شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه جمعه 14 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/14

فال روزانه جمعه 14 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/14

فال روزانه جمعه 14 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/14

فال روزانه جمعه 14 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/14

 

فال روز تولد 99/06/14

 

دوست عزیزی که 14 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی دارای اعتماد به نفس، با وقار، شوخ طبع، عاشق خنده و تفریح و منظم هستید. امسال برای شما آنقدر با خوش شانسی همراه خواهد بود که حتی اگر دست به خاک هم بزنید تبدیل به طلا خواهد شد، فقط به این شرط که خود واقعیتان باشید و تمام تلاشتان را در انجام هر کاری که به عهده دارید به کار بگیرید. سعی کنید کمی منطقی تر باشید و دست از دمدمی مزاجی بردارید تا بتوانید زندگی‌تان را در جهتی که همیشه آرزویش را داشته‌اید قرار دهید. اگر مبتلا به بیماری های مزمن هستید به نفعتان است که امسال خیلی بیشتر از همیشه به وضعیت بیماری خود رسیدگی کنید و به موقع به دکترتان سر بزنید تا از احتمال پیشرفت بیماری‌تان جلوگیری کنید. اگر ملک و املاکی داشته باشید، امسال این دارایی‌هایتان برای شما تبدیل به منبع درآمدی سرشار خواهند شد. اگر اهل تجارت هستید ممکن است بخواهید برای گسترش کسب و کار خود به شهرهای دور و یا حتی کشوری دیگر سفر کنید و خوب خوشبختانه نتیجه به نفع شما خواهد بود. احتمال دارد بخواهید مبلغ زیادی را صرف بازسازی خانه‌ی قدیمی خود و یا خریدن یک خانه‌ی جدید کنید. امسال به هیچ وجه نگران زندگی حرفه ای خود نباشید، چون این جنبه از زندگی‌تان با موفقیت و پیشرفتی قابل توجه همراه خواهد بود. هر وقت دیدید زندگی عاطفی‌تان با مشکل مواجه شده است برای یک سفر رمانتیک دو نفره برنامه ریزی کنید. مهر، دی و اسفند بهترین ماه های سال هستند.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

اگر نتوانستید تمام انتظاراتی که از خودتان دارید را برآورده کنید هم زیاد به خودتان سخت نگیرید. شما نسبت به منافع دیگران احساس مسئولیت می کنید و حاضرید برای کمک کردن به آنها از مسیر خود خارج شوید. خدمت به خلق بسیار ارزشمند است، اما به این شرط که خودتان و زندگی‌تان را در این مسیر قربانی نکنید. امروز به صورتی غیر منتظره و خیلی سریع پولی به دستتان خواهد رسید که شما را شگفت زده خواهد کرد. این پول می تواند در قالب هدیه ای ارزشمند و یا پس گرفتن قرضی که به این زودی انتظار بازگشت آن را نداشته‌اید باشد. بهتر است در خرج کردن این پول احتیاط کرده و حداقل بخشی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

خیال روی تو در هر طریق همره ماست***نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست

به رغم مدعیانی که منع عشق کنند***جمال چهره تو حجت موجه ماست

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

 

 

 

divider1

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

امروز ممکن است ناراحتی‌هایی در خانه و یا محله‌تان به وجود بیاید که باعث شوند به صورت ناگهانی و بدون این که حتی مقصد بعدیتان را انتخاب کرده باشید تصمیم بگیرید به جای دیگری نقل مکان کنید. شاید بهتر باشد کمی دست نگه دارید تا این وضعیت برطرف شود؛ بعدا اگر دیدید هیچ راهی جز جابجایی ندارید دست به کار خواهید شد وگرنه چرا بیهوده برای خود دردسر بتراشید. در رابطه عاطفی‌تان موضوعی که خیلی بی تفاوت از کنار آن رد شده بودید ممکن است ناگهان اهمیت زیادی پیدا کرده و مورد بحث قرار بگیرد و حتی منجر به دعوا شود. انتظار نداشته باشید این بحث بلافاصله فیصله پیدا کند و فقط هر کاری از دستتان برمی آید برای بهتر شدن اوضاع انجام دهید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: راه به جایی نداری. همه درها به رویت بسته شده و فکر می کنی دنیا نیز از هر جهت روی خشم به تو نشان می دهد. دیگران هم به جای کمک مسخره ات می کنند و مدام ایراد می گیرند. پس تو هم رازهای درونت ر فاش نکن. امیدوار باش. تو تا روز قیامت با جور زمانه در جنگ و ستیز هستی.

 

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز مکن است خبرهای بدی در رابطه با کارتان بشنوید، البته خبری که شما می شنوید به طور مستقیم به شما ارتباط پیدا نمی کند و می تواند راجع به تغییراتی در سلسله مراتب و یا استعفای ناگهانی یکی از مدیران باشد که باعث می شود شما و همکارانتان به صورت مقطعی نگرانی‌هایی در رابطه با امنیت کاری خود احساس کنید، اما این نگرانی‌ها بیهوده هستند و اگر کارتان را به خوبی انجام دهید هیچ مشکل یا خطری شما را تهدید نخواهد کرد و شاید حتی پیشرفت هم بکنید. امروز تا زمانی که احساس امنیت عاطفی نداشته باشید حاضر نخواهید بود ریسک کرده و به طرف ‌مقابلتان ابراز علاقه کنید. اگر هنوز رابطه ای شکل نگرفته بد نیست کمی احتیاط کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست

تعبیر:افسوس ایام گذشته سودی ندارد. به آینده فکر کن. معامله ای می کنی که بسیار سودمند است. ولی طمع نکن. صداقت داشته باش و حقیقت را بگو. کار امروز را به فردا نینداز. از یار خود رنجیده خاطر نباش. دروغ و بدی ها را فراموش کن تا خورشید عشق به رویت لبخند بزند.

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز خودتان به اندازه کافی سرتان شلوغ است، با این حال هنوز هم به دنبال انجام کارهای دیگری هستید که در واقع فقط حواستان را از انجام کارهای اصلیتان منحرف می کنند. بهتر است تمام انرژی خود را روی انجام کارهای بیشماری که در انتظارتان هستند متمرکز کنید و نسبت به مسئولیت‌هایتان بی تفاوت نباشید. یک کار کامل شده بهتر از ده کار نیمه تمام است! امروز عشق در نگاه اول به نظرتان اصلا عجیب نخواهد آمد و با شخص تازه ای روبرو خواهید شد که بلافاصله شما را به خود جذب می کند. شاید رابطه ای جدی بین شما شکل بگیرد و شاید هم نگیرد، اما در هر حال برای مدتی طولانی این فرد را به یاد خواهید داشت.

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

برو به کار خود ای واعظ این چه فریادست***مرا فتاد دل از ره تو را چه افتادست

میان او که خدا آفریده است از هیچ***دقیقه‌ایست که هیچ آفریده نگشادست

تعبیر: اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.

 

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز افکار عجیب و غیبی به سرتان می زنند و شک و تردیدهایی در رابطه با خودتان و ارزش های وجودی‌تان در شما ایجاد خواهند کرد که از شخصی مثل شما بعید است. شاید بهتر باشد ذهنتان را روی افزایش دادن درآمد و به تبع آن اعتماد به نفستان از طریق تلاش و کوشش بیشتر و داشتن تفکر تحلیلی متمرکز کنید و زندگی‌تان را به تعادل برسانید؛ با این حال ترجیح می دهید انتخاب‌هایی غافلگیر کننده داشته باشید. خلاقیت خود را به کار بگیرید اجازه ندهید محدودیت‌هایی که خودتان برای خود ایجاد کرده‌اید و یا محدودیت های اجتماعی مانع بروز این خلاقیت شوند. وقتی بتوانید از ترس‌هایتان فراتر بروید به احساس آزادی خواهید رسید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند.

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

شما همیشه به دنبال کیفیت در انجام کارها و فردی کمال گرا هستید، اما اکنون فرصتی برایتان به وجود آمده که به شما اجازه می دهد این ایده آل گرایی را کنار گذاشته و به زندگی به دید روندی رو به پیشرفت نگاه کنید که در آن پیشرفت و تکامل تنها به صورت تدریجی امکان پذیر خواهد بود. امروز ممکن است اطلاعات ارزشمند و جالبی را از طریق تکنولوژی مدرن به دست بیاورید. این اطلاعات جدیدی که احتمالا از طریق اینترنت به دست خواهید آورد شما را به مطالعه در مورد علوم مختلف و مسائل معنوی و متافیزیکی جذب خواهند کرد. شاید بهتر باشد به صورت گروهی به مطالعه در این زمینه بپردازید تا نتایج بهتری به دست بیاورید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور:

به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست

سرشک من که ز طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست

تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

با وجود این که قلبا می دانید فرصت‌هایی فوق‌العاده در انتظار شما هستند سرعت کم روند پیشرفتتان در حال حاضر شما را عصبی و سردرگم کرده است. اگر راستش را بخواهید این هراس شما از شکست است که دارد رسیدن شما به موفقیت را به تعویق می اندازد اما بسیاری این نگرانی‌ها بی دلیل و تنها بر اساس اتفاقات بد گذشته هستند که هیچ ارتباطی با شرایط فعلی ندارند. اگر همچنان پشت سرتان را نگاه کنید نخواهید توانست در مسیر پیش رویتان به درستی پیش بروید. شاید امروز به فکر سرمایه گذاری به صورت آنلاین و یا در زمینه تکنولوژی باشید، فعلا بخت با شما یار است، هر کاری که صلاح می دانید را انجام دهید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز ناگهان چشم باز کرده و می بینید که در مرکز توجه قرار گرفته‌اید و از این مسئله اصلا خجالت نمی کشید و خیلی هم از وضعیت به وجود آمده خوشحال هستید و دلتان می خواهد تا جای ممکن طول بکشد، اما به هیچ قیمتی حاضر نیستید برای حفظ این تحسین و توجه ارزش‌ها و خط قرمز ‌هایتان را فراموش کنید. دنیای این روزهای ما به اندازه کافی منتقد دارد، به جای سرکوب کردن دیگران سعی کنید با تشویق کردن آنها زمینه پیشرفتشان را فراهم ساخته و به آنها انگیزه بدهید. امروز اتفاق های عجیب و غریب و پیش بینی نشده ای در انتظارتان هستند، حتی شاید با یک نگاه عاشق بشوید! در دنیای ما هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

می‌دمد صبح و کله بست سحا***الصبوح الصبوح یا اصحاب

می‌چکد ژاله بر رخ لاله***المدام المدام یا احباب

تعبیر:از شر شیطان به خدا پناه ببر، جز خدا کسی با تو نیست. فعلا جور و ستم بر روی سرت سایه انداخته و با گوشه نشینی و آه کشیدن کار درست نمی شود. در راهی که قدم می گذاری کسی حمایتت نمی کند. با آرزوی مرگکردن هم کاری از پیش نمی بری. نه خود را آزار بده و نه دیگران را. پایان شب سیه سپید است. انشاالله.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

در حال حاضر برداشتن قدم‌هایی آرام و حساب شده مطمئن‌ترین راه ممکن برای رسیدن به موفقیت است. البته شما می توانید با پذیرفتن مسئولیت های بیشتر و به عهده گرفتن نقش های مدیریتی فرصت فوق‌العاده ای برای پیشرفت حرفه ای خود فراهم کنید. همچنین کسب مهارت های تازه می تواند لیاقت و اعتماد به نفس شما را برای بهتر کردن وضعیت کاری‌تان بالا ببرد. به ایده‌هایی که به سرتان می زنند حتی اگر در نگاه اول کمی دور از ذهن و عجیب می رسند احترام بگذارید، زیرا این ایده‌ها می توانند نتیجه های خیلی موثری داشته باشند. امروز تمایل شدیدی به موسیقی و فیلم احساس می کنید، نظرتان در مورد دو بلیط سینما برای یک فیلم خوب چیست؟!

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد***گفتا شراب نوش و غم دل ببر ز یاد

گفتم به باد می‌دهدم باده نام و ننگ***گفتا قبول کن سخن و هر چه باد باد

تعبیر: در رویا و خیال پردازی ها غرق شده ای. آرزوهایت تمامی ندارد و دور و دراز است. وقت گران مایه ی خود را تلف می کنی. هیچکس آنقدر عمر نمی کند که به تمام آرزوهایش برسد. پس همین چند صباحی را که زنده هستی از زندگیت لذت ببر. آنچه از زندگی که باید قسمتت باشد حما" به تو خواهد رسید.

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

اگر هر جنبه ای از زندگی‌تان به رسیدگی و بازسازی نیاز دارد اکنون زمان آن است که به آن رسیدگی کنید. شاید تغییر در نگاه اول کمی ترسناک باشد، اما نتیجه‌ی نهایی ارزش زحمت دادن به خودتان و تن دادن به این سختی‌ها را خواهد داشت. امروز مسئولیت‌هایی که به عهده دارید ممکن است کمی بیشتر از حد توان و انتظارتان باشند. متأسفانه فشاری که امروز باید تحمل کنید به خاطر به انجام نرساندن به موقع کارهایی است که روزهای پیش باید انجام می دادید و هیچ جایی برای شکایت کردن و یا مقصر دانستن دیگران باقی نگذاشته‌اید. تنها کاری که در حال حاضر از دستتان بر می آید این است که روی انجام کارتان تمرکز کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی:

ساقیا برخیز و درده جام را***خاک بر سر کن غم ایام را

ساغر می بر کفم نه تا ز بر***برکشم این دلق ازرق فام را

تعبیر:از روزگار انتظار بی اندازه داری و مرتب گله می کنی. زیاد شکایت نکن. حوادثی برایت اتفاق می افتد تا امتحان شوی. غم دنیا را نخور اینها همه خواست خداوند است پس از روزهای خوش زندگیت نهایت استفاده را بکن و از آنلذت ببر و قدر نعمت های خدا را بدان.

 

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

درس‌هایی که در حال حاضر دارید می گیرید کمی برایتان دشوار هستند و ممکن است برخی از باورهای مهم شما را به چالش بکشند. با این حال در نهایت درک بهتری از خودتان و اهدافتان چه در زمینه شخصی و چه حرفه ای خواهید داشت. شما به خوبی خواهید توانست طوفان تغییرات را پشت سر بگذارید، نکته ای که اهمیت دارد این است که بیشتر روی زمان حال و کارهای که لازم است انجام دهید تمرکز کنید و خیلی نگران این که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد نباشید. فرصتی که در محل کارتان برایتان پیش خواهد آمد را راحت از دست ندهید، خیلی از همکارانتان در حسرت به دست آوردن چنین موقعیتی به سر می برند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

زاهد ظاهرپرست از حال ما آگاه نیست***در حق ما هر چه گوید جای هیچ اکراه نیست

در طریقت هر چه پیش سالک آید خیر اوست***در صراط مستقیم ای دل کسی گمراه نیست

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

 

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز حاضرید برای برآورده کردن انتظارهای دیگران دست به هر کار محیرالعقولی بزنید و بخاطر نیازی شدید ولی غیر قابل توضیح در وجودتان حس می کنید برای این که به آنها نشان دهید با آنها برابر هستید باید هر کاری که از دستتان برمی آید انجام دهید. با این حال برای بار هزارم باید به شما یادآوری کنیم که شما هیچ نیازی به این که خودتان را به دیگران ثابت کنید ندارید، تنها کسی که باید شما را باور کند خودتان هستید. اگر این جای کار را درست کنید بقیه چیزها خودشان روبراه خواهند شد. امروز ممکن است نسبت به عقاید و رفتارهای طرف مقابلتان نگاهی بسیار انتقادی داشته باشید، اما یادتان باشد که برخی اختلاف نظرهای جزئی را می توان نادیده گرفت.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

روی تو کس ندید و هزارت رقیب هست***در غنچه‌ای هنوز و صدت عندلیب هست

گر آمدم به کوی تو چندان غریب نیست***چون من در آن دیار هزاران غریب هست

تعبیر: اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.

 

divider1

 

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied