شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه پنجشنبه 9 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/09

فال روزانه پنجشنبه 9 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/09

فال روزانه پنجشنبه 9 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/09

فال روزانه پنجشنبه 9 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/09

 

فال روز تولد 99/05/09

 

دوست عزیزی که 9 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما عاشق مطالعه و بالا بردن سطح دانش و آگاهی خود هستید. جاه طلبی ذاتی شما در کنار اعتماد به نفس بالایی که دارید امسال به شما کمک خواهد کرد تا در زمینه‌ی حرفه ای موفقیت های چشمگیری را به دست بیاورید. شما همیشه آماده‌ی کمک به دیگران هستید و امسال هم حاضرید تا برای یاری رساندن به دیگران پیش قدم شوید. دوستان و خانواده‌تان روی کمک های شما حساب ویژه ای باز می کنند و در زمان مشکلات برای مشورت به سراغتان خواهند آمد. امسال از لحاظ سلامتی در مقایسه با سال گذشته برای شما سال بهتری خواهد بود و اگر هم مشکلی داشته باشید در حد کمر درد و سردرد و سرماخوردگی خواهد بود. از لحاظ اقتصادی هم امسال برای شما یک سال پربار و همراه با موفقیت خواهد بود و سود زیادی به دست خواهید آورد. اگر اهل تجارت هستید و کسب و کار مستقلی دارید فرصت های فوق‌العاده ای برای گسترش فعالیت های خود و کسب درآمد بیشتر در اختیارتان قرار خواهند گرفت. در مورد روابط عاطفی‌تان امسال باید جسارت بیشتری از خودتان نشان دهید و برای برداشتن قدم اول منتظر طرف مقابلتان نمانید. اگر بخواهید تا وقتی از اینکه صد در صد جواب مثبت خواهید گرفت مطمئن نشده‌اید گامی برندارید، باید خودتان را برای از دست دادن کسی که دوستش دارید آماده کنید. ماه های شهریور، مهر و آبان بهترین و مهم‌ترین ماه های امسال هستند.

divider1

 

 فال روزانه متولدین فروردین

افسردگی و ناراحتی‌تان به پایان رسیده و وقت آن شده است که سرعت خود را بالا برده و به برنامه عادی زندگی‌تان بازگردید. امروز با انرژی تمام از خانه بیرون بروید و به کارهایتان برسید. از آنچه که برای خودتان و دنیای اطرافتان می خواهید انجام دهید به خودتان افتخار کنید. در ارتباط با دیگران جسور و شجاع باشید. خودتان و افکارتان را با خلاقیت به دیگران معرفی کنید. دوستانتان در هر زمینه ای که بخواهید از شما حمایت خواهند کرد. هرچقدر بیشتر لبخند بزنید موفقیتتان در هر شرایطی بیشتر خواهد شد.  برای اینکه بتوانید نسبت به نامزدتان شناخت بیشتری پیدا کنید باید با او در اجتماعات مختلف و به ویژه جمع دوستان حضور پیدا کنید.

 

فال حافظ متولدین فروردین

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

 

 

 

divider1

 

 فال روز متولدین اردیبهشت

امروز دیگران از این که مورد توجه و محبت شما قرار بگیرند لذت می برند، تا می توانید عزیزان خود را در آغوش بگیرید. کلمات و رفتارهای خوشایند چیزی از شما کم نمی کنند و هیچ گاه هم فراموش نمی شوند. اجازه بدهید روح مهربان و بخشنده‌تان بدرخشد. آغوش خود را باز کرده و به تمام دنیا عشق بورزید. امروز روزی فوق‌العاده برای خندیدن و عشق ورزیدن است. اجازه ندهید مسائل کوچکی که در خانه به وجود می آیند فضای خانه را متشنج کنند. چنانچه مجرد و در جستجوی نیمه گمشده خود هستید امروز در خانه نمانید و از روز تعطیل خود برای به دست آوردن فرصت های مناسب استفاده کنید. به انتقادهایی که از شما می شود توجه نکنید.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

 

divider1

 

 فال امروز متولدین خرداد

امروز کارهای شما خیلی خوب پیش خواهند رفت. از این فرصت استفاده کرده و تا جایی که می توانید بدرخشید و خودتان را به دنیای اطرافتان نشان دهید. لبخند زیبایتان را از اطرافیان خود دریغ نکنید و تا جایی که ممکن است بخندید تا دیگران را نیز به خنده بیاورید. پشت اعتماد به نفس شما قدرتی فوق‌العاده نهفته است، با انرژی و شور و هیجان تمام به کارهایتان بپردازید. چنانچه اطرافیانتان منظورتان را متوجه نشدند به جای این که عصبانی شوید با آرامش اشتباهشان را برایشان توضیح دهید. در کارگاه‌ها و سمینارهای یک روزه در زمینه های خوشبختی و موفقیت ثبت نام کنید تا هم احساس بهتری نسبت به زندگی پیدا کرده و هم با افراد جدید آشنا شوید.

 

فال حافظ متولدین خرداد

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

 

 

divider1

 

 فال روزانه متولدین تیر

برای یک روز هم که شده دست از جدیت برداشته و با خیال راحت بخندید. دوستان و نزدیکانتان را به خانه خود دعوت کرده و با هم بازی کنید و تا دیر وقت هله هوله بخورید و بگویید و بخندید. امروز را روز تفریح و خوشگذرانی نامگذاری کرده و از تمام لحظات خود لذت ببرید. شما در این حالت خود انرژی بسیاری می توانید به اطرافیانتان منتقل کنید، پس در انتقال این انرژی سخاوتمند باشید. اگر در رابطه عاطفی شما مشکلی وجود دارد بهتر است در مورد آن با دیگران حرف نزنید و خودتان با حرف زدن با یکدیگر مشکلات موجود را از بین ببرید و نگذارید هیچ رازی بینتان باقی بماند. امشب در خانه بمانید و با عشقتان خلوت کنید.

 

فال حافظ متولدین تیر

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

 

 

divider1

 

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز با طبیعت شاد و آرامتان تأثیر بسیار زیادی روی اطرافیان خود می توانید داشته باشید. جذابیتتان شما را به هر کجا که بخواهید می توانید برسید، پس از آن هر جور که دلتان می خواهد استفاده کنید. روی نقاط مثبت تمرکز کنید و در طرف آفتابی خیابان راه بروید. لبخند بزنید و باعث شادی اطرافیانتان بشوید. شما آدمی نیستید که بتواند نسبت به بی توجهی و نادیده گرفته شدن بی تفاوت باقی بماند. اگر احساس کردید که شخص دیگری در مرکز توجه قرار دارد بدون آن که عصبانی شوید و با خونسردی جای خودتان را پس بگیرید. امروز در زمینه روابط عاطفی بسیار خوش شانس هستید، تا جایی که می توانید از این فرصت استفاده کنید.

 

فال حافظ متولدین مرداد

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

 

divider1

 

 فال امروز متولدین شهریور

امروز دست از خشونت و حالت عصبی خود بردارید. کمی بخندید و دست از سخت گیری و جدیت بیش از حد برداشته و کمی بی خیال و مهربان و شاد باشید. این کار به شما کمک زیادی خواهد کرد. کارهای کوچکی ممکن است پیش بیایند که در روند معمول کارهای روزانه‌تان بی نظمی هایی به وجود بیاورند. اما سعی کنید با یک لبخند هرگونه عصبانیت و آشفتگی و انرژی منفی را فراموش کنید. اگر در جمع دوستانتان کسی وجود دارد که از همراهی با او اصلا احساس خوبی ندارید چرا ارتباط خود را با او قطع نمی کنید؟ آیا رابطه عاطفی شما منطقی و عاقلانه است یا در خیال و رویا به سر می برید؟ نگاهی جدی به رابطه خود با کسی که دوست دارید بیندازید.

 

فال حافظ متولدین شهریور

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر:به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

 

 

 

divider1

 

 طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز برای شما روز بسیار خوبی خواهد بود. در هر وضعیتی خوش اخلاقی بهترین روشی است که می توانید در پیش بگیرید. با کودکان وقت بگذرانید و از دنیای جادویی آنها لذت ببرید. عشق و توجه خود را آزادانه در اختیار اطرافیانتان قرار دهید و با رفتار دوستانه خود لبخند را به لب اطرافیانتان بیاورید. اگر احساس می کنید بر خلاف همیشه به تنهایی نیاز دارید می توانید امروز را در خانه بمانید و یا به تنهایی به سینما بروید. این کار باعث آرامش شما شده و شما را برای دوباره وقت گذراندن با دیگران آماده می کند. به عشقتان نشان دهید که چقدر برای شما اهمیت دارد و چقدر دوستش دارید، یادتان باشد که این وظیفه شماست.

 

فال حافظ متولدین مهر

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

 

divider1

 

 فال روزانه متولدین آبان

امروز به خودتان کمی استراحت بدهید. از این که خیلی جدی نباشید احساس گناه نکنید. کمی تفریح و استراحت کنید. برنده امروز کسی است که بتواند بیشتر از همه لبخند بزند. به قصد برنده شدن وارد این مسابقه بشوید. پاداشی که به دست خواهید آورد ارزش این تلاش را خواهد داشت. لبخند زدن به اطرافیان باعث خواهد شد آنها توانایی مقاومت در برابر شما را از دست بدهند. لباس های راحت بپوشید و همراه با همسر و فرزندانتان به ورزش و دوچرخه سواری بروید، این کار احساسی فوق‌العاده به شما خواهد داد. اگر کسی را دوست دارید شاید وقت آن رسیده که یک قدم دیگر به سوی ازدواج پیش رفته و او را به پدر و مادرتان معرفی کنید.

 

فال حافظ متولدین آبان

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

divider1

 

 فال روزانه متولدین آذر

ممکن است متوجه شوید که دیگران فقط به فکر خودشان هستند. شما اصلا از این نگرش خوشتان نمی آید، پس تکلیف دیگران چه می شود؟ ولی در انتقال این پیام به دیگران آه و ناله و غرغر کردن را کنار بگذارید. افسردگی و شکایت کردن شما را به هیچ جایی نخواهد رساند. در رفتار خود با دیگران صمیمی و خوش برخورد باشید تا بتوانید تمام دنیا را به خدمت خود در بیاورید. مجردها باید در مورد انتظارات خود از یک رابطه عاطفی با دوستان و اطرافیان خود صحبت کنند تا بتوانند فرصت های خوبی را برای خود فراهم کنند. از این روز تعطیل استفاده کرده و عشقتان را به جایی ببرید که باعث خوشحالی و آرامش او خواهد شد.

 

فال حافظ متولدین آذر

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

 

divider1

 

فال روز متولدین دی

از انرژی گرم و سرشار از عشقی که امروز در جریان است بهره مند شوید. زیبایی آنچه که در اطرافتان وجود دارد را ببینید. امروز از آن روزهایی است که باید نسبت به داشته‌هایتان شکرگزار باشید، به ویژه به خاطر داشتن کسانی که دوستشان دارید. از دیگران تعریف کنید و به آنها بفهمانید که چقدر برای شما اهمیت دارند. این کارها و کلمات تاثیر ویژه ای دارند که برای شما خوش شانسی به همراه خواهد داشت. از خوشی های کوچک زندگی لذت ببرید. گل های تازه بخرید و یک غذای خوشمزه بپزید و شمع ها را روشن کنید. یک شام رمانتیک همراه با عشقتان هر از گاهی ضروری است. مجردهای عزیز! این روزها مخفی کردن عشقتان غیرممکن خواهد بود.

 

فال حافظ متولدین دی

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

 

divider1

 

فال متولدین بهمن

وقت آن رسیده است که از خواب زمستانی خود بیدار شوید. غم و غصه را کنار بگذارید و به سوی روشنایی گام بردارید. روی پایتان ایستاده و با اعتماد به نفس حرف‌هایتان را بزنید و به دیگران بگویی که چه می خواهید. امروز باید روز تفریح و بازی باشد. انرژی جاری در امروز همراه با شادی و سرزندگی است، پس شما هم سعی کنید اولین نفری باشید که یک لطیفه یا خاطره خنده دار را تعریف می کند. هر کاری که می توانید انجام دهید تا خنده به لب های دیگران بیاورید. انرژی درونتان را آزاد کنید و شاد و سرزنده باشید. در این شادی و سرزندگی عشقتان را نیز با خود همراه کنید و مانند یک کودک بازیگوشی و تفریح کنید.

 

فال حافظ متولدین بهمن

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

 

divider1

 

فال روزانه متولدین اسفند

رفتارهای لجبازانه اطرافیانتان امروز پیشرفت شما را کند خواهد کرد. این شاید نشانه ای برای شما باشد که در مورد برخی از دیدگاه های خود، که نسبت به آنها متعصب نیز هستید، باید تغییر ایجاد کنید. احساسات شما بسیار شدید هستند و نیاز دارید که آنها را بیان کنید. با جسارت تمام همه افکار و احساسات خود را بیان کنید، حتی اگر نظرتان با بقیه اعضای گروه متفاوت باشد. در هفته ای که پیش رو دارید به خواب‌هایی که می بینید اهمیتی ویژه بدهید، بیشتر آنها تعبیر خواهند شد. ببینید که چه چیزهایی از گذشته در رابطه عاطفی شما ایجاد مشکل می شوند و آنها را حل کنید تا بتوانید از رابطه خود نهایت لذت را ببرید.

 

فال حافظ متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

* *منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied