شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه شنبه 25 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/25

فال روزانه شنبه 25 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/25

فال روزانه شنبه 25 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/25

فال روزانه شنبه 25 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/25

 

 

فال روز تولد 99/05/25

 

 

 

دوست عزیزی که 25 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی فعال و با انرژی، خلاق، با صداقت، بشاش و خوشرو و جذاب هستید، اما باید سعی کنید به دمدمی مزاجی و تنبلی‌هایی که باعث می شوند با وجود استعدادها و توانایی های بسیاری که دارید از دیگران عقب بمانید، غلبه کنید. درست است که به ظاهر از سلامتی کامل برخوردار هستید، اما به شما توصیه می شود که برای حفظ سلامت جسمی و روانی خود حتما یوگا و مدیتیشن را در برنامه روزانه‌تان قرار دهید. امسال شما با بالا بردن توانایی های مدیریتی خود، می توانید بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید و پولتان را در بهترین جای ممکن سرمایه گذاری کنید. اگر اهل تجارت هستید بهترین زمینه‌ی ممکن برای فعالیت های تجاری‌تان عرصه‌ی تکنولوژی و تجارت های مرتبط با کامپیوتر خواهد بود که سود سرشاری را برای شما به همراه خواهد داشت. از لحاظ حرفه ای، به ویژه اگر در زمینه‌ی هنر و با ورزش فعالیت می کنید، امسال برای شما سال شهرت و خوش اقبالی خواهد بود. فقط این را هم به یاد داشته باشید که اگر می خواهید در حرفه‌ی خود به جاهای بالاتری دست پیدا کنید باید دانش خود را افزایش داده و با اشخاص بانفوذ و قدرتمند بیشتری آشنا شوید. از لحاظ عاطفی امسال برای شما سال بسیار هیجان انگیزی خواهد بود و این احتمال وجود دارد که تصمیم به ازدواج بگیرید. مهر و دی بهترین ماه های سال هستند.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

سطح انرژی شما دارد به حالت عادی خود باز می گردد و شما آماده‌اید تا به روند عادی زندگی‌تان برگردید. با وجود این که امروز باید بیش از حد معمول تلاش کنید، حداقل خیالتان از این بابت راحت است که دارید مسئولیت‌هایتان را به خوبی به انجام می رسانید. هر چه در مکالمه با همکارانتان دقیق تر و واضح تر صحبت کنید خیالتان از این که به نتیجه مورد نظرتان می رسید راحت تر خواهد بود. اگر در ساعات پایانی روی کارها طبق برنامه ای که داشته‌اید پیش نرفتند خودتان را نگران نکنید؛ گاهی بهترین کار این است که به آنچه برایتان پیش آمده است بخندید. بر خلاف آنچه انتظار دارید این کار باعث می شود روزتان خیلی بهتر از آن که خودتان فکر می کردید به پایان برسد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

جمالت آفتاب هر نظر باد***ز خوبی روی خوبت خوبتر باد

همای زلف شاهین شهپرت را***دل شاهان عالم زیر پر باد

تعبیر:مسئله به این کوچکی را بزرگ نکن. چند صباحی را که زنده ای خوش باش و به اطر مسائل کوچک خود را آزار نده. می خواهی همه چیز را بدون هیچ سعی و تلاشی به راحتی به دست بیاوری. در راه خدا قدم نمی گذاری ولی انتظار بهشت داری. نامت نیکوست به عاقبت کاری که می کنی فکر کن.

 

divider1

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

شما تصور مشخصی از این که اطلاعاتتان چگونه باید آشکار شوند دارید و حاضر نیستید با هیچ کس در این زمینه به توافق برسید، مگر این که حرف خودتان را به کرسی بنشانید. این که می توانید خیلی محکم و با اراده پای حرف و نظر خودتان بمانید یکی از با ارزش‌ترین ویژگی های شماست. با این حال امروز بهترین راه برای نشان دادن قدرت و استحکام شخصیتتان این است که بتوانید به جای این که مقاومت و مخالفت کنید، خودتان را با تغییرات به وجود آمده تطبیق دهید. بهترین کار این است که به تصمیمات خود متعهد و پایبند باشید، ولی در رویکردتان انعطاف پذیری داشته باشید و اصرار نداشته باشید کارها حتما به همان روشی که شما می گویید پیش بروند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

گل در بر و می در کف و معشوق به کام است***سلطان جهانم به چنین روز غلام است

گو شمع میارید در این جمع که امشب***در مجلس ما ماه رخ دوست تمام است

تعبیر:قدر جوانی خویش را بدانید. فرصتهای طلایی را یکی یکی دارید از دست می دهید. به یار خود اعتماد کنید. با چشم عق به دور دست نگاه کنید. با یک اتفاق کوچک میدان را ترک نکنید. مقاوم باشید اگر هنری دارید آن را نشان بدهید که به نفع شماست و هوشیاری بهترین روش برای پیروزیتان می باشد.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

با وجود این که همه شما را به خاطر خونسردی و آرامشتان می شناسند، امروز آماده‌اید با تمام توان و بدون هیچ گونه احتیاطی خودتان را درگیر مسائل عاطفی کنید. شما در حال حاضر می توانید خیلی راحت و صریح در مورد هر چیزی که بخواهید صحبت کنید، ولی ممکن است این جسارت شما باعث شود جوابی از طرف مقابلتان بگیرید که آنقدر شما را شوکه می کند که با خودتان بگویید ای کاش اینقدر زیاده روی نکرده بودم. اگر قدم به قدم پیش بروید و زمان کافی به خودتان و طرف مقابلتان بدهید هضم آنچه می شنوید برایتان خیلی راحت تر خواهد بود. دیگران ممکن است نسبت به نیات شما تردید داشته باشند، پس به آنها هیچ دلیلی برای شک کردن ندهید و به قول‌هایی که داده‌اید عمل کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

برو به کار خود ای واعظ این چه فریادست***مرا فتاد دل از ره تو را چه افتادست

میان او که خدا آفریده است از هیچ***دقیقه‌ایست که هیچ آفریده نگشادست

تعبیر:حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

شما معمولا می توانید خودتان را در مکالماتی که بار احساسی زیادی دارند کنترل کنید. با این حال اگر امروز با کسی که حد و حدود را رعایت نمی کند وارد بحث در مورد مسائل حساس شوید ممکن است ناراحت و دلخور شده و واکنشی از خودتان نشان دهید که طرف مقابلتان را تعجب زده خواهد کرد. یک چنین واکنشی معمولا از شما انتظار نمی رود و علاوه بر دیگران خودتان را هم غافلگیر خواهد کرد. با این حال هیچ گاه از به زبان آوردن حقیقت هراسی نداشته باشید؛ البته خودتان همیشه حواستان به این نکته هست که در هر حال باید احترام و ملایمت در رفتارتان را فراموش نکنید و با احترام گذاشتن به دیگران برای خودتان احترام بخرید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها

تعبیر:گم کرده ی خود را پیدا می کنی. وعده ی دیدار نزدیک است. هوشیار باش. خبر خوبی به تو خواهند داد. با مشکلات بجنگ و از بخت خود گله نداشته باش بعد از هر تاریکی روشنایی هست . سعی کن عقلت بر قلبت غلبه داشته باشد. با این حال فکر نکن همه ی خوبی ها در تو جمع شده و عاری از هرگونه بدی هستی.

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز ممکن است همکارانتان کمی برایتان آزار دهنده باشند، به ویژه اگر برنامه کاری‌تان با یکدیگر تفاوت داشته باشد. با وجود این که همیشه ترجیح می دهید مدیریت و رهبری گروهی که در آن قرار دارید را به عهده داشته باشید، امروز حاضر هستید برای رسیدگی به اولویت اصلیتان از این نقش مهم به صورت داوطلبانه کناره گیری کنید. امروز شما در عملکردتان در محل کار کاملا متعادل و آگاهانه دارید رفتار می کنید و در عین این که حاضر به ریسک کردن هستید، حواستان هست که رفتاری معقول و سنجیده داشته باشید و این مسئله از دید مقامات مافوقتان مخفی نخواهد ماند. به خودتان و توانایی‌هایتان ایمان داشته باشید و تسلیم ترس‌هایتان نشوید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

یا رب سببی ساز که یارم به سلامت***بازآید و برهاندم از بند ملامت

خاک ره آن یار سفرکرده بیارید***تا چشم جهان بین کنمش جای اقامت

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

شما همچنان دارید با این توهم زندگی می کنید که هر چقدر اطلاعاتتان را زیاد کنید بهتر از این است که دانش اندکی داشته باشید. شاید تا حقوق زیادی حق با شما باشد، با این حال باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که هر گونه اطلاعاتی به کارتان نمی آید و باید روی اطلاعات کاربردی و مرتبط با حوزه فعالیت‌هایتان تمرکز کنید. باید این را بدانید که نمی توانید همه چیز را یاد بگیرید و عقل کل باشید، پس به جای از این شاخه به آن شاخه پریدن زمینه مطالعات و تحقیقتان را روی موضوعات مهمتر و کاربردی تری محدود و متمرکز کنید. امروز نظرات و احساسات شما در طول روز مدام در حال تغییر خواهند بود، پس بهتر است در مورد هیچکس نتیجه گیری و قضاوت نکنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور:

باغ مرا چه حاجت سرو و صنوبر است***شمشاد خانه پرور ما از که کمتر است

ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته‌ای***کت خون ما حلالتر از شیر مادر است

تعبیر: یاد ایام قدیم دلت را شاد می کند. به یاد روزهایی می افتی که صبح و شام آزاد بودی. درد دل زیادی داری و به دنبال یک هم راز و هم سخن می گردی. خود را ضعیف می پنداری اما دلت قوی است. حالا می فهمی که نصیحت بزرگان چقدر باعث موفقیتت شده. تمام خاطرات با قید تاریخ روی قلبت حک شده است و تو تا آخر عمرت به نیک نامی و کامروایی زندگی می کنی.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز شما تمایل چندانی به این که راجع به احساسات و برنامه‌هایتان با دیگران حرف بزنید ندارید. در واقع اگر بخواهید در مورد افکارتان با دیگران حرف بزنید آنها شما را به چشم فرد مثبت اندیشی خواهند دید که تسلیم افکار و انرژی های منفی نمی شود. با وجود این که عقل و منطقتان در حال حاضر خیلی خوب کار می کند، بدون پذیرش عشق و حمایتی که اطرافیانتان به شما می بخشند نخواهید توانست بهترین تصمیم را بگیرید. شما به توصیه های دیگران هم نیازی ندارید، همین که آنها به حرف‌هایتان گوش کنند برایتان کافی خواهد بود. امروز آهسته و پیوسته پیش بروید و در کارها عجله نکنید. در غیر این صورت موقعیت های غیر منتظره ممکن است شما را از مسیر اصلیتان خارج کنند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

روشن از پرتو رویت نظری نیست که نیست***منت خاک درت بر بصری نیست که نیست

ناظر روی تو صاحب نظرانند آری***سر گیسوی تو در هیچ سری نیست که نیست

تعبیر:هر چقدر کوشش کنی همانقدر نتیجه می گیری. به امی این نباش که از غیب برایت کاری انجام شود. همه چیز برای موفقیت مهیاشت کمی همت لازم است. کوچکترین خلافی باعث می شود هر چه را به دست آورده ای از دست بدهی. پایت را از گلیم خویش درازتر نکن. خداوند گواه بر اعمال توست. تلاشت را بیشتر کن، عمر زودگذر است. شما ذکرت سلامتی برای دیگران و خود باشد.

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز حرف های مهمی برای گفتن در مورد مسائل مختلف دارید ولی دلتان می خواهد مخاطبانتان خیلی مشتاقانه به حرف‌هایتان گوش کنند و در غیر این صورت سکوت اختیار خواهید کرد و هیچ چیزی نخواهد گفت. شما در حال حاضر دنیای اطرافتان را با نگرشی کاملا کاربردی و عمل گرایانه می بینید و نگران این هستید که مبادا دیگران کارها را بهم ریخته و جهت پیشرفت آنها را تغییر دهند. قبل از هر حرفی خوب به گفته‌هایتان فکر کرده و تا جایی که می توانید دقیق و صریح صحبت کنید. اگر دیدید که با نظرتان مخالفت می شود خودتان را به سادگی گم نکنید. روی هدفتان متمرکز باشید و حقایق را به زبان بیاورید تا بتوانید به وقتش دیگران را قانع کنید که حق با شماست.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

می‌دمد صبح و کله بست سحا***الصبوح الصبوح یا اصحاب

می‌چکد ژاله بر رخ لاله***المدام المدام یا احباب

تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز ممکن است موقعیتی برای یک  سرمایه گذاری مناسب برایتان به وجود بیاید و شما هم به اندازه کافی عاقل هستید که این فرصت را از دست ندهید. البته این از آن موقعیت‌هایی نیست که فکر کنید شما را خیلی سریع ثروتمند خواهد کرد. نمی شود یک گوشه نشسته و انتظار داشته باشید که پول از آسمان ببارد؛ این فرصتی است برای این که با زحمت و تلاش خودتان به ثمر خواهد رسید. وقتی متعهد می شوید که در یک پروژه شرکت کنید نباید تحت هیچ شرایطی پیش از رسیدن به هدفتان تسلیم شوید؛ این خود شما هستید که آینده را می سازید. شما نمی توانید برای تمام دنیا یک قهرمان باشید ولی همین که برای عشقتان تبدیل به یک قهرمان شوید برایتان کافی خواهد بود.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست***منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست

شب تار است و ره وادی ایمن در پیش***آتش طور کجا موعد دیدار کجاست

تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز شما پای هر بحثی که در میان باشد چنان محکم پای حرف‌ها و نظرات خود می ایستید که ممکن است چنان واکنش شدیدی از خودتان نشان دهید که رفتارتان به نظر دیگران تند و ناراحت کننده خواهد بود. با این حال شما قصد ندارید رفتارتان را ملایم تر کنید و دیگران باید حقیقت را همان طوری که شما می بینید بپذیرند. متأسفانه این رفتار شما نتیجه مطلوبی برایتان به همراه نخواهد داشت و باید کمی در رفتارتان تجدید نظر کنید. اگر کارها طبق برنامه پیش نرفت خودتان را ناراحت نکنید؛ تغییرات پیش آمده در واقع به نفع شما هستند و دید شما را گسترش خواهند داد و باعث خواهند شد به چیزهایی پی ببرید که پیش از آن نمی دانسته‌اید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی:

مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست***که به پیمانه کشی شهره شدم روز الست

من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق***چارتکبیر زدم یک سره بر هر چه که هست

تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

امروز شما اهداف مشخصی در سرتان دارید و بر اساس آنها پیش می روید، ولی ترجیح می دهید آنها را با کسی در میان نگذارید. این که مرموز به نظر برسید به شما توانی چند برابر می بخشد و دیگر مجبور هم نیستید که از نقشه‌ها و برنامه‌هایتان در برابر نظرات مختلف دیگران دفاع کنید و پیش از این که به مرحله مورد نظرتان برسد تحت تأثیر نظرات و انتقادات بعضا بیهوده آنها قرار بگیرید. بهتر است فعلا دست نگه داشته و با دیگران در مورد مسائل خصوصی خود، به ویژه مسائل کاری و حرفه‌ای‌تان صحبتی نکنید. امروز ممکن است از یکی از دوستان و یا اقوامتان دلخور شوید. در مورد ناراحتی خود حرف بزنید و این مشکل را قبل از این که بزرگتر شود حل کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

روز وصل دوستداران یاد باد***یاد باد آن روزگاران یاد باد

کامم از تلخی غم چون زهر گشت***بانگ نوش شادخواران یاد باد

تعبیر:دل خویش را به سراب و چیزهای زودگذر خوش نکن. عشق تو را جوان نگه می دارد از آینده نترس چون مثل آب روشن و پاک است. غصه نخور به وصال یار خواهی رسید. به زیارت می روید و به زودی غرق در نعمت می شوید.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز برای این که کارهایی که می خواهید انجام بدهید نتیجه ای به همراه داشته باشند باید حتما به صورت گروهی انجام شوند و اگر فکر کنید که می توانید خودتان به تنهایی همه کارهایی که به عهده‌تان هستند را به بهترین نحو ممکن انجام دهید سخت در اشتباهید. شاید گاهی نظم کارها به هم بریزد و فکر کنید خودتان بهتر می توانستید کارها را انجام دهید ولی در نهایت با حمایت و همکاری تمام اعضای گروه به هدف خود خواهید رسید. این که دارید به سرعت در مسیر پیشرفت گام بر می دارید خیلی خوب است ولی باید گاهی اندکی مکث کرده و موفقیت‌هایتان را تا این نقطه جمع بندی کنید، برنامه‌هایتان را مجددا از نظر بگذرانید و تغییرات لازم را اعمال کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

روشن از پرتو رویت نظری نیست که نیست***منت خاک درت بر بصری نیست که نیست

ناظر روی تو صاحب نظرانند آری***سر گیسوی تو در هیچ سری نیست که نیست

تعبیر:حوادث زیادی در آینده برایت اتفاق می افتد پس بیدار و هوشیار باش. برای رسیدن به خوشی آینده، روزگار امروزت را خراب نکن. از اینکه بعضی ها همه چیز دارند و تو نداری ناراحت نباش زیرا تو گوهری داری که بقیه از داشتن آن محرومند. دنیا سرابی بیش نیست حتی سبزه و گل و دشت چند صباحی می مانند. تکیه بر این عالم فانی نکن.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

* *منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied