شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه جمعه 7 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/07

فال روزانه جمعه 7 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/07

فال روزانه جمعه 7 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/07

فال روزانه جمعه 7 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/07

 

 فال روز تولد 99/06/07

 

دوست عزیزی که 7 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی با اصالت، مثبت‌اندیش، دارای اعتماد به نفس، سرزنده و خوش بین هستید، اما اگر می خواهید در زندگی‌تان موفق باشید باید به دمدمی مزاجی خود غلبه کنید. از نظر سلامتی امسال نسبت به سال گذشته برای شما سال بهتری خواهد بود، با این حال نباید نسبت به سلامت خود بی توجه باشید و اگر دارویی دارید که باید به طور مرتب مصرف کنید به هیچ وجه نسبت به آن کوتاهی نکنید. از نظر مادی امسال برای شما با فرصت‌هایی فوق‌العاده برای پیشرفت وضع اقتصادی‌تان همراه خواهد بود و می توانید سطح زندگی‌تان را به میزان قابل توجهی بالاتر برده و در رفاه بیشتری زندگی کنید. اگر می خواهید در زمینه‌ی حرفه‌ای‌تان موفق باشید به جای از این شاخه به آن شاخه پریدن روی انجام یک کار تمرکز کرده و مهارت های خود را در انجام آن تقویت کنید تا فرصت های شغلی بهتری برایتان فراهم شوند. اگر می خواهید در محل کارتان پیشرفت کنید اولین قدم این است که به همکاران و به ویژه مقامات مافوق خود احترام بگذارید. شما از لحاظ کاری سال خیلی شلوغی را در پیش خواهید داشت و اگر مواظب نباشید این موضوع می تواند به رابطه‌ی عاطفی‌تان لطمه وارد کرده و حتی باعث پایان یافتن آن شود! بهترین ماه های سال شهریور و آذر هستند.

divider1

 

فال روزانه متولدین فروردین

با وجود این که اوضاع در محیط اطرافتان کمی به ثبات رسیده است شما هنوز در درون خود با چالش‌ها و تنش های بسیاری رو در رو هستید. شما سعی دارید امروز کمی به آرامش دست پیدا کنید، ولی در واقع هر تلاشی برای این کار تنها نادیده گرفتن حقیقت و فرو کردن سرتان زیر برف خواهد بود و این چالش‌ها همچنان ادامه دارند. سکوت کردن شما در مقابل مسائل موجود به دیگران این اجازه را خواهد داد که از این سکوت شما همان چیزی را برداشت کنند که خودشان دلشان می خواهد. پس اگر موقعیتی پیش آمد مشکلات و مسائلی که دارید را با طرف مقابلتان مورد بحث قرار دهید و سعی کنید راه حلی برای آنها بیابید.

 

 

فال حافظ متولدین فروردین

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر: اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

 

divider1

 

فال روز متولدین اردیبهشت

در محل کارتان باید تلاش بیشتری از خودتان نشان داده و کاری نکنید که همکارانتان احساس کنند دارید از زیر کار در می روید و یا بخواهند بهانه ای برای زیر سوال بردن شما پیدا کنند. بیان کردن احساساتتان به صورت صریح و بدون پرده می تواند فشار و تنش موجود در روابطتان را تا حدود زیادی کاهش دهد. شما امروز بسیار همراه با احتیاط رفتار می کنید و همین باعث شده است که دیگران احساس کنند دارید مسئله مهمی را از آنها پنهان می کنید. شما نباید در حرف‌هایی که می خواهید بزنید تغییری ایجاد کنید، تنها چیزی که باید تغییر کند و با احتیاط همراه باشد روش بیان این حرف هاست.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر: راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

 

divider1

 

فال امروز متولدین خرداد

اگر امروز ببینید حق کسی خورده می شود و یا فردی دارد از قدرت خود سوء استفاده می کند نمی توانید سکوت کنید و حتما خودتان را وارد ماجرا خواهید کرد. با وجود این که معمولا سعی دارید بی طرفانه قضاوت کنید امروز ناخودآگاه طرف ضعیف ترها را می گیرید. به جای این که غیرتی شوید بهتر است کمی منطقی تر به موضوع نگاه کنید و پیش از هر گونه قضاوتی اطلاعات کافی را به دست بیاورید. در حال حاضر چند نفر سعی در به دست آوردن عشق و توجه شما دارند و هر یک از آنها به گونه ای برای شما جذاب هستند، اما نمی توان تا همیشه همین طور ادامه داد. باید هر چه سریعتر انتخاب کنید تا تکلیف همه مشخص شود.

 

فال حافظ متولدین خرداد

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر: حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

 

divider1

 

فال روزانه متولدین تیر

امروز علاقه ای به زیر و رو کردن دنیا با ایده های خود ندارید و ترجیح می دهید تمام احتمالات عجیب و غریب و آینده های غیر ممکن را در محیط امن ذهن خودتان مورد بررسی قرار دهید. این مخفی کاری به خاطر عدم اطمینان و یا نداشتن اعتماد به نفس کافی نیست؛ مسئله این است که شما ترجیح می دهید تمام جوانب را سنجیده و با عملگرایی خود اثری پایدار روی اطرافیانتان بگذارید. اگر همین امروز به نتیجه دلخواهتان نرسیدید دلسرد و یا افسرده نشوید. میزان موفقیت خود را با محصولی که می کارید نسنجید، تعداد دانه‌هایی که کاشته‌اید نشان دهنده واقعی موفقیت و پیشرفت شما است.

 

فال حافظ متولدین تیر

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر: کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

 

divider1

 

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

در حال حاضر برعکس همیشه برایتان هیچ اهمیتی ندارد که کاری که دارید انجام می دهید مورد توجه اطرافیانتان قرار گرفته یا اصلا دیده شود. شما خیلی خوب می دانید که درست انجام دادن کارتان بسیار مهمتر از دیده شدن و مورد توجه قرار گرفتن است. با این حال آنچه در نتیجه این تلاش و پشتکار خود به دست خواهید آورد تأیید و تحسین اطرافیانتان را برای شما به همراه خواهد داشت. کسانی مورد احترام قرار می گیرند که لیاقت آن را داشته باشند و شما با کارها و رفتارتان ثابت می کنید که لایق احترام هستید. فقط باید یادتان باشد که با ملایمت با اطرافیانتان صحبت کرده و شوخ طبعی را فراموش نکنید.

 

فال حافظ متولدین مرداد

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر: شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

 

divider1

 

 فال امروز متولدین شهریور

امروز رفتارتان آنقدر ایده آل گرایانه است و آنقدر به کامل و بی نقص بودن اهمیت می دهید که دیگران از این همه وسواسی که به خرج می دهید به ستوه آمده و شما را مورد سرزنش قرار می دهند. از طرفی هم رفتارهای ضد و نقیض از خودتان نشان می دهید و یک لحظه دعوت دوستانتان برای همکاری کردن با آنها در انجام یک کار را به خاطر این که سرتان شلوغ است رد کرده و یک لحظه دیگر با پذیرفتن پیشنهاد آنها و حتی پیدا کردن راه حل‌هایی برای بهتر انجام دادن این کار آنها را شگفت زده خواهید کرد. بهتر است در مقابل عشقتان از این رفتارها نکنید، در غیر این صورت واکنشی که می بینید باعث پشیمانی شما خواهد شد.

 

فال حافظ متولدین شهریور

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر: به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

 

divider1

 

 طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز در ظاهر نسبت به هیچ چیزی علاقه و تمایلی نشان نمی دهید، اما بدون این که دیگران متوجه باشند بیش از هر زمان دیگری سعی دارید که کنترل امور را در دست داشته باشید. یکی از بزرگ‌ترین مهارت های شما این است که می توانید به خواسته های دیگران گوش فرا داده و به آنها انگیزه بدهید تا رویاهای خود را شناخته و دنبال کنند. با این حال امروز برنامه های خودتان برایتان از اهمیت و اولویت بیشتری برخوردار هستند و نمی توانید زیاد برای دیگران وقت بگذارید. دلتان نمی خواهد امروز در مرکز توجه قرار بگیرید و ترجیح می دهید کمی خودتان را کنار بکشید و کمی به خودتان و برنامه‌هایی که برای آینده‌تان دارید فکر کنید.

 

فال حافظ متولدین مهر

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

تعبیر: خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

 

divider1

 

 فال روزانه متولدین آبان

دوستانتان در حال حاضر نشان دهنده راه آینده و خوشبختی برای شما هستند، زیرا رویاهایتان را به شما یادآوری کرده و با عشق و تشویق‌هایشان شما را مورد حمایت قرار می دهند. طبیعتا در چنین شرایطی وقت گذراندن با آنها می تواند برای شما بسیار مفید باشد، به ویژه اگر ارزش‌ها و باورهای مشترکی نیز داشته باشید. امروز برای شما روز عمل کردن نیست و فعلا باید به کارهایی که می خواهید انجام دهید فکر کرده و با ذهنی باز برای آنها برنامه ریزی کنید. برای داشته‌هایتان شکرگزار باشید و از آنها غافل نشوید، شکرگزاری شما زمینه ساز به وقوع پیوستن معجزه‌هایی باورناپذیر در زندگی‌تان خواهد بود.

 

فال حافظ متولدین آبان

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر:  در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

 

divider1

 

 فال روزانه متولدین آذر

امروز اگر می خواهید موفق باشید باید اهدافتان را به طور مشخص روی کاغذ بنویسید. چشمتان را از روی هدفتان برندارید، اما باید همزمان طی چند هفته آینده مرتبا برنامه‌هایتان را تحت نظر داشته باشید و مدام مورد بازرسی مجدد قرار دهید. امروز هر چقدر بتوانید کارهای بیشتری را به انجام برسانید در روزهای آینده راحت تر خواهید بود. پس از اتمام کارهای روزانه کی دو ساعت در منزل استراحت کنید تا انرژی بگیرید و پس از آن همراه با کسانی که دوست دارید از خانه بیرون بزنید و تفریح کنید. چه کسی گفته که تفریح و خوش گذرانی مخصوص آخر هفته هاست، گاهی این برنامه های ناگهانی انرژی فوق‌العاده ای برای ادامه هفته به شما خواهند بخشید.

 

فال حافظ متولدین آذر

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر: چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

 

divider1

 

 فال روز متولدین دی

شاید خیلی‌ها ترجیح بدهند امروز وقتشان را بیهوده هدر دهند، اما شما می خواهید روزتان را تبدیل به موقعیتی کنید که شما را جلوتر از دیگران قرار خواهد داد. با این حال، متأسفانه کارها خیلی بیشتر از آن چیزی که انتظارش را دارید طول خواهند کشید. پس بیش از حد انتظارتان را بالا نبرید و زمینه نا امیدی و شکست را برای خودتان فراهم نکنید. شاید امروز کارها به سرعتی که می خواهید پیش نروند، اما روز خوبی برای بررسی موقعیت های آینده است و ذهنتان خیلی منطقی و عمل گرایانه می تواند این موقعیت‌ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد، باید از پله‌ها بالا بروید.

 

فال حافظ متولدین دی

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر: دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

 

 

divider1

 

فال متولدین بهمن

در محل کارتان بعضی ناهماهنگی‌ها ممکن است برایتان دردسرساز شوند، اما خودتان را عصبی نکنید، شما از پس این مشکل بر خواهید آمد. امروز دلتان می خواهد که رابطه‌تان عمق بیشتری پیدا کند، اما ترجیح می دهید به جای مسائل عاطفی با تحلیل های منطقی به این رابطه عمق بدهید. نه اینکه به احساسات اهمیتی ندهید، فقط می خواهید پایه محکمتری برای این رابطه ایجاد کنید. با این حال باید مواظب باشید صحبت آرامی که دارید می کنید ناگهان به جر و بحث تبدیل نشود. یادتان باشد که یک رابطه سالم هر دو طرف را تشویق می کند که خود واقعی‌شان باشند. شاید بهتر باشد که امروز به جای عقلتان به صدای قلبتان گوش بدهید.

 

فال حافظ متولدین بهمن

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:  هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

 

 

divider1

 

 فال روزانه متولدین اسفند

امروز اطرافیانتان می خواهند شما را وادار به حرف زدن در مورد احساساتتان کنند. شما هم دلتان می خواهد که نگرانی آنها را با رفتاری آرام و صادقانه پاسخ دهید، اما به زبان آوردن احساساتتان در حال حاضر برای شما تقریبا غیر ممکن است. شما دارید خودتان را خیلی سرسختانه مورد انتقاد و سرزنش قرار می دهید و این کار اصلا درست نیست، پس در خلوت خودتان برای خود محاکمه برگزار نکنید. در حال حاضر دیگران قضاوت درست تری می توانند در مورد شما داشته باشند و بیش از اندازه به شما سخت نمی گیرند. به حرف‌هایی که بعضی‌ها در مورد یکی از عزیزانتان می زنند اهمیت ندهید و حمایت خودتان را از او دریغ نکنید.

 

فال حافظ متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر:  سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

* *منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied