شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه سه شنبه 21 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/21

فال روزانه سه شنبه 21 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/21

فال روزانه سه شنبه 21 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/21

فال روزانه سه شنبه 21 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/21

 

فال روز تولد 99/05/21

 

دوست عزیزی که 21 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی با صداقت، حساس، باهوش و احساساتی هستید که به خاطر ذکاوت و قدرت تصمیم گیری بالایی که دارید در میان دوستان و آشنایانتان مورد احترام قرار دارید. شخصیت خاص و سطح دانش بالایتان باعث محبوبیت شما در محیط های کاری و همچنین جمع های دوستانه می شود. شما نگرانی‌هایی در مورد وضعیت سلامتی خودتان خواهید داشت، اما در واقع این نگرانی‌ها فقط از توهمات خودتان ریشه می گیرند و هیچ اساسی در واقعیت ندارند. امسال درآمد شما در نوسان خواهد بود و گاهی خیلی بیشتر از حد نیازتان و بعضی وقت‌ها هم بسیار کمتر از حد انتظارتان خواهد بود. شما باید سعی کنید در مواقع فراوانی پس انداز کنید تا در زمانی که در مضیقه قرار می گیرید به مشکل برنخورید. البته این را هم در نظر داشته باشید که دوستان و اقوامتان در صورتی که از لحاظ مالی به مشکل بربخورید شما را از صمیم قلب مورد حمایت خود قرار خواهند داد. اگر نقشه‌هایی که برای پیشرفت وضع مالی خود دارید را به دقت عملی کنید سود قابل توجهی به دست خواهید آورد. اگر قصد تغییر شغل و حرفه‌ی خود را داشته باشید و یا نقشه‌هایی برای گسترش کسب و کارتان در سر داشته باشید به احتمال زیاد خانواده‌تان از تصمیم شما حمایت نخواهند کرد و در این مسیر تنها خواهید بود. مجردها امسال خواستگارهای زیادی پیدا خواهند کرد. آذر و اسفند بهترین ماه های سال خواهند بود.

 

divider1

 

 

فال روزانه متولدین فروردین

امروز بر خلاف همیشه که دوست دارید کارها را به تاخیر بیندازید آماده‌اید تا هر کاری که به عهده‌تان است را با اشتیاق تمام انجام دهید. فقط باید سعی کنید بیش از حد در انجام کارهایتان عجله نکنید تا به مشکل برنخورید. تماس خود را با دوستانی که شما را در جریان آخرین فعالیت های فرهنگی قرار می دهند حفظ کنید و با آنها در این فعالیت های جالب همراه شوید. به یک موزه بروید، آخرین نمایشگاه نقاشی را ببینید و یا به یک کنسرت بروید. این فرصت به شما امکان این را خواهد داد که هم تفریح کرده و هم افکار و ایده های خود را بیان کرده و بازخورد دوستانتان را ببینید. فقط یادتان باشد که این مکالمات به غیبت کردن و دخالت در کارهای دیگران منتهی نشوند.

 

 

 

فال حافظ متولدین فروردین:

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

divider1

 

 

 فال روز متولدین اردیبهشت

مورد بحث و مذاکره قرار دادن موضوعات مختلف با دوستانتان تمرین خوبی برای شما می تواند باشد. به جای این که سعی کنید همه مشکلات را خودتان حل کنید و با فکر کردن به آنها خودتان را دیوانه کنید، مشکلتان را با دیگران در میان گذاشته و نظر آنها را در مورد مشکل خود جویا شوید. همین که به آنچه عذابتان می دهد اعتراف کنید مشکلتان تا حدود زیادی حل خواهد شد. از داشتن مخاطبانی که با دقت به حرفتان گوش می دهند لذت ببرید. اگر از آینده رابطه عاطفی خودتان و این که چه راهی را باید در پیش بگیرید اطمینان کامل ندارید در مورد این مسئله با طرف مقابلتان صحبت کنید. البته باید مواظب باشید احساسات خود را کنترل کرده و با خشونت برخورد نکنید.

 

 

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت:

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

divider1

 

 

 فال امروز متولدین خرداد

حساسیت افراد به موقعیت های خاص را دست کم نگیرید. شاید برایتان بهتر باشد که در چنین روزی تا جای ممکن از دیگران فاصله بگیرید. هر چند شما خودتان خیلی منطقی و بدون این که درگیر مسائل احساسی شوید می توانید با موقعیت های مختلف روبرو شوید، دیگران خیلی زود حرف‌هایتان را به خودشان گرفته و از شما دلخور خواهند شد. برخی از این افراد برای شما اهمیت بسیار زیادی دارند، پس به نیازهای آنها توجه کرده و سعی کنید دلشان را به دست آورده و با آنها با احترام رفتار کنید. عشقتان دشمن یا رقیب شما نیست، سعی نکنید برای اثبات حقانیت خودتان و یا نشان دادن توانایی‌هایتان او را سرکوب کنید.

 

 

 

فال حافظ متولدین خرداد:

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

تعبیر:بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

 

 

divider1

 

 

فال روزانه متولدین تیر

شما برنامه های بزرگی برای امروزتان دارید، ولی ممکن است با انتظارات بیش از حدی که از خودتان دارید باری بیش از حد تحمل خودتان به دوش بگیرید که به مقصد رساندن آن را برایتان غیر ممکن می کند. احساس می کنید که انرژی‌تان تمامی ندارد و زمان لازم برای انجام هر کاری را دست کم می گیرید. این کار هیچ کمکی به پیشرفت شما نکرده و تنها باعث ایجاد دردسر خواهد شد. احساس می کنید که دیگران درکتان نمی کنند و حتی اگر در مورد آنچه که در افکارتان می گذرد و احساساتتان حرف بزنید آنها بیشتر به فکر خودشان هستند و حرف های شما اهمیت چندانی برای آنها ندارد؛ در این موقعیت عشقتان بهترین گزینه برای درد دل کردن است.

 

 

 

فال حافظ متولدین تیر:

آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت

تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه‌ها رفت

تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

 

 

divider1

 

 

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

حال و هوای شما امروز کاملا به افرادی که در اطرافتان هستند و موقعیت‌هایی که در آنها قرار دارید بستگی خواهد داشت. یک لحظه بالای ابرها خواهید بود و لحظه بعد از آن بالا به زمین خواهید افتاد و احتمال این که حد وسطی برای حالتان وجود داشته باشد خیلی کم است. بهترین کاری که در حال حاضر می توانید بکنید این است که با افرادی که نگرش مثبتی دارند و راه حل های مفیدی برای مشکلاتتان می توانند داشته باشند همراه شوید. بحث‌هایی که دیروز با کسی که دوست دارید داشته‌اید امروز به توافق‌هایی دوجانبه خواهند انجامید. این وضعیت باعث می شود مشکلات خیلی راحت تر از قبل مورد بحث قرار گرفته و حل شوند.

 

 

 

 

 

فال حافظ متولدین مرداد:

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

 

divider1

 

 

 فال امروز متولدین شهریور

سعی کنید امروز روی یک موضوع بیش از اندازه وقت نگذارید، وگرنه ممکن است آنقدر درگیر این موضوع شوید که رسیدگی به هر موضوع دیگری برایتان غیر ممکن شود. هر کاری که از دستتان بر می آید را انجام داده و سپس به سراغ کار بعدی‌تان بروید و روی یک کار بیش از اندازه وقت نگذارید. شما تمرکز بسیار بالایی دارید و می توانید به کارهای زیادی با موفقیت رسیدگی کنید. این اواخر به اندازه کافی در کارتان گره افتاده است و اصلا تمایلی به تأخیر بیش از این ندارید. این احساس شما باعث می شود که نقشه‌هایتان را تقویت کرده و با موفقیت پیش بروید. اگر دیدید عشقتان رازهای کوچکی را از شما مخفی کرده که اثر منفی روی رابطه شما ندارند او را سرزنش نکنید.

 

 

 

 

فال حافظ متولدین شهریور:

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

 

 

 

 

divider1

 

 

طالع بینی روزانه متولدین مهر

شما دارید سعی می کنید که خشم خود را کنترل کرده و حرفتان با عملتان یکی باشد. ولی اگر ناگهان وضعیتی پیش آمد که نتوانستید انرژی منفی درونتان را کنترل کرده و آن را بروز دادید خودتان را بیش از اندازه سرزنش نکنید. اطرافیانتان شما را درک خواهند کرد؛ همه ما گاهی دچار چنین وضعیتی می شویم. سعی کنید انعطاف پذیر باشید، بهترین موقعیت های زندگی اغلب به صورتی غیر منتظره و زمانی برای ما پیش می آیند که اصلا انتظارش را نداریم. از موقعیت‌هایی که برایتان پیش می آیند استفاده کنید و منتظر فرا رسیدن زمانی که خودتان می خواهید نباشید. فرصت‌ها همیشه منتظر ما نمی مانند و اگر کوتاهی کنیم آنها را برای همیشه از دست خواهیم داد.

 

 

 

فال حافظ متولدین مهر:

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

 

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین آبان

امروز بعد از ظهر بالاخره می توانید یک نفس راحت بکشید و از این که دوران سختی رابطه‌تان به سر رسیده است خوشحال باشید. با این حال هر چند که آینده در حال حاضر روشن به نظر می رسد نباید فکر کنید که همه چیز تا ابد روبراه خواهد بود. هر رابطه ای گاهی با چالش‌هایی مواجه می شود، به ویژه اگر مراقبت های لازم از آن صورت نگیرد. اگر اصرار دارید که حتما خودتان را درگیر مسائل و مشکلات دیگران بکنید حواستان باشد که از کار و زندگی خودتان غافل نشوید. اگر به شرکت در فعالیتی وسوسه انگیز دعوت شدید یادتان باشد که تعهدات خود را فراموش نکنید و محدودیت‌هایی که دارید را در نظر بگیرید. کاری نکنید که کسی که دوست دارید از شما ناراحت شود.

 

 

 

فال حافظ متولدین آبان:

ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت

تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

 

 

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین آذر

امروز احساسات درونی شما کنترل عقل و منطقتان را در دست گرفته‌اند و ممکن است با همین احساسات تند و غیر منطقی در مورد شخص یا اتفاقی قضاوت یا بهتر بگوییم، پیش داوری کنید. احساسات منفی که در وجود خود حس می کنید را برای مدتی بروز ندهید و به جای رفتارهای تند و بدون فکر آنها را مورد بررسی قرار دهید و تا از صحت آنها مطمئن نشده‌اید در مورد طرف مقابلتان قضاوت نکنید. نیازی نیست که همه افکار و احساساتتان را به زبان بیاورید، برخی حرف‌ها را بهتر است برای خودتان نگه دارید. مواظب باشید که هیجانتان به منطقتان غلبه نکند و با ریسک کردن زیادی شانس خود را به خطر نیندازید.

 

 

 

فال حافظ متولدین آذر:

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

 

 

divider1

 

 

 فال روز متولدین دی

امروز حتی اگر خودتان فکر کنید با پنهان ساختن احساساتتان خودتان را از جر و بحث و اختلاف نظر نجات خواهید داد، مخفی کردن احساسات و افکارتان مطمئنا بهترین استراتژی ممکن برای شما نخواهد بود. شما سعی دارید با تظاهر به این که همه چیز روبراه است آرامش خودتان و اطرافیانتان را حفظ کنید ولی بر خلاف انتظارتان این روش چندان خوبی نیست. ابتدا خشم خودتان را تحت کنترل در آورده و سپس رنجش خودتان از آنچه یکی از نزدیکانتان انجام داده، یا حرف های ناراحت کننده ای که شنیده‌اید با آرامش به زبان بیاورید. یادتان باشد که انکار کردن حقیقت باعث تغییر یافتن آن نخواهد شد، ولی حرف زدن در مورد آن می تواند معجزه کند.

 

 

 

فال حافظ متولدین دی:

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

 

 

divider1

 

 

 فال متولدین بهمن

ابرهایی که آسمان احساستان را پر کرده بودند امروز دارند کنار می روند و ذهنتان به اندازه کافی باز شده است که بتواند موقعیت های فراوانی که پیش از این از نظرتان مخفی مانده بودند را ببیند. البته داشتن این همه گزینه مقابل رویتان ممکن است وقتی به آینده و نتیجه انتخابتان فکر می کنید دچار شک و دودلی شوید. به نفعتان است که گزینه‌هایتان را در نظر گرفته و آنهایی را که اضافی هستند حذف کنید تا انتخاب برایتان راحت تر شود. به جای ترس‌هایتان به صدایی که شما را به سوی رویاهایتان فرا می خواند گوش دهید. امروز نتیجه تلاش‌هایی که کرده‌اید را به صورت پاداش مالی و یا پیشرفت حرفه ای خواهید دید، منتظر اتفاقات خوب باشید.

 

 

 

فال حافظ متولدین بهمن:

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

 

 

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین اسفند

شما در حال حاضر تحت فشار هستید و باید در مورد یک مسئله کاری یا حرفه ای تصمیم بگیرید، با این حال هنوز آمادگی کافی برای این که نظر نهائی خود را اعلام کنید ندارید. شاید وسوسه شوید که طرف مقابلتان را کنار زده و یا با عصبانیت واکنش نشان دهید، ولی یادتان باشد که از اختلاف نظر بین دو نفر در مورد مسئله ای که در دراز مدت هیچ اهمیتی ندارد نتیجه مفیدی به دست نخواهد آمد. زمانی که عصبانی می شوید به عواقب آن فکر کنید. یک شخص عاقل باید این را تشخیص بدهد که حتی اگر حق با او هست نباید واکنش شدیدی از خودش نشان بدهد. خبرهای خوبی در رابطه با مسائل مادی و حرفه ای در راه هستند.

 

 

 

فال حافظ متولدین اسفند:

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد

 

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied