شمانیوز
شما نیوز

اعلام جزئیات برگزاری آزمون‌های کارشناسی ارشد و سراسری

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام تاریخ های جدید برگزاری دو آزمون کارشناسی ارشد و کنکور سال ۹۹ خبر داد و گفت: تعداد روزهای این آزمون ها به دلیل تامین سلامت داوطلبان افزایش پیدا کرده است.

اعلام جزئیات برگزاری آزمون‌های کارشناسی ارشد و سراسری

فاطمه زرین آمیزی با بیان این مطلب اظهار کرد:  به منظور مساعدت و همراهی بیشتر با داوطلبان و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله ایجاد فرصت مناسب برای ضدعفونی کردن فضا، امکانات و تجهیزات از سوی حوزه‌های برگزاری آزمون و همچنین به منظور جلوگیری از تراکم جمعیتی داوطلبان در حوزه‌ها برای کاهش حداکثری انتشار ویروس کرونا، این سازمان در راستای تدابیر اتخاذ شده جهت ارتقا ایمنی حوزه‌ها و به تبع آن داوطلبان اقدام به افزایش روزهای برگزاری آزمون از دو روز به 3 روز (۱۶، ۱۷ و ۱۸ مرداد ۹۹) کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد:  به عبارتی آزمون رشته‌های امتحانی شناور (رشته‌های امتحانی دوم) از عصر روز پنجشنبه ۱۶ مرداد به صبح شنبه ۱۸ مرداد)منتقل شد.

سخنگوی سازمان سنجش sanjesh.org تاکید کرد: از داوطلبان تقاضا می‌شود با توجه به زمان اعلام شده و هم چنین سایر جزئیات و اطلاعاتی که در اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون که در تاریخ ۶ مرداد در سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش این سازمان منتشر می‌شود در جلسه آزمون شرکت کنند.

زرین خاطر نشان کرد: همچنین به منظور جلوگیری از تراکم جمعیتی داوطلبان در حوزه‌ها برای کاهش حداکثری انتشار ویروس کرونا، این سازمان در راستای تدابیر اتخاذ شده جهت ارتقا ایمنی حوزه‌ها و به تبع آن داوطلبان، اقدام به افزایش روزهای برگزاری آزمون از 2 روز به 4 روز کرده است.

وی تاکید کرد: بر این اساس از داوطلبان تقاضا می‌شود با توجه به زمان اعلام شده و هم چنین سایر جزئیات و اطلاعاتی که در اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون که در تاریخ ۲۰ مرداد در سایت سازمان سنجش sanjesh.org منتشر می‌شود در جلسه آزمون شرکت کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون گروه آزمایشی هنر صبح روز چهارشنبه ۲۹، آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنج شنبه ۳۰، آزمون تجربی جمعه ۳۱ مرداد و آزمون زبان صبح روز شنبه ۱ شهریور برگزار می شود. 

 

منبع : ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied