شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه پنجشنبه 26 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/26

فال روزانه پنجشنبه 26 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/26

فال روزانه پنجشنبه 26 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/26

فال روزانه پنجشنبه 26 تیر 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/04/26

 

 

فال روز تولد (99/04/26)

 

 

دوست عزیزی که 26 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی متواضع و فروتن هستید و دوست ندارید از قدرت و نفوذی که روی دیگران دارید سوء استفاده کنید. با این حال، شما از اینکه دیگران در زندگی شخصیتان دخالت کنند هم خوشتان نمی آید و اگر ببینید دارد از رفتار خوبتان سوء استفاده می شود طرف مقابل را سر جایش خواهید نشاند. شما از تنهایی خود لذت می برید و دوست ندارید کسی مزاحم حریم شخصیتان شود. در سالی که پیش رو دارید عشق شما به مطالعه و انجام تحقیقات به کمکتان خواهند آمد تا پیشرفت قابل ملاحظه ای در زندگی شخصی و کاری خود داشته باشید. امسال شما از والدین خود هدیه ای دریافت خواهید کرد که روحیه ی شما را به میزان قابل توجهی بالا خواهد برد و شاید وضعیت مالی‌تان را نیز بهبود ببخشد. ممکن است آنها با سرمایه گذاری‌هایی که در گذشته برای شما انجام داده‌اند حالا موقعیت خیلی خوبی را برای شما فراهم کرده باشند. امسال فرصت های زیادی برای ادامه تحصیل در اختیار شما قرار خواهند گرفت. قدرت مشاهده‌ی بالایی که دارید شما را قادر خواهد ساخت تا حتی از کوچکترین اتفاقاتی که در اطرافتان در جریان هستند غافل نشوید و شما می توانید از این موقعیت به بهترین شکل ممکن بهره مند شوید. امسال باید مواظب باشید که در تصمیم گیری دقت و احتیاط بیشتری به خرج دهید زیرا بی قراری و رفتار عجولانه‌تان می تواند برایتان دردسرساز شود. فرزندانتان با موفقیت‌هایی که به دست می آورند باعث افتخار و خوشحالی شما خواهند شد. ماه های شهریور و آبان بهترین ماه های سال خواهند بود و اتفاقات زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

این که بخواهید در طول یک روز کارهای بسیار زیادی را به انجام برسانید انتظاری بیش از حد و غیر منطقی از خودتان خواهد بود. انرژی شما بیش از حد همیشه است و انگار آدرنالین خونتان زیاد شده است. کارهایی که می خواهید انجام دهید را به ترتیب اولویت بنویسید و آنها را طبق برنامه انجام دهید، هر چقدر از کارها که باقی ماند را بعدا انجام خواهید داد، دنیا که به پایان نمی رسد. امشب در خانه بمانید و همراه با عشقتان یک فیلم خوب انتخاب کرده و تماشا کنید و بعد از آن از بیرون پیتزا سفارش دهید. یک امشب را بی‌خیال رژیم شوید. یک شب که هزار شب نمی شود. بالاخره هر رژیمی باید یک شب آزاد در هفته داشته باشد!

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست***که به پیمانه کشی شهره شدم روز الست

من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق***چارتکبیر زدم یک سره بر هر چه که هست

تعبیر:با یک عذرخواهی همه چیز درست می شود و انشاالله از بند غم رهایی خواهی یافت. خداوند از تو حرکت می خواهد و خود برکت عطامی فرماید. روی به آستان حق بیاور تا به مقام عالی برسی. نذری کرده ای که اگر از این ورطه ی غم نجات پیدا کنی تا دم مرگ از راه راست برنمی گردی.

 

divider1

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

امروز ممکن است یکی از دوستانتان ناراحت و افسرده باشد و به حضور شما در کنار خود نیاز داشته باشد. سعی کنید برای او وقت بگذرانید و به حرف‌هایش گوش دهید و لبخند را به روی لب او بنشانید. توانایی شما در گوش دادن به حرف دیگران و ابراز همدردی خیلی به کارتان خواهد آمد. ولی یادتان باشد که حرف های این دوست و غم و غصه های او به شما سرایت نکند. زندگی شما باید مثل همیشه به خوبی پیش برود و به سوی دوستی های جدید و رسیدن به اهدافتان پیش بروید. در عین همدردی با دیگران شور و نشاط خود برای زندگی را نیز حفظ کنید. همراه با خانواده و دوستان به تفریح بپردازید، بازی های دسته جمعی بکنید و بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها را بخورید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

صوفی ار باده به اندازه خورد نوشش باد***ور نه اندیشه این کار فراموشش باد

آن که یک جرعه می از دست تواند دادن***دست با شاهد مقصود در آغوشش باد

تعبیر:ایمانت را قوی تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

کارهای بسیار زیادی که تا تاریخ مشخصی باید انجام دهید باعث نگرانی شما شده‌اند و احساس می کنید تحت فشار هستید، ولی اراده شما باعث می شود با انرژی تمام برای انجام کارهایتان تلاش کنید، هرچند انجام آنها غیر ممکن به نظر برسد. لازم نیست که همه این کارها را خودتان به تنهایی انجام دهید، اگر کارهایی هستند که دیگران در انجام آنها می توانند به شما کمک کنند از آنها کمک بخواهید تا بتوانید بدون آن که این همه فشار را تحمل کنید کارهایتان را سر موقع انجام دهید. اگر کسی را دوست دارید قبل از آنکه رابطه خود را جدی تر کنید با هم حرف بزنید و مشکل‌هایتان راحل کنید، تا تمام گره‌ها را باز نکرده‌اید قدم دیگری برندارید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

ساقی به نور باده برافروز جام ما***مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما

ما در پیاله عکس رخ یار دیده‌ایم***ای بی‌خبر ز لذت شرب مدام ما

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

شما این چند وقت خیلی خوب عمل کرده‌اید، ولی امروز از هر وقت دیگری بیشتر روی اهدافتان متمرکز هستید. راهی که پیش روی شماست خیلی واضح و مشخص به نظر می رسد. شما با انگیزه و اشتیاق در انتظار آینده هستید. اگر فکرهایی مثل یک سفر خارجی طولانی مدت و یا فکر ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر ذهن شما را به خود مشغول کرده‌اند امروز می تواند روز خوبی برای انجام تحقیقات لازم و برنامه ریزی مناسب باشد. این آخر چه مجرد باشید و چه متاهل از تفریحات مورد علاقه خود لذت ببرید و ار کسانی که به شما انرژی منفی می دهند تا جایی که می توانید دوری کنید و اجازه ندهید مانع لذت بردن شما از این روزهای زیبا شوند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد***وجود نازکت آزرده گزند مباد

سلامت همه آفاق در سلامت توست***به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد

تعبیر:بخت بسیار خوبی نصیبتان شده که از خوبی زبانزد خاص و عام است. او در همه حال با شماست و لحظه ای از شما جدا نمی شود. دل ویرانه تان را سامان می بخشد. محبت خودتان را از او دریغ نکنید. در ایام بهار بشارتی به شما می دهند که لیاقت این بشارت را دارید چون مقامتان نزد خداوند بسیار بالاست.

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

چیزی که مدت هاست در انتظار آن بوده‌اید را بالاخره به دست خواهید آورد. این موضوع روز شما را خواهد ساخت و دلتان می خواهد این موفقیت خود را جشن بگیرید. فرصت شرکت در یک مهمانی بزرگ و یا یک فعالیت اجتماعی دیگر برای شما به وجود خواهد آمد. از این فرصت لذت ببرید و تا می توانید تفریح کنید. امشب خواب های عجیب و غریب و در عین حال خیلی واضحی خواهید دید، بعد از بیدار شدن خوب به آنها  فکر کنید تا یادتان بمانند. اگر متاهل هستید این روزهای تعطیل را همراه با عشقتان به انجام کارهایی که برای هر دوی شما لذت بخش هستند بپردازید. اگر هم مجرد هستید در خانه نمانید، عشق در انتظار شماست.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

روشن از پرتو رویت نظری نیست که نیست***منت خاک درت بر بصری نیست که نیست

ناظر روی تو صاحب نظرانند آری***سر گیسوی تو در هیچ سری نیست که نیست

تعبیر: تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج ب یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یر نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه ر برایت میسر می سازد

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

اگر فکر می کنید دارید برای باز کردن دری تلاش می کنید که در پشت آن هیچ چیز خوشایندی در انتظار شما نیست چرا به این تلاش بیهوده ادامه می دهید. مسیرتان را عوض کنید و کاری را انجام دهید که احساستان می گوید صحیح است. امروز انرژی بسیاری برای رابطه عاطفی خود صرف خواهید کرد. انرژی کیهانی شما را به تمرکز بر روی روابط رمانتیک خود تشویق می کند. به کسی که دوست دارید هدیه ای بدهید تا به او نشان دهید که چقدر برایتان اهمیت دارد و سعی کنید با یکدیگر تنها بمانید. به مجردهایی که امروز قصد دارند رابطه تازه ای را آغاز کنند مژده داده می شود که این رابطه پایدار و خوب خواهد بود، اجازه ندهید ترس و نگرانی جلویتان را بگیرد و با خیال راحت پیش بروید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور:

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست

تعبیر:در انجام کاری که در پیش داری درنگ و شتاب نکن. عشق و محبت و ایمان به هدف تو را بهتر و زودتر به هدف می رسانند. در امر ازدواج موفق خواهی شد.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

این همه کاری که در چند روز گذشته انجام داده‌اید و فشار ناشی از آنها باعث شده است امروز احساس خستگی بیش از حد بکنید و دلتان نخواهد هیچ کاری انجام دهید. با این حال مثبت گرایی و شور و اشتیاق شما هنوز پابرجا هستند. اگر دلتان می خواهد امروز را «روز تنبلی» بنامید هیچ اشکالی ندارد، به خودتان سخت نگیرید. اگر به خودتان خوب رسیدگی کنید خیلی زود دوباره انرژی همیشگی‌تان را باز خواهید یافت و سرزنده و سرحال خواهید شد. بعد از ظهر امروز با خواندن یک کتاب خود خودتان را سرگرم کنید. این روزها برای شما روزهای خوش شانسی در عشق خواهد بود. اگر مجرد هستید همراه با بهترین دوست‌هایتان به بیرون از خانه و تفریح بروید، شاید عشقتان را همین دور و برها بتوانید پیدا کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

دارم امید عاطفتی از جانب دوست***کردم جنایتی و امیدم به عفو اوست

دانم که بگذرد ز سر جرم من که او***گر چه پریوش است ولیکن فرشته خوست

تعبیر:آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

وقتی کاری نتیجه نمی دهد دو راه بیشتر پیش رو ندارید، یا باید مسیرتان را عوض کنید و یا با سختی به راهتان ادامه دهید. هموار کردن یک راه تازه به آن سختی هم که فکر می کنید نیست، شاید حتی از ادامه این راهی که در آن هستید راحتتر باشد. بالاخره بعد از مدت ها سکون عشق به سراغ شما آمده است. ثبات و امنیت تازه ای در روابط عشقی خود و یا دوستی‌هایتان خواهید داشت. بچه‌ها می توانند منبع بزرگ گرما و شادی برای شما باشند. شاید دلتان بخواهد این همه انرژی مثبتی که احساس می کنید را در یک کار خلاقانه به کار بگیرید، این ایده خیلی خوبی است که به رضایت و خوشحالی بیشتر شما منجر خواهد شد، پس حتی یک لحظه هم منتظر نمانید و همین حالا دست به کار شوید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

المنه لله که در میکده باز است***زان رو که مرا بر در او روی نیاز است

خم‌ها همه در جوش و خروشند ز مستی***وان می که در آن جاست حقیقت نه مجاز است

تعبیر:در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

امشب به احتمال زیاد مهمان‌هایی خواهید داشت. شاید در ابتدا کمی هیجان زده شوید و استرس داشته باشید که نکند همه چیز خوب پیش نرود. تلاش های شما نتیجه مورد نظرتان را به دنبال خواهند داشت، پس خودتان را نگران نکنید و با روی باز پذیرای مهمان‌هایتان باشید. احتمال دارد به افراد جدیدی معرفی شوید که می توانند برای شما فرصت های حرفه ای خوبی به همراه داشته باشند. بعد از رفتن همه مهمان‌ها کمی پیاده روی کنید، این کار به آرامش ذهن شما کمک خواهد کرد. این آخر هفته همراه با عشقتان کار جدیدی را تجربه کرده و ماجراجویی کنید. اگر مجرد هستید یادتان باشد که داشتن یک نگرش مثبت برای شما سازنده فرصت های تازه خواهد بود.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

روزگاریست که سودای بتان دین من است***غم این کار نشاط دل غمگین من است

دیدن روی تو را دیده جان بین باید***وین کجا مرتبه چشم جهان بین من است

تعبیر:کاری را که می خواهید انجام بدهید پنهان کنید. کار را هر چند کوچک است بزرگ بدانید، خیال پردازی را کنار بگذارید و وقت را غنیمت شمارید تا صاحب مقام و منزلت شوید. روزگار تنگدستی به پایان رسیده و زمان آسایش است. عمرتان طولانی است وضعیت فعلی تان تغییر می کند.

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

شما به طور معمول فردی محتاط و عملگرا هستید، ولی امروز به طور عجیبی سرشار از انرژی هستید و دلتان می خواهد کارهای عجیب و غریب و بی حساب و کتاب انجام دهید. دلتان می خواهد یک تغییر عمده در خودتان، ظاهرتان و یا خانه‌تان ایجاد کنید. شاید ناگهان تصمیم بگیرید موهایتان را کوتاه و یا رنگ کنید، یا کمد لباس‌ها را بیرون ریخته و لباس های به درد نخورده را دور بیندازید. ولی یادتان باشد که این حس شما زودگذر است، کاری نکنید که بعدا از انجام آن پشیمان شوید. اگر از دست عشقتان ناراحت هستید بهتر است احساستان را فعلا برای خودتان نگه دارید و از تعطیلاتی خوشایند همراه با او لذت ببرید. اگر مجرد هستید همراه با دوستانتان به دامان طبیعت بروید و یا ورزش کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی:

زان یار دلنوازم شکریست با شکایت***گر نکته دان عشقی بشنو تو این حکایت

بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم***یا رب مباد کس را مخدوم بی عنایت

تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

وضعیت اقتصادی شما در حال بهبود و پیشرفت است. با این حال امروز ممکن است ناگهان به این فکر بیفتید که به اندازه کافی تلاش نمی کنید تا بتوانید این حرکت رو به جلو را ادامه دهید و کمی احساس نگرانی خواهید کرد. این می تواند به شما انگیزه بدهد، ولی خیلی هم به خودتان فشار نیاورید، شما در حال حاضر هم خوب دارید تلاش می کنید. همه چیز روبراه است و اوضاع به همین خوبی پیش خواهد رفت. به راه خود ادامه دهید، ول یادتان باشد نباید زیادی به خودتان فشار بیاورید. اگر احساس می کنید آمادگی این رادارید که رابطه عاطفی خود را وارد مرحله جدیدی کنید همین الان دست به کار شوید. چرا که در این روزها در عشق بسیار خوش شانس هستید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست***دل سودازده از غصه دو نیم افتادست

چشم جادوی تو خود عین سواد سحر است***لیکن این هست که این نسخه سقیم افتادست

تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

هر چند همه چیز همچنان دارد خیلی خوب پیش می رود، امروز خودتان زیاد سرحال نیستید. با وجود تمام چیزهای خوبی که در زندگی‌تان وجود دارد در بعضی لحظات امروز خیلی ناراحت و افسرده خواهید بود. خیلی روی این حالت خود تمرکز نکنید، به احتمال زیاد این حالت به وضعیت جسمانی شما باز می گردد. سعی کنید حواس خود را با انجام فعالیت های جسمی پرت کنید. امروز بعدازظهر با دوستانتان بیرون بروید و از بودن در کنار آنها لذت ببرید. اگر احساس می کنید رابطه عاطفی‌تان دچار رکود شده است خیلی زود دست به کار شوید و این وضع را تغییر دهید، در عشق تفریح نیز لازم است. همراه با کسی که دوست دارید تا می توانید دیوانه بازی در بیاورید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied