شمانیوز
شما نیوز

شمانیوز گزارش می دهد:

میزان مصرف اب در استان همچنان در حال صعود

مدیر بهره برداری و توسعه شرکت ابفا استان اصفهان از افزایش 18 درصدی مصرف اب در استان اصفهان در مقایسه با سال گذشته خبرداد.

میزان مصرف اب در استان همچنان در حال صعود

سعید توکلی مدیر بهره برداری و توسعه شرکت ابفا استان اصفهان در گفت و گوی با خبرگزاری شمانیوز از اصفهان اظهارداشت:متاسفانه با توجه به شرایط کنونی کرونا شاهد افزایش 18 درصدی مصرف اب در استان اصفهان به نسبت سال گذشته هستیم.

وی افزود: از مواردی که می توان به افزایش و افت فشار اب در استان اشاره  کرد مواردی همچون شرایط شیوع ویروس کرونا و رعایت موارد بهداشتی از سوی مردم، افزایش دمای هوا و استفاده از کولرهای آبی است.

 

مدیر بهره برداری و توسعه شرکت ابفا استان اصفهان گفت: باید در نظر داشت که از سوی دیگر کاهش سطح  اب چاه های کشاورزی  و ایجاد مشکلات  کمبود اب برای کشاورزان تامین و سهمیه بندی اب مورد نیاز مشترکان را برای شرکت ابفا استان دچار چالش کرده است.

توکلی ادامه داد: با توجه به افزایش دمای هوا ان هم در اواسط تابستان  میزان صرفه جویی مشترکان در مصرف اب۲۳ درصد در مقایسه با سال گذشته کاهش یافته است.

 

وی یاد آور شد: اگر مردم فقط  در کاهش ۲۰ درصدی مصرف آب ان هم با بهینه مصرف کردن  کوشا باشند  می‌توانیم از بحران اب در فصل  تابستان  عبور کنیم.

مدیر بهره برداری و توسعه شرکت ابفا استان اصفهان گفت.پیش بینی می شود طی 1 هفته اخیر به دلیل خنک تر شدن دمای هوا شاهد رفع کمبود و از طرفی افت فشار اب در استان اصفهان باشیم.

توکلی افزود: متاسفانه استان اصفهان به عنوان پنجمین استان از نظر  مصرف بیش از حد اب در کشور شناخته می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied