شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه یکشنبه 5 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/05

فال روزانه یکشنبه 5 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/05

فال روزانه یکشنبه 5 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/05

فال روزانه یکشنبه 5 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/05

 

فال روز تولد (99/05/05)

 

دوست عزیزی که 5 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی فعال، قابل اعتماد، منظم، هوشیار و با برنامه هستید. شما یک مبارز به دنیا آمده‌اید و برای خواسته‌هایتان تا آخرین قطره‌ی خونتان خواهید جنگید. امسال از لحاظ سلامتی با مشکل جدی مواجه نخواهید شد، اما برخی مشکلات جزئی برایتان پیش خواهند آمد که با مراجعه به پزشک به راحتی حل خواهند شد. اگر پیش از این در بازار بورس و یا مسکن سرمایه گذاری کرده باشید امسال سود قابل توجهی را از سرمایه گذاری های قبلی خود به دست خواهید آورد. شاید برای اهداف کاری یک سفر به خارج از کشور داشته باشید که اگر با برنامه ریزی و آمادگی کافی انجام شود. شما از آن دسته آدم‌هایی نیستید که در مقابله با مشکلات کم می آورند و با هر مانعی که سر راهتان قرار بگیرد تا زمانی که از بین برود خواهید جنگید، اما این لجبازی امسال می تواند به ضررتان تمام شود. به نظرات دیگران هم توجه کنید و هر جا لازم دیدید از خودتان انعطاف پذیری نشان دهید. برای این که بتوانید موقعیت کاری خود را بهبود ببخشید باید سعی کنید مهارت های خود را در استفاده از تکنولوژی بالا ببرید و دانش خود را در رابطه با حوزه‌ی کاری‌تان افزایش بدهید. اگر قصد ازدواج دارید فصل آخر سال بهترین موقعیت ممکن برای این کار خواهد بود. اگر هم هنوز تنها هستید شانس شروع یک رابطه ی عاطفی جدی را خواهید داشت. آبان، بهمن و بهترین ماه های سال هستند.

divider1

 

فال روزانه متولدین فروردین

امروز کمی حال و هوای دلتان ابری شده است، اجازه ندهید این حالت روزتان را خراب کند. به جای این که مغلوب این حالت شوید سعی کنید از امروز روزی جادویی بسازید. قرار نیست همه چیز خیلی منطقی باشد، به احساسات و ایده های عجیب و غریب خود بها دهید. گاهی اوقات ما بنده عادات خود می شویم؛ امروز وقت آن رسیده است که به عادات بازدارنده خود پی ببرید و برای رهایی از آنها تلاش کنید. البته سعی نکنید که به طور ناگهانی همه چیز را تغییر دهید، با قدم های کوچک شروع کنید. شجاعت خود را جمع کنید و برای حرف زدن با کسی که دوست دارید قدم پیش بگذارید. وقت گذراندن با بچه‌ها باعث شادی و سرزندگی شما خواهد شد.

 

فال حافظ متولدین فروردین

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

 

divider1

 

فال روز متولدین اردیبهشت

امروز برای شما روز بسیار خوبی خواهد بود که در آن احساسات شما خیلی قوی هستند. به احساسات درونی خود اعتماد کنید و اطمینان داشته باشید که بهتر از هر نشانه دیگری شما را راهنمایی خواهند کرد. با دنبال کردن حرف های دلتان هیچ چیزی را از دست نخواهید داد. اکنون زمان بسیار خوبی است برای این که رویاهایی که فراموش کرده بودید را دوباره زنده کنید. باید در زندگی‌تان بیشتر از این به رویاهای خود اهمیت دهید. طی یکی دو هفته آینده خیلی حال و هوای عاشقانه ای نخواهید داشت. پیدا کردن نیمه گمشده خود را به وقت دیگری واگذار کنید. اگر متاهل هستید سعی کنید تا می توانید برای خانواده و فرزندان خود وقت بگذارید.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

divider1

 

فال امروز متولدین خرداد

امروز اوضاع کمی گیج کننده شده است. فکر نکنید که حتما باید از همه چیز سر در بیاورید. در واقع این امر خیلی هم غیر ممکن نیست. هر کاری که می کنید کافی است خودتان باشید تا بتوانید به موفقیت برسید. اجازه دهید ذات خلاقتان خود را به نمایش بگذارد. امروز بقیه خیلی تنبل شده‌اند، باید خودتان کنترل امور را به دست بگیرید. البته یادتان باشد که نیازهای دیگران را نیز مورد توجه قرار دهید. اگر مجرد هستید خواسته‌ها و انتظارات خود از همسر آینده‌تان را در پروفایل های خود در شبکه اجتماعی به روز رسانی کنید. اگر عشق خود را یافته‌اید نگذارید هیچ موضوع ناگفته ای بین شما باقی بماند و هر حرفی که باید گفته شود را همین الان بزنید.

 

فال حافظ متولدین خرداد

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

تعبیر:بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

 

 

divider1

 

فال روزانه متولدین تیر

امروز کمی خیال پردازی را با واقعت ترکیب کنید. به خودتان استراحت بدهید و سخت نگیرید. سعی کنید ذهنتان را از نگرانی‌ها و افکار باطل تخلیه کنید و به آرامش برسانید. فعالیت‌هایی که باعث آرامشتان می شوند بهترین کارهایی هستند که امروز می توانید انجام دهید. با افراد اعتمادتان به صحبت بپردازید، با کسانی که دوست دارید به پیاده روی بروید و یا یوگا کنید. به خودتان وقت بدهید تا به رویاهای دور و درازتان فکر کنید. همراه با عشقتان به خرید بروید و هدیه ای گران قیمت برای او بخرید. اگر وقت و یا بودجه کافی برای خرید کردن را ندارید او را به یک وعده غذای خوشمزه در رستوران مورد علاقه‌اش دعوت کنید و یا در منزل برای او غذا بپزید.

 

فال حافظ متولدین تیر

آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت

تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه‌ها رفت

تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

 

divider1

 

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز خلاقیت خود را به کار بیندازید. در یک دنیای متفاوت خودتان را غرق کنید. با انجام کارهای هنری از واقعیت های زندگی فرار کنید و به عالم رویا پناه ببرید. تا جایی که ذهنتان به شما اجازه می دهد رویاپردازی کنید. هیچ حد و مرزی برای خودتان قرار ندهید. حال و حوصله کار کردن را ندارید و دلتان می خواهد به تفریح و خوشگذرانی بپردازید. وظایف اصلیتان را انجام دهید و بعد از ساعت کاری به انجام آنچه دوست دارید مشغول شوید. در این ماه شما در بیان خواسته‌ها و نیازهایتان خیلی موفق خواهید بود. حرفتان را بزنید و انعطاف هم به خرج ندهید. اگر کسی شما را دوست داشته باشد در هر شرایطی با شما کنار خواهد آمد.

 

فال حافظ متولدین مرداد

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

 

divider1

 

 فال امروز متولدین شهریور

کارها برای شما دارند خیلی خوب و طبق نقشه‌هایتان پیش می روند. رفتار قانع کننده شما و هم حسی خوشایندی که از خود نشان می دهید کافی است تا دیگران آن کاری که شما می خواهید را انجام دهند. اگر بخواهید کنترل همه چیز در دست شما خواهد بود. هر ریسکی که امروز بکنید به احتمال خیلی زیاد نتیجه دلخواهتان را خواهد داشت. فقط یادتان باشد که همانطور که از تشویق های پس از موفقیت خود خوشحال می شوید سرزنش های پس از شکست را نیز باید بپذیرید. اگر در رابطه عاطفی خود علامت سوالی در ذهنتان وجود دارد خیلی سخت نگیرید، کافی است به خودتان وقت بدهید تا جواب همه چیز را بیابید.

 

فال حافظ متولدین شهریور

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

 

divider1

 

طالع بینی روزانه متولدین مهر

اجازه ندهید که تردید و دودلی مانع پیشروی شما بشوند. اگر گزینه های بسیاری برایتان وجود دارد، با دید منفی به این موضوع نگاه نکنید. اگر بیش از یک گزینه نظرتان را به خود جلب کرده است خودتان را به یک انتخاب محدود نکنید. امروز کلید موفقیت شما این است که با جریان پیش بروید. هر چقدر که دلتان می خواهد رویاهایتان را گسترش دهید. هر کاری که دلتان می خواهد بکنید، ولی مسئولیت کارهای خودتان را به عهده بگیرید. در این ماه شما همچون ستاره ای خواهید درخشید. به راحتی می توانید رهبری گروه دوستانتان را به عهده بگیرید و آنها را به انجام آنچه می خواهید راضی کنید. اگر در جستجوی عشق هستید این موضوع امتیاز بزرگی برای شما خواهد بود.

 

فال حافظ متولدین مهر

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

divider1

 

فال روزانه متولدین آبان

رویاهایتان هیچ گاه به تحقق نخواهند پیوست مگر این که آنها را باور داشته باشید و بر اساس آنها عمل کنید. هیچ کس دیگری برای شما آنها را به دست نخواهد آورد. اگر غول چراغ جادو را در خدمت خود ندارید، بهتر است خودتان دست به کار شوید و کنترل امور را به دست بگیرید. راه های بسیاری برای رسیدن به رویاهایتان وجود دارد، اولین قدم این است که به خودتان و این که هیچ چیزی غیر ممکن نیست اعتقاد داشته باشید. امروز روزی فوق‌العاده برای برنامه ریزی برای به دست آوردن خواسته‌هایتان است. شاید رابطه عاطفی شما در حال حاضر طبق آنچه که می خواهید پیش نرود، ولی نگران نباشید، خیلی زود همه چیز روبراه خواهد شد.

 

فال حافظ متولدین آبان

ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت

تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

 

divider1

 

فال روزانه متولدین آذر

اگر دیگران امروز به جر و بحث با شما پرداختند و یا در مورد ظاهرتان اظهار نظرهای ناخوشایند کردند به آنها هیچ توجهی نکنید. شما کاملا حق دارید که هر طوری که دلتان می خواهد زندگی کنید. همان فردی باشید که خودتان دلتان می خواهد باشید. این که دیگران در مورد مدل موهایتان و یا کفش های از مد افتاده‌تان چه فکری می کنند چه اهمیتی دارد؟ مهم این است که شما از خودتان و زندگی‌تان راضی باشید. دید مثبتی که دارید چنانچه به دنبال یافتن نیمه گمشده خودتان هستید به شما کمک زیادی خواهد کرد. چه مجرد باشید و چه متاهل به می ماجراجویی در روابط عاطفی خود نیازمندید. اگر متاهل هستید می توانید همراه با عشقتان فعالیت جدیدی انجام دهید.

 

فال حافظ متولدین آذر

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

 

divider1

 

 فال روز متولدین دی

کافی است دستتان را دراز کنید تا به آنچه که می خواهید برسید. خواسته‌هایتان خیلی از آنچه که فکر می کنید به شما نزدیکتر هستند. در واقع رویاهایتان کاملا قابل دست یابی هستند. امروز نیروهایی مخفی دارند به شما کمک می کنند تا به اهدافتان برسید. باید تمام روز خوشحال باشید و دیگران نیز نسبت به این حالت شما خیلی خوب پاسخ خواهند داد. خودتان را برای یک روز خیلی خوب آماده کنید، امروز شما سوار بر اسب مراد خواهید بود. تنها چیزی که ممکن است شما را ناراحت کند به وجود آمدن تغییرات ناگهانی در برنامه‌هایتان است. سعی کنید از کوره در نروید و آرامش خودتان را حفظ کنید. در پایان روز حتما برای عشقتان وقت بگذارید، او بزرگترین منبع آرامش برای شماست.

 

فال حافظ متولدین دی

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

 

divider1

 

 فال متولدین بهمن

امروز برای شما روز رویاهای بزرگ است. به این فکر کنید که در زندگی چه چیزی را بیشتر از هر چیز دیگری می خواهید. هیچ حد و مرزی برای شما وجود ندارد، تنها چیزی که می تواند شما را محدود کند تخیلتان است. نگران این نباشید که شاید نقشه‌تان منطقی نباشد و یا زیادی بلندپروازانه باشد. بیشتر به آنچه می خواهید فکر کنید تا به این که چگونه آن را به دست خواهید آورد. گوشی‌تان را کنار بگذارید و کمی ذهن خود را آرام کنید تا ببینید که چه ایده های بزرگی در سرتان وجود دارند. وقت آن رسیده است که به طور جدی به رابطه عاطفی خود فکر کنید و از زاویه ای دیگر به آن نگاه کنید. به نیازهای خودتان و کسی که دوست دارید توجه کنید.

 

فال حافظ متولدین بهمن

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

 

divider1

 

 فال روزانه متولدین اسفند

امروز ذهن خود را آزاد بگذارید که تا هر کجا که می خواهد برود. فرصتی فوق‌العاده برایتان به وجود آمده است که به شما امکان می دهد با استفاده از خلاقیت خود قدم‌هایی بزرگ بردارید. به هنرمند درون خود اجازه درخشش بدهید و در هر زمینه ای که استعداد دارید به فعالیت بپردازید. برای رسیدن به یک هدف دست به کار شوید و تا به آن نرسیده‌اید دست از تلاش کردن برندارید. اگر متاهل هستید دست از انتقادهای بیجا بردارید و با دید مثبت به رابطه زناشویی خود نگاه کنید. اگر هنوز مجرد هستید روی خواسته‌هایتان متمرکز شوید و زود بی خیال آنها نشوید. شما لیاقت پیدا کردن کسی که مطابق خواسته‌هایتان باشد را دارید.

 

فال حافظ متولدین اسفند

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

* *منبع: سایت های تصویر زندگی و آک

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied