شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه پنجشنبه 13 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/13

فال روزانه پنجشنبه 13 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/13

فال روزانه پنجشنبه 13 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/13

فال روزانه پنجشنبه 13 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/13

 

 فال روز تولد 99/06/13

 

دوست عزیزی که 13 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما فردی مسئولیت پذیر، روش مند، صمیمی، منظم و خلاق هستید. همچنین از دیگر خصوصیات شما، مذهبی و فلسفی بودن است. شما می‌بایست تمایل خود برای انجام رفتارهای خودخواهانه و سرسختانه را بررسی کنید. امسال، سال بسیار پربار و مطلوبی برای متولدین 13 شهریور خواهد بود. خصوصا اگر ورزشکار، هنرمند یا نویسنده هستید، امسال سال شما خواهد بود. امسال میزان اعتماد به نفس شما افزایش یافته و انرژی بیشتری خواهید داشت. سرمایه گذاری‌هایی که در گذشته انجام داده‌اید، امسال نتیجه خواهند داد و بازده خوبی خواهند داشت و اگر مشکل حقوقی دارید، به نفع شما حل و فصل خواهد شد. سفری برای تفریح یا تجارت در پیش خواهید داشت. سلامتی والدین یا افراد بزرگ خانواده، استرس‌هایی را به شما وارد خواهد کرد؛ صبور باشید.ماه دی، ماه مهمی برای شما خواهد بود.اواخر شهریور ماه فرصت خیلی خوبی برای یک تعطیلات مفرح قبل از فرارسیدن فصل سرما و یک استراحت حسابی خواهد بود. با آغاز زمستان سرتان حسابی با فعالیت های اجتماعی و دور همی های خانوادگی شلوغ خواهد شد. قدر لحظاتی که در کنار عزیزانتان می گذرانید را بدانید!

divider1

 

 فال روزانه متولدین فروردین

امروز تعیین کردن حد و مرز کار خیلی عاقلانه ای می تواند باشد، ولی محدود کردن خودتان را در این لیست قرار ندهید. امروز می توانید نقشه‌هایی بزرگ برای خودتان و آینده بکشید. فقط یادتان باشد که جزئیات را در این نقشه حتما در نظر داشته باشید، زیرا در واقع این جزئیات هستند که به ساخته شدن تصویر کلی و نهایی کمک می کنند. اگر به طور جدی قوانین و اصول را در نظر نداشته باشید خیلی زودتر از آنچه که فکرش را بکنید مجبور خواهید شد با نتایج این رفتارتان مواجه شوید. در مورد مسائل مهم در حال حاضر بهتر است در راه های مطمئن و امتحان شده گام بردارید تا بتوانید به نتیجه ای رضایت بخش دست پیدا کنید و پشیمان هم نشوید.

 

فال حافظ متولدین فروردین

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

 

 

 

divider1

 

 فال روز متولدین اردیبهشت

امروز انگار شوق و ذوق همه در مورد آینده از شما بیشتر است، ولی خوبی این قضیه در این است که شما این میزان از هیجان که شما دارید برای مدت بیشتری ادامه خواهد داشت. شما موتورتان کمی دیرتر گرم می شود، ولی وقتی که راه افتاد مدت بیشتری هم کار می کند و قدرت زیادی دارد. فقط از این که دید مثبتتان همراه با واقع بینی است اطمینان حاصل کنید، وگرنه راه خود را خیلی زود گم خواهید کرد و به جاهای خوبی نخواهید رسید. تمرکز کردن روی یک مقصد واحد به شما اجازه می دهد از نگرش مثبت فعلی خود و اراده و پشتکارتان بیشترین بهره ممکن را ببرید. بعد از ظهر امروز فرصتی فوق‌العاده برای یک گردش خانوادگی خواهد بود.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

 

divider1

 

 فال امروز متولدین خرداد

شاید احساس کنید که فکری که در سر دارید آنقدر ارزشمند است که لیاقت دریافت جایزه نوبل را نیز دارد. درست است که این ایده شما بی اهمیت نیست، ولی آنقدر که شما فکر می کنید هم خارق‌العاده نیست. بد نیست در نگرش خود نسبت به این موضوع تغییراتی ایجاد کنید. خوشبختانه شما خواهید توانست ایده‌هایی که در سر دارید را به خوبی به کار بگیرید، به شرط آنکه واقعیت‌ها را حتی اگر باب میلتان نباشند هم در برنامه ریزی‌هایتان در نظر داشته باشید. این که حقایق را تنها به خاطر این که با خواسته های شما مطابقت ندارند نادیده بگیرید کار خطرناکی است. مواجه شدن با حقیقت شاید کار ساده ای نباشد، ولی تنها راهی است که می تواند به موفقیت برسد.

 

فال حافظ متولدین خرداد

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

 

divider1

 

 فال روزانه متولدین تیر

امروز تمایل شما به تنها ماندن با وظایف اجتماعی‌تان در تضاد است. حتی اگر بخواهید تنها بمانید هم از دست مکالمات طولانی مدت با نزدیکانتان که شاید به نظرتان بیاید که هیچ پایانی نخواهند داشت در امان نخواهید بود. ولی ممکن است بعد از مدتی حرف زدن شما هم از این همراهی با دوستان و عزیزانتان لذت ببرید. انتخاب با خودتان است، ولی یادتان باشد که صحبت کردن با عزیزانتان علاوه بر شنیدن حرف های آنها به شما فرصت شنیده شدن را نیز خواهد داد و از این طریق می توانید نیازهای خودتان را نیز برآورده کنید. ارتباط یک جاده دوطرفه است. اگر می دانید طی هفته آینده سرتان خیلی شلوغ خواهد بود کارهایی را که فرصت استراحت بیشتر در طول هفته را برای شما فراهم خواهند کرد امروز انجام دهید.

 

فال حافظ متولدین تیر

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

 

divider1

 

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز با شور و هیجان بسیار زیادی می خواهید نظرات و دیدگاه های خود را با اطرافیانتان در میان بگذارید، ولی این طور به نظر می رسد که آنها علاقه چندانی به شنیدن حرف های شما ندارند. شاید شما با تعصب خیلی زیاد معتقد باشید که نظرات و ایده‌هایتان بسیار ارزشمند هستند و باید مورد توجه همه قرار بگیرند، ولی اگر در رفتار خود غرور داشته باشید بازخوردی منفی دریافت خواهید کرد. در حال حاضر همکاری با دیگران خیلی بهتر از رقابت کردن با آنها برای شما بازدهی خواهد داشت. بجای اینکه روی خود را از دیگران برگردانید باید با دقت تمام به نظرات دیگران گوش کنید. به دست آوردن اطلاعات جدید همان چیزی است که شما را از شکست به سوی موفقیت هدایت می کند.

 

فال حافظ متولدین مرداد

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

 

divider1

 

فال امروز متولدین شهریور

شما در جدا کردن اطلاعات به درد بخور از آنچه که هیچ کاربردی ندارد مهارت بسیار زیادی دارید. ولی امروز برعکس همیشه نمی توانید همه جزئیات را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. امروز تفکرتان در نتیجه احتمالات و گزینه های بسیار زیادی که در پیش رو دارید ممکن است کمی بهم بریزد، به ویژه اگر به جای توجه به جزئیات روی مسائل کلی تمرکز کنید. منطقی باشید و از عقل سلیمتان برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن استفاده کنید. به احتمال زیاد طی هفته آینده فرصتی برای نظافت خانه پیدا نخواهید کرد. پس امروز تا می توانید همه جا را مرتب و تمیز کنید. بعدازظهر وقت کافی برای استراحت و تفریح همراه با خانواده و عزیزانتان را خواهید داشت.

 

فال حافظ متولدین شهریور

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر:به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

 

 

divider1

 

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز شما با تصمیم های ناگهانی خود همه را تعجب زده خواهید کرد. نکته جالب قضیه اینجاست که شما خوشبختانه در تصمیم های خود اشتباهی نمی کنید و با بینش و حساب شده تصمیم گیری کرده‌اید. ولی مواظب باشید، هر کسی ممکن است اشتباه کند، از این که قبل از نتیجه گیری تمام حقایق و اطلاعات لازم را می دانید اطمینان حاصل کنید. وقتی حقایق را به طور کامل بدانید و با آگاهی بخواهید تصمیم بگیرید، اعتماد کردن به حس درونی‌تان خیلی قابل اطمینان تر خواهد بود.درست است که فشار زندگی و مسائل کاری ذهن شما را به خود مشغول کرده‌اند، ولی حداقل از آخر هفته‌ها برای نشان دادن عشق خود نسبت به شریک زندگی‌تان استفاده کنید.

 

فال حافظ متولدین مهر

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

 

divider1

 

فال روزانه متولدین آبان

توانایی شما در رسیدن به اهداف و برنامه‌هایتان امروز مستقیما تحت تاثیر افکارتان است، پس مواظب آنچه که در سرتان می گذرد باشید. به دست آوردن هر آنچه که در افکارتان می گذرد کار چندان ساده ای نیست، ولی شاید در حال حاضر شما چنین حسی داشته باشید. ولی در واقع این اعتماد به نفس کاذب برای شما همچون یک دام عمل خواهد کرد که شما را به دردسر خواهد انداخت. اگر توانایی های خود را در نظر نداشته باشید و اعتماد به نفس کاذب داشته باشید حتی بهترین و حساب شده‌ترین نقش‌ها هم به نتیجه ای نخواهند رسید. از طرفی دیگر، تا وقتی که از حدود خود فراتر نروید به موفقیت چندانی دست پیدا نخواهید کرد؛ فقط باید حواستان باشد که زیاده روی نکنید.

 

فال حافظ متولدین آبان

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

divider1

 

فال روزانه متولدین آذر

امروز انگار همه دنیا با هم دست به دست شده‌اند تا نگذارند حواس شما به کارتان باشد. وقتی این همه چیزهای مختلف حواستان را پرت می کنند و نمی گذارند ذهن خود را روی کاری متمرکز کنید، انجام کارهایتان بسیار سخت خواهد بود. امروز توانایی کافی برای متقاعد کردن دیگران را خواهید داشت و می توانید از این طریق کارهایتان را به خوبی پیش ببرید و آنها را به انجام کارهایی که دلتان می خواهد قانع کنید، ولی یادتان باشد که اگر هر بادکنکی را زیادی باد کنید می ترکد. امروز خیلی چیزها در واقع با آن چیزی که به نظر می رسند فرق دارند. چشمتان را خوب باز کرده و از روی ظاهر افراد و چیزها قضاوت نکنید، شما این توانایی را دارید.

 

فال حافظ متولدین آذر

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

 

divider1

 

فال روز متولدین دی

امروز ممکن است فرصت ویژه ای به دست بیاورید تا چالش دشواری که در رابطه با شرایط فعلیتان پیش روی دارید را حل کنید و مشکلات خود را مطرح کنید. اگر برنامه‌هایتان بر اساس تفکر منطقی باشند می توانید برای خودتان یک امپراتوری بسازید که به آن افتخار کنید. ولی اگر نتوانید تمام جزئیات را مدیریت کنید این امپراتوری خیلی زود از هم خواهد پاشید. داشتن صداقت در حال حاضر بسیار مهم است. حقیقت ماجرا را با دیگران در میان بگذارید تا بتوانید آنها را قانع کنید که در مسیرتان با شما همراه شده و یاری‌تان کنند. کمی به زندگی خود و به ویژه به زندگی عاطفی خود فکر کنید. اوضاع تا چه حد بر وفق مراد است؟مجردها خواستگارهای خود را با دقت تمام بررسی کنند،این حق مسلم شما است.

 

فال حافظ متولدین دی

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

 

divider1

 

 فال متولدین بهمن

امروز ممکن است پیشنهادی به شما شود که آنقدر خوب به نظر می رسد که نمی توانید آن را باور کنید. اما پیش از آن که خودتان را با آن درگیر کنید تمام جنبه های مختلف آن و تمام افرادی که در آن درگیر هستند را در نظر بگیرید. اگر همه جزئیات و جنبه های مختلف را از زوایای مختلف در نظر نگیرید بعدا خواهید که در حین عجله برای قبول کردن این پیشنهاد موضوع بسیار مهمی را نادیده گرفته‌اید. ساده‌لوحانه برخورد نکنید و قبل از تصمیم گیری تجزیه و تحلیل کافی داشته باشید. صبر کردن شاید به نظرتان سخت بیاید، ولی عاقلانه‌ترین کار ممکن است. با ترس‌هایتان روبرو شوید و با عشقتان حرف بزنید،فقط یادتان باشد که صبور باشید و باعجله پیش نروید،به خودتان و طرف مقابلتان فرصت بدهید.

 

فال حافظ متولدین بهمن

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

 

divider1

 

فال روزانه متولدین اسفند

امروز آسمان زندگی‌تان آفتابی است و خبری از ابرهای چند روز گذشته نیستید و دریایی هموار برای پیشروی دارید. امروز خیلی درگیر رویاپردازی هستید و ذهنتان مشغول تخیلاتتان است. با این حال بهتر است تا جای ممکن منطقی باشید و به این چیزها فکر نکنید و به برنامه روزانه‌تان رسیدگی کنید. شما در حال حاضر در موقعیتی فوق‌العاده برای سرمایه گذاری روی شانس خوبتان خود هستید، فقط یادتان باشد زیادی به شانس خود اکتفا نکنید و عقل و منطقتان را به نفع شانس کنار نگذارید. وقت گذاشتن برای خانواده‌تان را نیز حتما در برنامه امروزتان جای دهید. رابطه جنسی بخش جدا نشدنی یک زندگی زناشویی متعادل است. یادتان باشد که در مورد این بخش از زندگی خود اهمال نکنید.

 

فال حافظ متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

* *منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied