شمانیوز
شما نیوز

وضعیت آب و هوا دوشنبه ۶ مرداد

امروز در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، در مناطقی از سواحل دریای خزر، جنوب سیستان و بلوچستان وزش باد پیش بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوا دوشنبه ۶ مرداد

به گزارش خبرنگار شمانیوز،  براساس پیش بینی هواشناسی طی دو روز آینده، در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، در مناطقی از سواحل دریای خزر، جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان، غرب و جنوب فارس و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شرق لرستان و شرق خوزستان رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی این دو روز در دامنه‌ها و ارتفاعات جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان نیز بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

این وضعیت سه شنبه در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی نیز پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه نیز در برخی نقاط شمال غرب سواحل غربی، دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود، همچنین در روز پنج شنبه بارش در این مناطق تشدید شده و گسترش آن سواحل مرکزی و شرق دریای خزر، خراسان شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان را فرا می‌گیرد.

در روز جمعه بارش علاوه بر مناطق یاد شده در بخش‌هایی از غرب و مرکز کشور ادامه خواهد داشت.

گفتنی است دمای هوا از دوشنبه تا آخر هفته در استان‌های واقع در غرب و جنوب غرب به طور محسوسی افزایش و از اواخر چهارشنبه تا روز جمعه در نوار شمالی کشور به طور محسوسی کاهش می‌یابد، دریای خزر نیز در این مدت مواج خواهد بود.

همچنین طی پنج روز آینده در برخی نقاط استان خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید ادامه خواهد داشت، به طوری که در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه احتمال رخداد طوفان گرد و خاک در منطقه زابل وجود دارد.

 

در روز جمعه بارش علاوه بر مناطق یاد شده در بخش‌هایی از غرب و مرکز کشور ادامه خواهد داشت.

همچنین دمای هوا از دوشنبه تا آخر هفته در استان‌های واقع در غرب و جنوب غرب به طور محسوسی افزایش و از اواخر چهارشنبه تا روز جمعه در نوار شمالی کشور به طور محسوسی کاهش می‌یابد، دریای خزر نیز در این مدت مواج خواهد بود.

همچنین طی پنج روز آینده در برخی نقاط استان خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید ادامه خواهد داشت، به طوری که در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه احتمال رخداد طوفان گرد و خاک در منطقه زابل وجود دارد.

 

وضعیت آب و هوا در ۶ مرداد؛

وضعیت آب و هوا در ۶ مرداد؛

وضعیت آب و هوا در ۶ مرداد؛

وضعیت آب و هوا در ۶ مرداد؛

وضعیت آب و هوا در ۶ مرداد؛

منبع :باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied