شمانیوز
شما نیوز

پرداخت شهریه دانشجویان در ترم آینده قسطی می شود

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: دانشجویان شبانه برای ترم آینده در صورت مواجه شدن با مشکل می‌توانند به صورت اقساطی به پرداخت شهریه خود اقدام کنند.

 پرداخت شهریه دانشجویان در ترم آینده قسطی می شود

حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی درباره برنامه ریزی این دانشگاه برای شروع ترم تحصیلی جدید اظهار کرد: برنامه ریزی دانشگاه علامه طباطبایی در ترم تحصیلی جدید بستگی به وضعیت کشور از نظر شیوع  ویروس کرونا دارد.

او افزود: دانشگاه علامه طباطبایی در صورت تداوم روند ویروس کرونا در نظر دارد تا به صورت ترکیبی یعنی مجازی و حضوری آموزش‌های لازم را به دانشجویان ارائه دهد، یعنی نیمی از دانشجویان به صورت حضوری و نیمی دیگر به صورت غیر حضوری در دانشگاه حاضر شوند.

 

وضعیت خوابگاه‌ها در ترم جدید به چه صورت خواهد بود؟

سلیمی درباره وضعیت خوابگاه‌ها برای دانشجویان ترم آینده گفت: در صورت حضوری بودن کلاس‌ها در ترم جدید هر اتاق به ۱ الی ۲ دانشجو و نه بیشتر اختصاص داده خواهد شد؛ چرا که سلامت جسمانی دانشجویان برای ما حائز اهمیت است و انباشته شدن آن‌ها در یک اتاق منجر به شیوع بیشتر کرونا خواهد شد.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: امیدواریم که بتوانیم تا پایان سال ۹۹، دو مرکز جدید، یک ساختمان دانشکده جدید و یک مرکز فرهنگی مخصوص بانوان دانشجو در دانشگاه علامه طباطبایی افتتاح کنیم.

سلیمی با اشاره به شهریه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی در ترم جدید اظهار کرد: مصوبه هیئت امنای دانشگاه علامه طباطبایی بین ۱۰ تا ۲۵ درصد بر اساس شرایط دانشجویان شبانه تخفیف داده خواهد شد که تشخیص آن بر عهده هیئت رئیسه دانشگاه است، اما ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف در شهریه‌ها وجود دارد و دانشجویانی که برای پرداخت شهریه با مشکل مواجه هستند به صورت اقساط می‌توانند بدهی خود را پرداخت کنند.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied