شمانیوز
شما نیوز

اخبار پربازدید امروز یکشنبه 16 شهریور

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

اخبار پربازدید امروز یکشنبه 16 شهریور

ارزش روز سهام عدالت یکشنبه 16 شهریور

ارزش سهام عدالت امروز یکشنبه ۱۶ شهریور ۹۹ اعلام شد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

زیباکلام: آن ۲۴ میلیون را با جرثقیل هم نمی‌توان پای صندوق آورد


صادق زیباکلام: امیدوارند مثلا حضور دکتر ظریف یا محسن هاشمی در مناظره‌ها و رفتار و گفتار مؤدبانه و دیپلماتیک آن‌ها بتواند بخشی از آن امواج «دقیقه‌نودی» را به راه بیندازد. سؤال اینجاست که چقدر حضور ظریف، محسن هاشمی یا حتی خود آقای خاتمی ممکن است «معجزه» رفتن آن ۲۴ میلیون به پای صندوق‌های رأی را تکرار کند؟ پاسخ این پرسش در گرو تحولاتی است که ممکن است در چند ماه آینده اتفاق بیفتد؛ والا اگر تغییر و تحول خاصی اتفاق نیفتد و با همین فضای سنگین شهریور ۱۳۹۹ وارد خرداد ۱۴۰۰ بشویم، جرثقیل هم نمی‌تواند حتی بخشی از آن ۲۴ میلیون را به پای صندق‌های رأی بیاورد. نیازی به تجزیه و تحلیل‌های پیچیده جامعه‌شناختی نیست تا انسان متوجه شود که چه اتفاقی برای آن ۲۴ میلیون پیش آمده؛ حتی نیازی نیست از شواهد و قرائن مشارکت مردم در انتخابات اسفند سال گذشته مدد بگیریم.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

خبر خوش آذری جهرمی برای دانش آموزان و معلمان

آذری جهرمی وزیر ارتباطات از تمدید اینترنت رایگان ۶۰۰ هزار معلم برای آموزش مجازی در سال جدید خبر داد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

محمدرضا فروتن شایعه تغیییر جنسیت خود را تکذیب کرد


محمدرضا فروتن با انتشار پستی در اینستاگرام شایعه تغییر جنسیت خود را که توسط برخی رسانه‌ها منتشر شده بود، تکذیب کرد. او نوشته است: «هموطنان عزیزم، خبری که شب گذشته درمورد من در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های جمعی منتشر شده است، دروغ و به دور از حقیقت است. ضمن احترام به تمامی تفاوت‌های جنسیتی، خبر منتشرشده را به تمامی تکذیب می‌کنم. حق پیگیری و شکایت از رسانه‌ها و اشخاصی که چنین اطلاعات نادرستی را بدون هرگونه تحقیق و کاوش در سطح جامعه منتشر می‌کنند، برای خویش محفوظ می‌دانم.»

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

علائم کرونا در کودکان چیست؟ + درمان

ویروس کرونا در کودکان معمولا خفیف تر است!

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

مالک ماشین‌سازی تبریز راهی زندان شد

نماینده تبریز در مجلس گفت: سرانجام با مرارت‌های بسیار «مش قربانعلی» از مالکیت ماشین سازی خلع و به اتهام اخلال در نظام ارزی کشور راهی زندان شد.احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان طی تذکری اظهار داشت: سرانجام با مرارت‌های بسیار مش قربانعلی از مالکیت ماشین سازی خلع و به اتهام اخلال در نظام ارزی کشور راهی زندان شد.وی افزود: همچنین طراح سناریوهای ناصواب و واگذاری که مسبب اصلی آشفتگی امروز واحدهایی چون کشت و صنعت مغان، ماشین‌سازی و هپکو و بسیاری از واحدهای مهم بود راهی زندان شد و رئیس قوه قضائیه اخیرا دستور رسیدگی به پرونده‌های وی را صادر کرد که تسریع در این موضوع ضروری است.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

قیمت واکسن کرونا اعلام شد

مدیرعامل شرکت سانوفی فرانسه، اعلام کرد که به احتمال زیاد هر دوز واکسن کرونا این شرکت در آینده قیمتی کمتر از ۱۰ یورو خواهد داشت.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

عضو کمیته کشوری ستاد مقابله با کرونا: بازگشایی مدارس در روز گذشته اشتباه بود

مینو محرز: در بسیاری از مدارس کشور امکان جداسازی و حفظ فاصله فیزیکی و تهویه هوا نیست. دانش آموزان با ماسک هم مصون از ابتلا به کرونا نیستند. ضدعفونی کلاس‌ها با پمپ‌های ضدعفونی بی فایده است. این اشتباه است که بگویند بچه‌ها در کلاس بنشینند و همین که ماسک زده باشند، کفایت می‌کند. / جماران

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    عالی