شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز//

قطع مکرر آب،مردم شیراز را کلافه کرده است

قطع مکرر و چندین ساعته آب در مناطق مختلف شهر شیراز، مردم این شهر را کلافه کرده است.

قطع مکرر آب،مردم شیراز را کلافه کرده است

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، چند روزی است که قطع مکرر آب و افت فشار شدید در نقاط مختلف کلانشهر شیراز و در گرمای ۴۰ درجه، مردم این شهر را به شدت کلافه کرده و مشکلاتی را برای آنان به وجود آورده است.

متاسفانه قطع آب در این شهر بدون اطلاع قبلی انجام می شود و اداره آب و فاضلاب شیراز هیچ گونه اطلاع رسانی را انجام نمی دهد که چه ساعتی از روز و چه منطقه ای با قطعی آب مواجه اند.

این موضوع بر مشکلات مردم افزوده است چرا که اگر اداره آب شیراز از قبل اطلاع میداد که آب کدام مناطق را قطع می کند، مردم برای مدیریت مصرف و وضعیت بی آبی برنامه ریزی می کردند.

در چند روز اخیر به طور مکرر آب در مناطقی از شهر از جمله بلوار مدرس، بلوار فرصت شیرازی، بلوار رحمت، بلوار عدالت و .... بدون اطلاع قبلی قطع شده و متاسفانه هیچ کس پاسخگو نیست.

مدیر عامل آب و فاضلاب شیراز، ۱۶ تیرماه اعلام کرده بود که در این شهر جیره بندی آب نداریم اما در عمل می بینیم که هر روزه آب در مناطقی از این کلانشهر قطع می شود.

در این روزهای گرم سال و شرایط حاد کرونایی در شیراز که وضعیت این شهر را قرمز کرده است، مدیران شرکت آب و فاضلاب این شهر باید برای حل این مشکل چاره اندیشی کنند.چرا که شرایط بی آبی و کم آبی با وجود گرمای شدید هوا و وضعیت بحرانی کرونا  برای مردم قابل تحمل نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied