شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه شنبه 15 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/15

فال روزانه شنبه 15 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/15

فال روزانه شنبه 15 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/15

فال روزانه شنبه 15 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/15

 

 

فال روز تولد 99/06/15

 

 

 

دوست عزیزی که 15 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی جسور، با صداقت، فعال و پرانرژی، شوخ طبع و با اراده هستید و با قدرت مدیریتی بالایی که دارید می توانید هر کاری که به عهده‌تان گذاشته شود را به خوبی به انجام برسانید. برای داشتن یک زندگی اجتماعی موفق مجبور خواهید بود به سختی کار کنید و همین باعث خواهد شد که برنامه ای سنگین و روزهایی پرمشغله در پیش داشته باشید، در نتیجه‌ی این همه فشار و استرسی که تحمل می کنید ممکن است سلامتی‌تان با برخی مشکلات جزئی مواجه شود. برای حفظ تناسب اندامتان ورزش کنید و به طور مرتب تحت نظر پزشک خانوادگی‌تان باشید. در تمام طول سال از لحاظ مادی اوضاع خوبی خواهید داشت و پول زیادی به دست خواهید آورد، اما درگیری های جزئی با همکاران و شرکایتان اجتناب ناپذیر خواهند بود. در معاملات ملکی و سرمایه گذاری‌هایتان دقتی چند برابر همیشه داشته باشید تا با مشکل مواجه نشوید. شما از قدرت تصمیم گیری بالایی برخوردار هستید و می توانید کارهایی که فشار و مسئولیت زیادی را در بر می گیرند به خوبی انجام دهید و تصمیمات سریع و درستی بگیرید. برای موفقیت بیشتر از افراد حرفه ای و با تجربه مشورت بگیرید. امسال احساستان به شخصی که دوست دارید چند برابر خواهد شد و تصمیم به ازدواج خواهید گرفت. دی ماه بهترین ماه سال خواهد بود.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

اگر انتخاب های فعلیتان به نظرتان کمی غیر منطقی می آیند خودتان را نگران نکنید زیرا برای به دست آوردن نگرشی صحیح نسبت به آنچه در محل کارتان دارد اتفاق می افتد هنوز به زمان بیشتری نیاز دارید. تصمیماتی که فعلا می گیرید چندان قطعی نیستند و بعدا فرصت کافی برای ایجاد تغییرات لازم در آنها را خواهید داشت. فعلا به احساسات درونی‌تان اعتماد کنید تا زمان مناسب برای انتقال مسئولیت کنترل اوضاع به مغزتان فرا برسد. بد نیست با شخصی که از شما با تجربه تر و مسن تر است مشورت کنید و به توصیه‌هایی که به شما می شود توجه کنید. سعی کنید برای برگرداندن رابطه عاطفی‌تان به وضعیت قبلی بیشتر به افکار و نظرات طرف مقابلتان اهمیت بدهید.

 

فال حافظ متولدین فروردین

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر: اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

 

divider1

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

شما در حال حاضر دارید به روابطی که دارید عمق تازه ای می بخشید، اما همزمان فرصت‌هایی برای آشنایی با افرادی تازه چه در زمینه روابط شخصی و چه روابط حرفه ای برای شما فراهم خواهد شد. با این حال باید احتیاط کنید که آنقدر غرق نشان دادن افکار و احساسات خود نشوید که مجالی برای طرف مقابلتان باقی نگذاشته و در آنها دافعه ایجاد کنید. گوش کردن به حرف های آنها درس های تازه ای برای شما به همراه خواهد داشت و رد و بدل کردن ایده‌هایتان به صورت دوجانبه به نفع همه خواهد بود و برای شما احترام بیشتری به همراه خواهد داشت. بهتر است فعلا در زمینه روابط عاطفی به ویژه اگر رابطه‌تان خیلی قدیمی نیست بیش از حد هیجانی و احساساتی رفتار نکنید.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر: راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز باید بتوانید به موقع جلوی خودتان را بگیرید در غیر این صورت گرفتن یک تصمیم ناگهانی و حساب نشده می تواند درس تلخی برای شما به همراه داشته باشد. امروز شما در تلاش برای به ثبات رساندن احساسات خود با تنش‌ها و چالش‌هایی مواجه خواهید بود. به نفعتان است که به جای شروع عجولانه پروژه های تازه، تلاشتان را روی تکامل و پیشرفت کارهایی که فعلا در دست انجام دارید متمرکز کنید. شما نیاز دارید حواس پرتی ها و کارهای غیر ضروری را کنار گذاشته و توانتان را صرف پرداختن به نیازهای اساسی خود کنید. پروژه‌هایی که قرار است همه دنیا را تغییر دهند و همه را انگشت به دهان کنند را برای وقت دیگری بگذارید و سرتان به کارتان باشد.

 

فال حافظ متولدین خرداد

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر: حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز ایجاد تعادل بین احساسات و حس وظیفه‌شناسی‌تان برای شما کار دشواری خواهد بود. اجازه ندهید استرس ناشی از اجبار برای انجام یک کار ذهن شما را به خود مشغول کند و وضعیت فکری‌تان را به هم بریزد. تسلیم احساسات شدید و ناگهانی نشوید، اما لزومی ندارد تمام کارهایتان را هم بر اساس احساس مسئولیت و وظیفه شناسی قرار دهید. از خاکستر شکستی که این اواخر خورده بودید آتش شور و اشتیاق مجددا شعله کشیده و فرصت‌هایی برای رسیدن شما به رضایت شخصی فراهم خواهند شد که شما را قادر می سازند موفقیت و دست یابی به منافع را جایگزین حس فقدان و شکست کنید. احساسات و تخیل خود را برای بخشیدن جانی تازه به روابط عاطفی‌تان به کار بگیرید.

 

فال حافظ متولدین تیر

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر: کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

شاید نسبت به برخی مسائل زندگی‌تان دید چندان واقع‌بینانه ای نداشته باشید، اما امروز ناگهان به محدودیت های زمانی خود پی خواهید برد و به دنبال آن محدودیت‌ها و موانع دیگری که سر راهتان قرار دارند نیز برایتان آشکار خواهند شد. روحیه خودتان را از دست ندهید، موانع و مشکلات برای همه وجود دارند، آنچه اهمیت دارد این است که با قدرت تمام با آنها مواجه شده و با پشت سر گذاشتن آنها به فردی قویتر از قبل تبدیل شوید. در زمینه مسائل عاطفی احساسات پیچیده و ضد و نقیضی وجودتان را فرا گرفته‌اند اما آماده هستید تا آسیب‌هایی که در گذشته خورده‌اید را پشت سر بگذارید و زندگی جدیدی برای خود بسازید.

 

فال حافظ متولدین مرداد

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر: شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز حالتان خیلی خوب است و خوشحالید، اما در نظر داشته باشید که حال دیگران لزوما مثل شما نیست، پس اگر می بینید کسی بی حوصله و بدخلق است بیش از حد برای سرحال کردن او تلاش نکنید، زیرا ممکن است با واکنش های نه چندان خوشایندی مواجه شوید! برای مدتی انتظار موفقیت های خیلی بزرگ و یک شبه نداشته باشید و سعی کنید قدم به قدم برای رسیدن به آنچه می خواهید پیش بروید تا هم در مسیرتان دچار نا امیدی نشوید و هم خودتان را خیلی خسته نکنید و هر چند دیرتر اما در آرامش به هدفتان برسید. بدبینی نسبت به رابطه عاطفی‌تان را کنار گذاشته و به خودتان و طرف مقابلتان فرصت کافی برای پیدا کردن شناخت بیشتر نسبت به یکدیگر بدهید.

 

فال حافظ متولدین شهریور

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر: به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

 

 

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

شک و تردیدهایی که داشته اید امروز از میان خواهند رفت و با وجود شرایط متغیر اطرافتان با اطمینان کامل تصمیم‌هایتان را خواهید گرفت. فقط پیش از عملی کردن تصمیم‌هایتان به ویژه آنهایی که به مسائل مالی مربوط می شوند حتما اطلاعات کافی در مورد آن کسب کنید. امروز حرف زدن پشت سر این و آن اصلا به شما توصیه نمی شود. اگر با کسی مشکلی دارید به جای غیبت کردن راجع به آن با خود آن شخص به طور مستقیم صحبت کنید. در غیر این صورت یک عالمه حرف‌هایی که اصلا به ذهنتان خطور نمی کرده هم به این غیبت‌هایتان اضافه شده و به گوش این شخص خواهد رسید و اعتماد و رابطه ای که بین شما بوده است را از بین خواهد برد.

 

فال حافظ متولدین مهر

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

تعبیر: خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز وقت آن رسیده است که بالاخره بعضی از آن ایده های خیلی خوبی که در سرتان دارید را عملی کنید. شما حتی اگر یک نابغه هم باشید تا زمانی که این همه ایده فقط در سرتان مانده و عملی نشوند هیچ ارزشی نخواهند داشت. محدودیت‌ها و موانعی در راه هستند که اگر همین حالا به جای حرف زدن وارد عمل نشوید به زودی گریبانتان را گرفته و برایتان ایجاد مشکل خواهند کرد. شاید همکارانتان با شما اختلاف نظرهایی داشته باشند که حتی ممکن است باعث بحث و جدل بین شما شوند. اما اگر با اعتماد به نقش و خود آگاهی زیادی که در حال حاضر دارید بتوانید هوشمندانه تصمیم بگیرید که چه زمانی به صورت گروهی و چه وقت تنهایی پیش بروید همه چیز روبراه خواهد شد.

 

فال حافظ متولدین آبان

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر:  در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز هیچ کاری را ناتمام رها نکنید و هر پروژه ای که در دست دارید را به طور کامل انجام دهید. این همه کارهای نیمه تمام جلوی ورود فرصت های جدید به زندگی‌تان را می گیرند و مانع پیشرفت بیشتر شما می شوند. علاوه بر این هر لحظه ممکن است شرایط موجود تغییر کنند و دیگر نتوانید کارهایتان را به آن خوبی که اکنون برایتان امکان پذیر است پیش ببرید. نگذارید هیچ کاری و حتی هیچ رابطه ای در زندگی‌تان بلاتکلیف باقی بماند، یا آنها را برای همیشه کنار گذاشته و یا به سرانجام برسانید. شاید دیگران از روی ظاهرتان قضاوت کرده و فکر کنند که اوضاع زندگی‌تان کاملا روبراه است و هیچ مشکلی ندارید، حداقل با افراد مورد اعتمادتان صحبت کرده و باری که روی دوشتان است را سبکتر کنید.

 

فال حافظ متولدین آذر

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر: چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

در حال حاضر انجام دادن کارها به صورت گروهی نتایج ویژه ای برای شما به همراه خواهد داشت و باعث خواهد شد که در آینده نزدیک به خوبی شناخته شوید. شما استعدادهای نهفته ای دارید که شما را تبدیل به عضوی موثر و اساسی در اجتماع اطرافتان می کنند. مهارتی که در تشخیص نقاط قوت و ضعف همکارانتان دارید عاملی کلیدی است که باعث افزایش بهره‌وری گروه می شود. البته باید در نظر داشته باشید که حتما زمانی را هم به تنهایی و در آرامش سپری کنید تا باتری‌هایتان برای ادامه این فعالیت‌ها شارژ شوند. امروز خودتان هم زیاد از احساساتتان سر در نمی آورید و ثبات احساسی چندانی ندارید، پس عشقتان را به خاطر این که درکتان نمی کند سرزنش نکنید.

 

فال حافظ متولدین دی

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر: دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

با وجود این که خودتان احساس می کنید رسیدن به اهدافتان دارد برای شما غیر ممکن می شود، با داشتن یک برنامه ریزی درست برای رشد در زمینه حرفه ای می توانید در روزهای آینده پیشرفت بسیار زیادی داشته باشید و موفقیت خود را تضمین کنید. درست است که پیشرفتتان زیاد به چشمتان نمی آید، اما به جای این که شک و تردیدهایتان را به همکارانتان هم انتقال بدهید سعی کنید انرژی‌تان را به بهترین نحو ممکن به کار بگیرید تا به اهدافتان دست پیدا کنید. شاید فکر کنید که رشد و پیشرفتتان خیلی اندک است، با این حال دارید زندگی‌تان را خیلی بیش از آن که خودتان متوجه باشید بهبود می بخشید.

 

فال حافظ متولدین بهمن

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:  هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

شما در حال حاضر نیاز شدیدی به توسعه علم و دانش خود احساس می کنید و با آغوش باز پذیرای ایده‌ها و تجربه‌هایی هستید که به شما انگیزه لازم برای تعیین اهداف جاه طلبانه تازه ای را می بخشند. اگر بتوانید به جزئیات کارهایتان به اندازه کافی توجه داشته باشید فرصت های فوق‌العاده ای برایتان به وجود خواهند آمد که سطح زندگی شما را به طور قابل توجهی بالا خواهند برد. امروز کمی حواستان پرت است و در عالم فکر و خیال هستید، اگر حواستان را جمع نکنید ممکن است با انجام کارهای اشتباه برای خودتان دردسر درست کنید. خودتان را درگیر کارهایتان کرده و به ذهنتان اجازه پرواز ندهید، قبل از خواب برای خیال پردازی زمان بهتری است.

 

 

فال حافظ متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر:  سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

 

divider1

 

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

* *منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied