شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه پنجشنبه 20 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/20

فال روزانه پنجشنبه 20 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/20

فال روزانه پنجشنبه 20 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/20

فال روزانه پنجشنبه 20 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/06/20

 

 فال روز تولد 99/06/20

 

دوست عزیزی که 20 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی فعال، پر جنب و جوش، باهوش، قدرتمند و بسیار با استعداد هستید. ایده‌ها و افکار فوق‌العاده ای که شما در سر دارید به پیشرفت حرفه‌ای‌تان کمک می کنند و تحسین و تأیید دیگران را نیز برایتان به همراه دارند، اما باید مواظب باشید ولخرجی و لجبازی‌هایتان تاثیر منفی روی دیگران و قضاوتی که از شما دارند نداشته باشند. سالی که پیش رو دارید غافلگیری های خوشایند و پاداش های بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت. آرزوهایی که برای مدت های طولانی در سر پرورانده‌اید امسال بالاخره به واقعیت خواهند پیوست. منابع جدیدی که برای کسب درآمد بیشتر پیدا می کنید به شما کمک خواهند کرد تا ثبات مالی قابل توجهی پیدا کنید و همچنین اعتماد به نفستان افزایش پیدا کند. سفرهای کاری سود زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت و موقعیت کاری‌تان را نیز به میزان چشمگیری بهتر خواهند کرد. سرمایه گذاری در بازار سهام و مسکن سود زیادی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. در اواخر سال یک سفر دوردست فرصت های زیادی را برای رشد و پیشرفت برای شما فراهم خواهد کرد و شما را با افراد متخصص و شناخته شده ای که می توانند به پیشرفت کاری‌تان کمک کنند آشنا خواهد کرد. درگیری های حقوقی‌تان امسال همچنان ادامه خواهند داشت و هزینه‌هایی را نیز به شما تحمیل خواهند کرد. اگر متاهل و بچه دار هستید امسال فرزندانتان با موفقیت‌هایتان باعث شادی و سربلندی شما خواهند شد و همسرتان نیز شما را مورد حمایت و محبت خویش قرار خواهد داد. ماه های آبان و دی بهترین ماه های سال هستند و موفقیت و ثروت را برایتان به همراه خواهند آورد.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز یک نفر چنان فیلمی برایتان بازی خواهد کرد و چنان تبلیغاتی به راه خواهد انداخت که قانع می شوید حرف های او را بدون هیچ تحقیق و بررسی بپذیرید. با این حال بهتر است پیش از اینکه تحقیقات لازم را انجام دهید و تمام اطلاعات لازم را به دست بیاورید وارد هیچگونه معامله، شراکت و یا هیچ چیز دیگری نشوید. خوشبختانه با وقت گذاشتن و تحقیق کردن در رابطه با این موضوع مشکلات موجود در آن را خیلی زود و راحت پیدا خواهید کرد. حتی اگر همه چیز خیلی خوب و روبراه به نظر می رسد هم احتیاط کردن و استفاده از عقل سلیم را فراموش نکنید. با قدم های کوتاه پیش بروید و همیشه تعادل را رعایت کنید تا بعدا پشیمان نشوید.

 

فال حافظ متولدین فروردین

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

 

divider1

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

امروز دچار یک چالش درونی هستید و از طرفی می خواهید کارهای عقب افتاده تان را انجام دهید و از طرفی دیگر دلتان می خواهد که روز تعطیلتان را با تفریح و خوشگذرانی سپری کنید. البته مسلما وسوسه خوشگذرانی در تعطیلات آخر هفته خیلی قویتر از میل به انجام کارهای خسته کننده است. با فکر کردن به آنچه که دارید و قدردانی و تشکر به خاطر داشته‌هایتان می توانید احساس خوشبختی داشت باشید. امروز سر خودتان را زیاد با کار شلوغ نکنید، امروز روز استراحت و آماده شدن برای یک هفته شلوغ و پر از کار است. از زیر پا گذاشتن قانون‌هایتان برای جلب توجه طرف مقابلتان خودداری کنید. شاید این روش برای دیگران جواب بدهد، ولی شما همیشه باید در مسیر خود صداقتتان را حفظ کنید.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز شدیدا احساس می کنید که به استراحت و تجدید قوا احتیاج دارید و دوست دارید تا جای ممکن در رختخواب بمانید و کاری نکنید. اشکالی ندارد، هر چقدر دلتان می خواهد استراحت کنید، ولی کارهایی که باید انجام دهید را هم در نظر داشته باشید و در مورد آنها کوتاهی نکنید. امروز هر چه بیشتر برای توجیه رفتارهایتان تلاش کنید کمتر درکتان خواهند کرد و هیچ نتیجه ای به دست نخواهید آورد. به جاب اینکه به کلمات اتکا کنید سعی کنید با کارهایتان نیات خود را به دیگران نشان دهید. بعد از انجام وظایفتان، در یک روز تعطیل که کمی هم احساس تنبلی و بی حوصلگی می کنید لم دادن روی کاناپه و خواندن کتاب مورد علاقه تان بهترین کار ممکن می تواند باشد.

 

فال حافظ متولدین خرداد

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

به نظر می رسد که امروز در عالم رویا به سر می برید و حواستان اصلا به گذشت زمان نیست. ولی باید توجه داشته باشید که ارتباط خود را با دنیای واقعی قطع نکنید تا در کارهایتان وقفه ای ایجاد نشود. البته این وضعیت موقتی است و ذهنتان دارد شما را بازی می دهد و شما به راحتی می توانید به آن غلبه کنید. حالا که روز تعطیل است و وقت دارید به برنامه‌هایتان فکر کنید و اگر تغییراتی لازم دارند آنها را اعمال کنید. هر کاری که اکنون انجام دهید در آینده برایتان نتیجه های خوبی به همراه خواهد داشت. یادتان باشد که هر چقدر بیشتر برای به دست آوردن چیزی تلاش کنید، زمانی که آن را به دست می آورید برایتان عزیزتر خواهد بود.

 

فال حافظ متولدین تیر

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز دلتان می خواهد در خانه باشید و روز آخر هفته را به استراحت کردن اختصاص دهید و تمایل چندانی به بیرون رفتن و وقت گذراندن با دیگران ندارید. اگر هم مجبور شوید از خانه بیرون بروید دلتان می خواهد که خیلی زود برگردید. دلتان می خواهد وقتتان را صرف خانه و خانواده‌تان کنید. کمی تغییر دکوراسیون و رسیدگی به ظاهر منزل فکر خیلی خوبی می تواند باشد. شاید حتی بد نباشد اگر وسعتان می رسد چیزهای کوچک برای خانه‌تان خریده و آن را تزئین کنید. البته مواظب باشید که ولخرجی نکنید و به فکر آینده باشید و حواستان به جیبتان باشد. اگر در این زمینه زیاده روی کنید محاسبات قبلی‌تان بهم خواهد خورد و تا آخر ماه با کمبود بودجه مواجه خواهید شد.

 

فال حافظ متولدین مرداد

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

از امروز استفاده کرده و کارهایی که طی هفته گذشته موفق نشده‌اید انجام دهید را سر حوصله به انجام برسانید. امروز ممکن است از لحاظ عاطفی در وضعیتی پیچیده قرار گرفته باشید. از طرفی از لحاظ احساسی به طرف مقابلتان احساس نزدیکی می کنید و دلتان می خواهد که احساسات خود را با او در میان بگذارید. از طرف دیگر حرف‌هایتان یک چیز می گویند در حالی که در عمل چیز دیگری نشان می دهید. از تلاش بیهوده برای توجیه کردن خودتان و کارهایتان دست بردارید. چند روزی طول می کشد، ولی این وضعیت خود به خود درست خواهد شد. به ندای قلبتان گوش کنید، وقتی سخن از عشق به میان می آید چیزی جز گوش کردن به صدای قلبتان به شما کمک نخواهد کرد.

 

فال حافظ متولدین شهریور

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر:به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

شرایط فعلی کمی مشکوک به نظرتان می رسند، ولی متاسفانه نمی توانید اطلاعات موجود را کنار هم بگذارید و از شرایط موجود سر در بیاورید. برخی از اطلاعات ضروری را هنوز به دست نیاورده‌اید و دارید بدون آنکه قوانین بازی را بدانید پیش می روید. خودتان را بیهوده نگران این چیزها نکنید، تنها با گذشت زمان به حقیقت پی خواهید برد. به هر مهمانی و جشنی که دعوت شدید آن را بپذیرید وگرنه چیزهای با ارزشی را از دست خواهید داد. به ویژه اگر مجرد باشید شرکت کردن در این مهمانی‌ها فرصت آشنایی با فردی را برایتان فراهم خواهد کرد که ممکن است روزی به عشق زندگی‌تان تبدیل شود. زیاد ولخرجی نکنید و قبل از خرج کردن هر پولی اول از خودتان بپرسید که آیا این کار ضروری است.

 

فال حافظ متولدین مهر

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز در مورد افرادی که با شما سر و کار دارند کمی حساس هستید و دلتان نمی خواهد با هر کسی رابطه داشته باشید. تعداد دوستان شما همچنان در حال افزایش است، ولی امروز دلتان می خواهد خودتان را از جمع کنار بکشید و بین خودتان و دیگران حد و مرزهایی را مشخص کنید. البته بهتر است خیلی هم منزوی نباشید، این دوستان شما برایتان منافعی به همراه خواهند داشت که در صورت دوری کردن از آنها از دست خواهید داد. امروز فکرتان مشغول یک سفر طولانی به نقاط دور دست است، حتی اگر امکان رفتن به این سفر را نداشته باشید هم، فکر کردن به آن باعث احساس آزادی و سرزندگی در شما خواهد شد.

 

فال حافظ متولدین آبان

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

در حال حاضر زندگی کاری شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نگرانی شما در مورد همکارانتان فضایی رضایت بخش برای همه به وجود می آورد. موانعی که در راه موفقیتتان قرار دارند را به طور مجدد مورد بررسی قرار دهید و یادتان باشد که ذهن و قلب شما هم به اندازه هر مانع خارجی می توانند جلوی پیشرفتتان را بگیرند. اقرار کردن به ترس‌هایی که در وجودتان حس می کنید اولین قدم به سوی غلبه کردن به آنها است. صداقت شما در مورد احساساتتان فضایی مثبت به وجود می آورد که همه گروه را تحت تأثیر قرار می دهد. البته بهتر است که تا فردا به این مسائل فکر نکنید، امروز روز تعطیل است و باید تا جای ممکن فقط به استراحت بپردازید.

 

فال حافظ متولدین آذر

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

شما همچنان به تلاش خود برای رسیدن به اهداف و انتظاراتتان در زمینه کاری با پشتکار تمام ادامه می دهید، ولی شاید امروز به این موضوع فکر کنید که چرا اینقدر تلاش کرده و خودتان را خسته می کنید. امروز خیلی به فکر وظایف روزانه‌تان نیستید و بیشتر در فکر برنامه ریزی برای اهداف طولانی مدت خود هستید. فکر کردن به اهدافتان کار بدی نیست ولی این تنبلی شما ممکن است برایتان گران تمام شود. درست است که امروز روز تعطیل است، ولی شما کارهایی برای انجام دادن دارید که نباید در مورد آنها کوتاهی کنید. پس کمر همت ببندید و قبل از هر کاری وظایفتان را انجام دهید تا توانید بعد از ظهر را به استراحت کردن و یا تفریح همراه با دوستانتان بپردازید.

 

فال حافظ متولدین دی

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

 

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

امروز ذهنتان درگیر افکار فلسفی و ایده های غیر عادی است و این موضوع ممکن است باعث شود نتوانید از روز تعطیلتان به خوبی استفاده کنید و کمی بی حوصله باشید. با این حال با توجه کردن به اولویت های اصلیتان غلبه کردن به این حالت کار چندان دشواری نخواهد بود. یادتان باشد که برای انجام کارهایی که دوست دارید خودتان باید وقت خالی کنید. نمی توان با گفتن جمله «وقت نمی کنم» وجدان خودمان را راحت کنیم، این وظیفه شما است که برای افراد و کارهایی که دوست دارید در برنامه روزانه‌تان جا باز کنید. امروز دیدار با دوستان و عزیزانتان را حتما در برنامه خود قرار دهید، به ویژه آنهایی که مدتی است از شما بی خبر هستند. با این کار هم خودتان و هم آنها را خوشحال خواهید کرد.

 

فال حافظ متولدین بهمن

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

یکی از دوستان و یا همکارانتان به سراغ شما آمده و در مورد مشکلش طوری با شما حرف می زند که انگار این مشکل در واقع به شما تعلق دارد و این وظیفه شماست که آن را حل کنید. این درخواست ناعادلانه ممکن است باعث عصبانیت شما شده و مانع این شود که احساسات خود را به طور صحیح بیان کنید. خوشبختانه در حال حاضر حتی اگر در بدو امر مشکلات به نظرتان غیر قابل حل شدن بیایند هم شما می توانید به سادگی برای هر چالشی راه حلی پیدا کنید. این اختلاف نظر نیست که انسان‌ها را از هم دور می کند، آنچه که بین آنها فاصله می اندازد حرف نزدن در مورد اختلاف نظرهای موجود است. داشتن یک مکالمه منطقی و با آرامش به حل شدن هر مشکلی کمک خواهد کرد.

 

 

فال حافظ متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

* *منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied