شمانیوز
شما نیوز

دمای هوای تهران کاهش می یابد

کارشناس هواشناسی گفت: امشب در برخی استان های کشور رگبار باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

دمای هوای تهران کاهش می یابد

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، از استمرار رگبار باران در برخی نقاط کشور خبر داد و گفت: امشب در استان‌های خراسان شمالی و استان‌های واقع در شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی، زاگرس مرکزی، جنوب فارس، غرب و شمال هرمزگان رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وی افزود: روز چهارشنبه در برخی استان‌های واقع در شمال غرب، گیلان، مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی، زاگرس مرکزی، غرب هرمزگان و فارس رگبار باران و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود.

گودرزی از استمرار رگبار باران همراه با رعد و برق در استان‌های ساحلی خزر خبر داد و گفت: روز پنج شنبه در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، برخی نقاط آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی و هرمزگان بارش باران خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش دما در نوار شمالی کشور خبر داد و گفت: طی روز‌های پنج شنبه و جمعه در نوار شمالی کشور بویژه استان‌های ساحلی دریای خزر، اردبیل و خراسان شمالی کاهش دما رخ می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه از اواخر چهارشنبه تا جمعه دریای خزر مواج است، بیان کرد: در شرق کشور بویژه خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک انتظار می‌رود.

 

دمای تهران کاهش می‌یابد

وی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران بیان کرد: امشب آسمان تهران کمی ابری گاهی با وزش باد همراه است.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان بیشینه دمای امروز پایتخت را ۴۰ درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: روز جمعه دمای هوای پایتخت یک تا ۲ درجه کاهش می‌یابد.

 

 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied