکالمه ای داشته باشید که آغازگر یک دوستی جدید می تواند باشد. شما از این که چرا پیش از این با هم حرف نزده‌اید تعجب خواهید کرد. ولی خوب یادتان باشد که در این دوستی خیلی سریع پیش نروید. در هر چیزی رعایت تعادل بهترین کار ممکن است.

 

فال حافظ متولدین مرداد

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

divider1

 

فال امروز متولدین شهریور

امروز سرسختی شما در موضعی که در بحث با دوستانتان گرفته‌اید ممکن است باعث شود بحثتان با هم کمی بالا بگیرد. با این حال آنقدر در این رابطه احساسی برخورد می کنید که حتی اگر واقعیت‌ها نشان دهند در اشتباه هستید هم احتمال آن که فکرتان را عوض کنید خیلی کم است. در هر حال به دست آوردن آگاهی می تواند زمینه ساز غلبه کردن شما به وحشتی که از تغییرات دارید شود. یادتان باشد اقرار به اشتباهاتتان نشان دهنده انسانیت و قدرت شماست. اگر از جانب عشقتان به حرف زدن بدون عمل متهم شده‌اید، امروز فرصت مناسبی است که برعکس آن را ثابت کنید و عشقتان را در عمل  هم به او نشان دهید.

 

فال حافظ متولدین شهریور

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

 

divider1

 

طالع بینی روزانه متولدین مهر

شما از وقت گذراندن با افرادی که رفتاری آزادمنشانه دارند لذت می برید، ولی رفتارهای خیلی رک و بی پرده یکی از دوستانتان شما را به شدت شگفت زده خواهد کرد. وقتی اصول و قوانینی که انتظار دارید رعایت نمی شوند شما نمی توانید زیاد روی طرف مقابلتان حساب کنید و احساس می کنید که قابل اعتماد نیست. سعی کنید سرتان را با کارهای دیگر گرم کنید تا این مشکل حل شود. گاهی فقط باید مشغول کارهای دیگر شوید تا مشکلی که با آن درگیر هستید خودبخود حل شود. شب گذشته خواب کسی را دیده اید که مدت زیادی است از او بی خبر هستید و امروز فکرتان مشغول این است که او حالا چه می کند. اگر می توانید با او تماس بگیرید و یا از طریق دوستان مشترکتان احوالش را جویا شوید.

 

فال حافظ متولدین مهر

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

 divider1

 

فال روزانه متولدین آبان

امروز بحث‌هایی جدی ولی نتیجه بخش در رابطه با آینده خودتان و حتی بشریت خواهید داشت. ممکن است این بحث در ذهن خودتان و با خودتان باشد، ولی تا وقتی که با دیگران در رابطه با آنچه در سرتان می گذرد با ذهنی باز و بدون تعصب صحبت نکرده‌اید نمی توانید نگاه درستی به این مسائل داشته باشید. درست است که نمی توانید از عکس‌العمل طرف مقابلتان مطمئن باشید، ولی گاهی لازم است برای رسیدن به نتیجه مطلوب کمی ریسک کنید. بهترین منبع آرامش برای شما پس از یک روز سخت و پرفشار کاری همراهی کسی که دوست دارید خواهد بود. سعی کنید وقت بیشتری در خانه بگذرانید و به همسرتان به اندازه کافی توجه کنید.

 

فال حافظ متولدین آبان

ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت

تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

 

divider1

 

فال روزانه متولدین آذر

محدودیت های موجود در محل کارتان شما را خیلی تحت فشار قرار داده‌اند و حالا کار به جایی کشیده شده است که هر لحظه ممکن است آتش زیر خاکستر شعله کشیده و انفجاری بزرگ راه بیندازد. شاید بروز احساساتتان به این شکل ناگهانی کمی شما را تخلیه کند، ولی عاقلانه تر این است که افکار و حرف‌هایتان را با ملایمت بیشتری به زبان بیاورید. داشتن تعادل در رفتارتان به شما کمک خواهد کرد چیزهایی را به دست بیاورید که افراط و تندخویی برای شما به همراه نخواهد داشت. در وضعیت روحی فعلی شما، خواندن کتاب های متافیزیکی و مذهبی برایتان بسیار مناسب خواهد بود. خانواده و دوستانتان را خیلی بهتر می توانید درک کنید و این باعث می شود ارتباطتان با آنها بهتر شود.

 

فال حافظ متولدین آذر

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

 

divider1

 

 فال روز متولدین دی

شما ترجیح می دهید تا جای ممکن خودتان را از بحث های هیجانی کنار بکشید، ولی انگار دیگران دلشان می خواهد بحث را به جاهای حساس بکشانند. شما علاقه ای ندارید با کشف و از بین بردن مشکلات عاطفی سر خودتان را گرم کرده و از وظایف و کارهای روزمره خود که برایتان از اولویت بیشتری برخوردار هستند غافل شوید، ولی نباید نسبت به احساسات خود بیش از حد مقاومت نشان دهید. همان طور که فروید گفته است احساسات سرکوب شده هیچ گاه از بین نمی روند و در قلب شما زنده به گور شده و بعدها به صورت ناخوشایندی خود را بروز خواهند داد. پس نسبت به آنچه در قلب و سرتان می گذرد بی تفاوت نباشید.

 

فال حافظ متولدین دی

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

 

divider1

 

 فال متولدین بهمن

سیاست های موجود در محل کارتان زندگی شما را تحت تأثیر قرار داده و احساس فشار و نگرانی می کنید. بعضی چیزها هستند که برایتان قابل درک نیستند و به همین دلیل هم شما نمی دانید چطور باید در شرایط متغیر کنونی موقعیت خودتان را حفظ کنید. متأسفانه هرچقدر بیشتر روی باز کردن این کلاف سردرگم تمرکز کنید تنها گره های موجود در آن را کورتر خواهید کرد. به جای این که به فکر حل کردن مشکلات و شرایط موجود باشید ذهنتان را روی انجام دادن کارتان به بهترین شکل ممکن متمرکز کنید و به فکر پیامدها و نتایج کارهایتان نباشید. اگر از دوستتان مدتی است بی خبر هستید به جای سرزنش کردن، با او تماس گرفته و احوالش را جویا شوید.

 

فال حافظ متولدین بهمن

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

 

divider1

 

فال روزانه متولدین اسفند

امروز دیگران بیش از هر ویژگی دیگری در وجود شما عملکرد فوق‌العاده ای که در محل کارتان دارید را می بینند. شما تمام حرکات درست را در لیست کارهایتان قرا داده‌اید و دیگران را با مهارت خود شگفت زده کرده اید. ولی شما بهتر از هرکس دیگری می دانید که مسائلی مهمتر از تحت تأثیر قرار دادن دیگران هم وجود دارند که باید مورد توجه قرار دهید و می خواهید کاری کنید که اثراتی پایدار داشته باشد و پس از این دوره اوج شما هم در یادها مانده و بتوانید نتایج آن را برداشت کنید. اگر اعضای خانواده تان کاری کردند یا چیزی گفتند که باعث ناراحتی و دلخوری شما شد آن را به حساب دلسوزی و خیرخواهی آنها بگذارید و زیاد حساسیت به خرج ندهید

 

فال حافظ متولدین اسفند

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آک

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied