شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه سه شنبه 28 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/28

فال روزانه سه شنبه 28 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/28

فال روزانه سه شنبه 28 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/28

فال روزانه سه شنبه 28 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/28

 

 

 فال روز تولد 99/05/28

 

 

دوست عزیزی که 28 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی ماجراجو، حساس، جسور، منظم و سرحال و سرزنده هستید. وجود شما سرشار از شور و انرژی است و همیشه آماده‌ی کمک به دیگران هستید، با این حال باید سعی کنید که بی‌حوصلگی، تندخویی و خجالتی بودن را کنار بگذارید. فعالیت های حرفه ای جدیدی که امسال آغاز می کنید و همچنین شراکت های کاری‌تان با موفقیت همراه خواهند بود و سود زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت. اعتماد به نفس و اراده‌ی شما امسال در اوج خود قرار خواهند داشت. پول‌هایی که سال گذشته و حتی خیلی قبل تر از آن به دیگران قرض داده‌اید اما اشخاصی که به شما بدهکار بوده‌اند در باز پس دادن آنها بدقولی کرده‌اند امسال بالاخره به شما بازگردانده خواهند شد. سرمایه گذاری در بازار سهام و مسکن سود زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. آنهایی که برای دیگران کار می کنند و کسب و کار مستقلی ندارند امسال دوره‌ی کاری سخت و پرفشاری را پیش رو خواهند داشت و رفتار غیر قابل پیش بینی رئیسشان برای آنها دردسرساز خواهد شد. اگر پیش از این ازدواج کرده‌اید روابط عاطفی‌تان در سالی که پیش رو دارید به خوبی پیش خواهند رفت و همسرتان شما را مورد حمایت و محبت خود قرار خواهد داد. آنهایی که هنوز تنها هستند به احتمال زیاد پیش از پایان یافتن امسال شریک زندگی خود را پیدا خواهند کرد. برای شرکت در یک جشن و یا رفتن به یک مقصد زیارتی در نیمه‌ی دوم سال به مقصدی دوردست سفر خواهید کرد. ماه های آبان و اسفند بهترین و مهم‌ترین ماه های سال خواهند بود.

 

divider1

 

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

شاید با خودتان فکر کنید که به اندازه کافی کار نکرده‌اید، اما نیازی به سرزنش کردن خودتان نیست، تنها یک مانع دیگر باقی مانده است که اگر از روی آن بپرید به خط پایان این مسابقه رسیده و هدفتان را به دست خواهید آورد. این موفقیت به شما انگیزه خواهد داد تا آینده خودتان و قدم‌هایی که باید بردارید تا به این آینده رویایی برسید را در ذهن خود تصور کنید. شاید فکر کنید رسیدن به این هدف برای شما کار دشواری خواهد بود، اما با سخت کوشی و داشتن صداقت در کارهایتان ابزار لازم برای رسیدن به موفقیت را در دست خواهید داشت. با فشارهایی که به شما وارد می شوند مقابله کنید تا زودتر از آن چه انتظار دارید به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنید.

 

 

 

فال حافظ متولدین فروردین

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

 

 

divider1

 

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

به نظر می رسد یک نفر سعی دارد شما را وادار کند مسئولیت‌هایی بیشتری را بپذیرید. انجام کاری که فراتر از حد توانتان است و وقت و انرژی کافی برای عمل کردن به آن ندارید را نپذیرید، در غیر ان صورت مجبور خواهید شد وقتی که برای رسیدگی به کارهای شخصیتان و تفریح و استراحت کنار گذاشته بودید را برای انجام این تعهدهای جدیدی که پذیرفته‌اید صرف کنید. ممکن است انتظاراتی که اطرافیانتان از شما دارند باعث شوند که بخواهید خودتان را کنار کشیده و در خلوت و انزوا فرو بروید. به جای این که فرار کنید خیلی صریح و واضح به این انتظارات بیش از حد جواب منفی بدهید و با خیال راحت به کارهای خودتان برسید.

 

 

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

 

 

divider1

 

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز تخیلات غیر منطقی و قدیمی‌تان را دارید دور می اندازید تا جا برای رویاهایی تازه باز شود. شما این را خیلی خوب می دانید که داشتن شور و هیجان برای تبدیل شدن این رویاها به واقعیت کافی نیست و باید برای رسیدن به آنها برنامه ریزی مناسب داشته و تلاش کنید. این که با احتیاط بیشتری به برنامه‌ها و اهدافتان فکر کنید هیچ ربطی به منفی نگری ندارد و نشان دهنده بلوغ فکری شما است و راه را برای دستیابی‌تان به جهان بینی تازه ای باز می کند. خوشبختانه مسئولیت‌هایی که پیش از این دست و بالتان را بسته بودند حالا دارند سبک تر می شوند و می توانید با فراغ بال به خواسته‌ها و برنامه های شخصیتان بپردازید.

 

 

 

فال حافظ متولدین خرداد

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

 

 

divider1

 

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز شما قادر هستید غرورتان را کنار بگذارید و در مورد نیازهایتان صحبت کنید و آنچه در قلبتان می گذرد را به زبان بیاورید. در واقع این شروع دوره تازه ای از برونگرایی برای شما خرچنگ‌ها است و حتی اگر سعی در نادیده گرفتن احساسات خود داشته باشید هم نمی توانید خودتان را مجبور به سکوت در این مورد کنید. ترس از تغییراتی که دارند در زندگی‌تان به وجود می آیند ممکن است باعث شود واکنش های شدیدی از خودتان نشان دهید، اما بخواهید یا نخواهید نمی شود سرتان را مثل کبک زیر برف فرو کرده و چشمتان را به حقایق دنیای اطرافتان ببندید. انعطاف پذیری و کنار آمدن با تغییرات یکی از برترین ویژگی های ممکن برای هر فردی است.

 

 

 

فال حافظ متولدین تیر

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

 

 

divider1

 

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

اگر کسی که به او علاقه مند هستید و مورد تحسین شماست ناگهان نسبت به شما رفتار سردی پیدا کرده است بهتر است رفتارتان از روی نا امیدی و با خشونت همراه نباشد. چنین کاری ممکن است باعث رفتارهای غیر منتظره ای از طرف مقابلتان شود. شاید بهتر باشد چند قدم عقب تر رفته و از دور نگاهی به رابطه‌تان بیندازید تا ببینید که باید از زاویه جدیدی رابطه‌تان را مورد بررسی قرار داده و کمی هیجان به آن ببخشید. متاسفانه لجبازی و سرسختی شما را به نتیجه دلخواهتان نخواهد رساند و باید دست از اصرار برای در دست داشتن کنترل همه چیز بردارید. غرور و تکبر بیش از هر چیز دیگری بین شما و عشقتان فاصله ایجاد می کند.

 

 

 

فال حافظ متولدین مرداد

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

 

 

divider1

 

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

شما متوجه اثرات و عواقب یکی از تصمیم‌هایی که این اواخر گرفته‌اید هستید و این را هم درک می کنید که نمی توانید به عقب بازگشته و انتخابتان را تغییر دهید. با این حال آماده هستید که با وجود تمام شک و تردیدهایی که دارید مسیرتان را ادامه دهید. شاید وسوسه شوید که برای رسیدن به نتایج مطلوب در کوتاهترین زمان ممکن دست به انجام کارهایی غیرمنطقی بزنید، اما در حال حاضر احترام به خودتان و خودداری بهترین هدیه ای است که می توانید به خودتان بدهید. از این که در رابطه عاطفی‌تان برای خوشایند طرف مقابلتان کاری بکنید و یا حرفی بزنید که از ته دلتان نیست خودداری کنید. او متوجه این موضوع خواهد شد و حس خوبی نسبت به این موضوع نخواهد داشت.

 

 

 

فال حافظ متولدین شهریور

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر:به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

 

 

divider1

 

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

شما هیچ صبر و تحملی در مورد کسانی که به قول و قرارهایشان عمل نمی کنند ندارید، اما امروز ممکن است خودتان به وعده‌هایتان عمل نکنید. امروز شما در جستجوی تفریح و خوشگذرانی هستید و نمی توانید این نیاز خود را نادیده بگیرید، پس سعی کنید وظایفتان را به سریعترین و البته بهترین نحو ممکن انجام دهید تا بتوانید بقیه روزتان را صرف کارهایی که خودتان می خواهید بکنید. امروز روزی فوق‌العاده برای رفتن به سونا، استخر و یا ماساژ است. این اواخر فشار و استرس بسیار زیادی به شما وارد شده است و خیلی برای این که کنترل خودتان را حفظ کنید زحمت کشیده‌اید و به آرامش و سکوت نیاز دارید. سعی کنید حتی فکر نکنید و فقط ریلکس کرده و به مراقبت از خودتان بپردازید.

 

 

 

فال حافظ متولدین مهر

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

 

 

divider1

 

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز نمی دانید چطور باید با مسائلی که در خانه و در مورد خانواده‌تان به وجود آمده‌اند برخورد کنید و اوضاع به نظرتان کمی پیچیده است، با این حال خیلی خوب می دانید که این وضعیت پایدار نخواهد بود، پس چند روزی دندان روی جگر بگذارید تا اوضاع روبراه شود. در این فاصله سعی کنید جو را متشنج نکنید و اوضاع را در آرامترین وضعیت ممکن نگه دارید. در حال حاضر بین رابطه مطلوب شما و مسئولیت‌هایتان تضاد وجود دارد، حتی اگر فکر می کنید که می دانید چه باید بکنید خیلی با عجله تصمیم گیری نکنید و به خودتان فرصت بدهید و تغییرات لازم را در برنامه‌تان انجام دهید، اگر نتیجه نگرفتید بعدا در مورد این مسئله تصمیم گیری خواهید کرد.

 

 

 

فال حافظ متولدین آبان

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

 

divider1

 

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

این که حق با شما باشد احساس خیلی خوبی است، اما نباید خودتان را گرفتار این توهم کنید که در هر بحثی حتما باید یک نفر برنده و یک نفر بازنده باشد، گاهی ممکن است هر دو طرف به نوبه خودشان نظرات و تفکرات درستی داشته باشند و اختلاف نظر بین آنها نیز می تواند کاملا قابل احترام باشد. اگر درباره گرفتن شروع کردن رژیم غذایی تردیدی داشته‌اید امروز روزی فوق‌العاده برای شروع کردن این رژیم و  غلبه به تنبلی است. اگر از آنهایی هستید که هر چقدر هم بخورید چاق نمی شوید خوش به حالتان! ولی باز هم یادتان باشد که فقط غذاهای سالم را در برنامه غذایی خود قرار دهید. از خوردن زیادی فست‌فود و شکلات خودداری کنید.

 

 

 

فال حافظ متولدین آذر

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

 

 

divider1

 

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز ممکن است با افرادی همراه باشید که عادت های آنها در مورد پول خرج کردن با شما تفاوت دارد و به نظر شما زیادی خسیس یا ولخرج هستند. سعی کنید عکس‌العمل تندی از خودتان نشان ندهید و یادتان باشد که وقتی با جمع همراه می شوید باید تا جای ممکن اعتدال را رعایت کرده و طوری رفتار کنید که به کسی فشاری وارد نشود. امروز هر چقدر بیشتر برای حل کردن مشکلات موجود در رابطه عاطفی خود تلاش کنید بیشتر اوضاع را بهم خواهید ریخت. حتی بهترین حرف‌ها هم به شما کمکی نخواهند کرد. به جای این کارها آرامش خود را حفظ کرده و کمی با خودتان خلوت کنید. فردا هم روز خداست.

 

 

 

فال حافظ متولدین دی

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

 

 

divider1

 

 

♒ فال متولدین بهمن

اگر فکر می کنید که درآمدتان به اندازه نیازتان نیست الان وقت آن است که کاری در این مورد انجام دهید. آیا از این که هر کاری که از دستتان بر می آید انجام می دهید تا بیشترین درآمد ممکن را داشته باشید مطمئن هستید؟ شاید مدتی است که به عوض کردن شغلتان فکر می کنید ولی چیزی مانع شما شده است. چه فکر می کنید؟ چه کار باید بکنید؟ سعی کنید راه حلی در این زمینه یافته و جواب این سوال‌ها را پیدا کنید. آیا این که دیگران از شما خوششان می آید یا نه ذهنتان را به خود مشغول کرده است؟ اگر می خواهید خیال خودتان را راحت کنید بد نیست امروز کمی به ظاهر خود رسیدگی کنید. دلتان می خواهد که بعضی چیزها را عوض کنید، ولی در این کار زیاده روی نکنید.

 

 

 

فال حافظ متولدین بهمن

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

 

 

divider1

 

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز با دقتی مثل یک بانکدار مشغول حساب و کتاب هستید. هر چیزی از دخل و خرج خانه گرفته تا سرمایه گذاری هایتان، تا پول تو جیبی بچه‌ها و قسط های وام بانکی‌تان را مورد بررسی قرار می دهید. خیلی خوب است، همینطور ادامه بدهید. الان دقیقا وقت انجام این کار است. دیگران هر چه می خواهند فکر کنند، این کار واقعا اهمیت زیادی دارد. دلتان می خواهد از این کارهای تکراری و روزمره فرار کرده و تنوعی به زندگی‌تان بدهید، کمی با خودتان فکر کرده و ببینید چه کاری شما را خوشحال می کند و همان کار را انجام دهید. اصلا هم در این رابطه احساس گناه نکنید، همه ما نیاز داریم که گاهی از این جایزه‌ها به خودمان بدهیم.

 

 

 

فال حافظ متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

 

 

divider1

 

 

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

* *منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied