شمانیوز
شما نیوز

آخرین جزئیات از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

در این گزارش به بیان آخرین جزئیات از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۹ پرداخته ایم.

آخرین جزئیات از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ بعد از چند بار تعویق با اعلام ستاد ملی کرونا آخر هفته جاری برگزار می‌شود.

سازمان سنجش به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فراهم کردن امکان ضد عفونی حوزه‌ها آزمون امسال را در سه نوبت صبح، روز‌های پنجشنبه، ۱۶ مرداد ، جمعه،۱۷ مرداد و شنبه، ۱۸ مرداد سال ۱۳۹۹ برگزار می‌کند.

کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز دوشنبه، ۱۳ مرداد بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

داوطلبان برای دریافت کارت شرکت در آزمون براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) می‌توانند نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

داوطلبان شرکت کننده در رشته‌های شناور باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از سایت سازمان دریافت کنند.

زمان برگزاری آزمون رشته‌های شناور (رشته انتخابی دوم) صبح روز شنبه، ۱۸ مرداد ۹۹ است.

خود اظهاری داوطلبان کرونایی کنکور دکتری از روز پنج شنبه، ۹ مرداد آغاز و روز جمعه، ۱۰ مرداد به پایان رسید. داوطلبان کرونایی این آزمون بر اساس هماهنگی وزارت بهداشت و سازمان سنجش در بیمارستانی که وزارت بهداشت مشخص کند، آزمون می‌دهند.

سایر داوطلبان این آزمون باید از سه شنبه، ۱۴ مرداد به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام و پرینت گواهی سلامت صادره شده را در روز برگزاری آزمون به حوزه امتحانی تحویل دهند.

شروع فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح است. درب حوزه‌های امتحانی صبح‌ها راس ساعت ۷:۳۰ بسته خواهد شد؛ پس از بسته شدن درب سالن‌های امتحانی از ورود داوطلبان به حوزه امتحانی، ممانعت بعمل خواهد آمد.

نظر به اینکه سوالات رشته‌های امتحانی دوره کارشناسی ارشد به گونه‌ای طراحی شده است که برای پاسخگویی به سوالات دروس ذی‌ربط نیاز به ماشین حساب نیست، بنابراین به داوطلبان تأکید می‌شود با توجه به مطلب فوق، برای پاسخگوئی به سوالات هر یک از رشته‌های امتحانی نیاز به ماشین حساب نبوده و از ورود داوطلبانی که ماشین حساب برای شرکت در جلسه آزمون (از هر نوع آن) به همراه داشته باشند ممانعت به عمل خواهد آمد و با آنان برابر مقررات قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری که در این اطلاعیه نیز آمده است، رفتار خواهد شد.

داوطلبانی که موفق به مشاهده و پرینت کارت شرکت در آزمون خود نشوند، برای پیگیری موضوع در زمان‌های اعلام شده به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص مراجعه کنند.

بر اساس گفته خدایی رئیس سازمان سنجش تاریخ برگزاری این آزمون که ابلاغی ستاد کرونا است تاکنون تغییر نکرده و در صورت اتخاذ هر گونه تصمیمی برای تغییر این آزمون و سایر آزمون‌ها سازمان سنجش مجری قانون است. خدایی همچنین بیان کرده است که در صورت تغییر تاریخ برگزاری آزمون‌های سراسری اعلام می‌شود.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • الهه

    بسیار عالی

  • کنکوری

    لطفا کنکور رو تعویق بندازید

  • سما

    لطفا تعویق بشه