شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه پنجشنبه 30 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/30

فال روزانه پنجشنبه 30 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/30

فال روزانه پنجشنبه 30 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/30

فال روزانه پنجشنبه 30 مرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/05/30

 

فال روز تولد 99/05/30

 

دوست عزیزی که 30 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی احساساتی، دارای قدرت تخیل قوی، طرفدار سادگی، خونگرم، مهربان و دارای اعتماد به نفس بالا هستید. شما در میان دوستان خود از احترام بالایی برخوردار هستید، اما باید سعی کنید لجبازی، کینه توزی و تنبلی های گاه و بیگاهتان را کنار بگذارید. امسال با وجود اینکه وضعیت مالی شما بهتر از قبل خواهد شد و میزان درآمدتان افزایش نسبتا چشمگیری خواهد داشت نخواهید توانست به اندازه ای که انتظار دارید پس انداز کنید و بالاتر رفتن هزینه‌ها و همچنین مخارج غیر مترقبه فرصت زیادی برای پس انداز کردن به شما نخواهند داد و شاید حتی احساس کنید که وضع مالی‌تان بدتر هم شده است! در محیط کارتان مسئولیت های بیشتری به عهده‌تان گذاشته خواهند شد و سمتی که در حال حاضر دارید تغییر خواهد کرد، حتی ممکن است بعضd از متولدین امروز در سالی که پیش رو دارند شغلشان را تغییر دهند. در نیمه‌ی دوم سال ارتباط با افراد و شرکت های خارجی و معاملاتی که به دنبال ان خواهد آمد سود زیادی را روانه‌ی حساب شما خواهند کرد که مخارجی که در ابتدای سال به شما تحمیل شده است را جبران خواهند کرد. ارتباط با شخصی که باورهای مذهبی و معنوی محکمی دارد شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد و باعث می شود از فشار و استرسی که در محیط کارتان به شما وارد می شود رهایی پیدا کنید. بعضی‌ها ممکن است ارثیه ای را دریافت کنند که می تواند وضع مالی‌شان را به طور غیر قابل باوری دگرگون کند. از غریبه‌هایی که سعی دارند خودشان را خیلی مهربان و صمیمی نشان دهند دوری کنید. متاهل‌ها روابط خوبی با همسرانشان خواهند داشت و مجردها هم شانس بالایی برای پیدا کردن عشق زندگیشان خواهند داشت. شهریور، آبان و بهمن بهترین ماه های سال هستند.

divider1 فال روزانه متولدین فروردین

امروز خیلی مثل همیشه سرحال و سرزنده نیستید. ولی هیچ چیزی برای نگرانی وجود ندارد. فقط کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید و برای انجام آنها به تمرکز زیادی احتیاج دارید. در این که شما انسان وظیفه شناسی هستید هیچ شکی نیست. پس سعی کنید پس از تمام کردن کارها و وظایفتان وقت برای تفریح و خوشگذرانی بگذارید. بعد از این همه کار شایستگی یک زنگ تفریح خوب را خواهید داشت. شب را با دوستانتان بگذرانید، البته اگر متاهل هستید این یعنی باید وقتتان را با دوستان خانوادگی خود بگذرانید تا عشقتان نیز با شما همراه باشد، امروز حتما باید برای خانواده‌تان وقت بگذارید.

 

فال حافظ متولدین فروردین

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

divider1فال روز متولدین اردیبهشت

امروز احساسات انسان دوستانه شما در اوج خود هستند. دوست دارید هر کاری که از دستتان بر می آید برای دیگران انجام دهید. می توانید برای انجام کارهای خیریه و ارزشمند داوطلب شوید. حالا که تعطیل هستید و وقت دارید دست به کار شوید. احساس خوبی که از شرکت کردن در این کارها خواهید داشت شما را شگفت زده خواهد کرد. امروز از آشپزی کردن هم لذت خواهید برد. چرا همه را به خوردن غذایی که خودتان پخته‌اید دعوت نمی کنید؟ اگر هم حوصله جمع و شلوغی را ندارید این مهمانی را خودمانی تر کرده و فقط برای خودتان و عشقتان یک شام دو نفره رمانتیک ترتیب دهید. این کار راه خوبی برای ابراز علاقه نیز می تواند باشد.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

divider1 فال امروز متولدین خرداد

امروز بچه‌ها در اولویت هستند. چه بچه های خودتان باشند و چه بچه های دیگران! اگر فرزندی دارید سعی کنید امروز از تعطیلات استفاده کرده و وقت بیشتری با او بگذرانید. هر دوی شما از نتایج مثبت این کار بهره مند خواهید شد. اگر هم در زمینه خدمات درمانی فعالیت می کنید و دکتر یا پرستار هستید فرصت این را خواهید داشت که در زندگی یکی از بیمارانتان تغییری جدی ایجاد کنید. روح ماجراجوی شما آرام و قرار ندارد، پس کمی ماجرا و هیجان را در برنامه خود قرار دهید. این آخر هفته فرصت خوبی برای پیدا کردن نیمه گمشده‌تان می‌تواند باشد. به شرط آن که خودتان بدانید که به دنبال چه کسی دارید می گردید.

 

فال حافظ متولدین خرداد

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

تعبیر: بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

divider1فال روزانه متولدین تیر

شما روحی بسیار سخاوتمند دارید و امروز احساسات بشر دوستانه شما بیش از هر زمان دیگری هستند. بالاخره این فرصت را به دست آورده‌اید که به هم نوعان خود به صورت خیلی مستقیم کمک کنید. اهداف بزرگ و بلندپروازانه را فراموش کنید. شما مسلما نمی توانید گرسنگی را در جهان ریشه کن کنید، ولی می توانید برای چند نفر نیازمند که می شناسید غذا تهیه کنید. ارتباط برقرار کردن با نیازمندان و انجام دادن آنچه که در توانتان است باعث می شود که احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید. اگر احساس می کنید که هیچ کس شما را دوست ندارد و برای هیچ کسی جذابیت ندارید سخت در اشتباهید، کافیست کمی چشمتان را باز کنید.

 

 

فال حافظ متولدین تیر

آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت

تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه‌ها رفت

تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

 

divider1 فال و طالع بینی متولدین مرداد

شاید برخی مسائل حل نشده در خانه و خانواده شما وجود داشته باشند که شما و خواهر و برادرهایتان باید آنها را حل کنید. اگر این طور است امروز روز خوبی است برای این که به دنبال این مسائل بروید و برای آنها چاره ای بیندیشید. شاید برخی واکنش های احساسی و یا تند نسبت به این موضوع مشاهده کنید، ولی در نهایت نتایج خوبی به دست خواهید آورد. امروز می تواند روز خوبی برای دنبال کردن غریزه‌تان و گفتن حرف‌هایی که نیاز دارید به شخص مورد علاقه‌تان بگویید می تواند باشد. با احساسات خود مواجه شوید و آنچه احساس می کنید را انکار نکنید؛ این کار به نفع شما خواهد بود و به شما قدرت بیشتری خواهد بخشید.

 

 

فال حافظ متولدین مرداد

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

divider1 فال امروز متولدین شهریور

امروز درست از آن روزهایی است که شما دوست دارید- پر از انرژی و فعالیت، درست مثل خودتان! فرصتتان برای انجام کاری که برای آن زمان خاصی تعیین شده بوده دارد به پایان می رسد. کارهای بسیار برای انجام دادن و زمانی اندک پیش رو دارید. با این حال الان از آن وقت‌هایی است که بیشترین بازدهی ممکن را دارید. فقط یادتان باشد که غذا خوردن و نوشیدن آب را فراموش نکنید. حتی سوپر قهرمان‌ها هم برای موفقیت در عملیات خود به سوخت نیاز دارند. وقت آن رسیده است که ترس‌هایی که مانع از پیشرفت شما در راهتان به سوی آینده ای موفق می شوند را کنار بگذارید و روی افکار مثبت متمرکز شوید.

 

فال حافظ متولدین شهریور

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

divider1طالع بینی روزانه متولدین مهر

شما فردی با نظم و مرتب هستید. هر کسی که شما را بشناسد این موضوع را تایید خواهد کرد. ولی بعضی وقت‌ها نیاز دارید کمی به خودتان استراحت بدهید، و اکنون از آن موقع‌ها است. کارهای خانه و وظایف روزانه و هر چیز دیگری را فراموش کنید. این اواخر خیلی مشغول کار بوده‌اید. کمی هم زندگی کنید! این نشانه بی مسئولیتی شما نخواهد بود. شما هم انسان هستید و به استراحت نیاز دارید. اگر می توانید به مسافرت بروید و در این سفر عزیزانتان را نیز با خود همراه کنید. چنانچه مجرد هستید دوستان نزدیکتان را با خود همراه کنید و اگر متاهل هستید با عشقتان به این سفر بروید تا به آرامش برسید.

 

فال حافظ متولدین مهر

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

divider1فال روزانه متولدین آبان

امروز شاید مجبور شوید در مورد برخی مسائل مهم تصمیم گیری کنید. آیا اصلا به این که چقدر از دوستان و عزیزانتان انتظار دارید فکر می کنید؟ شاید از آنها بیشتر از خودتان انتظار دارید و این اصلا عادلانه به نظر نمی رسد، به نظر شما اینطور نیست؟ امروز با کمی تأمل در مورد این موضوع خواهید توانست این وضعیت را تصحیح کنید. عدالت را رعایت کنید و انتظارات خود را پایین آورده و یا به اندازه ای که از دیگران انتظار دارید به آنها سرویس بدهید. مسائل احساسی ذهن شما را بیش از هر چیز دیگری به خود مشغول خواهند کرد، خیلی آنها را تجزیه و تحلیل نکنید، وگرنه همه چیز را پیچیده تر خواهید کرد.

 

فال حافظ متولدین آبان

ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت

تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

divider1 فال روزانه متولدین آذر

امروز فکرتان درگیر کارهایی است که باید انجام بدهید تا موقعیت کاری خود را بهبود ببخشید. شما خواسته های خود را اعلام کرده‌اید، ولی به نظر می رسد که هیچ کس به این موضوع اهمیتی نمی دهد. شاید به سراغ افراد درستی نرفته‌اید. در هر صورت این بهانه خیلی خوبی می تواند باشد تا به خواسته همیشگی‌تان فکر کرده و کاری کنید که خودتان رئیس خود باشید. شما خلاقیت و ایده های تجاری خوبی دارید، سعی کنید این دو را با هم ترکیب کنید تا به نتایج خوبی برسید. سعی کنید کمتر به خودتان فشار بیاورید و کارهای غیر ضروری را از لیست کارهای امروزتان خط بزنید. امروز روز تعطیل است و حتما باید وقتی را هم صرف استراحت کردن کنید.

 

فال حافظ متولدین آذر

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

divider1 فال روز متولدین دی

شما حساس هستید و زود تحت تأثیر دیگران قرار می گیرید. جو سازی شدید موجود را دوست ندارید، ولی شاید این همان چیزی است که برای گرفتن انگیزه به آن نیاز دارید. درست است، فشار زیادی به شما وارد خواهد شد، ولی شما از پس آن بر خواهید آمد. دست از برنامه ریزی و سپس به تأخیر انداختن آن و خیره شدن به فضای خالی روبرویتان برداشته و دست به کار شوید. بعدا در وقت بیکاری‌تان برای می توانید خیال بافی کنید، ولی الان وقت این کارها نیست. شما می خواهید تمام مشکلات دنیا را یک تنه حل کنید، ولی بد نیست هر از گاهی از دیگران کمک گرفته و ببینید آنها چه فکری می کنند و دیدگاه های آنها را نیز بسنجید.

 

 

فال حافظ متولدین دی

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر: ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

divider1فال متولدین بهمن

این که دست به اسلحه شوید یک چیز است و این که این کار را بدون در نظر گرفتن دیدگاه های دیگران انجام دهید چیز دیگری است. مردم از این همه لجبازی شما اصلا خوششان نخواهد آمد. امروز به خودتان با دقت و به طور جدی نگاه بیندازید. سعی کنید به جای حرف زدن گوش کنید تا ببینید چه چیزهای فوق‌العاده ای یاد خواهید گرفت. دنیا دور شما نمی چرخد و دیگران هم برای خودشان نظرهایی دارند! باورتان نمی شود؟! حتی برخی از نظرهایشان درست هستند! واقعا عجیب به نظرتان نمی رسد؟! وقت آن رسیده است که کمی در نگرش های خود تغییر ایجاد کنید، گوش کردن به حرف‌ها و عقاید دیگران در این راه به شما کمک خواهد کرد.

 

فال حافظ متولدین  بهمن

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر: آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

divider1 فال روزانه متولدین اسفند

امروز شاید با یکی از جنبه های نهفته شخصیت خود آشنا بشوید که تا به حال با آن غریبه بوده‌اید. این موضوع می توانند کمی شما را شوکه کند. ممکن است ناگهان از جا در بروید و کنترل رفتارتان از دستتان خارج شود و یا در آتش حسادت بسوزید. شما معمولا کنترل احساسات خود را در دست دارید و چنین حالاتی برایتان چندان خوشایند نیستند. ناراحت نشوید! شما هم آدمیزاد هستید و ممکن است گاهی دچار چنین حالاتی بشوید. کاری که باید کنید این است که از تجربه‌هایتان درس بگیرید. به جای این که با فکر کردن به فاصله ای که بین شما و اهدافتان وجود دارد روی مسئولیت‌هایتان متمرکز باشید.

 

فال حافظ متولدین اسفند

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied