شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه شنبه 11 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/11

فال روزانه شنبه 11 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/11

فال روزانه شنبه 11 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/11

فال روزانه شنبه 11 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/11

 

 

 

فال روز تولد 99/05/11

 

 

 

دوست عزیزی که 11 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی خلاق، سخت‌کوش، خونگرم و با صداقت هستید. دوستان و اطرافیانتان شما را به خاطر قدرت تصمیم گیری بالا و جسارت فوق‌العاده ای که دارید تحسین می کنند، با این حال شما گاهی عصبی و کم حوصله می شوید و رفتارهای بدی از خودتان نشان می دهید و این موضوع می توانند روی تمام جنبه های مختلف زندگی شما اثراتی منفی بگذارد. امسال تغییراتی که در محل و فضای کار شما ایجاد خواهند شد تأثیر زیادی در بهتر شدن حال شما و داشتن رضایت از کاری که انجام می دهید خواهند داشت. آشنایی و ارتباط با برخی افراد مهم و با نفوذ به شما کمک خواهد کرد تا پیشرفت قابل توجهی در زمینه‌ی حرفه ای داشته باشید. روابط شما با دیگران خیلی خوب پپش خواهند رفت و دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد که شاید حتی نیمه‌ی گمشده‌تان را هم بتوانید در میان آنها پیدا کنید. میزان درآمد شما به اندازه‌ی چشمگیری افزایش خواهد یافت، اما اگر برنامه‌ی مناسب و دقیقی برای پس انداز کردن نداشته باشید امکان اینکه دارایی‌هایتان بیشتر شوند چندان زیاد نخواهد بود. آنهایی که عشق زندگیشان را پیش از این پیدا کرده‌اند امسال روزهای خوبی را در کنار او خواهند گذراند و شاید حتی تصمیم به ازدواج بگیرند. احتمال بازسازی منزلتان و یا شاید ساخت یک خانه‌ی جدید در سالی که پیش رو دارید بسیار زیاد خواهد بود. اواخر امسال به یک سفر زیارتی نیز خواهید رفت که در بهتر شدن حال روحی شما و رهایی از فشار و استرس زیادی که به شما وارد شده است نقش مهمی خواهد داشت. شهریور، آبان و بهمن بهترین ماه های سال هستند.

 

 

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین فروردین

در حال حاضر آنقدر سرتان شلوغ است و آنقدر کار برای انجام دادن در زندگی‌تان هست که نمی دانید از کجا باید شروع کنید. در واقع شما باید پیش از آغاز هر کار جدیدی کارهای نصفه و نیمه‌تان را به انجام برسانید و پرونده آنها را ببندید. ولی اگر بخواهید چشم خود را به روی این واقعیت بسته و از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنید به زودی خواهید دید که باید همه کارها را از اول شروع کنید و به این صورت زمان بسیاری را از دست خواهید داد. وقتی کاری را برای اولین بار انجام می دهید باید به خودتان اجازه و فرصت خطا کردن را بدهید. هر تازه کاری ممکن است اشتباه کند و ترس از اشتباه کردن اصلا منطقی نیست و تنها انگیزه شما برای یادگیری را از بین می برد.

 

 

 

فال حافظ متولدین فروردین

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

 

 

 

divider1

 

 

 فال روز متولدین اردیبهشت

امروز یک نفر که برای شما از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است می تواند شما را به سادگی از مسیر اصلیتان منحرف کند، ولی با کمی اراده و کنترل نفس می توانید به این وسوسه جواب منفی بدهید. اگر بیش از اندازه تسلیم احساسات خود بشوید به زودی از کارهایی که کرده‌اید پشیمان خواهید شد. در واقع هر کاری که اکنون انجام می دهید، حتی اگر در حال حاضر به نظرتان کوچک و بی اهمیت باشد، می تواند اثرات بسیاری روی زندگی شما داشته باشد. اگر آمادگی های لازم را داشته باشید خواهید توانست بی آن که جا زده و میدان را خالی کنید، با آرامش و خونسردی تمام منتظر هر گونه مشکلات احتمالی باشید.

 

 

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

 

divider1

 

 

 فال امروز متولدین خرداد

امروز شما از انجام هر کاری که خارج از روند عادی کارهایتان باشد هراس دارید و به دقت مواظب تک تک حرکات خودتان هستید. به طور عادی شما از برقرار کردن ارتباط با افراد تازه و یا آغاز پروژه های جدید لذت می برید اما حالا بیش از همیشه احتیاط می کنید و دست به عصا راه می روید. این وضعیت هر بدی که داشته باشد این مزیت را برای شما دارد که کمک می کند به رابطه عاطفی‌تان ثبات بیشتری ببخشید. در حال حاضر ریسک های حساب شده خیلی منطقی هستند و به شما کمک می کنند بدون از دست دادن چیزی عشق، امید و مادیات را وارد زندگی‌تان بکنید. گاهی کمی ترسیدن نشانه عقل است و شجاعت شما را به هیچ عنوان زیر سوال نمی برد.

 

 

 

فال حافظ متولدین خرداد

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

تعبیر:بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

 

 

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین تیر

شما دارید تلاش می کند که روند روزانه کارهایتان را به ثبات برسانید  و از این طریق پیشرفتی قابل توجه داشته و به اهدافتان تا جای ممکن نزدیک شوید. ذهنتان امروز به طور قابل توجهی منظم کار می کند و می توانید حتی با وجود درگیری های احساسی و نبرد قدرتی که دارید، کارهای بسیاری را همراه با موفقیت به انجام برسانید. خوشبختانه صداقت و وجدان کاری شما در حال حاضر  برایتان از هر چیزی مهمتر است و کمک بسیاری می تواند به شما بکند. حتی اگر به طور موقت تصمیم بگیرید از زیر کار شانه خالی کرده یا تنبلی کنید خیلی زود خواهید دید که این کار با شخصیت شما جور در نمی آید و نمی توانید اینطور ادامه بدهید.

 

 

 

فال حافظ متولدین تیر

آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت

تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه‌ها رفت

تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

 

 

divider1

 

 

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

تصمیم های مهم و بنیادی که این اواخر در رابطه با زندگی‌تان گرفته‌اید امروز با مجموعه ای از جنبه های بسیار مثبت مورد تایید مجدد قرار می گیرند و یک بار دیگر از صحت انتخاب‌هایتان مطمئن شده و با قدرت و اراده بیشتری برای به دست آوردن خواسته‌هایتان تلاش خواهید کرد. امروز شما می توانید خیلی راحت به کارهایتان نظم و ترتیب ببخشید و با صبوری و اعتماد به نفس پیش بروید. شما برای مدتی وقت خود را به بازیگوشی گذرانده و از این کار به اندازه کافی لذت برده‌اید، حالا دیگر وقت آن رسیده است که رویکردی را انتخاب کنید که اثراتی پایدار داشته و شما را به آن نتیجه ای که دنبالش هستید برساند. انرژی خود را برای انجام کارهای بیهوده و بی نتیجه هدر ندهید!

 

 

 

فال حافظ متولدین مرداد

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

 

divider1

 

 

 فال امروز متولدین شهریور

به نظر می رسد که وقت تفریح و لذت فرا رسیده و شما می خواهید در کمترین زمان بیشترین لذت ممکن را از زندگی ببرید، ولی در واقع می دانید که باید از صبح زود در محل کارتان حاضر باشید و وظایفتان را به انجام برسانید. با این همه اگر بتوانید به کارتان عشق بورزید و در کنار آن کمی قدرت تخیلتان را به کار بگیرید می توانید کار را برای خودتان تبدیل به تفریح کرده و از انجام آن بیشترین لذت ممکن را ببرید. سعی کنید کارهایتان را به صورت گروهی انجام داده و اوج خلاقیت خود را به کار بگیرید تا هم کارتان را با تفریح همراه کرده باشید و هم نتایج بهتری به دست بیاورید. با این روش بعدازظهر امروز به اندازه کافی انرژی خواهید داشت که زمانی را هم به عشقتان اختصاص بدهید.

 

 

 

فال حافظ متولدین شهریور

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

 

 

divider1

 

 

طالع بینی روزانه متولدین مهر

حالت دمدمی مزاج فعلی شما به خاطر بی خیال بودن و یا اهمیت ندادن شما به اطرافتان نیست، بلکه تنها دلیل آن این است که ذهنتان به شدت درگیر پردازش گزینه های مختلفی است که پیش رو دارید. شاید به تازگی تجربه ای فوق‌العاده را پشت سر گذاشته باشید که در آن موفق شده بودید خودتان را از محدودیت های اجتماعی رها کنید، ولی در شرایط فعلی نمی توانید مجددا از این روش فوق‌العاده استفاده کنید. شما در درگیری بین قلب و مغزتان گرفتار شده‌اید و نمی دانید چه باید بکنید. به خودتان کمی فرصت بدهید تا افکار و احساساتتان به ثبات برسند. رابطه‌تان با عشقتان دچار رکود شده؟ فرمول کار را که بلد هستید؟! شام رمانتیک و تنها ماندن با یکدیگر!

 

 

 

فال حافظ متولدین مهر

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

 

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین آبان

امروز روز فرصت های پنهان است؛ اگر احساس می کنید این اواخر موقعیتی برای بروز خلاقیتتان نداشته‌اید حالا وقت آن رسیده که به دقت موقعیت های احتمالی را سنجیده و از آنها استفاده کنید. اجازه ندهید که دیگران با حرف‌هایشان شما را از تصمیمات و باورهایتان منصرف کنند. وقتی از افکار و انتخاب‌هایتان مطمئن هستید هیچ لزومی ندارد که وقت خودتان را با نگرانی در مورد تردیدهایی کوچک هدر کنید. فرض را بر این بگذارید که اعتقاداتتان درست هستند اما حواستان را خوب جمع کنید و همه جوانب را در نظر بگیرید. ممکن است امروز با یک نفر آشنا شوید که اثرات بسیاری روی شما و زندگی‌تان خواهد گذاشت. معلوم نیست، حتی شاید تبدیل به عشق زندگی‌تان شود!

 

 

 

فال حافظ متولدین آبان

ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت

تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

 

 

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین آذر

امروز تمایل زیادی به تفریح و لذت بردن از زندگی‌تان دارید و ممکن است در این راه کمی زیاده روی کنید، ولی اگر می خواهید مجبور به پرداخت بهایی سنگین برای این کار نشوید بهتر است کمی خودتان را محدود کنید و حد و مرزهایی برای خودتان و کارهایتان مشخص کنید. شخص یا چیزی که امروز ناگهان توجه شما را به شدت به خودش جلب کرده است ممکن است آنقدرها هم که الان فکر می کنید ارزشمند نباشد، بهتر است کمی سعی کنید که مثل آدم بزرگ‌ها رفتار کنید و اسیر احساسات زودگذر و غیر منطقی خود نشوید. اگر می بینید کسی که دوست دارید عصبی است و دنبال دعوا می گردد شما کمی کوتاه بیایید و به او کمک کنید آرامش خود را دوباره به دست بیاورد.

 

 

 

فال حافظ متولدین آذر

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

 

 

divider1

 

 

فال روز متولدین دی

لباس‌هایی که می پوشید یا مدل موهایتان آنقدر هایی که فکر می کنید روی امروزتان تأثیری نخواهند داشت؛ آنچه از اهمیت بالاتری برخوردار است نگرشی است که تصمیم می گیرید داشته باشید. اگر بتوانید رفتاری همراه با اعتماد به نفس اما متواضعانه و عاری از تکبر بیهوده داشته باشید پیشرفت واقعی را به چشم خود خواهید دید. مهارت های سازمانی شما در حال حاضر در بیشترین سطح کارایی ممکن قرار دارند و اگر اراده و پشتکار خود را به خوبی به کار بگیرید این انرژی را بیهوده از دست نخواهید داد. تلاش و کوشش شما از چشم کسانی که باید شاهد این زحمات شما باشند مخفی نخواهد ماند و اثرات پایداری روی وضعیت حرفه ای شما خواهد گذاشت.

 

 

 

فال حافظ متولدین دی

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

 

 

divider1

 

 

 فال متولدین بهمن

ارائه اهدافتان به صورت منسجم شانس رسیدن شما به موفقیت را افزایش خواهد داد. در حال حاضر شما این امکان را دارید که از تجربه های قبلیتان حداکثر استفاده را ببرید. اگر سعی کنید کارهایی را انجام دهید که نتایجی پایدار دارند آنچه می خواهید را به دست خواهید آورد. رسیدن به قله کاری زمانبر است، ولی بهترین راه برای صرفه جویی در وقت و رسیدن به هدف این است که همین حالا برای ادامه مسیرتان برنامه ریزی کنید و بر اساس نقشه‌تان راهتان را ادامه دهید. اگر بتوانید کمی ریسک کنید می توانید یک پروژه خوب را تبدیل به موقعیتی عالی کرده و پاداشی خیلی بهتر از آنچه انتظار دارید را به دست بیاورید.

 

 

 

فال حافظ متولدین بهمن

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

 

 

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما سلطان دنیای خودتان هستید و حسی قوی از هویت شخصی خود دارید. خوشبختانه شما تمایل بسیار شدیدی دارید که هر کاری را که به رسیدن شما به اهدافتان کمک می کند انجام دهید. به همین دلیل هم می توانید خودتان را از بحث های بیهوده ای که وقتتان را هدر می دهد دور نگه داشته و کارهایتان را اولویت بندی کرده و به انجام مسئولیت‌هایتان بپردازید. داشتن یک برنامه منسجم و حساب شده که حواس پرتی‌ها را به حداقل میزان ممکن برساند شما را قادر می سازد از موضع قدرت رفتار کرده و تحسین و احترام دیگران را به دست بیاورید. بالاخره بعد از مدت‌ها می توانید نفس راحتی کشیده و دیگر نگران مسائل مالی و اقتصادی نباشید.

 

 

 

فال حافظ متولدین اسفند

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

 

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آک

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied